Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jan 31, 2013 8:41 am
Sean lyttede... der var en skramlen i røret, og han rynkede sine øjenbryn. Han skulle til at spørge hvad helvede der var gang i, da der endelig brød en meget lys og femnin stemme igennem. "Hvem er det?" brummede han, og fnøs "Hvem fuck er mig?!" knurrede han arrigt, han havde ikke nogen tøsebørn inde på livet for tiden, han havde jo været meget optaget af Ozzie, så pigebarnet måtte give ham et navn, men hun fortsatte bare, han blev stum da hun beskrev Ozzie... Hans hals snørrede sig sammen og han fik sine ord galt i halsen.. han faldt sammen i skuldrende og havde lyst til at kyle mobilen langt i helvede, men hun lagde på hurtigere end han havde troet. Han rejste sig.. stod med den i hånden.. lagde den så fra sig og vadede frem og tilbage i en god rum tid, slog til væggen, kylede med ting... til han blev træt af det, og det eneste der var tilbage var tårer.. han kunne ikke komme nogen steder med det der, han kunne ligeså godt tage den sludder med Ozzie som ikke... Han gik ud, greb sin jakke.. der var gået en time siden samtalen.. Ozzie var måske gået... Men i så fald måtte han jo bare gå. Han gik ud af døren efter at have fået sko på og gik ned af gaden. Han røg en del smøger på vejen,og standsede da han endelig nåede døren derind til. Han så kort på dørmanden, de kendte hinanden, og han kunne godt se at Sean var i elendig stand. "Hey Jack.." hviskede han og askede "Vil du gøre mig en tjeneste?" spurgte han, og dørmanden nikkede venligt. "Du skal hente en til mig, jeg går ikke derind.." forklarede Sean, og forklarede ham så hvordan Ozzie så ud i det store hele. Jack nikkede til ham "Jeg er tilbage om lidt." sagde han og gik ind i clubben. Han fik hurtigt lokaliseret Ozzie, og prikkede ham på skulderen. "Du har en gæst ventende udenfor" forklarede han.. Sean røg endnu en smøg mens han stod derude.. han døde jo ikke foreløbig, så han kunne jo ryge som han ville!
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jan 31, 2013 10:09 am
Ozzie trak vejret dybt, og stod i lang tid bare ved døren og ventede, til der ikke var mere i hans glas, så gik han op til bare og bestilte en ny, og ventede lidt.. ind til clubben begyndte at.. dø hen.. selv om den havde åben til klokken seks.. men de fleste blev der jo til klokken seks.. til sidst var musikken også bleven skruet i bund, og alt power lyset var slukket, så der bare var sådan halv mørkt og lidt kedeligt.. og folk sad rundt i krogende og snakkede. Hmm. Han drak endnu en drink og tog blot en til, han følte ikke helt han kunne mærke det.. han vidste ikke om det var fordi han havde det så dårligt.. for det var jo tydeligt at Sean ikke havde tænkt sig at dukke op.. og hvad skulle han så gøre? Hvad skulle han nu finde på.. at sende et brev til ham? Åh.. han vidste det ikke.. men der var snart ikke flere muligheder.. han kunne stille sig uden foran hans dør og vente.. men han var ret sikker på at idioterne overvågede ham.. det var lidt uhyggeligt faktisk. Han fik så letter et chok da han blev prikket på skulderen, og hans øjne lyste et kort øjeblik op.. men det var ikke Sean.. men han smilede dog lidt da manden sagde det til ham, og rejste sig hurtigt uden at tage sin drink med, og styrtede mod døren.. men var det overhovedet nogen god ide at stå derude? Hvad nu hvis de fulgte efter Sean? Åh gud.. måske skulle han bede ham komme ind.. der var jo ikke så mange derinde, de kunne sagtens tale i fred? Eller så skulle han hive ham med om i en gyde hvor de kunne være helt alene.. hmm.. Han åbnede forsigtigt døren og kiggede lidt på den rødhåret dæmon.. han var stadig flot.. selv om man godt kunne se han ikke havde det hele godt.. og havde grædt.. ligesom Ozzie, der også stadig havde røde øjne.. hm. "Sean.. " sagde han stille og løftede hånden som en hilsen.. åh gud, han ville give alt for at springe i favnen på ham lige nu.. men.. nej.. han måtte lige vente. Han fik så hurtigt en ide. "Vent der.." sagde han så hurtigt og lukkede døren bag sig. Den her club var en af de slags der lejede værelser ud på første sal og i kælderen.. der kunne de da være i fred?! Han skyndte sig at få betalt for et værelse, og skrev en hurtig seddel som han bad dørmanden give Sean, og så rendte han oven på til værelset og gik ind og åbnede vinduet og satte sig på sengen.. så.. På sedlen stod der værelse nummeret, og at det var vigtigt, og at han stadig elskede ham. Åh Sean.. nu skulle han komme.. han kunne ikke holde.. ud.. hvis han gik.. fordi han syntes det var dumt.. men Ozzie blev nød til at være på den sikre side.. for hvis han ikke var det.. så gjorde de Sean undt.. og det måtte de ikke.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jan 31, 2013 10:54 am
Seanblev stående... røg sine cigaretter, en efter en... Hvad havde Ozzie gang i? Hvad var det her for en leg? Han syntedes ærlig talt ikke det var specielt sjovt, han havde lyst til at tage hjem, men han havde jo sendt Jack ind i clubben... efter Ozzie.. så nu måtte han gribe om roden til problemet og diskutere det igennem. For det var hvad han forestillede sig Ozzie ville. Han så på døren da den gik op og Ozzie kom ud. Han så lidt.. ud som om han ikke var helt på toppen, eller forvirret måske, han kunne ikke afgøre det. Han trak et hvæs mere fra sin smøg og så afventende på ham "Hvad vil du.." brummede han, hvorfor ringede du? Hvorfor stoppede vi? Hvad gik der galt? Hans hoved summede af spørgsmål, men helt ærligt.. hvorfor stille spørgsmålene hvis det alligevel var forbi, så kunne man bruge resten af sin evighed til at sidde og tænke over hvorfor og hvad man skulle have gjort anderledes. Det var for dumt. Han så efter ham da han forsvandt igen.. hvad var det her for en syg leg?! Han tog imod sedlen fra Jack der kom ud med den, og sukkede tungt "Jeg magter ikke det her circus.." mumlede han træt, men åbnede alligevel sedlen og læste. Han havde jo set Ozzie, han havde.. set ham, og hans hjerte havde sprunget op i halsen på ham i længsel. Men han var stadig såret, så han gav ikke bare røv og nøgler i det hele.. Ozzie havde haft en grund til at slå op, så han kunne jo ikke bare... Kysse ham og kramme ham og tage ham med hjem.. Den gik ikke længere. Han forstod ikke hans grænser når han tænkte på tidligere på aftenen... hvad havde han gjort forkert? Sean lod blikket glide over sedlen.. den oprørte ham mere en han ville vedkende sig.. elskede ham stadig... elskede... Han smed den fra sig og trampede ovenpå og åbnede døren, og hamrede den i med et brag. "Hvad skal det her circus betyde?!" sagde han højt, og blev stående ved døren.
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jan 31, 2013 11:08 am
Ozzie blev sidende på sengen, han kunne jo ikke gøre så meget andet end at krydse finger.. han forstod godt hvis Sean var.. forvirret og ked af det.. og gerne ville hjem, og alt det.. men han blev nød til bare lige at give ham.. bare fem minutter.. til at forklare.. så.. så skulle alt nok blive godt igen! Alt! Han så op da døren blev revet op og så forskrækket op på ham.. om det var chokket eller det bare var fordi han var så ked af det i det hele taget vidste han ikke.. for han begyndte bare at hulke imens tårende løb ned af hans kinder igen.. på ny.. åh gud altså. "Sean.." hulkede han og kom på benene.. åh gud han kunne godt mærke han havde drukket nu.. han slængede over til ham og kastede sig om halsen på ham og puttede sig ind til hans bryst. "Det er meget vigtigt.." hulkede han mod Seans bryst.. "at.. at du forstår.. at jeg ikke havde noget valg.." hviskede han stille og hev alt hvad han kunne i Sean så han kom lidt ind i værelset, så Ozzie kunne række frem og smække døren i bag dem.. sådan.. endelig alene.. med Sean.. endelig. "De.. de tvang mig.." hviskede han stille og hulkede bare vider ved hans hals.. han vidste overhovedet ikke om det han fik sagt var forståeligt eller aj.. lige nu ville han bare gerne holdes om.. af Sean.. og så skulle han passe på ham.. og Ozzie skulle passe på ham.. og de skulle være sammen for evigt.. og flytte væk fra alting, og bare være dem to.. ja. "Jeg elsker dig.. jeg elsker dig for altid.. " sagde han stille stadig med gråd i stemmen.. åh..
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jan 31, 2013 11:44 am
Sean blev stående henne ved døren, da Ozzie begyndte at græde. Det kom faktisk lidt bag på ham at han græd.. Han stirrede på ham, en smule.. forvirret, hvad skulle han nu gøre? Han blev overrasket da han kastede sig om halsen på ham og lagde armene om ham.. han kunne jo ikke lade være for helvede, det var jo Ozzie! Han trak ham tæt ind til sig, og lyttede... åh for helvede, det her var jo ikke særlig nemt.. han kunne jo ikke bare afskrive ham, være vred, og irriteret når han græd. "Så.." hviskede han og strøg ham forsigtigt over håret. Han forstod ikke at han sagde det der..? Hvad skulle det nu betyde? Hvilket valg? Han lod ham tale ud og smække døren. "hvem tvang dig?" spurgte han undrende og trak sit ansigt lidt væk og skubbede ham blidt lidt ud fra sig og betragtede ham undrende. "Hvad mener du med at de tvang dig, hvem er de?" spurgte han og tørrede forsigtigt nogen af de utrolig mange tårer væk.. så han ikke druknede... tænk nu hvis! Han ville ikke tage chancen. Han blev lidt rørt over hans næsten bønfaldene tonefald. "Jeg elsker også dig.. så, slap nu af" hviskede han blidt og førte ham hen til sengen "træk vejret" bad han, og satte ham på sengen, og gik i knæ foran ham, og rakte ud efter nogen servietter på sengebordet.. tørrede blidt Ozzies ansigt. Han var blevet lidt ædru af hele den her.. omgang. Han vidste ikke om det var godt eller skidt. "Fortæl mig nu det hele.. for jeg må indrømme det lyder mærkeligt" mumlede han, hvem ville tvinge Ozzie til at slå op?
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jan 31, 2013 12:02 pm
Ozzie gispede let og holdte bare endnu mere fast i Sean da Sean også lagde sine armen om ham.. åh.. åh gud tak.. åh han Sean.. han gik ikke, han.. han.. åh. "Undskyld.." hviskede han så helt stille.. han vidste godt.. at det ikke havde været.. rart for Sean, og han var bare så ked af det, men han vidste simpelhen ikke hvad han ellers skulle have gjordt, han var ikke vant til at skulle gemme sig, eller at skulle være på flugt.. han kendte ikke.. metoderne.. men lige nu var der intet han heller ville end at pakke en kuffert, og Orion og stikke af sammen med ham.. lige meget hvor hen, bare han var sammen med Sean.. åh. "Det ved jeg ikke.." hulkede han bare vider, han kunne slet ikke få det til at stoppe, han havde det bare så skidt.. han havde savnet Sean så meget, og tanken om at de ikke skulle være sammen var ikke til at bære.. for tænk nu hvis Sean ikke var dukket op.. og.. han åh gud altså. "Jamen.. hvis jeg ikke.. slog op med dig.. så ville de gøre dig undt Sean.." hviskede han stille, han vidste ikke hvem han kendte dem jo ikke.. han havde ikke engang set dem forhelved.. men han havde hørt dem.. og han kunne genkende deres stemmer på lang afstand.. men det var nok ikke til meget hjælp. Han gav ikke så let slip fra Sean igen da han blev placeret på sengen.. adskillelsen fik ham bare til at hulke endnu mere, "Du.. du må ikke.. ikke slippe mig.. hold.. hold om mig..." gispede han og rakte ud efter Sean igen og tog fat i hans trøje og hev bare lidt i ham.. kunne han ikke komme op i sengen.. og kunne han ikke holde om ham. "Jeg ved ikke om jeg kan.. der er så meget.. jeg er så træt.. jeg savner dig.. du må ikke gå.. du må ikke være sur.. "hviskede han stille og kiggede lidt ned, han var ved at blive hysterisk det kunne han godt mærke, men hvad ellers skulle han stille op! Lige nu.. han gad ikke tænke på dem lige nu.. han ville bare have Sean.. så kunne de tale.. om alt det lort.. sener.. Sean.. åh hans Sean, bare han ikke var sur altså, han elskede ham jo.. så højt, og det havde ikke været med vilje.. men lige nu var han bare så bund ulykkelig.. tanken om aldrig.. at se ham igen.. åh han kunne slet ikke.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Feb 01, 2013 10:43 am
Sean rystede på hovedet, det vilel han ikke høre lige nu.. lige nu skulle de have orden i alt det rod som der åbenbart var sket. Det havde jo åbenbart været under tvang Ozzie havde sagt at de skulle slå op. Han så på hans forgrædte ansigt.. åh hans lille pus... hvad skulle han gøre? Var der overhovedet noget han kunne stille op? Ozzie virkede ikke som om tårerne nogensinde ville stoppe igen. Han rynkede sine øjenbryn... de ville gøre ham ondt? "Hvem var de?" spurgte han stille og tog ham blidt om hagen og søgte hans øjne selvom de var helt druknede i saltvand. "Shhsh.." hviskede han ømt og strøg ham over kinden, for at trøste ham lidt. Han så overrasket på ham da han gispede og var på randen af hysteri. Han trak ham ned til sig igen.. gad ikke gå op i sengen det kunne jo ende galt.. specielt med omtanke for et par timer siden. hm. Han holdt blidt om ham, spredte hans ben så han kunne sidde på hans skød. Han lagde sine arme om ham og trykkede ham mod sig og lænede sit ansigt mod hans hals... han skulle bare lige... dufte til ham.. mærke hans nærvær.. i to sekunder.. så skulle han nok lege detektiv.. mmhm. Han kunne jo ikkke leve uden den der elver.. for fanden da. Hvornår var han blevet så afhængig? "Du må ikke.. sige den slags igen.." bad han helt stille mod hans hals og mærkede tårerne komme snigende, og strammede sit greb lidt om ham. Han kunne ikke holde tanken ud om at måtte undvære ham..
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Feb 01, 2013 11:12 am
Ozzie sukkede stille og fortsatte sine endeløse klynken mod Sean skulder, han vidste overhovedet ikke hvad han skulle stille op med sig selv lige nu, han var bare glad for at han havde fået Sean ind på værelset, og at Sean ikke havde skældt ham ud.. for der var virkelig ikke andet han kunne have gjordt.. tænk hvis de havde.. de havde.. skudt ham? Ville de måske ikke have været værre! Jov.. så Sean.. Sean skulle tilgive ham nu, det skulle han altså bare. "Dine venner.." sagde han stille og tørrede sig lidt om øjnene, selv om det ikke hjalp da der bare kom nye tåre frem.. satans. "De sagde at de ikke var til sin egen slags i hvert fald.. jeg ved ikke om det er mænd eller dæmoner.. jeg ved det ikke.. " sagde han stille. "Jeg var meget.. bange.. så jeg mistede.. ligesom.. mit syn.." hviskede han stille og lod sig dumpe ned på Seans skød.. hvorfor kom han ikke bare op i sengen? Hvorfor skulle de side på gulvet.. hvorfor kunne de ikke bare ligge og putte oppe i sengen. "Sean.." hviskede han stille.. okay.. de skulle vidst have snakket ud.. og det måtte jo starte et sted, og han blev vel nød til at forklare hvorfor han var stukket af i første omgang. "Kom.." sagde han stille og slap ham langsomt, han havde jo ikke løst til at give slip vel.. og så kravlede han op i sengen og tog fat om Seans hånd og trak let i ham. "Kom her.. kom og hold om mig.." hviskede han, og lagde sig bare i midten af sengen oven på dynene, og skubbede sine sko af.. så var der også plads til Sean der. "Jeg kunne jo ikke gøre for det.. ellers havde de skudt mig.. eller.. voldtaget mig.." hviskede han bare stille og slog blikket ned.. det var overhovedet ikke særlig rart at tale om.. åh forfanden. "Sean.. kom.. vi bliver nød til at.. snakke sammen.." sagde han stille, og var ligesom holdt op med at hulke og græde så meget som før.. men han kunne stadig ikke klare tanken om ikke at holde om Sean. "Du må ikke være bange for mig.." hviskede han stille.. eller nærmer sengen.. han kunne ikke helt finde ud af det.. men det havde nok noget at gøre med at han var stukket af midt i sex.. og havde skreget.. det var faktisk synd for Sean.. åh.. han blev nød til at undskylde.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 3:30 am
Sean lod ham klynke mod sin skulder, forsøgte at trøste ham ved at ae ham blidt over håret, og holdt om ham imens. Han sukkede stille, og lyttede da han fortalte videre.. "Mine venner?" gentog han langsomt, det forstod han ikke noget af.. hvorfor skulle de få Ozzie til at slå op med ham? Det lød.. usandsynligt. Han kyssede ham forsigtigt i tindingen "det sker ikke igen, det lover jeg dig.." mumlede han blidt, det skulle han i hvertfald nok sørge for. Når han fik fat i dem der havde gjort det... så vidste han udemærket hvad han skulle stille op med dem! Han måtte slippe ham da han pludselig trak sig lidt væk og kravlede op i sengen. Han blev siddene da han tog fat om hans hånd, og ville trække ham med op i sengen. Han trak vejret gennem næsen og så på Ozzie, hvorfor skulle de derop? Hvorfor skulle de være her? Han sukkede og satte sig på sengekanten. Han tøvede før han lagde sig ved siden af Ozzie og lagde en arm om ham og holdt blidt om ham. Han saagde ikke noget. Han mærkede hvordan vreden vendte tilbage, og han trykkede automatisk Ozzie tættere på sig. "Jeg slår dem ihjel.." hvislede han, og var glad for at Ozzie idet mindste var uskadt.. nu skulle han bare.. passe på ham. "Jeg skal nok passe på dig, det lover jeg, du skal ikke bekymre dig om dem længere.." hviskede han, han havde en fornemmelse af hvem det kunne være, han havde jo næsten lige snakket med dem... hm. Han sukkede da Ozzie sagde han ikke måtte være bange for ham.. Han trak sit ansigt lidt væk og så på ham, og slap ham så og satte sig op og trak ham op og sidde "ozzie.. jeg er ikke bange for dig.." sagde han så blidt, og aede ham kærligt over kinden.. "Jeg har bare ikke lyst til at gøre dig ondt.." forklarede han så og kærtegnede blidt hans kind,inden han trak sine hænder til sig igen.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 3:50 am
Ozzie nikkede bare lidt, "Jeg ved det ikke.." sagde han bare stille, han kunne jo ikke forklare ham det.. hvem de var.. han kunne ikke fortælle hvordan de så ud eller noget som helst.. han kunne kun huske deres stemmer, og det var jo ikke noget man sådan lige kunne beskrive, så det hjalp jo overhovedet ikke.. åh han var jo elendig! For satan. Ozzie trykkede bare tæt ind til ham og gemte sig ved hans hals, og puttede sig der.. åh der var rart, kunne de ikke bare ligge sådan lidt, og bare holde om hinanden? Så kunne alt det dårlige gå væk, bare lige i nogen minutter.. Han gispede let da Sean sagde han ville slå dem ihjel og rystede på hovedet, "Nej.. nej Sean det kan du ikke.. de er farlige.." hviskede han stille og så ned.. Sean ville jo bare komme til skade! Nej det kunne han ikke tillade! "Måske skulle vi bare.. tage væk sammen.. lidt? Så kan det være de glemmer os.." hviskede han stille, han vidste godt det ikke var noget særlig godt forslag, men han vidste ikke hvad han ellers skulle gøre end at gemme sig, han ville helst ikke have at Sean skulle til at slås med dem der.. han var så bange for at miste ham jo. Han blev så trukket op og side og gav et suk fra sig.. hvorfor skulle de nu det.. han pev stille og trak lidt i Sean.. ned og liggeee.. ned og putte! "Det gør du da heller ikke.." hviskede han stille, hvad var det for noget mærkeligt noget at sige altså! "Du er sød.. og dejlig.. og fantastisk.. " hviskede han stille og hev lidt i ham, "Kom nu Sean.. vil du ikke nok holde om mig.. please?" hviskede han stille og kyssede ham på halsen.. ih hvad skulle han dog gøre.. begynde at strippe! Ih! Han kunne ikke.. åh.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 4:41 am
Sean rystede på hovedet, han skulle ikke tænke mere på det, han skulle nok tage sig af det hele, så skulle Ozzie bare slappe af, og komme til hægterne. Han smilede lidt da Ozzie fortalte ham at han ikke kunne slå dem ihjel, han ville nok bliver overrasket over hvad han kunne.. og hvad han ikke kunne "Ja, men det er jeg også.." mumlede han bare til svar. Han skulle nok finde på noget spændene.. måske lidt tortur? Det kunne han godt finde på nu hvor han havde chancen. Han rystede på hovedet "Måske bagefter.. men ligenu vil jeg gerne vise dem hvad de har gjort galt så de lærer det til næste liv" mumlede han. Han skulle nok finde på noget sjovt, det behøvede Ozzie jo ikke deltage i. Han lod sig hive ned igen til Ozzie.. han kunne godt se han bare ville trøstes.. ville glemme... Han sukkede og lagde sig ned og lagde armene om ham og trak ham ind til sig og sukkede mod hans hår... de skulle bare ligge lidt der, og putte.. så gik det hele nok meget godt. Han skulle nok blive liggende og putte lidt med Ozzie, nu skulle det dreje sig lidt om ham, han skulle have en masse kærlighed, en masse blide kys og han skulle holdes om... ja, det måtte være den rette måde at gøre det på.. gøre ham glad igen. Han var sådan set bare lettet over at Ozzie var kommet tilbage.. at han havde trukket sin afvisning tilbage, at det ikke havde været noget han selv havde bestemt.. undtagen den i sengen selvfølgelig.. men det var jo noget andet... han var bare glad for at have sin elver tilbage.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 7:58 am
Ozzie sukkede stille og knugede Sean ind til sig, han ville ikke have det.. han ville ikke.. han kunne simpelhen ikke tage det! "Du må ikke.." begyndte han igen og begyndte at klynke så tårende løb ned over kinderne på ham på ny.. han kunne mærke hvordan han blev helt urolig inden i igen og kunne ikke finde rundt i noget som helst, det begyndte at sortne lidt for hans øjne og han satte sig uroligt op igen og gemte sit ansigt i hænderne imens han hysterisk hulkede vider.. han skulle lige.. bare lige.. åh gud altså! Han sad i lidt tid bare og tudet ind til han fik sin vejrtrækning under kontrol igen. "Du må ikke.." hviskede han så igen og puttede sign ind til Seans bryst og hulkede lidt mere.. åh for satan, han kunne slet ikke jo! Sean måtte bare ikke.. komme til skade, han elskede ham jo så højt! Og.. og.. han kunne slet ikke uden ham jo.. han ville bare ikke miste ham for heleved! "Du kommer til skade.. måske slår de dig ihjel.. jeg vil ikke ha' det Sean!" sagde han stille men blev lidt sur til sidst og sagde det lidt hårdt.. som en trussel.. det gjorde han altså bare ikke! Han vendte sig ansigt mod Sean og så ned, "Undskyld at jeg flippede ud da vi.. skulle til at.. du ved.. jeg ved ikke hvad.. der skete.." hviskede han så stille og gemte sit ansigt ved hans skulder.. det var pinligt at tale om, og han ville bare ønske de kunne glemme det igen.. åh forfanden.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 8:27 am
Sean så på Ozzie der satte sig op og smed sig ned på ham igen og græd totalt ukontrolleret... herre jøsses, hvad skulle han dog stille op med det lille væsen? "Ozzie... Ozzie.." mumlede han og strøg ham blidt over håret. "Prøv nu at lytte til mig.." mumlede han, og tumlede ham om i sengen så han lå øverst. Han var dog behændig nok til ikke at røre ved ham når han nu lå nederst, han skulle ikke nyde noget af det der var sket tidligere. "Du må godt forsøge at gøre mig ondt.. fysisk, jeg tror jeg har fået nok af det psykiske for en aften.." sagde han og sendte ham et lille smil "pointen er, at jeg ikke kommer til skade så let som dig.. og det kan jeg drage til min nytte, hvad end du kan lide det eller ej" mumlede han så, og rykkede sig og greb sine smøger, og vendte sig mod Ozzie, og lagde pakken foran sig og sine hænder på Ozzies kinder "så.. shh... slap nu lidt af skat" hviskede han blidt "Jeg dør ikke" sagde han og lænede sig hen og kyssede ham blidt i panden.. mmhm. "Jeg skal nok lade være med at sige noget når jeg gør det, det lover jeg.." brummede han så, og rystede på hovedet til det sidste han sagde "Det er ligemeget.." mumlede han og tog sine smøger op og rakte Ozzie pakken "Vil du have en?" spurgte han så, inden han tog en selv og satte ild til den, han mærkede Ozzies ansigt mod sin skulder og sukkede.. den lille trold altså...Han skævede til sit ur "Vil du ikke sove lidt?" spurgte han så.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 11:32 am
Ozzie sukkede bare og gav et hyl fra sig.. han følte sig lidt som en såret vaskebjørn lige nu! Desuden så lignede han sikkert også en.. eller koala eller noget.. dem med det sorte om øjnene! For han havde haft make up på.. fordi det var jul! Og nu havde han grædt i snart en time.. nej.. længere.. han han næsten grædt lige siden han var flygtet ud af sin egen lejlighed tideliger på aften... for satan hvor måtte han dog se ud.. ih! "Men Sean.." hviskede han stille, da Sean ligesom ikke havde tænkt sig at gi' sig på det punkt.. hvorfor skulle han kæmpe! Hvorfor kunne han ikke bare.. lade være.. Ozzie ville jo dø af bekymring.. med.. med mindre.. hmm.. "Men.. men så vil jeg med!" sagde han så lidt oprørsk! Hvis Sean skulle ud og slås så skulle Ozzie med.. han kunne sagtens slås! Han var ikke svag.. eller jov lidt.. måske i forhold til Sean, men han kunne da godt give dem en lussing, alle sammen! Og stød, for den sags skyld! Og han kunne kaste med knive.. tsk.. det var kun fordi de havde bundet hans hænder han ikke havde givet stukket dem en! Han kunne sagtens være med.. om Sean ville det eller ej.. bum. "Det er da ikke lige meget.." hviskede han stille og sukkede lidt og kiggede forvirret op i Seans øjne, og rystede så på hovedet.. "Nej.. nej.. jeg vil have dig.." hviskede han stille og hev lidt i Seans bluse.. kunne han ikke lige.. få overskud.. til at give ham et kys? Bare et lille et? "Neeeej.. jeg vil ikke sove.. jeg vil afslutte det som jeg skred fra tideliger!" sagde han så bestemt og lænede sig op, på albuerne, og tog fat i Seans krave og kyssede ham hårdt mod hans læber.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 11:54 am
Sean lyttede til hans hyl, og betragtede hans ansigt med de tunge rander under øjnene og de røde øjne fra gråden... åh. Han rakte ud og trak ham ind til sig... han kunne ikke se på det altså.. "Så shh.. " bad han stille. Han sukkede da han blev oprørsk.. mmhm, lille rebel. "Nej du skal ikke med.." brummede han bare.. han kunne ikke have Ozzie rendene rundt, og se på blodbadet, og lave åndsvage ting som selv at komme i fare.. det kunne lige passe! "Du ender bare med at blive såret, eller mærket for livet, jeg bruger altså ikke fine metoder" brummede han mod det kulsorte hår. Han trak sig lidt tilbage "Jo, det er lige meget.." affejede han det igen.. de skulle ikke tale om det, det var en bagatel. En bagatel der ikke behøvede blive talt om, for den havde kun ført til ulykke! Sean ville ikke snakke om det mere. Han så hurtigt op fra den smøg han havde haft i sinde at tænde da Ozzie bad om ligesom.. at de kunne fortsætte hvor de slap.. Sean fik fat om hans hånd, der var knyttet om hans bluse. " Ozzie, det er sent, der er ingen grund til at gøre det nu.. her.. det kan vel vente.." mumlede han, da Ozzie rejste sig og greb fat i ham og kyssede ham temmelig bestemt. Sean ville ønske alkoholen havde sløret hans muligheder for at blive tændt.. ligesom hos andre mænd!Eller, måske nærmere menneskemænd.. Men det var ikke ligefrem sagen her. Han greb fat om Ozzies håndled og slap kysset og tvang ham ned i sengen "Ozzie stop så! Du skylder mig ikke noget." sagde han fast, og så ham i øjnene.. det var noget forbandet pjat! Kunne han ikke lægge sig til at sove istedet for det der... Han satte sig op og tændte sin smøg, og tog et halvdemonstrativt sug.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 12:10 pm
Ozzie rækte tunge af ham og surmulede bare.. han var ligeglad, om så Sean forvandlede sig til en drage og spyte ild! Han tog med alligevel.. om så han skulle snige sig med! Og følge efter ham, eller noget.. tsk! Han fandt sig ikke i den her behandling.. han var ikke et lille barn længere, han kunne sagtens kæmpe for sig selv! Og havde han ikke været så bange for Seans sikkerhed, så havde han allerede slået de tumper.. et par gange.. han havde ikke ligefrem et dræber instinkt.. vel. "Jov jeg skal så!" sagde han bare igen og kiggede lidt på ham, "Nej.. jeg kan sagtens klare det, jeg er ikke noget barn Sean, og jeg lader dig ikke tage afsted selv!" sagde han surt og kiggede lidt på ham, da han bare sagde det var lige meget igen.. altså hvad var hans problem? De blev sgu da nød til at snakke om det? Man kunne jo ikke bare.. åh forfanden altså.. han fik altså snart et slag hvis han ikke snart opførte sig orndeligt. Han stirrede lidt på ham da han skubbede ham væk fra kysset.. hvad? Og nok som han lige var stoppet med at tude, kom tårende frem i hans øjne igen lydløst denne gang, og han vendte ansigtet væk fra Sean.. han ville ikke have ham.. nu skulle de aldrig have sex igen.. var det hans straf? For det han gjorde tideligere.. afvisning? "Det kan du altså ikke være bekendt.." hviskede han stille og kravlede væk fra ham og rejste sig op og gik rundt om sengen og hen mod toilettet og gik ind og lukkede døren, han stod lidt og tog sig sammen, og vaskede sit ansigt.. ikke flere tåre nu, og ikke mere sort make up i hele ansigtet. Han åbnede døren igen og gik ud og stilte sig foran Sean.. to meter fra ham.. ca. "Du skal.." hviskede han stille og kløede sig lidt på armen, "Om jeg så skal tvinge dig til at elske mig.." sagde han stille, og lynede sin jakke op.. lod den glide ned over skulderene, og lod den falde på gulvet.. han tog en dyb indånding og trak sin t-shirt over hovedet, og så lidt genert ned, inden han tog sig sammen og åbnede sit bælte og bukser.. om han så fucking skulle strippe for at tænde Sean! Han skulle have lyst til ham! Han skulle elske ham.. og hvis ikke.. så skulle Ozzie nok gå.. med det samme.. og aldrig komme tilbage.. men Sean skulle elske ham.. det skulle han altså!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 12:25 pm
Sean sukkede og kørte en hånd gennem sit hår, havde de mon alkohol på værelserne? Det mente han ikke, der var ikke en minibar, og der var heller ingen bar.. måske var der en bibel i skuffen, men hvor meget alkohol kunne man drive ud af sådan noget nedskrevet blændværk? Tsk! Han så på ham og rullede med øjnene "Fint.. så kommer du med.." mumlede han træt, han orkede ikke at diskutere længere.. men hvordan kunne Ozzie tro at han sammenlignede ham med et barn? Hvis der var nogen der blev sammenlignet med et barn lige nu var det da Sean! Han kunne udemærket klare sig, han var næsten dobbelt så høj som Ozzie.. eller det var vidst en overdrivelse, men det fremmede da forståelsen... og han havde set mere blod, end den lille elver ville komme til på et helt liv, og dog, nu skulle han jo se mord.. Rigtige mord. Han tog et sug mere, og holdt røgen i noget tid.. kunne høre skuffelsen i Ozzies stemme. Nej.. han kunne ikke være det bekendt. Han pustede langsomt ud og så efter ham da han gik på toilettet og hvilede kort sit ansigt i sin hånd.. hvad skulle han stille op? Han så dog op da Ozzie kom ud igen, to meter fra ham. Han løftede hovedet og så ordentligt på ham.. tvinge ham? Hvad ævlede knægten om? Han askede ned i tæppet og så udtryksløst på ham, dog ændrede det sig til et spørgende blik, og han åbnede munden da han pludselig tog sin jakke af. Han fulgte den med øjnene da den ramte gulvet, og t-shirten gik den samme vej.. bukser.. "Ozzie.." hviskede han hæst.. næsten bønfaldene. Han rejste sig da han lod bukserne falde ned, smed smøgen fra sig og gik hen til ham. Han skulle ikke stå der alene. Han lagde armene om ham og trak ham lidt hårdhændet ind til sig, begravede sit ansigt i hans hår, mærkede hans bløde.. nøgne hud under sine fingre. "Jeg elsker dig.. " hviskede han, det behøvede han ikke sex for at vise ham! Det behøvede han ikke tvinge ud af ham.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 12:52 pm
Ozzie så forsigtigt op på ham da han hviskede hans navn og smilede lidt og rødmede så.. okay strip var måske ikke det han var best til.. for han var ikke så god til at udstille sin krop.. han var døde jo af rødmen når Sean kiggede på ham.. med hans blikke.. ih.. men altså.. lige nu, så han ingen anden vej.. han ville have ham.. han ville bare.. føle ham.. mærke hans fingre mod sin hud, mærke hans arme omkring sig, kigge ind i hans smukke øjne og svæve væk på lyserøde skyer.. elske ham til han druknede i det! Han ville bare have ham.. med hjerte og med lyst! Åh. "Sean.." hviskede han tilbage da Sean rejste sig. Han lod bukserne falde ned og trådte ud af dem, et skridt tætter på Sean, og pillede lidt nervøst ved sin underbuksekant.. hmm. Han mærkede så Seans arme der søgte omkring ham og pressede ham ind mod hans varme bryst.. åh.. ja.. det var jo det han ville have! Hans kærlighed og omfavnelse.. og hans lækre uimodståelig krop.. åh. Han lænede sig lidt tage og smilede lidt til ham.. det havde han sagt mange gange.. eller.. i hvert fald et par gange.. og Ozzie havde aldrig rigtig fået hans ord gengæld.. men den her gang ville han ikke lade ham hænge der.. for tænkt hvis han aldrig fik muligheden for at fortælle ham det igen.. måske var det her ikke det perfekte tidspunkt.. men han havde brug for at sige det.. og Sean havde brug for at høre det.. Han fandt hans smukke brune øjne.. åh.. så dybe.. hvor han dog længdes! "Jeg elsker også dig.. Sean.." hviskede han stille, og lod en enkel eller to glædes tåre løbe ned over sine kinder.. han var så.. så.. forelsket i ham.. op til over begge øre! Åh.. han sendte ham et genert smil, men hans øjne udstrålede sikker lykke, og han måtte indrømme.. han kunne ikke føle sig mere lykkelig.. end han var i de sekunder ordene gik fra ham.. og over til Sean.. Han sneg så langsomt sine fingre op på Seans bryst og åbnede hans skjorte langsomt.. måtte han ikke nok? "please?" hviskede han stille og så ham ind i øjnene, med et bedene blik.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 1:10 pm
Sean greb hans hænder fra hans underbuksekant, lagde dem om sin nakke og trykkede ham ind til sig, så tæt på han nu kunne komme med alt det der.. tøj. Hans tøj, som for en gangs skyld var i vejen. Elsket, det var han.. i hvertfald af sean, og han skulle nok sige det med ord, selvom det ikke var så tit. Han så på ham da han lænede sig lidt tilbage, og gengældte det. Det overraskede ham lidt, det plejede han ellers ikke, og lige nu var det jo rent faktisk ham der havde brug for komforten i de ord. Men de varmede alligevel.. åh. Han strøg blidt de vildfarne tårer væk, mærkede hans fingre søge hans knapper i skjorten... Det bønfaldene blik... Han sukkede stille og sendte ham så et lille smil. det var jo ikke til at sige nej til,Ozzie vidste åbenbart hvordan han skulle løbe om hjørner med Sean. Hm. Han nikkede stille til ham "okay så.." mumlede han og lagde sine hænder på hans kinder "Hvis jeg må få et kys til gengæld.." mumlede han så, og bøjede sig ned og kyssede ham ordentligt som han nok havde villet have det i første omgang. Han lagde sine arme om ham igen, mens de kyssede, og trak ham med hen til sengen og skubbede ham blidt ned og sidde.. Ozzie kunne jo få lov at være øverst.. lidt. Ikke så længe men længe nok til han følte sig tryg ved det hele.. igen. Han hjalp ham med at knappe de mange knapper på skjorten op og skubbede den lidt af, mens han langsomt trykkede Ozzie længere ned i sengen, og gjorde kysset lidt mere.. intenst.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 1:46 pm
Ozzie sukkede stille hengivende.. ja.. han ville gerne give sig hen til Sean.. bare tanken fik det til at boble i hans mave.. åh Sean, hans Sean.. han rødmede lidt da Sean trak hans hænder væk fra hans underbukser og op i hans nakke, men han protesterede ikke.. han knugede i stede om hans hår og trykkede sig ind til hans bryst.. nu skulle han bare.. glemme alting for en stund, og forføre Sean! Og have elske ham på alle mulige måder.. og.. have vidunderlig sex med ham.. med ham Sean.. som var en vidunderlig mand! Han smilede lidt da han strøg hans tåre væk.. nej ikke mere af det nu.. han havde grædt nok for en hel livs tid.. nu.. boblede det bare.. han boblede af lykke! Han kunne ikke være mere glad.. nej.. han elskede Sean så inderligt, og det føltes fantastisk at få det sagt.. rigtigt.. og han elskede at se Seans smil.. og han smilede også selv.. stort.. da Sean endelig over gav sig.. "Hvis du vil ha' mig altså.." hviskede han stille.. og kunne næsten ikke bære et nej.. men Sean kunne ikke sige nej mere.. ikke mere nu.. ikke til det her.. han skulle elske med ham! Han skulle elske ham.. lige så højt som Ozzie elskede ham.. for evigt.. hvis det stod til Ozzie.. han ville ikke have andre end Sean.. aldrig. Han var.. the one.. the one and only! Han smilede lidt og bed sig nervøst i læben, "Det må du.." hviskede han stille.. og gav en lille nydelses lyd fra sig, da han endelig fik det kys han ville ha'.. der var intet som Seans kys.. der kunne gøre ham så blød i knæende.. åh.. Han lod sig skubbe hen til sengen, og gled ned og side, med Seans kys på sine læber og hovedet fyldt af glæde.. og kroppen der skreg efter hans silkebløde hud.. og hans varme omfavn. Han trak ham også blidt ned over sig og kyssede ham intenst tilbage, og sukkede dybt mod hans læber. "Sean.. " hviskede han stille og gav en brummen fra sig.. herligt! "Præcis.. hvor vi slap.." hviskede han stille.. og fiskede lidt efter.. det hårde.. han havde ikke noget imod at blive taget hårdt.. det skulle Sean vide.. det var ikke derfor han var bleven ude af den.. for han kunne godt lide det hårdt! Han kunne lide det præcis på alle måder.. når det var med Sean.. også blødt og blidt hvis han ville.. mhmm. Han gav et lille gisp fra sig.. åh! Det kilede sådan i maven.. "Mere.." hviskede han bare, og stønnede lavt.. og skubbede Seans skjorte helt af! Så han kunne mærke hans nøgne bryst mod sit.. ah!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 2:00 pm
Sean lyttede til hans støn, hans små lyde... lod ham trække ham i håret, og lod ham komme tæt på.. det skulle han! Han ville ikke.. have ham andre steder end tæt på, føle hans varme hud under sine fingre, kærtegne den, få ham til at stønne! Mmhm. "Hvordan kan jeg overhovedet sige nej?" mumlede han til svar, og kyssede ham igen, denne gang lidt hårdere! Han tøvede kort da han hørte hans bøn.. Præcis hvor vi slap.. Han kunne godt efterkomme det ønske.. Men han tvivlede.. i et øjeblik på om det var det rette..? Han brummede let, slap hans læber og kyssede ham henover kinden, kæben.. halsen. Fik fat i hans boksershorts og trak dem ned, inden han stak en finger i munden og spredte Ozzies ben lidt. Han smilede kort til ham, og nød alle hans små gisp og støn. det tændte ham kun endnu mere! Han lod sin finger glide ned over hans mave, kærtegnede kort hans lem på vejen ned, og lod fingeren glide op i ham, og trykkede så et lidt dybere kys mod hans læber.. Ja, jo det var fint, med det hårde, men han skulle også lige varmes lidt op det lille pus! Så det ikke gjorde ondt. Han elskede dog at mærke hans krop under sig, varmen lydene.. var så stimulerende.. Hans små hviskende ord.. om mere, eller blot når han sagde hans navn fik hans krop til at længes, og hans sind endnu mere, efter Ozzie.. at mærke ham så tæt på som overhovedet muligt.. åh. Han slap hans læber efter nogen sekunder og bevægede igen sine kys nedover hans kæbe og hals.. mmhm.. smagte godt.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 03, 2013 2:20 pm
Ozzie smilede bare stort da Sean spurgte om man kunne det.. hah.. åbenbart ikke.. heldigvis for Ozzie! For hvis han havde sagt nej, så havde han måske kommet til at voldtage ham.. aj.. det kunne han nok ikke, men han havde da prøvet.. og hvis heller ikke det hjalp havde han nok givet ham en lussing og taget sit tøj og gået sin vej.. godt det ikke var sket.. der var intet i verden han heller ville inden at ligge der og kysse med Sean i uendelige tider.. om det så var på det her skide hotel værelse han var røv ligeglad.. om så de skulle ligge på en madras på gulvet.. han ville nyde hvert sekund alligevel! Han nød det.. alt.. alt hvad Sean gjorde.. han kunne slet ikke.. åh! han smilede lidt da ordenen trængte ind, men skyndte sig så at tilføje.. "Men ikke for hurtigt.." hviskede ham, for det var det der var gået galt før.. ikke at det havde været hårdt eller Sean havde holdt ham eller noget.. det var bare.. for hurtigt.. og så kunne hans lille hoved ikke følge med! Og han ville følge med.. han ville have hvert eneste berøring fastprintet i sit hoved.. mhmm. Han lagde nakken tilbage da Sean kyssede ham på halsen.. og kæben.. og gav et lavt støn fra sig, og rødmede let da han fjernede hans bokseshorts.. åh.. ih! Men ja.. de kunne jo ikke have sex.. uden de var væk.. hmm.. Han lod sine fingre glide ned over Seans bryst.. kærtegnede hans mave.. åh.. han var så fanden fræk.. og han ville også være med! Han åbnede hans bukser og trak dem lidt ned.. og lod Sean ligge sig mellem sine ben.. han spredte dem med glæde for Sean.. mhmm. Han lagde nakken yderlig tilbage da han mærkede hans fingre over sin mave.. og sit lem.. han gav endnu et støn fra sig og gispede let da han.. åh! Han gengældte hans kys, og mærkede hvordan han rødmede endnu mere, og hans støn fortsatte næsten i en rytme.. mhmm! Han kunne godt fornemme hvordan Sean ligesom stoppede lidt op ved hans hals, og han lod et mere ivrigt støn glide over sine læber.. "Sean.." stønnede han stille, "Du må godt.. ah.. du må godt bide.. åh.. men.. men først.. når du.. når du.. er inde i mig.. aah!" hviskede han stille mellem alle stønnende.. han havde ikke noget imod at blive bidt.. han fandt det faktisk utrolig.. frækt.. og.. pinligt nok.. så tændte det ham.. mindst lige så meget som han vidste Sean tændte på det! "Mere..!" brummede han stille og rykkede lidt uroligt på sig.. dybere.. mere.. flere.. Sean!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 04, 2013 12:11 am
Sean slikkede han på halsen, lyttede.. nej okay, ikke for hurtigt. Han overvejede om det mon var det der var gået galt tidligere. Det var det vel nok, nå.. han glemte det, skød det ud på sidelinken. Han ville ikke tænke på det, ikke når de havde det som de havde nu. Ozzies små støn, og gisp. Han næsten utålmodige fremgang. Han smilede kort mod hans hals, bevægede sin hånd lidt, så han kunne øge intensiteten på stønnene lidt.. Mmhm. "Mmhm..." hviskede han mod hans hals da Ozzie bad ham bide. Han brummede stille og trykkede et par kys mod hans hals, og nappede ham så drillende.. han bed dog ikke selvom tanken var fristende "Skal jeg nok vente lidt med" brummede han drillende mod hans varme hals. Men han ville vente lidt, ville lige.. lytte lidt til ham.. høre hans støn,hans nydelse udtrykt i lyde, som kun Ozzie kunne! Mmhm. Sean fik sine bukser lidt ned, nappede ham blidt i halsen igen og fortsatte sine mange våde kys på hans hals inden han lod en finger mere glide op i ham. Hæh.. han bad jo selv om et, det lille pus. Han stoppede kyssene på halsen og vendte tilbage til hans varme læber.. åh..Han kyssede ham kærligt, men lod det udvikle sig, fra det kærlige til det mere intense, og lod sin tunge søge ind mellem Ozzies læber, i søgen efter hans tunge.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 04, 2013 1:19 am
Ozzie vred sig lidt under Sean, og trak vejret dybt.. åh.. åh altså! Hvorfor skulle Sean også være.. så satans.. god.. til alt! Åh.. kunne de ikke bare.. mhmm men han var bare så fræk, og han kunne slet ikke.. se væk, han blev nød til at se ham.. se på ham.. han skulle have alt med.. men hans frække smil og intense blik.. fik ham bare til at rødme endnu mere, og han gav et nervøst genert grin fra sig efter fulgt af et ligeså nervøst støn.. åh gud altså.. det var som om at alle gang med ham.. bare.. var første gang.. om og om igen.. uden smerte selvfølgelig.. men åh.. han håbede lidt han ikke altid ville blive nød til at ligge der og rødme.. go føle sig genert og nervøs.. mhmm.. nej på et tidpunkt.. en gang.. ville han være øverst.. og så kunne Sean få pisk.. hvis han ikke gjorde det hurtigt nok, og hårdt nok! Hah.. men lige nu.. nød han bare at ligge nederest.. mhmm.. det var herligt. "ah.." hviskede han stille da han nappede ham i halsen, og en bølge af nydelse gled gennem hans krop.. åh hvor var det pinligt altså.. mhmm! Men han kunne ikke gøre for det! Han kunne lide det hårdt.. åh.. han kunne lide det på alle måder.. åh hans Sean.. han elskede ham. Han så ned over sig selv, og rødmede lidt, og kiggede igen op på Sean imens han lod sine finge glide ned over hans varme overkrop.. mhmm.. og ned til hans underbukser.. som han skubbede lidt ned.. så hans lem kom til syne.. mhm.. altid et lækkert syn.. Han måtte dog ligge sig helt ned og gispede let da Sean lod endnu en finger glide op i ham.. åh.. for fanden.. ah! Han lå i nogen lange sekunder og tillod sig selv at nyde det.. og gav nogen meget intense og høje støn fra sig.. han håbede ikke.. nogen kunne høre ham.. mhmm. Han spredte sine læber så Seans tunge kunne være med.. han ville også lege! Det var bare svært.. for alle de støn.. mhmm. Han så så op på Sean og smilede frækt til ham.. "Din tur.." hviskede han stille og skubbede Sean ned fra sig, ned ved siden af sig på sengen, og kyssede ham hurtigt på læberne, og var over ham, inden han kunne nå at protostere.. åh.. Han lod sine kys glide ned over hans alt for lækre overkrop.. mhmm, og gav stadig små støn fra sig.. det hele var bare så dejligt.. ja.. åh. Han kravlede lidt længere ned, og spredte Seans ben.. så han kunne ligge/side der imellem, og trak hans bukser og underbukser helt af ham.. væk med det skidt! Det var kun i vejen! Han så kort op på ham, og kærtegnede hans lem let med forsigtige drillende bevægelser.. og kyssede ham på det nederest af maven, inden han tog ham i munden.. og lod sin tunge glide op af Seans lem.. og sank sin læber omkring det.. og bevægede dom op og ned.. åh!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 04, 2013 1:44 am
Sean lyttede til hans smånervøse støn, og smilede lidt mod hans læber. Åh han var så nuttet! Han lod ham skubbe hans underbukser ned, og koncentrerede sig om Ozzies krop lige på det tidspunkt, var opmærksom og faktisk.. temmelig kontrolleret i forhold til hvad han ellers var, som regel lod han bare hæmningerne fare, men det ventede han lidt med nu... han skulle have Ozzie til at føle sig tryg, beskyttet.. elsket.. og selvfølgelig begæret. Det var dog ikke nogen hemmelighed at han var bleve tændt for længst. Han smilede da han hørte hans intense støn.. høje nok til at kunne høres hvis der var nogen ude på gangen. Han smilede frækt, og lænede sig ned og slikkede ham på øret "Støn for mig frække.." drillede han, og nappede ham i øreflippen da Ozzie pludselig smilede lieså frækt tilbage. Han så overrasket på ham og måtte trække sine fingre til sig og blev væltet om på sengen. Han nød det korte kys og brummede lidt utilfredst da han trak sig væk. Sean så efter Ozzie da han trak hans underbkser og bukser af og smed dem på gulvet et eller andet uvidst sted.. det var sådan set også ligegyldigt hvor. Han sukkede af de små kys, og nød de små støn som stadig undslap den lille elver.. Kært! Og alt for frækt samtidig.. mmhm. Han gav et støn fra sig, og så kort ned på ham.. åh frække unge altså! Han stønnede lidt højere.. mere regelmæssigt da Ozzie gik igang, åh han kunne vente sig..!