Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew

Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 2:37 am

Ozzie smilede lidt og så ned.. pinligt.. så sad han der og bad ham om at tage ham hårdt sener.. åh gud altså, han blev simpelhen nød til at spille lidt mere kostbar, ellers blev Sean sgu da snart træt af ham.. og ville have noget nyt! Og det tillod Ozzie ikke.. han skulle nok finde på noget.. at gøre sig selv spændende.. om han så skulle spille en Sean ikke kunne få.. som han bare måtte have.. ih det kunne da blive.. sjovt! Han skulle i hvert fald nok prøve, selv om han ikke vidste om han kunne.. mmhm. "Mhmm.." han smilede lidt og spiste bare vider af den mad han havde lavet.. det smagte godt, selv om han var lidt for nervøs til at være helt vildt sulten, men så måtte han gemme det til nat mad.. eller imorgen.. lige nu.. ville han gerne bare.. synge.. og kysse.. og pakke gaver op.. og alt det.. og så i seng med Sean! Åh det kunne næsten ikke vente! Han så lidt på ham og smilede lidt, og rødmede.. bade i søen.. ja.. en familie tradition.. argh.. sammen med Sean.. nøgen.. aj det måtte man altså ikke! Ih! Han smilede lidt til ham, "Vi kan godt bade i søen selv om du ikke er elver.." sagde han bare drillende. "Men det andet går nok ikke.. det er.. noget dybere, det bliver jeg nok nød til at gøre alene.. altså du må godt gå med ud i søen.. men så skal du også være stille, og ikke røre.. imens jeg.. gør mit.." sagde han drillende og så ned.. han havde sine.. ting.. sådan var det.. "Tilbeder du egentlig satan så.. når du er dæmon?" sagde han roligt og kiggede lidt på ham.. det var spændende.. han var også nysgerrig!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan

Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 3:12 am

Sean nød hans lille pinlige stund.. han synes det var enormt underholdene. Og han elskede det.. samtidig med at det tændte ham, det lille uskyldige væsen.. Der var bare noget ved uskyld, og ærbarhed der tiltalte ham enormt meget. Han vidste ikke hvorfor.. måske var det der ødelæggende gen han havde i sig, som de fleste andre dæmoner.. trangen til at ødelægge, tilsmudse, og triumfere over det! Hm.. bare mere kontrolleret naturligvis, han nød at se hvordan Ozzies røde ansigt gik fra at være skamfuldt til at være totalt opslugt af nydelsen ved sex.
Han smilede djævelsk til ham på tværs af bordet, han kunne næsten læse hans tanker. Det var ret sjovt.. han stak skeen i syltetøjsglasset og stak den i munden, mens han lyttede. Han nikkede "Okay" sagde han, og lagde hovedet på skrå da han forklarede at der var andre ting ved det.
"Mmhm... så må du nok hellere gøre det alene.. " grinede han "eller.. jeg kan selvfølgelig godt gå med dig, og måske stikke fødderne i vandet" drillede han. Han ville nok ikke kunne holde fingrene fra en nøgen Ozzie.. Han stak endnu en skefuld af den søde røde marmelade i munden og så op da Ozzie spurgte om han tilbad satan. Han lo lidt "Nej da" grinede han, og rystede på hovedet "Jeg tilbeder ikke noget.. altså, måske andet end dig" sagde han og blinkede til ham. "Jeg tror ikke på satan, satan er et menneskeskabt skinbillede, som de kunne skyde skylden på når der skete noget de ikke kunne kapere selv eller bortforklare" brummede han, og drak lidt vand, før han lænede sig tilbage "er det moder natur du beder til? Eller bare naturen?" mumlede han så, og rørte let hans ben med sin fod under bordet, og lagde hovedet på skrå.
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 4:18 am

Ozzie smilede lidt og nikkede så.. ja det var nok bedst han gjorde det alene.. eller fandt nogen andre elver der ville gøre det med ham.. men.. det ville nok blive svært, her i byen.. der var der ikke nogen elver der valgt frivilligt. Hmm. "Det må du selv om.. vi kan altid bade i søen.. eller havet.. når du har lyst" sagde han stille og smilede lidt.. han kunne ikke rigtig tage øjnene fra Sean.. han var så fortryllende, og så med det der djævelske smil.. åh gud.. han blev jo helt blød i knæene.. hvis han ikke havde siddet der på stolen lige nu.. så var han nok faldet.. åh.. "Så.." sagde han hurtigt og rejste sig og smilede stort. "Nu skal vi synge.." sagde han glad og tog af bordet i en fart.. vider.. de skulle.. vider nu! Han vendte sig lidt mod ham og rødmede.. han kunne da ikke tilbede Ozzie.. det var noget sluder! Ih. "Sean.. " mumlede han bare og rystede lidt på hovedet af, "Kom.." sagde han stille og gik hen til sengen, foran juletræet og tog guitaren med og satte sig. Han smilede lidt til Sean, "Ja.. moder natur.." sagde han roligt, det var hende han bøjede sig for.. hende der fik alle hans smukke planter til at vokse! Ih! Han forstod godt hvad Sean mente og nikkede bare lidt.. ja.. okay.. dæmonen Sean.. den søde dæmon.. hæh. "Syng.." sagde han bare drillende og gav ham sangbogen igen, og begyndte spille lidt.. et lille forspil, ind til de havde fundet en sang de kunne synge.. !
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 5:14 am

Sean nikkede "ja det må vi se på" grinede han stille, og smilede til ham. Han så på ham da han rejste sig og skruede låget tilbage på marmeladen. "Synge?" gentog han og skar en grimasse bag Ozzies ryg. "Kan du ikke bare synge mmhm?" brummede han og rejste sig. Han gik hen til ham, og derefter hen til sengen.
Han satte sig hos ham, og sukkede, da han fik stukket bogen i hånden. Han slog op på en side, men slog hurtigt videre, hvad skulle han synge af ting? Alt var.. plidder pladder... sentimentalt og sødt og.. Han sukkede "hvad skal jeg synge?" brummede han opgivende, og rakte ham bogen tilbage. Han gad virkelig ikke... men det var jo jul, og han havde lovet.. "Du bliver nød til at vælge" brummede han og sendte ham et smil. Sean sang bare ikke.. ligesom... Ozzie ikke strippede! Eller.. det var måske en dårlig sammenligning.. men stadig. Han så kort på guitaren som Ozzie sad og klimprede lidt på.. han burde synge, ikke Sean.
Han lænede sig frem "hvorfor synger du ikke for mig?" hviskede han kærligt i hans øre... og slikkede ham på øreflippen. "Du er så dygtig til det.." hviskede han kælent og smilede skævt.. åh han elskede at drille ham!
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 5:34 am

Ozzie sukkede stille og nikkede "Nej Sean.. vi skal synge.. sammen jo!" sagde han bare og grinede lidt, ih hvorfor skulle han være sådan på tværs.. han havde den mest sexet stemme i hele verden, og så ville han ikke engang synge lidt for Ozzie.. øv altså! Nå ja.. det endte vel med det gjorde ham helt liderlig.. så han måtte vel nok heller gør det selv, nu når det skulle være på måde! Tsk. "Okay okay jeg synger.." brummede han så bare og slog op på en side med en jule sang, og begyndte at spille melodien og synge sangen bag efter. Men halvt inde i sangen blev han igen.. distraheret.. af den der sexet stemme, og der gik ged i melodien og han.. satans ikke igen! Han så ned og lagde guitaren over.. stedet.. for satans Sean. Han blev helt stille i det da Sean slikkede ham i øret.. og.. nejnejnejnejnej! Han lod guitaren glide ned på gulvet på tæppet og lagde sangbogen til side.. og vendte sig mod Sean, som om han skulle til at give ham en ordenlig skide balle! Men.. i stedet trak han hurtigt sin t-shirt over hovedet så halskaden røg med og så angreb han Sean! Så han faldt ned i sengen med Ozzie over sig. Han trykkede hårdt sine læber mod hans.. længsel.. og.. åh det brændte inde i ham, han kunne ikke holde det ud længere! Gaver og snag måtte vente.. nu måtte han bare have Sean! Kostbar eller ej.. fuck det. Han begyndte næsten med det samme at knappe Seans skjorte op.. det kunne ikke gå hurtig nok.. og hvis Sean skulle til at drille ham nu.. han ville.. han ville gå fra forstanden.. arh! Han gav et højt støn fra sig og sukkede stille.. en smule rød farve klædte hans ansigt og han sukkede stille og kyssede ham vider.. han var så dejlig.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 7:48 am

Sean grinede stille over hans sanghalløj iih.. "Men hvad skal vi synge.." klynkede han og flagrede lidt med bogen foran Ozzie, mens han grinede. Han smilede triumferende da Ozzie ville give sig til at synge. Han smilede lidt, han var begyndt at kunne lide den måde han ligesom kunne kontrollere ham.. selvom Ozzie da også selv kunne komme med inputs og diverse...mmhm. Det var jo faktisk ham der havde taget ham der havde taget initiativet og kysset Sean der.. på søbredden.
Han så hurtigt på ham da han så ud som om han ville slå ham.. eller råbe af ham.. en af delene. Han blev ret overrasket da Ozzies trøje istedet forsvandt og han kastede sig over Sean istedet. Han smilede skævt og kyssede ham lidt hårdt tilbage. Han greb fat om Ozzies lår og tumlede ham rundt så han lå nederst.. mmhm.. på sin plads.
Han slap hans læber efter lidt tid og kyssede ham vådt på kæben, halsen... lod sin tunge cirkle kort henover hans strube, og fortsatte sine kys nedover hans hals til hans brystkasse. Det var nu meget sjovt, de kunne jo altid pakke gaver op bagefter...ikke? Holde jul og alt det der, men idet mindste slap han for at synge! Det var han ret glad for. Og at de tog forskud på sex, gjorde ham bestemt heller ikke noget, Ozzies lækre krop var ikke lavet til at fornægte.. nej. Han lod sine hænder glide ned af hans sider og stoppede ved hans buksekant. Han trak lidt ned i dem... Årh hul i det, han behøvede ikke være så sød. Han trak dem hurtigt ned, behøvede sådan set ikke at åbne dem, det ville gå hurtigere hvis han ikke skulle ligge og pille ved det, underbukserne fulgte hurtigt efter... Han sendte et kort blik nedover hans krop... "Mmhm.." drillede han, og slikkede ham på halsen.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:28 am

Ozzie sukkede og lagde sine arme om halsen på ham da han blev kysset lige så længsels fuldt tilbage.. åh.. nu skulle Sean bare være sød, han kunne ikke holde det ud hvis han skulle være ond, han var alt for.. han ville bare.. have ham nu.. ikke alt det.. ih! Som Sean altid skulle gøre.. og Ozzie altid skulle finde sig i.. nu kunne han få lov til at ligge nederest! Ozzie fortsatte med at knappe hans skjorte op og hev den af ham så godt han kunne og smed den på gulvet.. lige nu var alt bare i vejen, og det hele skulle af! Af af af af af! Nuuu. Han gav dog et gisp fra sig da han blev tumlet rundt i den lille seng, åh! "Sean.." klynkede han.. nej.. nu havde han lige haft det hele under kontrol, han kunne ikke bare.. ih. "Sean.. stop nej.. jeg vil være øver.. argh!" prøvede han men det hele kilede sådan! Alle hans kys og.. argh.. fuck it så. Han strakte sig ned så han kunne åbne hans bukser og hev dem lidt ned over hans røv.. ned med dem, ih han kunne ikke nå! Han trak dog bare hans underbukser med ned.. lige så langt ned han kunne nå, og lod Sean sparke det af resten af vejen.. så.. af med tøjet.. han var så fræk og flot, og Ozzie ville bare.. åh! Ozzie gispede dog lidt efter vejret, det gik.. meget hurtigt.. det var som om hans hoved ikke helt kunne følge med.. hvad hans krop havde gang i.. åh! "Jeg.. jeg.. Sean.." pustede han og så sine bukser og sine underbukser forsvinde.. så.. nu var de begge nøgne.. men han måtte ikke.. han skulle.. og.. nej.. Sean.. argh. Han så op og prøvede at finde Seans øjne med hans kiggede ned og.. argh.. han gispede let da Sean slikkede ham på halsen, og rakte hurtigt op og tog fat om hans hoved og trak det op til sit, "Kig på mig.. her.. mine øjne er her.." hviskede han stille lidt i en bøn. Og da Sean så ham i øjnene.. var det bare som om.. et eller andet.. sagde bum.. inden i Ozzie. Han kastede sig nærmest om Sean, og holdte fast om hans hals, og med sine ben rundt om hans hofter.. og pressede sne lår mod hans sider.. åh. "hhh.." gispede han mod hans øre, og trak vejret i små hurtige gisp.. han kunne ikke følge med.. men han kunne heller ikke vente.. "Tag mig.. " bønfaldt han, "Nu Sean.." fortsatte han, og klamrede sig stadig fast til hans krop.. til hans hals.. hele tiden med ansigt gemt ved hans øre og hår.. han måtte ikke se ham sådan her.. åh gud.. hvor han han forfærdelig, han havde lyst til at skrige og græde.. men han.. han ville bare have ham nu, så kunne han være forfærdelig bag efter.. bum.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:50 am

Sean stønnede let mod Ozzies læber.. åh han var for dejlig altså! Han lod ham bare tage skjorten.. væk med den, den var rimelig ligegyldig. Han hørte godt hans lille klynken og smilede bare skævt, og grinede da han klynkede om at være øverst... åh det skulle han da nok få lov til.. senere, lige nu bestemte Sean! "Senere.." mumlede han kort, og lod sine hænder glide ned langs hans sider og op af hans lår, og kærtegnede ham blidt.. mmhm.. blød, varm.. åh han var lige til at spise. Han fik vrikket sig ud af sine bukser og sine boksershorts. Han ignorerede Ozzies klynken, for den var der meget af... Tsk. Han bøjede sig ned da han tog fat om hans hoved og så på ham, og hans øjne "mmhm.. de er smukke.. grønne smukke.. øjne" brummede han.
Han blev dog overrasket da Ozzie klistrede sig fast til ham som en koala, og kilede en hånd rundt om hans ryg, og holdt ham blidt op til sig "Mmhm.." mumlede han "så.. shh.." hviskede han og trykkede ham bestemt ned i madrassen under sig igen og lænede sig ned over ham og tog blidt fat om hans hage "se på mig.. slap af.." hviskede han og smilede lidt til ham og slikkede kort på spidsen af sin finger, inden han lænede sig ned over ham og lod sin finger glide henover hans åbning.. det gjorde det lidt nemmere... og rykkede sig blidt på plads mellem Ozzies ben og lænede sig ned og kyssede ham sultent.. længselsfuldt.. intenst, imens han trængte op i ham. Han fandt langsomt frem til hans hænder, og holdt dem op over hans hoved mens han begyndte at bevæge sig.
Åh det føltedes fantastisk, bare ham og Ozzie og mmhm! Sex! Han gjorde det nok lidt hårdt fra starten af men hele... den intense tiltrækning, han kunne ikke... han kunne ikke styre sig, mmhm.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 10:43 am

Ozzie bed sig hårdt i læben, han kunne ikke finde rundt i det.. han kunne ikke finde ud af det.. han ville have Sean.. og ikke have ham.. han kunne ikke.. han havde mest lyst til at give sig til at tude.. det her var fuldstændig sindsygt det her.. fuldstændig. "Sean.. jeg.. jeg.. " prøvede han, men så blev han tyssede på.. og.. han. Han lukkede øjnene hårdt i da han blev skubbet tilbage i sengen, det var ikke fair.. det var slet ikke fair, åh han fik det helt dårlig.. blev svimmel. Han åbnede tåget øjnene da Sean bad ham om at se på ham.. og slappe af. Han nikkede forsigtigt, "Undskyld.." hviskede han stille og så ned.. hans øjne blev dog lidt større ved Seans berøring og han vred sig lidt under ham.. nej nej.. han ville ikke.. kunne de ikke vente, han havde det ikke så godt.. åh nej. Han så på ham da han kom ned mod ham, og mærkede hvordan alt hår rejste sig på hans krop, og han satte sine hænder i brystet på ham.. for at skubbe ham væk.. men så.. kyssede han ham, og på samme tid trængte han op i ham.. og så var det ligesom for sent.. åh gud.. Han gav et støn fra sig og sukkede og kyssede ham tilbage, lidt forsigtigt, selv om Sean var meget.. bestemt.. og.. vild og.. åh.. han kunne ikke følge med! Han tog en dyb indånding og ville til at ligge armene om ham igen.. men så tog han fat om hans håndled.. og så kunne han ingen ting. "Sean.. slip.. slip slip!" begyndte han og vred sig lidt.. hvis han skulle.. have sex.. så ville han også holde om ham.. for fandne.. men han ville ikke have sex alligevel.. ikke sådan her.. ikke når Sean ikke så på ham.. og ikke var sød.. og bekymrede sig.. han måtte godt være hård.. men ikke sådan her, han kunne ikke.. kunne ikke klare det! åh. "Av!" skreg han så i protest, og begyndte at skrige op... nu skulle han fanme slippe.. og stoppe.. selv om det ikke gjorde undt.. jov lidt.. men det var nok kun fordi han vred sig sådan og var bange.. ih. "Slip mig!" fortsatte han.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 11:00 am

Sean fornemmede ligesom at der var et eller andet, men han tolkede det som nervøsitet. "Skat, slap af" mumlede han blidt til ham, for at få ham til at slappe lidt af "jeg skal nok være sød.." mumlede han og smilede lidt til ham. Han rystede på hovedet da han undskyldte... det behøvede han da ikke..
Han mærkede han vred sig lidt, hvad havde han gang i den lille trold altså? Han mærkede hans hænder i sin brystkasse, og mærkede at han i det mindste kyssede ham lidt tilbage da han kyssede ham... nå okay, så var der da ikke noget galt? Han slap dog hans læber da han begyndte at råbe og vride sig under ham. Han slap hans hænder og så overrasket på ham. "Hvad? Hvad er der?" spurgte han overrasket, og trak sig ud. Han trak sig helt væk da han skreg av, og at han skulle slippe "hvad sker der?!" spurgte han oprørt, hvad havde han gang i, det lød som om han blev voldtaget? Han trak i sine boksershorts og rejste sig og så søgene på ham, der var da ikke noget galt med ham? Hvad? Sean var temmelig overrasket over hans reaktion... nu ville han godt have en forklaring.
Han blev stående og lagde armene over kors, han var ikke længere hård, det var ikke alle der tændte på ordene 'av' og 'slip mig', det ville måske også være lige makabert nok.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 11:11 am

Ozzie gispede højt da Sean endelig slap ham, og flyttede sig, det første han gjorde var at flå sit tøj til sig, og trak det så hurtigt han kunne på imens han kom på benene lidt for langsomt, for Sean var allerede oppe.. og han så.. bekymret ud.. og han vidste det godt, og det var han skyld, og han var ked af det.. det var jo ikke med vilje, men han kunne bare ikke følge med og Sean.. lyttede jo ikke.. og han ville ikke.. tvinges.. han kunne ikke! Tårene begyndte at strømme ned over kinderne på ham, imens han fandt sin telefon, og greb sin jakke, og trådte i sine sko, "Jeg ved det godt.. undskyld.. det er min skyld.. men det er ikke med vilje.. jeg kan bare ikke.. det.." sagde han imens han hulkede vider, og fik fat i sin pung, og så løb han ellers ud af døren så hurtigt han overhovedet kunne, han ville ikke stoppes.. han havde brug for luft.. frisk luft.. og han havde taget sin telefon med.. som Sean altid sagde han skulle.. og han skulle nok ringe til ham.. snart.. men først skulle han have luft.. og så skulle han nok forklare.. og komme tilbage.. og undskylde igen. Men langt.. det kom han ikke helt. Han nåede ned til parken, da han fik den der klamme følelse.. af at blive forfulgt.. åh gud.. han så sig over skulderen.. en eller anden.. nej .. der var to.. åh gud.. og de havde hætter på.. og de.. de blev ved med at følge efter.. for fanden. Han fandt sin telefon frem for at ringe til Sean og fik tastet nummert, han holdte den op til øret.. og nogen tog den.. men så kom han ikke.. længere.. åh!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 11:45 am

Sean så undrende på ham mens han kom hurtigt op og stå og trak i noget tøj... Han så på ham mens han væltede rundt, en smule... uorganiseret.. hvad i alverden havde han gang i? "Hvad laver du?" spurgte han den temmelig oprørte elver, og fulgte ham med øjnene. Han så tårerne "hey hey hey.." hviskede han i et lidt ømmere tonefald "Ozzie.. tal til mig" bad han, og fulgte med ham mens han trak i sit overtøj og sko, og hulkede! Åh det lille pus..
"hvad har jeg gjort galt?...Ozzie?" sagde han, men måtte stoppe da Ozzie valgte at gå ud af døren. "Ozzie!" råbte han ned i gangen... for helvede altså! Han løb ind i soveværelset og trak i sit tøj, men han kunne ikke finde det halve af det... for helvede altså! Han ledte efter sin mobil, men den var heller ingen steder at finde.

I parken gik to mænd med hætter hen imod drengen der virkede til at flygte. Den førstte greb hans telefon, den anden greb ham om livet og lagde en hånd over hans mund "Hvis du så meget som piver skærer jeg halsen over på dig!" hvislede han der havde fat i ham, og lagde en kniv ved hans hals for at gøre det klart. Han trak ham med ud af parken, mens den anden kylede hans telefon til jorden og trådte på den. De fortsatte ud til en bil der holdt parkeret udenfor parken og skubbede Ozzie ind, bandt hans hænder på hans ryg og satte sig så ind foran. Dørene blev låst, og bilen trillede afsted "Vi stiller spørgsmålene, og du svarer, forstået?" hvæsede den ene af mændene og ladede en pistol, mens han talte. "Du er Ozzie Snow Anthony.. korrekt?" spurgte han køligt, og så på ham i bakspejlet. Han kneb sine øjne mistænksomt sammen "Du er kæreste med Sean...?" spurgte han så.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 12:00 pm

Ozzie skulle til at kalde Seans navn ind i telefonene men så tog en af.. de der.. mænd, den fra ham, og han skulle til at skrige op, men så.. en hånd for hans mund, og han klynkede stille, og trak vejret hurtigt, imens hans hjerte bankede uroligt afsted i hans krop, og han rystede over det hele. Han græd jo stadig.. så det gjorde det ikke meget letter.. han ville gerne.. give dem! Men han så.. argh! Han blev dog utrolig forskrækket da han fik en kniv mod halsen.. ikke at han ikke havde prøvet det før.. og han ventede næsten bare på bidet.. men.. de føltes ikke kolde, og de virkede ikke til at være.. åh gud hvem var de! Han så efter sin telefon.. Sean.. nejnejnejnejnej! Han skulle aldrig være gået.. åh.. Sean. Han lod sig modvilligt blive skubbet og blev så også trukket ind i en bil.. og bundet.. han trak vejeret højt da ham den ene endelig slap hans læber.. han skulle lige.. have vejret.. og så.. skrige.. og .. men døren blev lukket.. og låst.. og så var det for sent. Han så op.. de kendte ham, hvorfor kendte de ham? Åh han fik det skidt.. og det flakkede for hans blik.. åh nej.. nej ikke nu! Han blev nød til at vide hvor de tog ham hen! Nej! Men.. så.. blev alt alligevel sort.. helt sort. Og han gik i panik! Inden i.. alt skreg.. og råbte.. men han sad bare helt stille.. med koldsved.. og gåsehud. "Jeg kan ikke se noget.." klynkede han stille, og undgik deres dumme spørgmål.. ih. "Jeg kender ham måske.. og han slår jer ihjel når han finder ud af det her!" sagde han bare højt.. han var ikke sådan at få fingerende under.. nej han gad ikke! Han havde altid være den forsigtig og ynkelige.. de skulle ikke få lov så let! Han skulle i hvert fald nok kæmpe lidt imod.. for Seans skyld.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 8:56 am

Den af mændene der havde spurgt ind til Ozzies detaljer, blev irriteret og vendte sig om i forsædet, og trykkede pistolens munding mod knægtens pande. "Det her er en Glock, 235 kaliber, og den blæser dit baghoved ud på bagvinduet hvis du ikke begynder at svare mig!" hvæsede han. "Og det samme sker for McGonnahy.." brummede han til partneren ved siden af sig. Han knurrede til det lille væsen på bagsædet, og kravlede derom og greb ham om hans hage og trykkede pistolen mod hans tinding og lænede sig mod hans øre "Nu hører du efter.. og holder kæft, undtagen når du skal svare!" hvæsede han. "Hvis ikke så kan du få lov at se på når Sean bliver parteret og bagefter kan du selv komme op og dingle i en tagrende.." mumlede han ondskabsfuldt, og greb let om hans hals.. han havde dog ingen intentioner om at slå ham ihjel, han ville bare.. skræmme ham lidt, medmindre han ikke samarbejdede selvfølgelig.
"Nu svarer du..." sagde han advarende, og formulerede igen spørgsmålene. "Du kender Sean... hvad er du til ham?" spurgte han koldt og trykkede pistolens munding lidt hårdere mod hans tinding og forventede sit svar. Det kølige stål måtte da være overbevisende nok. Ellers måtte han jo torturere ham lidt. De havdebare ikke tid til det pis, han skulle have nogen svar og han skulle have dem nu!
"Er du en del af snakes?" hvæsede han så, uden at Ozzie nok anede noget om rivaliserende narko bander... men han var nød til at spørge.. "Hvad arbejder du som?!" knurrede han truende.. gejlede sig selv lidt op.
Ham der kørte bilen rørte let ved hans side "Slap af.. lad ham svare" sagde han koldt, og koncentrerede sig om vejen.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 9:11 am

Ozzie sukkede stille og ville så uendelig gerne have sine hænder til brug.. så han kunne.. røre ved sine øjne.. han forstod det ikke, hvorfor glippede det nu.. fordi han var i fare? Fordi Sean var i fare.. havde det overhovedet noget med Sean at gøre? Det havde han ellers været så sikker på.. hm. Han skulle lige til at sige noget flabet tilbage, ind til Sean blev nævnt og han lukkede bare øjnene og bøjede nakken så han 'kiggede' ned i sit skød. "I må ikke.. gøre ham noget.." hviskede han stille.. hans Sean.. nej.. han blev nød til.. nød til at være stærk! For Sean! Han blev dog lidt halv irriteret da pistolen blev presset mod hans hoved.. helt ærligt, han havde sgu da hørt ham første gang! Nu skulle de altså holde op. "Jeg er blind.." sagde han bare surt og fik sådan en.. træls smag i munden, han havde lyst til at spytte fyren i hovedet.. men det var nok ikke nogen god ide.. øv. "Og i rør ham ikke, for så slår jeg jer ihjel!" sagde han bare surt, lidt som et oprørt barn.. for.. han kunne ikke rigtig.. slå nogen ihjel.. vel? Men han kunne da godt være flabet.. nå. "Det ved jeg ikke.. en han holder jul sammen med.. og nå ja.. tak fordi i ødelagde det.. " sagde han bare surt.. han vidste ikke hvad han skulle sige.. Sean og Ozzie.. de var jo bare.. dem.. som elskede hinanden og havde sex med hinanden.. og.. altid var sammen og var glade.. åh han vidste det ikke.. han kendte ikke svaret på det spørgsmål. "Av hold op!" sagde han surt og rykkede lidt på sig.. væk fra pistolen, av.. ih. "Af hvad?" brummede han bare og blinkede lidt med øjnene og trak vejret dybt, da han næsten blev døv.. fordi han skulle råbe sådan.. argh.. hvorfor skulle han være så.. brutal.. han skulle nok jo! Slap af.. ih. "Danser.. mh.. jeg danser jo bare.." sagde han stille og rystede lidt på hovedet af ham. "Må jeg godt komme fri nu!" sagde han højt, irriteret.. hvad ville de! Nu skulle det være slut.. Han sparkede lidt irriteret til sædet foran.. ikke noget særlig hårdt.. bare lidt.. ja.. han var sur, han ville ud.. han ville fri!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 9:39 am

Manden var irriteret, den lille lort snakkede udenom! Han sad og bildte ham alt muligt ind! "Det bestemmer jeg da heldigvis" knurrede han advarende, og trykkede sikringen fra pistolen.. åh han kunne godt finde på det! At stoppe hans ynkelige pludren! Hvad lavede Sean sammen med den møgunge?! "Jeg er ligeglad om du så er døv, blind og tungnem, svar når jeg beder dig om det, og svar ordentligt! Alle dine småforklaringer giver ingen konkrete svar!" hvæsede han.Han sukkede, og tænkte sig om. Han fik dog endelig et konkret svar fra knægten.. danser?
En ide begyndte at forme sig i hans hoved og han smilede djævelsk, og lygterne fra gaden glimtede kort i hans småondskabsfulde blik. Han fjernede pistolen. "Så.. nu fortæller du mig så hvilken forbindelse du har til Sean.." sagde han roligt.. han havde en fornemmelse af hvad han mon var.. men han villehøre ham sige det, for så havde han nemlig noget på Sean.. elveren her! Og det skulle blive sjovt at pine ham.
Han greb fat i Ozzies buksekant og fik ham vendt om lidt hårdhændet... Holdt fast ved hans buksekant og lænede sig ind over ham.. han kunne ikke se ham, men han kunne mærke ham komme lidt.. for tæt.. på. Ozzie lå på ryggen på bagsædet mens han gjorde det, og han lænede sig ned til hans øre"Fortæl mig sandheden.. så lader vi dig gå.. med dyden i behold.." hviskede han, og slikkede ham kort hen over øreflippen. Han holdt af kendskab fat i hans knæ, så han ikke fik gode ideer, og hænderne var jo kneblet sammen.. så der fik han ingen problemer..
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 10:09 am

Ozzie sukkede stille og nikkede bare.. tja det gjorde han vel.. lige nu.. altså.. men ikke bag efter, og så snart Ozzie blev lukket ud af den her skide bil, så skulle han da nok løbe alt hvad han kunne.. og så skulle han nok finde Sean, og gemme ham! Så ingen kunne skade ham, aldrig nogen sinde nej! Om så Ozzie skulle løbe der fra med to brækkede arme.. han var ligeglad.. så længe Sean ikke kom til skade. "Jaja.." sagde han bare surt og så ned igen.. okay.. han skulle nok! For satan. Han sukkede dog lidt lettet da pistolen blev fjernet.. okay.. noget for noget vel. "Altså.. jeg tror vi er kærester.." sagde han så lidt stille, "Det siger han i hvert fald.. han siger han elsker mig.." sagde han stille og sukkede lidt.. åh Sean.. hans Sean.. og han havde aldrig fået chancen for at sige det tilbage.. åh.. og nu fik han den måske heller ikke.. åh.. næste gang han så ham.. hvis han så ham igen! Så skulle han nok sige det.. lige med det samme.. mhm.. åh. Han blev dog helt.. helt bleg.. da han blev vendt om.. men sagde ellers ikke noget, lod sig rive og trække i.. åh.. og han havde intet at sætte af med, så han lå bare der.. med hovedet presset ned i sædet.. som om det var ikke var svært nok at få luft i forvejen, han hev jo nærmest efter det, som adrenalinen pumpede rundt i hans krop, og hans hjerte galoprede afsted. Han begyndte igen at græde.. bare uden lyd.. den her.. gang.. og.. så begyndte klamme billeder at blinke for hans øjne.. nej.. nejnejnejnej.. det her kunne han overhovedet ikke.. Han gispede dog hurtigt da han mærkede hvordan han næsten lagde sig ned over ham, og kom helt tæt på hans øre... argh.. ad.. gå væk. Men.. det gav ham kort en mulighed.. "Jeg har fortalt jer sandheden.. han er min kæreste, han elsker mig.. han passer på mig.. der er ikke mere end det!" sagde han stille med hulken i stemme, og løftede sig lidt fra sæddet med sine skuldre, lige sådan at hans bundende hænder rørte ved fyrens mave, og han med en pegefinger kunne stikke den ind i maven på ham, så der gik et stød gennem fyren.. desværre var alt hvad Ozzie kunne høre bare et hyl.. og en der flyttede sig ret hurtigt fra ham.. hmm.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 10:46 am

Fyren spidsede ører! Perfekt! Knægten var kærester med ham, altså.. han havde overvejet muligheden for at de var sammen på den måde, og det var helt perfekt! Han måtte dog trække sig væk fra ham med et skrig da en brændene smerte skød igennem hans krop. Han hylede lidt, og bilen standsede med et skrig fra hjulene, og der blev åbnet en dør. "Hvad laver du!?" lød en mørk stemme der åbnede døren og greb Ozzie og slæbte ham ud og lagde ham på jorden. Han greb hurtigt pistolen satte sig overskrævs på ham og rettede den mod hans hoved.. han rørte ham dog ikke med den.
"Hør.. rolig.. der sker der ikke noget." sagde han hurtigt og kort, mens den anden endnu jamrede sig inde i bilen. "Hvis du da samarbejder." sagde han så og slog sikringen fra så Ozzie kunne høre det. "Du skal gøre os en tjeneste.. ellers slår vi Sean ihjel." sagde han køligt.
Han var død alvorlig. "Du skal gå hjem nu, efter vi har sat dig af ved parken igen.. så skal du slå op med ham" sagde han roligt, hvislede det så men så han stadig kunne høre ham. "Du skal gøre det færdigt mellem jer.. forstår du det?" sagde han roligt. "Hvis ikke det sker.." mumlede han og fjernede let en lok hår fra Ozzies ansigt med pistolens løb. "Er du med på den?..Du kender konsekvensen hvis ikke.. du kan ikke ofrtælle ham noget om det her møde, og ikke afsløre noget. Du skal bare slå op. Så vil vi aldrig opsøge dig igen" lovede han, denne gang mere højtideligt.
Han frygtede ham ikke, selvom hans makker stadig var lidt.. Han sukkede "Sæt dig op foran! Du kører tilbage!" råbte han til bilen, inden han vendte sit blik mod den grædene dreng på gulvet. "Indvilliger du?" sagde han så, og ventede.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 11:24 am

Ozzie kunne ikke lade være med at smile lidt.. han blev helt glad.. det var det her han kunne.. han kunne forsvare sig selv! Og han kunne.. han kunne løbe.. og han skulle nok klare den! Og så skulle han nok finde Sean og så gemte dig sig.. det skulle nok gå. Han fik dog endnu et chok da han blev trukket ud af bilen og væltede mod jorden og gav et skrig fra sig.. helt ærligt, hvem kunne lade være? Hans blik flakkede, men det fangede ikke noget.. han kunne jo forhelved ikke se! Ozzie brød sig ikke om den lyd der kom fri pistolen.. eller hvad det nu var.. gevær? Han vidste det ikke.. og han vidste ikke hvad lyden betød.. han forstod det ikke, men han vidste godt det nok ikke var noget der kom ham til gode, så han nikkede bare hurtigt. Han pev dog lidt da han sagde de ville slå Sean ihjel.. nej det skulle de ikke! Ozzie sukkede over.. det åndsvage tilbud.. og det han fik til gengæld.. "Hvad så med Sean?" sagde han bare stille.. hvis han slog op.. hvad gjorde de så! "Hvorfor skal jeg det.. hvad har jeg med jer at gøre.. hvem er i.. sure eks kærester.. ih!" sagde han bare irreteret.. som om han nogen sinde kunne gøre det.. måske kunne han ringe til ham.. men.. hans telefon var ødelagt.. men at gå tilbage til ham.. og slå op.. Sean ville jo tro det var pga sexen.. og alt det.. men.. argh. "Måske.. må jeg ringe til ham.. i stedet for.. jeg gider ikke.. tilbage.. til ham.." sagde han bare stille.. han ville måske gøre det.. men.. han ville nok også.. når han blev alene og kunne tænke.. ringe til ham sener, og be ham møde ham et sted.. og forklare.. eller noget.. og så kunne de tage ud i skoven, eller op i bjergende.. og så.. leve.. stille.. og roligt.. sammen? Han ville jo gøre alt for Sean.. og han ville aldrig såre ham.. med vilje.. på den måde.. og slev ikke når han ikke vidste om han var i sikkerhed bag efter.. nej.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 29, 2013 12:12 pm

Fyren blev siddene over ham, holdt pistolen rettet mod hans hoved med fingeren på aftrækkeren. Helt stille, hvis der skete noget ville han være forberedt. "Sean?" brummede han.. tjo.. hvis de kunne flå dem fra hinanden, hvis deres overvågning virkelig var sand så var de ret.. glade for hinanden. De havde aflyttet telefon samtaler fra Seans telefon.. Han sukkede bare "fint, slår du op er det iorden, så skal vi nok holde os på afstand hvis du kan forholde dig stille.." mumlede han. Ikke et løfte han var sikker på han ville kunne holde.. Sean havde gjort dem uret. Han grinede "Nej, jeg er ikke til.. min egen slags, lad os sige det kvindelige køn er mere at foretrække" mumlede han. Han så søgende på ham da han tilbød at ringe, og hævede sine øjenbryn "det lyder faktisk ikke dumt, men det bliver under overvågning" sagde han så og fiskede sin telefon frem og fjernede pistolen fra hans hoved.
Han trak ham op og sidde og trykkede nummeret ind og lagde telefonen mod hans øre siden Ozzies hænder stadig var bundet. Han så på ham mens han kunne høre den svage dutten.. den ringede.

Sean sad med hænderne i sit hoved og vuggede frem og tilbage.. Han havde ikke kunnet få sig selv til at forlade lejligheden, de var nød til at snakke sammen.. de var nød til at.. åh Ozzie kom nu tilbage! Han havde ringet en million gange, skrevet en masse sms'er, forsøgt sig.. virkelig at få fat på ham. Men han svarede ikke, og det gjorde ham urolig. Han rejste sig og gik lidt frem og tilbage... Idet øjeblik hørte han sin telefon brumme og fløj hen til sofaen og greb den. Han tog den hurtigt "Ozzie?" sagde han bekymret ned i røret. Han kunne ikke styre det, selvfølgelig var han bange og bekymret! Tænk hvis der var sket noget! For helvede!
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeOns Jan 30, 2013 12:12 am

Ozzie sukkede stille og rystede lidt på hovedet, "Men så skal du også love.. at du ikke gør ham noget.." sagde han stille og sukkede lidt.. okay nu måtte de gerne slippe ham fri okay! Han kunne godt selv finde hjem, når han på et tidspunkt fandt ud af hvor helved han var henne. "jaja.. i skal bare ikke.. røre ham.." hviskede han stille, Sean var hans, go han skulle nok finde ud af hvordan.. han skulle få ham.. til at forstå at der var noget galt.. han måtte bare fortælle ham et eller andet, om dem.. som ikke passede, og så forstod han måske hvad han mente.. eller ikke mente.. eller noget. "Tsk" mumlede han bare.. til helved med det.. Ozzie var til fyre.. næ.. han var til Sean, og det fik die idioter ikke lov til at ødelægge, han skulle nok finde på noget.. så dum var han jo heller ikke.. vel. "Nej.. nej vent.. jeg ved ikke hvad jeg skal sige.." begyndte han, men fik så bare telefonen trykket mod øret, og en bip lyd og.. og.. Seans stemme.. åh gud.. "Eh.. eh ja.." sagde han stille lidt forsigtigt.. han var slet ikke klar! Han havde ikke tænkt det igennem.. åh gud.. åh gud. "Jeg.. tror at.. eller.. " sagde han forvirret, "Jeg tror godt jeg vil slå op med dig.." sagde han så stille og bed sig i læben.. fuck.. forhelved. "Og øhm.. fordi.. at.. den dag vi var ude og.. danse.. der.. mødte jeg en anden.. som jeg.. sov med.. den nat.. da du var.. taget hjem!" sagde han hurtigt.. det var i hvert fald en løgn.. for den nat havde han sovet sammen med Sean.. det måtte han da forstå.. og hvis han tænkte lidt mere over det.. så var det sted.. hvor de dansede.. et sted de måske.. kunne mødes.. sener.. han havde i hvert fald tænkt sig at tage derhen.. og vente. "Det er slut.. Farvel Sean.." hviskede han stille, det.. var meget.. svært.. at sige.. åh.. og han rystede over det hele, og tårende løb igen i stride strømme ned over hans kinder, og han begyndte at hulke.. åh.. åh Sean.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeOns Jan 30, 2013 10:09 am

Manden blev siddene foran Ozzie mens han lyttede til Ozzies stemme. Han holdt ved bindingen omkring hans hænder, for at holde ham tilbage. Sean derimod var lettet over at høre Ozzies stemme "Ozzie.." hviskede han udmattet og lænede sit hoved mod sin arm "for helvede.. hvor har du.." begyndte han, men blev afbrudt da han fortalte ham at han slog op. Sean mistede pusten et par sekunder og sad bare og stirrede ud i luften. Han lod telefonen synke lidt, ned i skødet.. Ozzie sagde et eller andet.. noget fjernt om at have sovet et andet sted.. lidt efter hørte han et farvel og den der ringede lagde på. , til hans blik blev sløret. Han rejste sig langsomt, så kort på Orion der lå på gulvet med sit ben, og gik så ud i gangen, lukkede døren op og gik udenfor. Han følte sig mat i kroppen.. opgivende.. Han rørte flygtigt ved sit ansigt der var vådt.. det havde han ikke lagt mærke til.. men han gjorde ikke videre ved det, andet end at tørre sig i ansigtet.
Han satte det selvfølgelig sammen med det der var sket tidligere på aftenen.. Ozzie... Han gik ned af trapperne, ud og hjem.. han ville ikke være der mere han ville bare.. hjem.
Manden foran Ozzie nikkede "Det er fint" sagde han så og bandt ham op og rejste sig. "Skal du have et lift tilbage.." grinede han let, og lyttede til hans hulken. Egentlig skulle det jo ikke gå ud over ham.. men nogen gange måtte smerten gå igennem en anden for at ramme den rette. "Såså du kommer over det.." brummede han og gik hen til bilen og pakkede diverse ting og sager ned som de havde brugt. Hm.
Han strakte sig kort, og vendte sig mod Ozzie "Nå?" brummede han, og blev stående med døren åben. Da var da det mindste, de skulle alligevel den vej tilbage.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeOns Jan 30, 2013 10:47 am

Ozzie sukkede bare stille og prøvede at få vejret igen.. han blev bare nød til at blive ved med at fortælle sig selv at det nok skulle gå.. Sean var klog.. han skulle nok regne den ud.. til sidst.. han skulle nok vente på ham.. og ellers skulle han nok finde en mønt telefon et sted og få lagt en besked til ham.. om at møde ham.. han havde heller ikke regnet med at Sean ville.. lade det ligge, han ville nok gerne have en ordenlig forklaring, og det skulle han også nok give ham! Han rystede stadig i kroppen, men blev dog meget mere.. rolig da han fik sine hænder bundet op.. endelig.. sådan, nu kunne han komme vider. Han vendte hovedet lidt mod manden og hvæsede let af ham.. som om han ville ind i deres klamme bil igen.. og voldtages hele vejen tilbage.. gu ville han ej.. han kunne godt selv finde hjem.. måske var Sean der stadig! Åh gud.. han skulle hjem nu.. åh gud. Han rystede så hurtigt på hovedet, "Nej.. nej det kommer jeg aldrig over.. og i kan bare vente jer kan i! Så let slipper i ikke!" sagde han bare vredt og kom forvirret på benene.. han kunne godt finde vej.. det var som den gang han havde været blind.. han skulle bare finde en mur.. en gade.. et fortov.. et eller andet at støtte sig til, og følge det.. imens han løb.. og så skulle han bare finde en mønt telefon eller et rart menneske, og be om vej.. og taxi.. sådan. "Farvel.." sagde han bare kort og begyndte at gå.. i en eller anden retning.. det gik.. det gik alt sammen.

Et par timer efter sad han stadig og ventede på clubben.. men Sean var ikke dukket op.. og.. hvad nu hvis han slet ikke kom.. han var ikke sikker på om han kunne tage hjem til ham.. hvad nu hvis de svin holdte øje med om han kom der over.. Han vendte sig mod pigen der havde været så sød ved ham.. "Faktisk.. jov.. jeg vil gerne låne din telefon.." sagde han så stille.. han kunne Seans nummer uden ad.. Det skulle nok.. gå.
Han trykkede nummeret.. og fik ringet op.. tag den nu for helved.. åh.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeOns Jan 30, 2013 11:47 am

Sean sank sammen på sin seng derhjemme, rakte mekanisk ud efter en flaske med en gylden væske og bællede en ordentlig tår, og tørte sig i ansigtet. Han forstod det ikke.. eller jo, det gjorde han.. han var bare.. hvorfor kunne de ikke tale om det? Og.. nej.. selvfølgelig.. det ville han nok ikke kunne, han kunne ikke.. Han magtede ikke at tænke på ham, han savnede ham så inderligt allerede.
Han vidste ikke hvad han skulle gøre med sig selv, han havde det dårligt på måder han aldrig havde haft det dårligt på. Han kunne ikke forene sig med tanken om at han aldrig igen ville få lov at se hans grønne øjne, fornemme hans duft.. holde om ham, røre ved ham.. Han sukkede og hvilede sit hoved mod sin hånd igen, da han hørte sin telefon brumme et eller andet sted. Han rakte ud efter den og så på den lysende skærm med røde øjne... han kunne ikke genkende nummeret. Han sukkede, trykkede den grønne knap ned og satte den mod øret "Sean." mumlede han grødet. Han kunne godt fornemme at han var blevet fuld, men han havde jo heller ikke ligefrem holdt igen med alkoholen, han skævede til den gyldne væske i flasken.
"Hallå.." brummede han så lidt dybere, der var larm i baggrunden i telefonen, og det gjorde ikke ligefrem hans hoved særlig meget gladere. Han var nød til... han måtte gøre et eller andet, men hvad..? Måske skulle han slå en eller anden ihjel, eller ringe til anstalten.. fortælle dem at han var hjemme, og at han frivilligt lod sig indlægge igen... han sad lidt i sine egne tanker mens ideerne formede sig i hans hoved.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitimeOns Jan 30, 2013 12:11 pm

Ozzie smilede lidt til pigen og vendte sig så lidt væk fra hende.. åh gud hvor var hun nysegerrig da.. men hun var også rigtig sød, men måske lidt for flirtende.. tja.. det her var nemmere end af finde en mønttelefon.. og han havde virkelig brug for at snakke med Sean.. nu.. desuden kunne de nok ikke spore ham gennem en eller anden randoms telefon.. det kunne jo sagtens bare være en tøs som Sean kendte der ringede.. åh gud. Han kom lidt til sig selv da han hørte Seans stemme igen.. mhmm.. åh gud. Han vendte sig mod pigen og hviskede hurtigt noget mod hende øre og lod hende tage telefonen ud af øret på ham. "Hey hallå.. Sean ik?" sagde hun lidt små forvirret, men det lød til hun havde forstået det.. åh.. bare han nu.. gjorde.. som han fik besked på forhelved! "Hej.. det er mig.. kommer du ikke ned på clubben.. der sider en smader sød person her.. der gerne vil danse med dig.. grønne øjne.. som du så godt kan lide.. " sagde hun langsomt og kiggede op og ned af Ozzie for at finde på.. flere ting.. men hun vidste ikke hvad hun skulle sige.. hun sukkede. "Kom nu bare her ned okay.. det er meget beder.. end at blive væk.. tro mig.." sagde hun så bare og lagde på uden at sige farvel og gav et blidt suk fra sig. "Ozzie.. du er rigtig sød.. men jeg tror ikke jeg er så god til den her leg.. og jeg vil helst ikke indblandes.. i mere nu.. hejhej.." sagde hun så.. Ozzie sukkede og så på hende og nikkede. Efter at have vandret lidt rundt i blinde var synet heldigvis kommet tilbage til ham.. Han rejste sig og tog sin drink med og gik hen til døren og stilte sig bare op af væggen ved siden af døren, og nippede til sin drink.. åh det skulle bare virke.. det skulle bare.. virke.. nu skulle han ellers komme.. eller så tog han hjem til ham, koste hvad det koste vil.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 15 Icon_minitime

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 15 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum