Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jun 13, 2013 11:23 am
Ozzie smilede lidt og kiggede på Sean.. og sendte ham et frækt blik tilbage, og rødmede lidt mere da han strøg ham over låret med sin hale.. hvor skulle han dog binde den fast til? Ihh! "Du må ikke.. når jeg har bundet dig.. nå.." sagde han stille og skubbede Seans halse væk.. væk væk, ikke pille nå! "Mhmm.. jeg skal bare lige.." brummede han og nappede ham i halsen og smilede lidt. "Jeg elsker det.. du synger.. dejligt.. vidunderligt.. du burde lytte til din egen stemme.. den er så.. rar.." hviskede han stille og aede Sean over over håret.. han blev helt sagelig da Sean begyndte at synge.. åh han var så dejlig når han gjorde det der.. "Du må aldrig stoppe.." hviskede han stille og krammede sig ind til Sean og lukkede øjnene der ved hans skuldere.. han faldt hel hen.. åh.. han elskede ham, det gjorde han bestemt.. han var så dejlig.. og fræk.. og dejlig.. hele tiden.. og han ville gerne være sammen med Sean altid.. han ville faktisk.. aj det kunne han ikke sige.. han kunne ikke engang tænkte på det! Åh.. åh gud nej.. glem det.. men stadig.. han ville gerne.. giftes.. med.. Sean.. åh gud åh gud åh gud! Det kunne han aldrig sige højt.. aldrig!
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jun 13, 2013 12:05 pm
Sean smilede skævt, djævelsk.. mmhm.. han kunne godt lide når Ozzie var fræk.. men han kunne så til gengæld også godt lide når han var sød og uskyldig og rødmede så han lignede en tomat i hovedet. Man fik jo lyst til at fremprovokere det? Han kunne jo bare lade være med at se så sød ud! "Vel må jeg da sååå.. du kan ikke bare stå der og være lækker og så må man ikke noget" drillede han, men vogtede sig hurtigt for slag og skyndte sig at synge videre og sendte ham et engleblidt smil. Han himlede med øjnene, men smilede fortsat... Ozzie var så sød, han lod ham putte lidt. Han stoppede dog et stykke tid efter og brummede stille "du er træt.." mumlede han blidt mod hans hår.. det lille myr sad jo næsten og sov op af ham. Han trykkede et kys mod hans hår, og rakte ud efter et af de frie tæpper og lagde det om ham, svøbte ham som et barn og løftede ham forsigtigt op og kyssede ham i panden "min lille frække trold, ved du godt hvor meget jeg elsker dig?" hviskede han mod hans varme hud og så kort på hans ansigt... på de lukkede øjne.. lænede sig blidt ned og kyssede ham kærligt på munden inden han gled ind i teltet med Ozzie i armene og lagde ham forsigtigt ned i en sovepose.. bålet kunne godt brænde derude.. det kunne gå ud af sig selv. Han lagde sig ned til ham, og gled ud af sit tøj, og lagde sine arme om ham og trak ham ind til sig.
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jun 13, 2013 12:16 pm
Ozzie brummede stille til det.. han var sagdelig.. han orkede det ikke.. han havde det lige så rart jo! "Mhmm.. nej jeg er aj.. det er bare rart.." brummede han stille og kyssede Sean på hans søde øre.. han var så sød åhh så sød! Kunne de ikke gifte sig nu? Og så skulle de have 5 børn.. og mindst 10 dyr! En hest til hver, og en hund.. hundehvalpe! Jaaaaa! Og Ozzies hund.. og måske en ged.. for geder var søde! Og også en missekat helt sikkert.. så kunne den bo på Ozzies mave, det måtte den godt ja. "Mhmm.. elsker dig mere.." brummede han stille og lod sig bære på, "Mit tøj.." pev han.. han behøvede ikke at få det på.. men hvis det lå derude så blev det vådt jooo! Nå ja.. lige meget han kunne vel bare hænge det til tørre imorgen, og så vade rundt med soveposen omkring sig! God ide ja! "Hey.." brummede han stille da Sean kravlede ned til sig, "Du kan ikke bare lade bålet brænde.." hviskede han og skubbede Sean væk og kravlede op af soveposen, og fandt en spand frem som var bundet på tasken.. til bålet. Han kravlede ud af teltet og gik ned til søen og fyldte spande, og slukkede bålet. han skyndte sig ind til Sean igen. "Du kunne brænde skoven ned.. og os med.." mumlede han stille og kravlede ind over ham og satte sig på ham, "Nå.. hvor kom vi fra med den sex ting der?" mumlede han og løftede soveposen lidt og kiggede på Seans lem.. "Ikke tændt mere? Det tror jeg godt jeg kan gøre noget ved.." mumlede han og sendte Sean et frækt smil, før han gled ned mellem Seans ben.. og tog ham i munden.. dejlige Seannn.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Jun 13, 2013 12:43 pm
"Ja du er sød og rar, ja.." sagde han stille og brummede da han kyssede ham på øret. Han var så sød. Han sukkede "nu skal du ikke bekymre dig, der sker ikke noget, hjorte kan ikke lide at spise tøj.." sagde han blidt og smilede skævt til ham. "Nu skal du bare hvile dine små trætte øjne.." sagde han og kyssede ham blidt i panden. "Hvad nu..?" mumlede han da han sled sig løs "jo.. Ozzie det er jo omkranset af sten.. det er jo ikke andet end gløder.. Ozzieeeee..." sagde han langtrukkent og sukkede, iih.. han skulle lære at slappe lidt af, den lille trold. "Jaja.. " sagde han og sendte ham et drillende blik.Det var ikke hans intention, han ville ikke brænde stedet af, der var jo hyggeligt nok og alting. Han lagde sig ordentligt på ryggen så Ozzie kunne sidde der overskrævs på ham og alt det der. Han hævede et øjenbryn "Hvad? Næh du, du skal sove.." brummede han advarende og knurrede drillende af ham da han kiggede ned i soveposen, og grinede lidt "Ozzie.." mumlede han og rakte ud for at trække ham ned til sig, men Ozzie dukkede sig hurtigt med et frækt smil og gav sig i kast med tingene under dynen.. hm. Han gav et lavmældt støn fra sig "du.." brummede han.. men han nænnede heller ikke at stoppe ham.. det var så rart.. mmhm.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Jun 17, 2013 5:21 am
"Jeg vil ikke sove.. jeg vil lege!" mumlede han og kiggede kort op og smilede frækt til Sean.. de skulle ikke sove nu, først så skulle de have sex! Og så skulle de.. måske have noget mere sex.. men bagefter det! Så skulle de læse gyserhistorier op! Og tænde deres lommelygter.. jaaa! Og så skulle de putte.. og fortælle hinanden ting.. måske kunne de lege en leg! Uhh! han kendte en leg de kunne lege.. de kunne lege den nu! Det var jo sjovt! Han kiggede lidt op fra det han var i gang med.. "Jeg har en ide" sagde han stille og kravlede op til Sean og puttede sig ved hans hals.. mhmm dejligt.. han trak diskret hans underbukser op. "tag dit tøj på igen!" sagde han stille og skyndte sig at finde sit tøj og trak i det så hurtigt man nu kunne inde i et telt altså.. "Kender du sandhed eller konsekvens?" sagde han stille og satte sig op i skæderstilling og fandt en lommelygte frem. "sådan noget hvor man skal fortælle sandheder.. omkring.. sig selv.. " sagde han stille, så kunne han måske få lidt mere at vide om Seans liv. "Og jeg tror nok at vis du ikke kan finde ud af det, så skal du gøre noget, som jeg bestemmer!" sagde han drillende. "Jeg starterrr" grinede han og kiggede Sean ind i øjnene.. "Sandhed eller konsekvens Sean?" hviskede han stille og smilede frækt til ham.. han måtte godt vælge konsekvens.. engang imellem.. men så skulle det altså også være nogen ret gode sandheder han fortalte nåå!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Jun 23, 2013 11:58 am
"Ja det kan jeg mærke!" grinede Sean drillende og så kort ned på hans frække ansigt! Åh den lille trold altså! Han havde forhekset ham.. det måtte han have gjort.. Sean havde aldrig set sig selv blive forelsket.. i hvertfald ikke så hovedkulds som han var blevet i Ozzie! Han sukkede da Ozzie pludselig stoppede det han var igang med og kiggede spørgende på ham da han kravlede op til ham "Hvad?" grinede han stille, og himlede med øjnene. Åh Ozzie.. den skulle han nok få igen på et andet tidspunkt. Den boner gik ikke ustraffet hen. Han trak i tøjet, og så underligt på ham "den der leg små piger leger?" spurgte han om i fuld alvor.. Var det ikke sådan noget små piger legede? I femte klasse? Sean så på ham som om han lavede sjov da han spurgte og rystede kort på hovedet før han satte sig bedre til rette.. "Åh det ved jeg ikke.. skal vi ikke bare starte med sandhed?" sagde han, så kunne de starte blidt ud, selvom Sean hverken var blufærdig eller noget som helst andet.. konsekvens kunne dog godt vente, bare en enkelt omgang.. han kunne jo veksle mellem dem ikke? Han greb et tæppe og lagde det over Ozzie så han ikke frøs og lagde sig så ned med hænderne under sin nakke og ventede på spørgsmålet, og sendte Ozzie et frækt smil.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Jun 23, 2013 12:11 pm
Ozzie smilede og kiggede lidt på ham, "Undskyld.. jeg afslutter det sener, det lover jeg" grinede han det var jo heller ikke helt fair, men Sean skulle nok få sex, det skulle han nok love! Det havde han jo også selv ret meget lyst til, "Hvad.. nå ja.. men også store drenge.. " sagde han og grinede lidt og lagde sig ned ved siden af Sean på siden så han kunne kigge på ham, og holde lidt øje med ham, "Sandhed?" sagde han og tænkte sig lidt om, der var jo ikke nogen der havde lavet nogen regler, så han kunne lige så godt bare spørge om alt det han gerne ville vide om Sean, "Har du nogen sinde haft sex i en bil?" sagde han stille, og kiggede lidt på Sean.. han håbede lidt han ville sige nej, men det var urealistisk for Sean havde sikkert været sammen med rigtig mange.. det kunne han forstille sig, af begge køn også.. han gad godt vide noget om hans andre forhold, og hans kærester? han gad god vide det.. måske skulle han spørge om de ikke kunne lave sandhed om til.. "Måske hvis vi kan, så kan vi lave sandhed om til at man stiller et spørgsmål i stedet for og så skal man sige sandheden?" sagde han stille, og kiggede ham lidt i øjnene, "i så fald, hvor mange kærester har du så haft?" sagde han stille og kiggede lidt på Sean, han var jo nysgerrig.. ja!.. og måske lidt jaloux.. hm.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Jun 23, 2013 12:33 pm
Sean grinede lidt og rystede på hovedet "store drenge? Det er vidst kun dig der går under den betegnelse.." drillede han, Ozzie var jo praktisk talt stadig en teenager! Det var han faktisk.. åh gud. Og så Sean der var en voksen mand.. Indimellem overvejede han om de ikke var helt forskellige steder i deres liv.. men Ozzie var et friskt pust af... liv, i Seans hverdag, han var sød selv når han var sur og agressiv.. Sean ville ikke give slip om han så fik streng besked på det.. det kunne han ikke. Han elskede jo det lille myr. "Sex i en bil..?" gentog han overrasket og så på ham, men Ozzie trak ligesom lidt i land, så Sean fik ikke helt lov at svare.. det var måske også ligegyldigt, mon ikke Ozzie kunne forestille sig svaret? Han trak på skuldrende "som du vil, du har nok spillet det her mest" grinede han og lænede sig hen og kyssede ham i panden. Han fangede hans blik da han spurgte igen, denne gang om noget komplet andet. Han smilede blidt til ham, mens han tænkte efter "3-4 stykker tror jeg.. med dig bliver det nok 4-5.. " brummede han, han var ikke helt sikker "nok omkring 4" sagde han så, og tænkte sig om.. men det passede vidst meget godt. "Nå Ozz.. sandhed eller konsekvens?" spurgte han roligt.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Jun 23, 2013 12:46 pm
Ozzie smilede bare lidt og rystede på hovedet af Sean "Jeg er faktisk ældre end dig" brummede han bare og grinede lidt.. det var han.. rigtigt.. men nok ikke mentalt, der måtte Sean gerne slå ham.. men det var også okay, han kunne godt lide at være.. yngst.. ja.. han kunne godt lide at Sean skulle passe på ham og holde om ham, og beskytte ham og alt det der.. det var rart nok, han var ikke særlig god til at være myndig med Sean omkring sig, men han kunne jo godt finde ud af det.. at betale regninger og passe sin hund.. og.. købe ind og alt sådan noget.. men køre bil det kunne han alligevel ikke så godt, han brød sig slet ikke om biler, han kunne bedre lide hestevogne, og dem var der jo ingen af i menneskenes verden, så derfor gik han bare.. det var rart.. bare at gå ja. "Bare fordi jeg har lavet om på reglerne betyder det ikke at du ikke skal svare, har du haft sex i en bil Sean?" sagde han roligt og kiggede lidt på ham og så så ned da han svare.. åh.. det var mange.. gad vide om han også havde elsket dem lige så højt som.. åh.. nej det gad han ikke tænkte på han blev helt trist ved tanken.. ja. "Hvor lange piger af dem?" sagde han og så lidt op.. faktisk håbede han lidt på at det alle sammen var piger, for aå følte han sig lidt mere speciel.. men det var han også ret sikker på det ikke var.. desværre. "Eh.. konsekvens" mumlede han bare, han ville gerne høre om Sean, men det betød ikke at Sean nødvendigvis behøvede at høre om Ozzie.. hæh.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Jun 23, 2013 1:08 pm
Sean grinede og rystede på hovedet "nej, hverken i hovedet eller i kroppen" drillede han og prikkede ham på næsen "det kan godt være du er 300 år, men du kunne ligeså godt være 18 alligevel.." sagde han så "det er noget fjol er det.. det tæller slet ikke" sagde han og lænede sig frem og kyssede ham på hagen. Han trak på skuldrende "to spørgsmål? Det virker i overkanten.." brummede han så, men han skulle da nok svare. "Jeg har haft sex i en bil, ja.." sagde han så roligt. Han betragtede hans ansigt da han så ned, og rakte ud efter ham "hey.. du kender kun antallet.. du kender ikke forholdene" sagde han blidt "det er intet i nærheden af det her, der er slet ikke samme inderlighed.." forklarede han blidt og rejste sig op på albuen, og trak ham ind til sig så han endte halvt under ham og så ham i øjnene "jeg har aldrig elsket nogen som jeg elsker dig" hviskede han ømt, og lyttede da han stilte endnu et spørgsmål.. sikke han kunne, det var ikke engang hans tur "3.." sagde han så, og løftede et øjenbryn da han sagde konsekvens og smilede skævt "af med tøjet snut.." sagde han så roligt. Ozzie kunne jo ligeså godt smide tøjet med det samme, så var den ko af isen, ikke sandt? Han betragtede ham lidt.. generede det ham det med sexlivet? Ozzie burde vide der kun var ham, at Sean ikke havde øje for andre om de så var nok så nøgne og nok så tiltrækkende og liderlige.. så var det kun Ozzie han ville have, kun den dreng der kunne vække følelser som han troede slumrede for evigt i det dybe mørke i hans sjæl.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Jul 12, 2013 12:24 pm
Ozzie kiggede ned og smilede lidt, "Jamen.." mumlede han bare og kiggede lidt på Seans finger.. der prikkede til ham, han rystede på hovedet.. han var altså ikke 18.. men nå ja okay, han kunne godt lide tanken om at Sean var ældre end ham.. det passede ham egentlig fint nok. "Okay så.. " mumlede han bare og smilede lidt og nikkede så, han var ligeglad han var jo bare nysgerrig, og Sean kunne bare lade være med at spørge hvis han ikke brød sig om spørgsmålene, det var jo okay.. der var også.. ting.. som Ozzie ikke brød sig om at svare på. Han kiggede op og nikkede bare.. Sean havde sikkert haft sex alle steder, han kunne slet ikke overraske ham med noget mere.. øv.. hvorfor var han også sådan en.. slut nå! Tsk. Han lod sig trække lidt i men skubbede så til ham, det gad han ikke.. "Det er okay.. jeg er ligeglad" mumlede han bare, selv om han overhovedet ikke var ligeglad, han var herre jaloux.. selv om han jo godt vidste at Sean ikke var ham utro eller noget, han kunne stadig ikke lide det vel.. nej. Han kiggede ham kort i øjnene men kunne ikke holde øjenkontakten særlig længe og så ned da han rødmede lidt.. ih.. "Jeg elsker også dig okay.. " mumlede han stille og smilede forsigtigt.. okay okay.. han var jo sød.. nå! Det var slet ikke fair jo! Ozzie så lidt på ham, og fortrød hurtigt hvad han havde valgt og rystede på hovedet "Sådan er reglerne slet ikke.. det kan du ikke bare.. vel.. jo" sagde han og blev så helt rød i hovedet, selv om han havde været nøgen lige før.. men altså.. det var bare.. det var ikke nemt.. og det var pinligt! Og bestemt når han lå der og kiggede, det var total grænse overskridende.. øv. Han sukkede så lidt og trak endelig sin t-shirt over hovedet og baksede lidt omkring for at få sine bukser af i det lille telt, han trak et tæppe op over sig og trak sine underbusker og sokker af.. så kunne han i hvert fald ikke se.. ham.. helt.. det var vidst også nok nu.. ja. "Din tur.. sandhed eller konsekvens?" sagde han stille og prøvede at slippe lidt af med rødmen ved ikke at møde Seans helt sikkere frække blik.. ihhh den djævel altså!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Jul 12, 2013 1:15 pm
Sean smilede bare skævt til det lille myr. "Mmhm.." brummede han bare. Ozzie... kunne være en åben bog en gang imellem, andre gange... temmelig indelukket det gik an på situationen. Han satte sig ordentligt op og trak ham ind til sig så han ikke kunne komme væk mere! "Kom her.." brummede han og stak hovedet ned i det mørke hår og nappede ham.. mmhm.. hist og her. Han endte ved hans øre hvor han langsomt brummede og derefter lod sin tunge glide pinefuldt langsomt opover hans øreflip... mmhm, mens han holdt ham godt fast så han ikke kunne flygte. "Bare rolig.. der er masser... af uudforskede steder, som jeg kan tage dig hårdt.. op... af" hviskede han og smilede djævelsk, inden han slap ham lidt så han kunne komme løs. "Det er jeg glad for" sagde han og lyste lidt op. Søde lille tingest nok. Han betragtede ham med knusende ro, det eneste der afslørede ham var måske det frække glimt i hans øjne der nok talte for... hvad han syntedes om situationen og nøgne Ozzie.. "Du må godt komme herover hvis du fryser.." drillede han og lænede sig lidt tilbage igen mens han lyttede til spørgsmålet som egentlig.. var nemt.. og forudsigeligt.. Han vidste jo det ville komme. "Øhm.. hvad sagde jeg sidst?" brummede han, og kløede sig lidt i det røde hår, mens han lagde nakken tilbage. "Konsekvens..?.. eller synes du det er sjovere med sandhed?" mumlede han drillende, og betragtede den halvnøgne trold der blev let oplyst af månelyset udenfor.. mm..
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Jul 12, 2013 1:33 pm
Ozzie kiggede ned og begyndte og vride sig da Sean tog fat i ham så han ikke kunne stikke af "Neeeeeeeeeeej.. hooooold oooooop" pev han og kæmpede for at komme fri, men det var total umuligt og der var Sean alle vegne! Han sukkede højt og gispede så da Sean slikkede ham i øret, "neeej" pev han stille og skubbede ham hårdt i brystkassen.. det måtte han ikke! Man skulle sprøge først.. og desuden så nyttede det ikke noget at ligge der og tænde.. ham.. når de ikke.. skulle have sex.. lige nu.. vel! Det var total pinfuldt. Han gispede igen og rystede på hovedet, han var helt varm over det hele nu, og alligevel fik han gåsehud og blev ildrød i ansigtet.. hvor var han ond.. "Sean.." hviskede han stille og lagde sine hænder over sit ansigt da han endelig slap ham og kravlede over i hjørnet og pakkede sig ind og gemte sig lidt, imens han prøvede at få vejret igen.. åh gud altså.. hvor var han.. hvor var det.. han følte sig bare så.. åh gud! Det simrede i hele kroppen.. og.. ja han vidste jo godt hvad den ville have.. men næh nej! Så let kunne han altså ikke bare overgive sig.. nej. Ozzie gemte sig og rystede på hovedet "konsekvens er fint.. så kan du jo også lige selv smide tøjet nå.. tsk" mumlede han stille og fnøs af ham "Jeg har det fint.." mumlede han, desuden brændte han over det hele.. men det var nok mest fordi han var så sindsyg.. tændt.. lige nu.. åh.. åh Sean.. åh.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 2:33 am
Sean smilede skævt.. Ozzies små forsøg på at komme fri havde været temmelig forgæves.. selvom man måtte give ham at han kæmpede bravt. Han grinede lidt da han fik øje på den røde farve der bredte sig på Ozzies ansigt "jamen se.. er det ikke min rødmen der kom der!" drillede han og tog fat om hans hage og nappede ham blidt i underlæben, mens han sendte ham et frækt blik. Han lod ham kravle på plads og i sikkerhed, mens han roligt satte sig til rette. Han nikkede roligt til ham "iorden" sagde han så bare, det gjorde jo ikke noget at han drillede den lille trold lidt. Han trak sin t-shirt af, og spurgte imellemtiden "nå, sandhed eller konsekvens?" og lagde t-shirten væk og trak sine bukser af og lagde dem sammen med t-shirten, dernæst sokker og underbukser. Det var rimelig tydeligt at han stadig var lidt småophidset af det de havde lavdet før de begyndte at lege den der sandhed-konsekvens-leg. Han lagde bare lidt af soveposen over og grinede "hov.." brummede han bare drillende og lænede sig lidt tilbage og lyttede efter svaret på sit spørgsmål, mens han overvejede hvad han kunne få ham til.. enten at indrømme eller at gøre.. han var nok begyndt at kunne lide den her leg! haha. "Det var da ikke en dårlig leg, vi burde lege noget oftere" kommenterede han roligt og betragtede Ozzies ansigt der var ved at få sin normale farve igen.. hæhæ... han nød jo at fremprovokere den intense rødmen.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 2:40 am
Ozzie rystede på hovedet af ham og gispede let da Sean nappede ham i underlæben og gav et støn fra sig og sukkede sageligt.. åh.. kunne de ikke bare springe resten af spillet over og så bare.. njaa.. nok ikke, men så kunne det godt være han havde tænkt sig at vælge konsekvens fra nu af, både fordi han ikke havde lyst til at indrømme nogen sandheder og også fordi han havde.. han brændte efter Seans berøringer.. ville have mere! Selv om han var en drillepind.. tsk. "Nej hold oppp" mumlede han og gemte bare sit ansigt ind til rødmen var på vej væk.. og kiggede lidt på Seans nøgen krop, den var så flot.. og lækker.. han burde ikke gemme den væk.. han burde være nøgen hele tiden, altid! Det ville han godt kunne lide! Men så blev det måske også lidt svært at holde fingerne for sig selv.. ja. "Mhmm.. eh.." mumlede han og kiggede ned og sank.. "Konsekvens så.." mumlede han, og håbede ikke Sean lagde mærke til han tog den hver gang.. men altså.. ja.. hæh. "Du er flot.. du må ikke have sovepose på!" sagde han og sendte ham et genert smil og lænede sig frem og hev Seans gemme sted væk så han ikke kunne gemme sig hæh, og smilede så frækt af det syn han fik.. lækkert!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 6:30 am
Sean brummede tilfredst med det lille støn og det sagelige suk... Han trak på skuldrende og lagde nakken lidt tilbage mens han tænkte "konsekvens.." brummede han, mens han tænkte over det. "Hvad med.. at du... kom herover..." sagde han og smilede djævelsk til ham.. åh han kunne se det, han kunne læse det i Ozzies blik! Hah! Han kunne få lov at lide lidt kunne han. Han så overrasket på ham da han hev lidt i soveposen. "Noget skal jeg have lov at gemme mig under, så må det blive dig!" grinede han "konsekvensen er du skal sidde ligeeee... her" sagde han og grinede lidt inden han lænede sig frem, greb ham om livet og hev ham op på skødet. Så kunne han sidde der nok... men der var ingen.. indtrængen, i hvertfald ikke lige nu. Han greb en sammenrullet sovepose og lagde den bag ryggen, inden han lænede sig frem til hans øre.. "Tror du at du kan klare det..?" hviskede han drillende,og kyssede ham blidt under øret... mmhm. Svært at sige nej.. men Ozzie måtte gerne ende op med at tigge om det! Hah.. Han kyssede ham blidt på halsen, sådan.. små distraherende kys. "Var der ikke noget du skulle spørge mig om?" drillede han, og betragtede hans skuldre lidt.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 6:58 am
Ozzie sukkede stille og smilede lidt imens han betragtede ham i det han slog over i det der djævelske smil.. ihhh! Det kunne han ikke bare! Han blev helt bange for at vælge konsekvens jo! Ihh.. " hvad?" mumlede han stille.. nejnej.. det kunne han jo ikke, ikke når han var nøgen.. ihh Sean... hvorfor var han også bare så fræk.. hvorfor havde han bedt ham om at smide tøjet? Når han kunne have fået ham til at danse salsa i stedet.. argh. Men nu var der ingen vej tilbage, Ozzie brændte efter Sean.. helt igennem.. inderligt! Men det måtte han ikke vide.. han var bange for at han ikke var særlig god til at skjule det.. bestemt ikke når hans lem syntes at Sean skulle have det at vide.. tsk. "Neeeeeeej" mumlede han, han skulle ikke gemme sig under Ozzie, det var ikke fair, hvem skulle Ozzie så gemme sig under? Ih! "Det er en ond konsekvens" hviskede han stille og gav så et gisp fra sig da han blev trukket over til Sean og blev placeret på hans skød med et ben på hver side af ham, han sukkede stille, sagelig.. tændt.. åhhh.. hvorfor.. hvorfor! Han gemte sit ansigt ved hans hals og pev.. argh. "Det kan jeg jo ikke det her.." hviskede han stille.. det gjorde jo helt undt ikke at få lov til at.. eeek.. det her var en dårlig leg, eller nej.. Sean var bare dårlig til den.. tsk.. eller så var det Ozzie der var dårlig til den.. det var også lige meget! Det var bare en dum leg nå. "nej jeg kan ikke" hviskede han stille og lagde sine arme om halsen på Sean og satte sine tænder i hans skuldere for at.. abstrahere.. uden at bide sammen selvfølgelig.. eek.. "Mhm" mumlede han og slap forsigtigt hans skuldere igen, "konsekvens eller sandhed.." hviskede han stille og sukkede igen.. eller.. stønnede nok nærmer.. det var bare.. svært, "du må ikke.. kysse.." hviskede han stille og gav et ynk fra sig.. det var ikke.. okay! Ih!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 7:20 am
"Jojo"... mumlede han bare roligt mens han holdt fast om hans hofter, og smilede roligt til ham "Jeg vidste ikke konsekvenser kunne være onde?" sagde han artigt og blinkede uforstående med sine lange røde øjenvipper mens de mørke øjne gnistrede af latter. Han sukkede stille, og smilede for sig selv da han gemte sig ved hans hals.. han kunne godt lide den fugtige varme det gav når Ozzies ånde ramte hans hud så tæt på at der dannedes en form for... dug? Eller fugt måske? På hans hud. "Jo da, det går da meget godt!" grinede han eintusiastisk og nussede ham blidt på det nederste af ryggen. "Vel kan du da sååå" drillede han og brummede da han satte tænderne i ham "hovhov.. ikke sidde der... og.. mmhm.. tænde mig.." mumlede han og kyssede ham i håret. "Hvad med... du kunne overraske mig?" drillede han og trykkede ham på næsen. Ozzie kunne jo vælge.. "Hvad sker der egentlig hvis man ikke vil svare, eller gøre som konsekvensen dikterer?" spurgte han så. Han rystede på hovedet og smilede kærligt til ham.. han havde ikke tænkt sig at svare, han havde tænkt sig at kysse ham ligeså meget som han havde lyst til, og der var ingenting... ingenting Ozzie kunne gøre for at modarbejde ham.. hah.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 7:46 am
Ozzie smilede skævt og sukkede bare da Sean drillede ham, "Drillepind.." hviskede han stille og sukkede dybt og gemte sig bare.. der var rart.. lige der.. ved Seans hals, han følte sig tryg, eller altså.. så tryg som man nu kunne føle sig i sådan en situation som den her.. tsk. "Nej.. jeg kan ikke.." hviskede han stille og rystede lidt.. over det hele.. bare fordi han var så.. så.. han ville så gerne bare.. droppe den dumme leg og komme til.. sagerne.. ja! Han ynkede lidt da Sean sagde han godt kunne.. nærmer som et skal.. ihh.. men han blev da også siddende.. nå.. som om han havde noget valg, han turte ikke engang prøve på at kravle væk.. men han havde heller ikke rigtig lyst.. han havde bare lyst til.. Sean.. åh. "Men du må godt?" mumlede han så bare, og slikkede ham på halsen.. ja så måtte Ozzie altså også nå! "Det ved jeg ikke.. skal der være en konsekvens for det?" grinede han stille, "du finder bare på noget skat.." mumlede han, da måtte Sean gerne bestemme.. hvis det var Ozzie der skulle ville han jo bare sige at man skulle hoppe på et ben tre gange eller sådan noget.. det var måske også bedre end at lade Sean bestemme.. når han var i det der.. djævelske drille humør.. ihh.. nå ja men han kunne vel heller ikke blive ved med at finde på.. frække.. ting og sager vel.. det hørte vel op på et tidspunkt.. nå. "Mhmm okay.." mumlede han og prøvede at finde på et eller andet han kunne spørge Sean om.. hm? "Har du så nogen sinde haft sex med nogen i et telt hva?" grinede han stille og smilede lidt drillende, for det havde Sean helt sikkert ikke nå! "Hmm og så skal du.. stønne.." hviskede han drillende.. så fik han en af hver.. det var han egen skyld, Ozzie overraskede jo bare.. hæh. Han satte sig lidt bag ud.. så Seans lem.. ligesom havnede midt i mellem dem.. i stedet for bag ved Ozzie.. og han tog langsomt fat om det med den ene hånd.. og bevægede sin hånd langsomt og så lidt hurtigere.. over det.. "Støn skat.." hviskede han stadig med sit ansigt ved hans hals.. øre.. mhmmm!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 10:09 am
Sean grinede lidt sagte "tja... jeg ville nok sige det ligger til min natur" hviskede han frækt, og brummede kort da Ozzie gemte sig ved hans hals. Det var egentlig meget rart.. Lidt specielt i forhold til hvordan han havde det, og selvfølgelig også hvordan Ozzie havde det, det var tydeligt at den lille trold osede af.. lyst. Men det gjorde Sean sikkert også, så det gjorde nok ikke noget. Han nussede ham langsomt ned over lænden.. længere ned og lyttede til hans små pip, enten når han ynkede eller når han sukkede. Han bøjede hovedet frem til hans øre "mhm.. du gør det fint skat" knurrede han kælent og smilede skævt inden han kyssede ham under øret. "Jeg må da alting, det er da klart" drillede han og nød slikket "mm.. frække unge" hviskede han stille. "Okay.. jamen vi kan jo bare aftale... at der hører en lille straf til hvis der ikke bliver svaret.. eller gjort som konsekvensen kræver.." hviskede han smilende. Han skulle nok finde på noget sjovt. Han grinede da han spurgte ham "nej, det har jeg dog endnu ikke!" svarede han roligt, teltture var ikke noget han praktiserede.. det var noget Ozzie havde introduceret "men det kan jo nås.." mumlede han frækt og kyssede ham på halsen. Han hævede dog et øjenbryn da han bad ham stønne. "Stønne?" mumlede han, og mærkede at Ozzie rokerede rundt på hans skød og fjernede sine hænder fra hans ellers.. søde lille numse og lagde dem på hans lår. Han gav en lavmældt brummen fra sig da han tog fat om hans lem og lukkede sine øjne lidt i.. "Nå så det var det du mente.." grinede han stille, men hæst, og bøjede sit ansigt ned til hans øre igen og stønnede.. dybt.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 10:23 am
Ozzie smilede stille og rystede bare på hovedet, "Mhmm og det er min natur og gå ud og så blomster" grinede han bare, og rystede lidt på hovedet, men det havde han altså ikke lige lyst til lige nu vel.. lige nu skulle han være sammen med Sea.. og de skulle have sex.. når Sean snart droppede det her.. spil.. men det var nu meget hyggeligt.. det blev måske bare lidt mærkeligt til sidst, når man ikke måtte komme før man havde fået en konsekvens der sagde man skulle.. hm? Han smilede lidt og grinede så, "Mhmm okay" mumlede han så bare og rystede på hovedet af Sean, okay okay han måtte godt.. noget.. og alting.. næsten.. det var bare.. ihhh! Nå. han smilede lidt, ja det kunne det.. og de var vidst også godt på vej.. i den retning.. hæh. Han grinede, "Mhmm støn.." hviskede han stille og nappede Sean i øret og lod sin tunge glide.. gennem det.. han måtte også godt være lidt ond.. bare lige lidt? Sean skulle jo ikke tro han ejede hele verden vel! Han sukkede lidt da Sean.. pillede.. over det hele.. ihh.. altså! Mhmm.. rart.. alt for rart.. han eksploderede jo hvis de skulle gøre det her i flere time.. ihhh! "Mhmm jeg tror jeg vælger konsekvens" hviskede han stille og lænede sig lidt tilbage og betragtede Sean der lukkede sine øjne, og smilede da han forstod det.. og sank så.. da han kom lidt tæt på.. og.. stønnede.. åh gud.. det.. det gav.. ligesom.. det var som fyrværkeri.. ud over det hele.. i hele kroppen! Det brændte.. på sådan en.. inderlig.. utrolig rar måde.. og.. nej.. ihh! Han sukkede stille og blev ved et helt minut mere.. men.. det var jo bare.. at han skulle stønne.. Ozzie hjalp ham jo bare lidt på vej.. hvis han ville have et hand job.. eller et blow job.. så måtte han jo give ham en konsekvens.. hvor det indgik.. hæhæh! Han tog sin hånd til sig og lagde sine hænder om Seans hals igen og gemte sig der.. der var så rart.. der passede han perfekt ind.. mhmm.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 10:57 am
"Mmhm.. det kan du gøre imorgen.." mumlede han drillende, og lyste op i et skævt smil da Ozzie sagde han kunne gøre hvad han ville. Eller... han gav ham nok bare mere ret i at han kunne gøre hvad han ville... hæhæ. Han stønnede som på kommando og mærkede Ozzies tunge gøre hans øregang helt våd.. "Du.. din bisse.." mumlede han, og kærtegnede hans inderlår. "Konsekvens.." mumlede han. Han kunne godt høre længslen i hans stemme efterhånden, han havde afsløret sig for længst. Der var kun tilbage nu at gøre en ende på det, ordentligt selvfølgelig. Han løftede sin ene hånd bort fra Ozzies lår, og slikkede diskret på sin ene finger og tænkte efter "nu du siger det.." mumlede han hæst "hvis jeg kan stønne... kan du så lade være?" drillede han, han vidste det ville blive en umulig opgave specielt nu. Han kørte den anden hånd op omkring hans talje og lagde ham bagover og gled ind over ham mens hans ene hånd søgte ned mellem hans ben "kan du det skat?" hviskede han drillende.. og smilede til han inden han lod den finger han havde haft i munden for et kort øjeblik siden glide op i ham. Hm.. Han var selv temmelig utålmodig, det krævede.. temmelig meget at holde sig fra den lille trold under ham, der så.. så uendelig godt ud, for helvede da. Han bevægede blidt sin hånd lidt.. og sendte ham et frækt smil.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 11:11 am
Ozzie nikkede bare.. jaja.. blomsterne kunne godt vente lidt, de skulle alligevel bruge sol for at gro, så det nyttede ikke noget at så dem midt om natten vel. Han grinede bare lidt.. han måtte godt! Når Sean var.. ond.. så gav Ozzie bare igen.. ja nok! Han var bare bange for at Sean også godt kunne finde ud af at give igen.. desværre.. hvilket han selvfølgelig også gjorde, som hvis han havde læst Ozzies tanker.. ihh! Han kiggede på ham med bedene øjne og rystede ihærdigt på hovedet, "Det må du ikke.. du må ikke.. please.." hviskede han tiggende og klemte sine øjne sammen da han blev vippet bagover, han bed tænderne sammen og sukkede dybt.. ville han? Ville han ikke bare.. nej nej.. det syntes Sean åbenbart ikke var.. sjovt.. åh gud altså! Åh gud! Han bed sig hårdt i læben da han ligesom.. argh! "Nej!!" pev han og satte sine hænder i Seans bryst for at skubbe ham væk, men hans arme var bare så tunge.. og han kunne slet ikke, så han endte med bare at hive ham ned til sig i stedet, "Nej" hviskede han stille og bed lidt hårde.. det var fuldstændig umuligt, og det vidste Sean også godt.. men Ozzie kæmpede! Og det hele var bare så overvælende.. at det fik Ozzies øjne til at stå i vand.. små tåre tillede ned af hans kinder.. da han overgav sig og spredte læberne lidt og stønnede.. og.. stønnede.. åh gud.. argh! "Kan vi så ikke bare.. sige.. " hviskede han mellem stønnen, og snøftede kort, eek! "At min straf.. var at.. vi havde sex nu?" hviskede han bedene.. "Please?" sagde han lidt højre og klamrede sig til Sean, "vil du ikke nooook" sagde han og stønnede lidt igen, lagde hovedet tilbage og lukkede øjnene, så der trillede et par tåre mere ned over hans kinder, han rødmede lidt.. det var bare så pinligt! Hvorfor skulle Sean altid få ham helt derud.. ud over alle grænser.. hvor han ikke kunne bunde! Ihhh! "Tag mig!" sagde han højt og bedene, da endnu et støn passerede hans læber.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 11:37 am
Sean smilede beroligende til ham "roligroligrolig.." mumlede han blidt. Han havde jo bare villet drille ham en lille smule. Selvfølgelig ville han ikke kunne lade være med at stønne, det ville jo være som at bede ham lade være med at trække vejret. Han trak blidt sin hånd til sig, kærtegnede hans inderlår og lyttede til hans støn, mens han holdt blidt om ham. "Såså, jeg er her, rolig" sagde han og kyssede ham blidt på kinden mellem alle tårerne. "Rolig" hviskede han blidt og nikkede. Han trykkede ham blidt ned mod bunden i teltet og fandt hans læber midt i alle hans ord og tårer og trykkede sine læber mod hans i et længsesfuldt kys og trængte blidt op i ham, og stønnede mod hans læber. Han lagde blidt hans ben på plads omkring sine hofter og bevægede sig taktmæssigt langsomt til at begynde med, mens han lyttede til hans lyde, der nu var lidt mindre skingre end før.. det var godt. Han slap hans læber og smilede stille til ham, og bøjede sig ned mod hans øre. Han trykkede fingrene ned i teltets underdug, ned i jorden under den uden at det gik i stykker "så.." stønnede han lavmældt mod hans øre "er du klar nu?" smilede han, og nappede ham langsomt i den bløde hud under øret. Ozzie fik lov at sige til, så skulle Sean nok skrue tempoet i vejret.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Jul 13, 2013 11:51 am
Ozzie grinede lidt, han skammede sig virkelig, men han kunne altså bare overhovedet ikke gøre for det, det hele var bare så overværende, så frækt! Og så sindsyg dejligt! Det var jo ikke fordi han var ked af det, han havde bare så meget lyst.. at han ikke kunne styre sin krop længere.. det var helt underlig, og det gjorde ham en smule bange.. men Sean var rigtig sød.. rigtig sød ved ham, han vidste godt hvornår det.. blev for meget jo.. han var så dejlig, han elskede ham så højt! "Mhmmm.. " mumlede han og tørte sine tåre væk.. gå så væk nå! han gengældte hans kys og lagde armene tæt omkring hans nakke og hals, og holdte ham fast ved sig, nu skulle han ikke finde på flere numre nå.. nu skulle han bare blive lige der, hvor Ozzie kunne nå ham og se ham.. det var allerbest! Han grinede lidt "Ja undskyld.." sagde han stille, han syntes stadig han var lidt pinlig.. han håbede ikke Sean syntes han var underlig.. og ulækker... ih. "Undskyld" hviskede han igen, og blev så distraheret fra sin skam.. da Sean trængte op og han lagde nakken tilbage og stønnede højlydt.. arh! Det havde aldrig været så godt før!!! Eller.. det blev jo bedre hver gang.. bedre og bedre og bedre! Og det her var jo bare.. guddomligt! Han var så heldig jo! "Åh.." hviskede han stille og kyssede Sean igen, "Mhmm.. du må aldrig stoppe" hviskede han som svar.