Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 7:15 am

Sean smilede skævt da han rødmede kraftigere... det var så nemt at se på hans fløjlsbløde lyse hud. Den ekstreme rødmen der skød op i hans kinder og eksploderede som små røde raketter.. Jo, Ozzie var sød.. han var sødere end Sean i hvertfald. "Nejnej, ikke besvime" sagde han smilende. Han følte sig en smule ond efter sine udtalelser om jagt tidligere på dagen..Han måtte hellere gøre det godt igen med noget stjernekiggeri og nogen lange bløde kys... mmhm, og noget sex! Selvfølgelig. Han grinede da Ozzie nær var faldet i vandet igen da han klamrede sig til hans skuldre for at holde fast. Han brummede da han bed ham, og lænede sig ned og stønnede ham drillende i øret, og grinede lidt videre af hans hylen og skrigen. "Kan du så tie stille.. du vækker hele skoven.. alle duerne bliver sure på dig.." drillede han og kildede ham blidt ned over rygen og tog blidt fat om hans røv.. "uuh, hvad var det?" mumlede han.. helt sikker på at Ozzies kinder ville eksplodere med rød farve som før.. åh ja.
Han rystede smilende på hovedet af hans fjollede udbrud, og smilede frækt da han kyssede ham.. mmhm.. det havde han nu ikke noget imod.. Det kunne han også saftens mærke på sin krop, selvom det havde været undervejs et stykke tid... hæh! Han slap blidt hans læber og sørgede for han holdt fast om hans nakke og løftede hans ben op og lagde ham ned på det tøj som lå på jorden.. så han kunne få varmen en lille bitte smule.. i hvertfald. Han lænede sig blidt nedover ham, og kyssede ham igen... lidt mere intenst.. end før.. Det ville han nok ikke have noget imod. Han overvejede lidt om de nogensinde havde haft sex udendørs, men han kunne ikke umiddelbart mindes det.. Det måtte da være lige noget for skovtrolden under ham! haha!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 9:31 am

Ozzie råbte lidt han var ikke helt tilfreds med det hele, han ville heller lige.. kunne følge med, og tage føringen lidt så det ikke tog over hånd.. ligesom den gang.. ja.. men det var svært at være alvorlig når Sean stod der og så så uforskammet godt ud, og så lod han bare som om han var helt uskyldig, ihh den, den altså! Det var jo Ozzie der var den søde og uskyldige her, det burde han da vide nå! Og så kunne han godt opføre sig lidt mere.. sød nok, når Ozzie var helt uskyldig ja! "Det er din skyld de flyver væk nok, når du går og spiser os alle sammen" mumlede han lidt trodsigt das Sean også havde truet med at spise ham.. ja.. så kunne han bare få nå! Ozzie kiggede lidt på ham, han kendte alt for godt det blik der, åh gud nej! "Sean neeeeej.. stop med at se på mig på den måde jeg kan ikke!" ynkede han og blev tomat rød i hovedet da han tog ham på røven, helt ærligt! Han følte han kunne sætte sig ned og tude i skam, og det var da også så slemt at han måtte læne sig ind til Sean og bide ham lidt i halsen for at skjule at hans øjne blev fyldt.. åh gud, nu måtte de bare ikke løbe over, han ville ikke stå der og tude! Det gik jo ikke, nu skulle de jo lige til at have sex og alt muligt, og han havde glædet sig, og han frøs og ville gerne have Seans varme krop ned til sig.. ind til sig.. mhmm ja.. han var bare så skide.. dejlig! Og fuldstændig uretfærdig! Nå. "Sean please.." hviskede han bedene, og følte sig virkelig ynkelig.. men ville han dog ikke nok bare! Argh! Han gemte bare sit ansigt ved hans hals og turde slet ikke kigge på ham, det her var forfærdeligt! Han skreg indvendig og sukkede bare opgivende da Sean lagde ham ned og kravlede ind over ham, han kiggede ham kort ind i øjnene et sekund og smilede så, "Sean.. Jeg elsker dig.." hviskede han blidt mod hans læber og trykkede sig ind mod ham, han var så dejlig, og så var han varm.. og nøgen! Dejlige Sean, "Kys mig noget mere" hviskede han sagelig.. Sean kunne simpelthen bare noget med Ozzies humør, han kunne springe fra det ene til det helt andet på få sekunder.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 9:55 am

Sean grinede bare lidt af ham "stakkels duer.." mumlede han, og så undrende på ham "hvad? Hvilken måde? Hvad har jeg nu gjort galt?" smilede han drillende "jeg ser jo bare på dig... på din yndige næse, og dine.. fængslende.. øjne.." drillede han hviskende og kyssede ham blidt på kinden "slap af skat.. jeg spiser dig jo ikke... nyder dig bare lidt.." hviskede han og brummede lidt da han mærkede bidet i halsen. "Mmhm.. nu er det dig der spiser mig.." hviskede han og lod sine fngre glide ned over hans bløde hud der var let nubret af den kølige luft omkring dem "sig til hvis du fryser.." hviskede han indne han kyssede ham blidt på hans bløde læber, og lod sine hænder glide ned omkring hans ben som han lagde omkring sine hofter og slap så hans læber da han fik øjenkontakt med Ozzie under sig.. "Jeg elsker dig mere!" mumlede han til svar, og smilede da han kyssede ham.
"Mmhm.. masser af kys.." mumlede han indimellem de varme kys der blev trykket mod hans læber og grinede kort, før han lænede sig tæt ned til ham og kyssede ham lidt... mmhm.. heftigere end før, skildte hans læber med sin tunge og den kort glide over hans underlæbe inden han søgte hans tunge. Han nussede blidt hans lår langsomt... nød at mærke hans hud mod sin... det føltedes som århundreder siden, selvom de havde haft sex nærmest på vej ud af døren.. han kunne ikke... få nok.. af Ozzie.
Han slap langsomt hans læber og trykkede et par blide, langsomme kys ned af hans hage og nedover hans hals...
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 10:16 am

Ozzie sukkede dybt og smilede lidt af ham "Sean forhelved, du gør mig så.. skamfuld.. jeg får helt tåre i øjnene, stop med det nå" sagde han stille og smilede forsigtigt til ham og tørrede øjnene så tårene ikke nåede at løbe ned af hans kinder, godt så. "Det skal jeg nok" mumlede han stille, nu havde det vidst også snakket nok, nu var det tid til at putte.. og varme sig og.. kysse! Kysse i alt evighed, med Sean, jov det ville han nu egentlig gerne. "Sean.." hviskede han stille og grinede bare lidt "Nej kan du så.. kan du så være orndelig nok" hviskede han, det blev lidt mere opgivende end det blev seriøst, han kunne ikke stå for det mere jo! Den frække tiger mig! Han ih.. han kunne altså ikke mere, måtte bare give sig.. give sig hen.. til Sean, mhmm bare lade ham forføre sig, jov det lød nu meget let, og meget dejligt alligevel. Han sukkede stille og et blidt støn gled over hans læber, og det rykkede let i maven på ham, åh hvor det kilede! Han følte sig helt.. væk, som om han havde taget et eller andet eller sådan noget, ja så dejlig var det faktisk.. ah! "Sean.. " hviskede han igen og kyssede ham forsigtig på halsen og gav endnu et støn fra sig.. hvor var han henne, han ville have ham. Han smilede lidt da Sean løftede hans ben op, og han strammede dem blidt om hofterne af ham.. mhmm og nød at han kom tætter på, og gengældte blot det alt for færkke kys og nød han fra top til tå, det kunne vidst ikke blive mere intenst eller mere dejlig end det var nu.. mhmm.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 10:40 am

Sean smilede stille... "Du har intet at skamme dig over... " hviskede han og sukkede langsomt, han nød det.. nød at have ham tæt på, varmen han kunne mærke fra ham. De bløde kys der blev gengældt, de frække støn.. åh. Dem ville han hellere end gerne fremprovokere... masser af. "Mmhm.." mumlede han.. "Jeg er altid.. ordentligt.." mumlede han, og kyssede ham langsomt nedover brystkassen.Han kunne godt høre det opgivende tonefald og nød det i fulde drag! Sådan skulle det lyde.. overgivende..mmhm. Han smilede da han mærkede hans ben stramme om sine hofter, åh det kom han jo kun tættere på af, det duede jo ikke rigtig, han skulle jo trække det lidt i langdrag ikke? Mmhm. Han nød det lille kys på halsen, og smilede lidt af det. Han lod sine fingre glide ned på hans mave... blot sine ene hånd... lod sine fingre vandre op og ned af hans stramme maveskind... og så lidt længere ned til hans lem og kærtegnede det forsigtigt.. før han lagde sine fingre om det og langsomt bevægede hånden op og ned så vidt der var plads selvfølgelig... de lå jo rimelig tæt på det kølige græs.. eller Ozzie lå jo nederst med ryggen mod tøjet og græsset... mmhm!
Han holdt dog op efter lidt tid, kørte sin hånd tilbage til hans lår og lagde sig bedre på plads mellem hans ben "hvad vil du have..?" drillede han stille og nappede ham langsomt i underlæben.. "Tell me.." hviskede han kælent.. det var ikke engang sikkert han ville have at han skulle trænge op i ham endnu.. det kunne være han havde sjove ideer... de kunne jo lege lidt! Det kunne også være han var halvutålmodig... Sean blev det som regel rimelig hurtigt... suk.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 10:30 am

Ozzie kiggede lidt på ham og sukkede så stille og nikkede bare, "Jeg ser.. underlig ud.. jeg er underlig.. og du er bare perfekt.. og smuk" hviskede han stille og kiggede lidt ned og rødmede lidt, han vidste ikke hvad han skulle sige, for han vidste jo godt at Sean aldrig ville give ham ret i det, men det passede altså alligevel, han så underlig ud.. det gjorde han altså! Der var de der grimme ørere, og så de der unaturlige grønne øjne, og så var han mærkelig bygget, og så havde han ingen fucking hårvækst ud over på hovedet.. han følte sig lidt som et lille barn, det var så underligt, han var altså ret underlig, han forstod ikke helt Sean.. hvorfor han ville have noget så mærkeligt, han kunne da få nogen.. noget der var pænere.. ja.. bestemt. Ozzie kunne ikke få beder, han var lykkelig.. han var.. Sean var alt for ham, han elskede ham virkelig.. rigtig højt. "Nej du er aj.. du er.. Sean.." mumlede han bare og grinede og nappede ham i læben, tsk.. uartige dæmon nå! Han savnede lidt sin skytsengel lige nu, hvor var han bleven af nå! "Sean" hviskede han stille og lukkede øjnene lidt og bed sig lidt i læben.. "Hallå.. du" hviskede han stille og lagde sine arme tætter om halsen på ham og trak sig lidt ind til ham, og sukkede stille mod Seans hals, "Skat.." hviskede han lidt opgivende og kyssede ham blidt på halsen.. måske skulle de bare.. snakke lidt? Men nej.. det synes Sean åbenbart ikke! Hans hænder var jo alle steder, "Det kilder..." grinede han stille mod hans hals og klamrede sig lidt tætter til ham. "Mhmm.. åh" hviskede han stille og stønnede lavt mod hans hals.. åh gud alle de uskyldige dyr dog.. måske skulle de gå ind i teltet, det her gik jo slet ikke.. åh.. nej! "Ah.." stønnede han stille og prøvede at beherske sig lidt, hviske det hele.. han ville ikke vække dyerne jo.. de måtte ikke se det her.. argh. "Sean.. dyerne.." hviskede han forvirret og mærkede godt Sean kravlede lidt.. tætter på. "Måske.. kunne vi.. skåne de uskyldige dyr.. og kravle ind i teltet.. hvis du har tid.." grinede han lidt generet og lukkede øjnene tæt i.. han blev helt forvirret.. forfjamsket faktisk.. "Åh Sean.." hviskede han stille og kyssede ham hurtigt på kinden.. mhmm han var sød.. sød.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 10:44 am

Sean løftede hurtigt sit ansigt fra Ozzies ellers... tiltrækkende og dragende hud, han havde lige været igang med noget, men nu var han altså lige nød til at fortælle ham hvor skabet stod! "Du ser aldeles ikke underlig ud!" sagde han hurtigt og trykkede ham på næsen "jeg elsker den, den er perfekt!" sagde han og kyssede ham på næsen, kyssede ham derefter i panden "jeg elsker den, den er perfekt.." mumlede han og fortsatte med at kysse ham i hele hovedet, og ned af halsen til hans brystkasse "skal jeg fortsætte?" mumlede han drillende.. Det kunne godt være Ozzie var lidt spinkel af bygning og havde.. ekstremt lidt hår på kroppen.. gad vide om han frøs meget.. Men Sean gik hverken op i hans kropsbygning eller hans hårvækst, desuden havde han jo en rimelig tæt sort manke på hovedet som han kunne rode i, hvis det var det han havde brug for, hah!
"Mmhm?" mumlede han da han lå og ynkede hans navn under sig.. og pev og bevægede sig rundt...Han nød det lille kys på halsen og lyttede til hans jamren og lyde.. blandt andet støn! Nemlig, det var jo det han skulle "shh.." mumlede han og kyssede ham langsomt på halsen. Han sukkede stille og kom til at smile "hvorfor må de herude når vi ikke må?" mumlede han frækt, og så ham kort i øjnene og sendte ham et skævt smil. Men altså... Hvis Ozzie ville i sikkerhed i teltet.. så måtte de jo gå i sikkerhed derinde.
"Jeg har en stram tidsplan..." mumlede han tøvende og kiledearmene ind under ham og løftede ham langsomt op til sig "mmhm.. pas på.." hviskede han drillende og nappede ham blidt i den bløde hud på hans kæbe inden han løftede ham og bar ham ind i teltet og lagde ham ned på de tæpper og soveposer der var spredt ud over gulvet derinde.
Han kærtegnede blidt hans sider og lænede sig ned og trykkede sine læber mod hans i et langsomt kys... "Bedre?" hviskede han og så på hans ansigt... han kunne næsten ikke huske at Ozzie havde været blind engang.. det føltedes... så langt væk.. at de grønne øjne ikke fæstnede sig ved hans. Hmm..
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 11:22 am

Ozzie smilede lidt og sukkede da Sean begyndte at kysse ham og sige alt muligt, det var dumt.. det var dumt at høre på! Han var åndsvag! "Tsk.. jeg overgiver mig aldrig.. og nej du skal bestemt ikke fortsætte du skal tie stille nå.." brummede han og hev lidt i Sean, han skulle ikke derned, det havde Ozzie ikke.. det.. det skulle han altså bare ikke, det var kun Ozzie der måtte den slags nok, det havde de sgu da aftalt nå.. så. "Du kan selv sssh.." mumlede han og slikkede Sean på næsen, tsk så kunne han få den.. han overvejede kort hvor sjovt det ville at krybe ud under ham og så bare spæne ind i skoven.. gad vide hvor lang tid der ville gå inden Sean indhentede ham.. hæh. "Hvor hurtig tror du egentlig du er.." hviskede han stille og kiggede lidt på Seans.. arme.. han havde ret store muskler.. han var fræk.. hans ben muskler var også.. trænet.. og.. argh.. han var fræk stop!
"Skat.." grinede han stille og rystede bare på hovedet af ham, "Fordi.. det kan jeg bare ikke.. det ligesom at blive opdaget af sine børn.." hviskede han stille og rødmede lidt.. for dyrene var jo ikke bare dyr for Ozzie vel.. det var hans søskende, hans børn, hans forældre.. det hele.. de var en stor familie! "Ja tak!" hviskede han og lod Sean samle ham op, "Jeg kan faktisk godt gå.. jeg har to ben.. lige der.." sagde han stille og kiggede lidt på sine ben, han endte med slet ikke at vide hvordan man skulle gå jo.. tsk.
"Mhmm" hviskede han stille og trak et tæppe op over dem.. åh.. det var rart! "Kys mig din tossede fyr!" hviskede han drillende og smilede stort til Sean... mhm!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 12:45 pm

//Sex! Ud over det heleeeee...//

Sean gav et kort støn fra sig og trak sig ud af Ozzie, og smilede lidt til ham. "Fryser du..?" mumlede han blidt og fik fat i et af tæpperne og satte sig op ved siden af ham, og trak ham blidt op og sidde og foldede tæppet omkring ham og kyssede ham blidt i panden. Han var sød som han sad der.. mmhm.. nøgen.. selvom han var under tæppet.. Han trak ham op på skødet og lagde sine arme omkring hans talje og kyssede ham kort på munden "vil du med ud og have lidt at spise? Jeg synes at huske at du var lidt sulten før vi... mmhm.." brummede han og grinede lidt. "Så kan vi sidde ved bålet.. og kigge stjerner hvis du har lyst.." mumlede han og strøg ham blidt over kinden.. De smukke grønne øjne, det mørke hår.. åh det var svært at lade ham være! Han var bare så fræk altså! Det lille pus..
Han satte ham stille ned og greb et par boksershorts, så han ikke skulle rende rundt og være nøgen foran... Ozzies familie.. i skoven. Han trak også et par bukser på og en trøje på, eftersom mørket var faldet på derude. "Du bør nok tage noget tøj på selvom..." han stoppede sig selv og sendte ham et frækt elevator blik.. "Selvom det nu ville være en skam.." mumlede han drillende og smilede frækt til ham inden han lod sig glide ud af teltet, for at give bålet noget at brænde på. Han lagde et par tykke stykker træ på, som han havde været heldig at finde inde i skoven. For selvom skoven var lavet af træ, kunne Sean ikke bare lige fælde et af dem! Det havde han ikke lige medbragt udstyr til.. nej.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:59 am

Ozzie sukkede stille og pev lidt da det allerede var slut.. ikke at de ikke havde været i gang i lang tid.. men han ville bare have mere.. måske var han alligevel ved at blive en smule afhænig af Sean, men det var jo også til at forstå når han så så fandens godt ud og var så piv fræk.. og så vidste han altid lige hvilke knapper han skulle trykke på.. satans også altså. "Neeehhj.." hviskede han åndeløst og kiggede op i Sean øjne og lod ham hive ham op og side og smilede forsigtigt han var altid lidt.. genert efter sex.. men Sean var altid bare.. helt normal, som om intet var sket.. men de var jo sket noget.. ihh! "Sean hviskede han stille, vent lige.." mumlede han og lænede sig frem og trykkede forsigtigt et kys mod hans læber, og mærkede så hans arm om sin talje og smilede lidt da han gengældte hans kys. "Mhmme.. måske er jeg lidt sulten.." hviskede han stille og slap kysset og betragtede Sean tage tøj på.. øv.. nå ja, han kunne vel springe på ham sener igen! Han smilede lidt og kiggede ned, "Aj stoppp.. kan du så komme du med dig nå!" sagde han stille og gemte sig under dynene da han var bleven godt og grundigt rød i hovedet.. igen.. ih den.. den djævel altså! Han skyndte sig at tage noget varmt tøj på, og sørgede for halsterklæde og sko og alt muligt, han skulle fanme ikke stikkes af nogen klamme myg, de skulle gå væk nå.. jov dem måtte han godt slå ihjel ham der den søde uden for.. dem kunne han altså ikke fordrage, de var ikke godt for nogen! Han kravlede ud af teltet godt pakket ind i alverdens tøj og vraltede over til bålet og satte sig ned. "Hvad er der på menuen?" spurgte han stille og kiggede op i der der.. øjne der.. som bare.. åh gud.. åhhhh.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:31 am

Sean havde smilet lidt af hans piven... de kunne jo ikke have sex hele tiden, men det havde nu været meget rart... de kunne måske gøre det igen lidt senere, men nu var det altså hans job at fodre den lille tosse så han ikke døde af sult. "Man kan jo ikke leve af sex.." sagde han og trak på skuldrende og grinede lidt af hans udbrud efter at han havde sendt ham et... uskyldigt blik? Hæh.
Han betragtede ham da han kom ud af teltet i alverdens tøj og hævede sine øjenbryn "er det din hævn for det jeg sagde før?" grinede han og betragtede ham da han satte sig ned med et lille bump. "Du har en masse frugt med kan jeg se.." sagde han "noget brød... noget suppe på dåse, flere dåser.." sagde han mens han rodede i posen og grinede lidt. "Hvad har du lyst til?" spurgte han og lænede sig frem og kyssede ham på næsen.. "Mmhm... jeg spiser bare dig tror jeg.. hvis jeg nogensinde får dig pakket ud af alt det tøj.." sagde han og sukkede tungt som om det virkede som at bestige Mount Everest, men sendte ham derefter et drillende smil. Ozzie tog det nok ikke så tungt.. og hvis han gjorde måtte Sean jo bare voldtage ham her ved bålet ikke?.. eller... aj de der dyr gik vel for helvede også i seng på et tidspunkt! "Vi kan bage æbler med kanel.. i sølvpapir til dessert" sagde han og lod ham tage et kig i posen så han kunne finde ud af hvad han gerne ville have. Der var jo masser af ting, han kendte ingen som Ozzie der pakkede.. alt.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:08 am

Ozzie sukkede lidt og smilede "Jeg tror godt jeg kan leve af sex.. når det bare er med dig.." mumlede han og rødmede lidt, han havde ikke lyst til nogen anden end Sean.. der var aldrig nogen der havde behandlet ham så godt som Sean havde.. ingen.. Sean var for sød.. han kunne virkelig ikke.. nej.. han ville være sammen med ham så længe Sean kunne holde ham ud, og det måtte gerne være en evighed, det havde han intet imod.. han elskede ham virkelig.. virkelig højt, så højt som man nu kunne elske et andet menneske.. det var en sjov ting.. kærlighed.. det var en anden slags kærlighed end den han var vant til derfra hvor han kom. "Nej jeg beskytter mig bare for dræber myggene.." sagde han og smilede lidt "Og så tænkte jeg det ville være smart hvis jeg ikke fryste ihjel.." mumlede han og lænede sig ind mod Sean ved bålet.. det var rart.. mhmm. "Mhmm.. du bestemmer, jeg er ikke så kræsen faktisk.." sagde han stille og kiggede Sean ind i øjnene kort og grinede så bare lidt af ham, "ikke spise miiiiiiig!" klunkede han og gemte sig ved Seans hals. "Nejnej.. bare sex til dessert.. det er fint med mig.. og måske kan vi snakke lidt.. inde i teltet.. du fortæller mig aldrig noget om.. dit liv.. før du mødte mig.." hviskede han stille og kyssede Sean på halsen, "Jeg er nysgerrig.." hviskede han så.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:48 am

Sean sendte ham et varmt smil "du er sød er du.." mumlede han og trak ham kort hen og rodede ham i håret. Mmhm.. hans troldhår, der duftede af... skovbund.. og blomster. Han stak næsen ned i det "mmhm.. skovtrold.." brummede han, inden han slap ham igen. Han grinede lidt af hans forsvar mod myggene "javel, det er altså ikke alle skovens dyr der er dine venner?" sagde han drillende, og så kort på bålet. "Jeg tror ikke du fryser ihjel med det bål .." mumlede han stille, og lod ham læne sig ind og lagde en arm omkring hans skuldre "Skal jeg bestemme?" brummede han og vendte sit hoved lidt og mødte Ozzies grønne øjne.. Hans ansigt fortrak sig i et lille smil "Jo! Hvad skal jeg ellers leve af?" drillede han og bøjede sig ned over ham og smaskede ham drillende i håret og slikkede ham kort i øret mens han grinede lidt af hans fjollede klynken. Han stoppede og pustede lidt af Ozzies hår ud af sin mund "mmhm.. mind mig om du skal klippes før jeg spiser dig.." brummede han drillende og slap ham let og fandt en dåse med tomatsuppe frem til Ozzie og åbnede den med dåseåbneren inden han satte den hen i gløderne der lå yderst... ikke midt i flammerne, så ville han aldrig få den ud igen.. men det var så smart at kunne varme dåser op på den måde, man skulle bare åbne dem først, ellers ville man brænde sig når man skulle til at åbne dem bagefter. Han så spørgende på Ozzie da han bad om at få lidt af vide om hans fortid... Han sukkede stille og nød de små kys på halsen "mmhm.. det ved jeg godt du er.." sagde han blidt, og tænkte lidt over det "der er ikke så meget at sige om den egentlig.." sagde han roligt og pakkede madposen væk og rejste sig for at gå ind i teltet og hente et tæppe. "Her.. så din kønne bagdel ikke bliver kold.." sagde han og sendte ham et frækt smil inden han lagde tæppet på jorden. Han rakte ham en skål han havde taget med ud fra teltet og en tilhørende ske som han plantede i skålen.. så var det i hvertfald klar når maden endelig var klar.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 9:44 am

Ozzie kiggede lidt op og rystede bare voldsomt på hovedet så hans hår fløj om ørene på ham, det var virkelig ved at blive langt.. og krøllet.. irreterende! Men han hadet at gå til frisør.. de var ondskabs fulde! Og puttede ting i ens hår, og klippede det alt for kort.. han måtte selv lige ordne det når han kom hjem.. ja. "Nej kan du så lade være nå!" sagde han og skubbede drillende til Sean, men lagde hurtigt sit hoved ved hans skulder igen. "Nej og så kan jeg faktisk heller ikke lide edderkopper.. men det betyder ikke at jeg tramper på dem eller spiser dem.." mumlede han stille, "Det har jeg dig til.. altså ikke at spise dem.. men at trampe på dem.. ad.." mumlede han bare og smilede lidt, "Mhmm ja.. dø myg.. ond gave fra moderjord.." hviskede han stille og gabte lidt og kiggede på den dåse Sean fandt frem og smilede kort.. det så godt ud.. hans mave rumlede kort som svar.. mhmm, jaja lige om lidt! Han kiggede lidt på Sean og satte sine hænder i brystet på ham, "Kan du så gå væk nå!" klynkede han og vred sig, imens hans læber krakelerede i et grin.. ihhh! "Nej jeg vil ikke! Det er mit hår, og det skal være lige præcis så langt som jeg synes det skal være nå!" sagde han bare og skubbede Sean fra sig, som rejste sig og gik ind i teltet for at hente nogen ting. Ozzie kravlede over til tasken og fandt en bog frem og lod sin hånd glide over forsiden.. blindeskrift.. da næsten alle hans bøger var på den slags jo. Han smilede lidt og kiggede op på Sean. "Tak.." sagde han blidt og rykkede sig ind på tæppet, og ignorerede bare Seans blik.. tsk. Han satte sig med sin bog og slog op på den første side og lod sine fingre glide over prikkerne, imens han kiggede Sean i øjnene og smilede lidt til ham. "Du er flot.." sagde han stille og lænede sig frem og kyssede ham i panden, inden han bladrede vider i bogen og lod sin hånd glide langsomt ned over den næste side, imens ordenen dannede sig i hans hovede.. blev til sætninger, som blev til historier. "Måske skulle vi bare sove her.. i nat.. lige her.." hviskede han stille og kiggede ned i sin bog, med til ingen nytte, der var jo ikke engang billeder! Men hvad skulle der også være det for.. tsk.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 10:24 am

Sean grinede "lille hippie.. vil du lade håret gå helt ned midt på ryggen?" drillede han, og lod sig skubbe til. "Mmhm, du er så sød når du er sur!" drillede han kærligt, han vidste jo godt at Ozzie ikke var sur... men det var nu lidt sjovt at drille det lille myr. Han kyssede ham i panden og så lidt på suppen der stadig stod og boblede på bålet.Han sukkede stille.. det var rart, at sidde der med Ozzie ved bålet under stjernerne.. på trods af myg. Han smilede til ham, myggene satte sig nok ikke rigtig på ham.. han smagte nok ikke helt så godt som de små søde mennesker.. hans diæt bestod jo mest af kød så han smagte nok mere bittert.. vegetarer til gengæld, de var gode!
Han så på ham og fangede kort hans blik og hævede et øjenbryn da Ozzies mave demonstrerede en koncert af anden verden "Jaja, jeg skal nok" sagde han og lænede sig frem og fik fat på dåsen og satte den hurtigt i græsset så den kunne køle en smule af, mens han søgte omkring sig efter noget han kunne holde om den med. Han lod ham sætte hænderne i brystet på ham og og trykkede sig kun tættere på ham for at provokere ham "Hvad siger du?" drillede han, og lyttede til hans latter.. mmhm.. den ville han gerne høre resten af sine dage, se på det søde ansigt og det viltre hår.. Hmm. "Nånå" sagde han og smilede, mens han lod ham tumle rundt med tæpper og bøger og diverse ting og sager. "Nåå.. nu er jeg god nok?" drillede han efter Ozzies lille ignorations-stunt. Han nød kysset, og så kort på himlen inden han hældte suppen i skålen og rykkede sig sådan at han sad bag Ozzie så han kunne læne sig tilbage mod ham og holdt skålen frem foran ham på trods af at han sad med bogen "spis.." beordrede han og så kort på bålet "tror du ikke du kommer til at fryse hvis du skal sove herude?" spurgte han.. bålet ville jo gå ud på et tidspunkt når det ikke fik nye stykker træ..
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeSøn Jun 09, 2013 10:00 am

Ozzie smilede lidt og rystede på hovedet "Ja og hvad såååå.." sagde han bare, han lod håret gro som det ville.. ind til han klippede det altså.. tsk.. Sean var sgu da selv lidt langhåret, skulle han måske drille ham med at han lignede en pige? Njøø. "Jeg er ikke sur!!" klagede han og skubbede Sean væk.. kunne han så gå væk nå, når han hele tiden skulle drille! Kunne han ikke bare smile lidt.. og synge! Det var rart.. lejerbål sange! "Kan du ikke bare lige synge lidt?" spurgte han stille, selv om han godt vidste at Sean ikke gad synge.. men det var bare så rart.. måske kunne han tigge ham lidt? "Det er lige meget.. så sulten er jeg altså ikke, det er bare fordi.. den.. er sur.. på dig nå!" sagde han bare og kiggede på sin mave, men det passede ikke helt, han skammede sig bare, kunne den så tie stille, den skulle nok få mad.. når Ozzie syntes den skulle have mad.. bum. "Hallå..." grinede han og så ned, da hans kinder blev letter rosa farvet.. han kunne ikke bare komme tætter på når han blev skubbet væk.. nå! "Måske.. men du er stadig flot.. lige meget hvor meget du driller" sagde han bare og kiggede lidt på ham, og sukkede stille. Han kiggede på skålen og suppen og nikkede bare, og mærkede Sean sætte sig bag ved sig. "Det ved jeg ikke.. så må jeg jo ligge mig tæt på dig.." sagde han stille og smilede lidt inden han begyndte at spise lidt.. og lænede sig en lille smule bag ud, han ville jo helst ikke sidde op af ham, selv om det nok var det der var meningen.. men Ozzie var tung.. det duede ikke jo!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeSøn Jun 09, 2013 10:46 am

Sean grinede bare og rystede lidt på hovedet "ikke noget min skat" sagde han og smilede, og kyssede ham i panden. Mmhm.. han var så sød. "Jo lidt.." drillede han og lod sig skubbe til og smilede. "Synge? Du ved da godt jeg ikke kan synge.." sagde han og skar en grimasse. Ozzie havde spurgt ham om han ikke ville synge, hvor han modvilligt havde gjort det. Han måtte dog smile igen da Ozzie sagde at hans mave var sur på ham og så på den "nej... den er ikke.. den elsker mig!" sagde han og bøjede sig nedover ham og skubbede ham ned og ligge og bøjede sig ned over hans mave og løftede drillende hans trøje og kyssede ham på maven og slap ham hurtigt igen så han ikke fik et slag... selvom han måske ikke ville slå så hårdt, så slog Ozzie alligevel en proper næve. Han smilede til ham og nød den søde rødmen der bredte sig i hans kinder, det var lidt sødt. "Jeg elsker når du rødmer.." hviskede han og strøg ham blidt over kinden. "Mmhm.. jaja, lidt pæn.. så." brummede han. Han fik ham op og sidde ordentligt igen efter at have rykket rundt på ham og lagt ham ned og kysset ham og den slags fjollerier. "Mmhm.. det må du godt.." mumlede han så og holdt blidt om ham, og trykkede ham blidt tilbage mod sig.
Han sukkede stille og slappede af. Han lænede sig tilbage og slappede af og nød blandingen af de kolde vinde der kildede ham på ryggen og den ekstreme varme fra bålet mod sit ansigt... her kunne han godt sove.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeSøn Jun 09, 2013 11:34 am

Ozzie kiggede lidt på ham og kiggede ned igen og sukkede stille.. ihh altså! "Vil du ikke nok? Du synger så godt.." hviskede han stille og kiggede op igen og ind i Seans øjne.. "Det jo bare mig der lytter.." hviskede han stille og stillede skålen fra sig, da han jo egentlig var færdig, det var suppe.. det kunne drikkes på ingen tid. Han lagde sine arme om Seans hals og puttede sig ind til ham, "Vil du ikke nooook.." hviskede han igen og kyssede ham på halsen. Men så blev han lagt ned, og Sean fjollede omkring, "Gå vææææææææk" skreg han og grinede stille.. det kilede jo! Det var ikke sjovt nå.. kunne han så være søøøøøøød ih! "kan du så komme væk!" sagde han igen og skubbede Sean fra sig og kom hurtigt på benene. "Ja pæn.. og fræk.. og nu skal du være sød.." sagde han roligt og gik ind i teltet. "Bliv!" sagde han højt, som talte han til en hund. Han kom ud igen med hænderne omme på ryggen og gik hen til Sean og satte sig ned bag ham. "Du kan lige vove på at kæmpe imod!" sagde han roligt og bandt hans håndled sammen, med noget stof, han vidste godt at Sean kunne ødelægge det på ingen tid.. men det var lige meget, Ozzie bestemme nu.. i kort tid godt nok.. men det var fint nok. Han gik om på den anden side igen og satte sig foran ham. "Så mr. pilfinger.. nu må du ikke røre mere.." sagde han stille og smilede til ham og lænede sig lidt frem og tryggede et blidt kys mod Seans læber.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 5:32 am

Sean rystede på hovedet "Jeg gider ikkeeee.. vel gør jeg ej, den eneste med en tone i livet her er dig.. og fuglene.." det sidste tilføjede han tørt , eftersom fuglene stadig gav sig af fuld hals på trods af at det var blevet 'mørkt', så mørkt som det nu kunne blive når det var sommer. Han brummede eftertænksomt da Ozzie puttede sig ved hans hals og brummede.. han ville jo gerne sige nej, men det var også lidt svært nu når Ozzie var så.. sød. Han vendte smilende sit blik mod den lille hidsige, sprællende trold på jorden.. "Nej men hvorfor?" drillede han, og lod sig skubbe væk. Han sukkede dramatisk og så efter ham da han forsvandt ind i teltet og strakte sig kort før han lagde nakken tilbage. Han hørte ham komme ud igen og bemærkede han holdt noget på sin ryg, det var ret åbenlyst. Han lod ham dog gøre det uden de store problemer "der er meget sådan en ondskabsfuld afgrundsdæmon skal finde sig i.." brummede han og smilede et djævelsk smil som han roligt beholdt på sit frække ansigt mens Ozzie gik om foran ham. Han snappede drillende ud efter ham, men affandt sig med sin skæbne. "Okay.. for nu.." mumlede han og smilede svagt da Ozzie trykkede sine læber mod hans.. mhmm.. det kunne han nu også godt affinde sig med. Han gengældte det ved at trykke sine læber mod hans ligeså blidt som hans.. han udviklede det dog gradvist, måske var det ikke ligeså blidt som Ozzies oprindelige efter et par sekunder.. men lidt afveksling var nu også meget hyggeligt ikke?
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 11:07 am

Ozzie grinede bare og rystede på hovedet "syng eller jeg piner dig!" sagde han drillende og lukkede øjnene lidt i og lod Sean kysse løs, det var nu egentlig også meget rart.. men han havde noget der var sjovere i tankerne.. han vidste godt at det tynde stof ikke kunne holde på Sean hvis det virkelig var, men han kunne jo godt lege lidt med ham, imens han sad pænt, kunne han ikke? Joooov! Han slap hans læber og skubbede ham lidt tilbage. "Nå? Så du synger ikke.." brummede han bare og kom tummelende på benene og gik langsomt rundt om bålet, imens han trådte ud af sine sko, og stilte sig på den anden side.. Så Sean kunne se ham gennem ilden.. eller måske kun kunne se hans overkrop? Hm. Han smilede frækt til ham og lukkede så øjnene helt, og lod sig glide ind i en anden.. rare.. ja.. stemning. Han lod sig opsluge.. og begyndte så langsomt at trække hættetrøjen overhovedet.. og lod den lande blidt mod jorde, han gjorde det stadig med lukket øjne.. og var helt neutral i ansigtet.. ikke engang et smil.. det her var sensulet.. og han ville gerne gøre det rigtig.. og så hvor lang tid der gik inden stoffet gik i stykker.. han var ret nervøs faktisk.. men det var nok også fordi han ikke var sikker på hvor langt han selv turde gå.. Han fik fat på endnu en tyk trøjes kant og trak også den overhovedet, til hans stod i t-shirt.. den trak han også af.. langsomt.. som fulgte han en eller andens musiks rytme.. hvorfor havde han dog ikke taget sin guitar med.. øv! Han stod lidt og tænkte.. men fik så fat på kanten af sin undertrøje og trak den også langsomt og censuelt af.. til ære for dæmonen. Han lagde sine fingre mod sin hals og lod sine fingre glide op i sit hår.. han havde aldrig rigtig været typen der så pornofilm.. og onanerede.. det havde han faktisk aldrig gjordt.. se det var meget.. over hans grænser.. at stå der.. og strippe.. og røre ved sig selv.. men han kunne godt lide hvad det gjorde ved Sean.. så han fortsatte.. langsomt.. lod sine fingre glide ned over sin egen overkrop, ned til buksekanten hvor han langsomt.. rigtig langsomt.. som om musikken var sat på slowmoation.. knappede han sine knapper op, og lod lynlåsen glide ned.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 12:15 pm

Han rakte tunge af ham "Hvad vil du dog pine mig med?" sagde han frækt og lod sin hale gå fri af sine bukser og foldede den ud så den viftede let frem og tilbage bag ham, med den karakteristiske røde haledusk, som gengav skæret i ilden. Han lod sig skubbe lidt rundt, og så efter ham da han tumlede rundt "nej, gider ikke synge.." mumlede han og fulgte ham med blikket. Lidt spørgende.. hvor skulle han hen?
Han lagde hovedet på skrå og betragtede Ozzie, da han ligesom.. gled over i en anden.. bevidsthed? Stemning? Hans grønbrune blik hvilede opmærksomt på ham, da han begyndte at.. strippe? De røde øjenbryn strøg et godt stykke op i panden på Sean.. han havde godt nok ikke ventet sig dette! Han trak lidt på smilebåndet, og lænede sig lidt tilbage og støttede på sine bundne hænder mod jorden og betragtede Ozzie. Han var næsten hypnotiserende i den måde han bevægede sig på.. Han rykkede lidt uroligt på sig da t-shirten røg.. undertrøjen.. mmhm. Han betragtede hans overkrop fra sin plads, og kæmpede lidt for at blive siddende. Det her var ikke en pine.. det her.. det var.. det var afpresning! Og pine! Samtidig! Han fulgte hans hænder da de søgte op i det mørke troldske hår, da de søgte nedover hans brystkasse og mave til hans buksekant. Han sagde ikke noget, sad bare og sugede det til sig, betragtede skyggerne bålet kastede på Ozzies krop.. det var næsten ligefør det lignede et gammelt hedensk ritual, og selvfølgelig begærede han ham! Det var der ingen tvivl om, der var efterhånden temmelig trangt i hans cowboybukser. Hans hale svingede langsomt.. frem og tilbage lidt i samme takt som den lille elver der.. mmhm. Han fik et lille glimt af hans øjne en enkelt gang, hvor ilden spejlede sig i dem og det næsten lignede han havde gule øjne.. svovlgule. Det var voldsomt fascinerende, det var ligefør Ozzie selv kunne ligne en lille dæmon.. åh.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 8:44 am

Ozzie åbnede kort øjnene for at se om Sean stadig sad pænt.. og det gjorde han.. satans, det betød han blev nød til at fortsætte.. han vidste ikke om han kunne.. det.. men han ville jo gerne have at Sean sang ikke? Mhmm.. jov.. men.. øv. Han lukkede øjnene igen og trak vejret dybt, han rystede en lille smule fordi han var nervøs.. og så var han jo også ret blufærdig.. desværre. Han fik åbnet bukserne helt og tog blidt fat i kanterne af dem og trak dem langsomt ned.. langsomt.. mhmm, han åbnede øjnene igen og kiggede Sean ind i øjnene et langt øjeblik og smilede så lidt frækt. Han trådte ud af sine bukser, og bukkede sig ned og trak sine strømper af.. hmm. Han strakte sig langsomt ud igen og så lidt ned af sig selv.. inden han lod sine fingre glide ned over sin mave, og ned til underbukserkanten. Han kiggede så op og stoppede. "Skal jeg fortsætte.. eller synger du nu?" hviskede han stille og kiggede Sean i øjnene imens han ventede på ham.. han skulle helst sige ja.. til at han skulle stoppe.. og så skulle han synge.. og så kunne de også lige have sex.. det var jo altid meget rart at få det med som en bonus.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 8:55 am

Sean havde siddet, nærmest vagtsom som en tiger, og betragtet Ozzie henover de gylden gule flammer. Han var selvfølgelig dybt koncentreret, det var også svært at blive siddende når man havde sådan en lækker trold dansende rundt. Han vågnede nærmest lidt op og mistede det der.. tiger-blik et øjeblik og smilede skævt til ham "Jeg synes du var nået til sådan et godt tidspunkt.." drillede han kælent og sukkede "hvis du ikke tager tøj på igen, så skal jeg nok synge for dig.." brummede han så, og signalerede han skulle komme over til ham og sætte sig.. Han kunne have fået ham til at fortsætte, men han kunne godt fornemme at han pressede ham lidt ved at blive siddende.. og han måtte jo godt gøre sådan noget en anden gang? Næste gang kunne Sean jo så bare fange ham når han var nået langt nok og så... mmhm.. spise ham? Han smilede skævt, han mente det jo aldrig bogstaveligt når det handlede om Ozzie. Han ville aldrig kunne få sig selv til at slå ham ihjel, han havde det svært nok ved at stjæle lidt af hans blod indimellem.. han var jo for helvede heller ikke nogen skiden vampyr! Han måtte ud og jage på et tidspunkt, eventuelt når Ozzie sov, for det kunne godt være Ozzie følte sig godt tilpas og blev beroliget ved at være i naturen, men den vækkede alle Seans uhyggeligt groteske sider.. hm. Han viftede let med halen "kom sååå.." sagde han utålmodigt og sendte ham et skævt smil.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:23 am

Ozzie smilede lidt, og rødmede så.. åh der kom den.. den satans rødmen, nu var det ellers lige gået så fint det hele.. han var.. hmm.. nå ja hva så.. "Mhmm.." hviskede han stille og så ned af sig selv og hev lidt ud i sine underbukser.. okay.. han kunne da godt smide dem, men han havde ikke tænkt sig at give sig selv et handjob.. så stoppede den altså også der.. og det var jo næsten synd han ikke havde modet til at fortsætte.. så var det jo godt han havde Sean til at stoppe det før han selv måtte gøre det.. det var langt mere pinligt. Han så op og smilede, han ville synge! Uhh! Han nikkede og kiggede kort ned og smilede så frækt, To sekunder.. jeg skal lige.. blive færdig.." sagde han drillende.. nu kunne han jo lige så godt.. han var jo lige kommet så langt.. mhmm. Han tog fat i kanten på sine underbukser og trak dem langsomt ned, og trådte ud af dem.. sådan.. mhmm. Han gik rundt om bålet og om til Sean, og stilte sig foran ham.. meget tæt på.. så han lige var i øjenhøjde med.. ja.. hans lem ik? Og så bukkede han sig langsomt ned, og satte sig overskærvs på Sean. Der sad man jo egentlig meget godt. "Så.. syng.." hviskede han langsomt og bøjede sig ind over ham og kyssede ham langsomt vådt på halsen.. der.. og der.. og der.. mhmm.. dejligt!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:45 am

Sean betragtede Ozzie da hans ansigt skiftede farve og smilede triumferende. Ozzie kunne nok ikke undgå glimtet i hans øjne, men han syntedes jo også det var ret.. frækt. Han måtte gerne rødme. Han betragtede ham da hans søde ansigt revnede i et smil over at Sean havde lovet at synge.. herregud altså. Han hævede dog et øjenbryn da Ozzies søde lille smil blev frækt, hovhov? "Aha.." sagde han langsomt, og betragtede ham indgående og så hvor hans hænder søgte hen... hmm. Han smilede tilfredst, og gjorde plads til ham på tæppet, men der satte han sig ikke. Han så på ham da han standsede ved ham og smilede skævt "hva.. ville du noget?" sagde han, og strøg ham kort nedover låret, og så op på ham med drillende blik og et frækt smil om munden. Men Ozzie satte sig ned inden de nåede megt mere.. men Sean havde jo også lovet. Han trak vejret dybt og så bebrejdene på ham "jeg forstår ikke hvorfor du er så glad for det.." brummede han, og mærkede de små kys søge nedover hans hals. Han sukkede dybt og brummede lidt mens han tænkte over hvad han skulle synge.. så begyndte han alligevel.. først så lavmældt at det nærmest ikke kunne høres, men til sidst kunne man dog høre ordene sådan da..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 20 Icon_minitime

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 20 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum