Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 12:30 pm

Sean smilede til ham, åh hvor var han sød altså.. hvordan kunne man lade være med at holde inderligt meget af ham.. den lille trold, hans lille elskede skat. Han grinede stille, "ikke undskylde.." sagde han blidt "bare nyd det.." drillede han og skruede tempoet en smule i vejret, mens han lyttede til hans højlydte støn og smilede skævt.. Han tog bedre fat i underlaget og mærkede hvordan teltet ligesom... også vibrerede en smule. Haha, sikke et syn for omvandrende skovfolk! Han bøjede sig ned over hans hals og stønnede hæst mod den bløde hud. Han rystede på hovedet "du kan bande på det heller ikke bliver foreløbig.." stønnede han. Det blev ved en god rum tid.. faktisk tog det omkring 3 omgange før Sean lå og trak vejret dybt under Ozzie der havde siddet øverst den sidste gang og som lå fladt på hans brystkasse. Han aede ham tankefuldt ned over ryggen, og smilede til ham. "Er du okay..?" spurgte han stille "glad, og mæt og tilfredsstillet? Er alle dine needs i god orden?" hviskede han og kyssede ham på næsen. Han kunne altid drille ham lidt.. men ikke ligeså heftigt som tidligere.. nu måtte Ozzie gerne få lidt fred.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 12:47 pm

Ozzie trak vejret langsomt.. dybt.. han var helt færdig.. kunne ikke mere.. ikke engang den sidste gang havde han kunnet.. men Sean var vild.. og Ozzie kunne ikke sige nej når han bare sådan tændte ham hele tiden.. ihh.. "Ikke mere nu" hviskede han stille, han kunne altså ikke mere nu.. han kunne jo ikke gå imorgen! Av.. ih. "Mhmm.." mumlede han og puttede sig ved Seans hals og sukkede stille, "hvor er dine cigaretter henneeee" mumlede han, sådan en kunne han altså godt lige ryge lige nu hvis det skulle være.. ja. "Mhmm tak.. og så tror jeg vi holder lidt igen med at overskrider mine grænser tak.." hviskede han stille, det havde været lige over velende nok.. dejlig.. men lidt for.. ja.. for meget på engang.. lige som. Han sukkede og rullede ned af Sean og trak sove posen op over dem, som de havde lynet ned så den var bleven til en dobbelt dybe i stedet. Han puttede sig ind til Sean og sukkede stille.. aj nu faldte han jo i søvn.. nå ja.. så måtte han ryge imorgen, det var også lige meget. "Jeg sover altid nu" mumlede han stille og der gik ikke få sekunder inden han lige præcis gjorde det.. bum.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 1:17 pm

Sean grinede stille og kyssede ham i panden "nej, ikke mere nu" mumlede han blidt og kyssede ham kærligt på munden. "I min rygsæææk.." svarede han "tager du også lige en til mig?" brummede han kort. "Undskyld, skal nok være sød næste gang" mumlede han smilende og sendte ham et drillende blik. Han lod ham bumle lidt rundt.. det blev vidst ikke til noget med den cigaret, for efter at have krøbet ind mod hans side faldt Ozzie åbenbart i søvn. Han smilede kærligt af den lille trold, det havde han vidst fortjent. Men Sean fandt nu alligevel en cigaret og røg den, inden han lagde sig ned under soveposen, trak Ozzie ind til sig og faldt i søvn.
Han vågnede først sent den morgen, tør i munden og med sand i øjnene. Han stønnede lavmældt og faldt tilbage på sin soveplads.. bare lige.. nogen minutter mere, det kunne han vidst godt trække den til. Han famlede let ved siden af sig, men der var ingen Ozzie... mmhm.. han var nok ude og vande blomster så. Sean fandt sit tøj forskellige steder i teltet, som hvis der havde været en orkan løs! Og trak i det, før han gik ud i sollyset og missede lidt med øjnene mod det. Der sad noget i hans mellemgulv der gjorde ham lidt... hmm. Han kravlede ind i teltet igen, og fandt marmelade og kaffe frem og satte det over på bålet som han genopbyggede og tændte igen med sin lighter. Han sad og så lidt på tepotten der var blevet proppet med vand og kaffe og dernæst sat i gløderne for at få varme. I mellemtiden fandt han sine cigaretter og kæderøg en stribe af dem.. bagefter gik han igang med marmeladen.
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 1:27 pm

Ozzie havde forladt teltet tidelig, var gået ned til vandet og havde vasket sig lidt i ansigtet og sådan, så var han trukket i tøjet, og gået en tur i skoven, han ville ikke vække Sean han virkede meget træt.. men Ozzie kunne godt lide at stå tidelig op, selv om han nogen gange også godt kunne lide og sove længe.. eller bare.. slappe af.. hos Sean.. for han var dejlig at ligge op ad ja. Han var faret lidt vild, men fandt så endelig sin vej tilbage til deres lille lejer, han smilede lidt da han fik øje på Sean ved bålet og gik hen til ham og slog armene om ham bag fra, "godmorgen smukke" hviskede han stille og kyssede ham i panden inden han dumpede ned på græsset ved siden af ham og puttede sig ind til hans side. "Har du sovet godt?" mumlede han og lænede sig over og kyssede ham på kinden. Han kiggede lidt på hans smøg "Har du også sådan en til mig?" sagde han og smilede stort.. han var ikke sådan.. afhængig, i hvert fald ikke endnu, men han syntes bare det var lidt hyggeligt at ryge en smøg med Sean en gang imellem. "Hvornår vil du hjem igen?" spurgte han forsigtigt.. han vidste ikke hvor mange dage de skulle blive der.. nu havde de jo ligesom gjordt det de var kommet for.. så det var op til Sean om han gerne ville hjem, Ozzie var ligeglad, han kunne jo altid besøge skoven.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:13 pm

Sean fugtede sine læber, han vidste godt Ozzie ikke var den store fan af at han snakkede om blod, og kød og det han gjorde for at overleve. Måske kunne han overleve uden.. det vidste han egentlig ikke, når han var gået i sultestrejke havde det altid taget overhånd på et eller andet tidspunkt. han løftede hovedet fra sin kop kaffe da han havde fået den skænket, den var skoldhed, så han måtte sidde og puste på den i et stykke tid..Men han løftede hovedet da Ozzie pludselig kom ud af skoven "godmorgen skovtrold.." hilste han og smilede kort. Han gjorde plads til at han kunne putte sig mod hans side og lyttede lidt. "Mmhm.. ja fint" svarede han og vendte hovedet tilpas meget så da Ozzie sigtede efter kinden ramte han munden. Hah.. "Hvad med dig?" brummede han så, og tog en skoldhed mundfuld kaffe, og skar en grimasse. Han rodede kort i sin lomme og fandt en smøg og rakte ham den, og trak en lille pind ud af ilden der flammede hidsigt op for enden og rakte ham den "lighter.." grinede han, og askede kort. Han var holdt op med at prøve at få Ozzie til at stoppe med at ryge, han kunne jo godt lide det, så han skulle vel også have lov et eller andet sted. Ozzie var jo gammel nok til selv at vælge noget... han var over 18. Langt over, faktisk. Han så overrasket på ham da han spurgte om hvor længe de skulle blive. "Det ved jeg ikke, jeg troede du ville være herude en måned eller sådan noget" grinede han, og lagde en arm om han og rodede ham kort i håret. "Men altså.." begyndte han og blev lidt mere alvorlig inden han tog et sug og trak vejret dybt "jeg er nok nød til snart at vende tilbage, jeg vil helst ikke.. spise en af dine venner.." brummede han og nikkede mod skoven.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:27 pm

Ozzie smilede lidt og grinede så.. han var ikke nogen skov trold nå.. men jaja okay så bare en lille smule da, men han kunne jo godt lide det! Han sukkede og nikkede bare eh.. "Ja.." mumlede han bare og puttede sig lidt tætter ind til Sean og sukkede, han kunne godt bog herude for altid da hvis det skulle være, men det gik nok ikke med Sean og hans.. madvaner.. han skulle jo hellere ikke sulte ham vel, han vidste godt han ikke kunne overleve på sin marmelade og kaffe.. nej det gik ikke. "Mhmm vi kan godt tage hjem idag.. jeg trænger også til et bad" mumlede han stille og følte sig lidt beskidt og.. ulækker.. bestemt efter igår da han ligesom havde svedt lidt.. og ja.. ad. Han tog smøgen og fik den tændt og grinede lidt og tog et hiv og hostede røgen ud, ih nu måtte det da snart være nok med at hoste af dem! Hans krop burde da snart have vendt sig til at han røg? Hva.. nå. "Mhmme vi skal hjem, jeg kan pakke teltet sammen!" sagde han roligt og rejste sig og gik i gang med at pakke ned, og sammen imens han røg sin smøg og hostede lidt en gang imellem.. men fik så det hele ordnet til sidst, så de var klar til afgang, lige så snart at Sean ville gå.. og havde slukket bålet altså.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:58 pm

Sean så lidt på ham "er du sikker på det?" brummede han. Han vidste jo at Ozzie elskede at være derude.. det var nemt at se, han blev jo helt ekstatisk den lille trold! Han sukkede, og smilede så lidt. "Du er dejlig, ved du godt det?" brummede han så og kyssede ham i tindingen "mmhm.. det gør jeg sikkert også" grinede han så og kørte en hånd gennem det røde hår, det kunne jo nærmest sidde af sig selv... Han skoddede smøgen, og smed skoddet i ilden. "Har du stadig ikke lært det?" drillede han og rodede ham blidt i håret inden han rejste sig. Han syntedes stadig ikke Ozzie burde ryge, han burde være... lille og økologisk og alt det der.. haha. "Jamen det må du gerne" sagde han så og gik ned til søen med en spand fra teltet som han fyldte med vand og hældte det ud over bålet. Han hældte resten af kaffen ud og pakkede det sammen som lige var der. Til sidst var der bare en plet af halvgult græs tilbage, og han kunne ikke lade være med at smile lidt af det. "Det har da været hyggeligt.. for min skyld kan vi godt gøre det igen" sagde han drillende og blinkede til ham inden han svang teltet op på ryggen og nikkede mod skoven "skal vi gå?".
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:08 am

Ozzie smilede til ham og nikkede "Ja helt sikker" sagde han roligt og grinede så bare og rystede på hovedet af ham, nej han var ikke! "du kan selv være dejlig kan du!" sagde han roligt og sukkede lidt imens han ligesom lige stod og sagde farvel.. til det hele.. det havde været så hyggeligt.. og lidt uhyggeligt.. men mest hyggeligt ja. Han grinede lidt og rystede på hovedet, "Nej jeg burde nok holde op jeg kan alligevel ikke finde ud af det" mumlede han bare og kiggede lidt på Sean der slukkede bålet, og kiggede ned på vandet.. det så uhyggeligt ud.. han kunne ikke lide det, han skyndte sig hen til Sean og nikkede bare, "Måske.. eller så kan vi tage et sted hen du godt kan lide at være næste gang" hviskede han stille og vinkede farvel til søen og gik med Sean gennem skoven. 

Da de var kommet hjem og havde fået pakket ud, var Ozzie gået i bad, han havde følt sig så klam og ulækker, de var selvfølgelig hjemme hos Ozzie da alle tingene jo skulle være der, og han havde også hentet sin hund igen, den var sød.. og doven.. hele tiden.. tsk. Han havde ladet døren stå åben en til badeværelset.. hvis nu Sean fik lyst til at.. være med? Hih.. Han vaksede sit hår med shampoo og så balsam, og følte sig dejlig ren igen.. mhmm!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 3:36 am

Sean begyndte at pakke ud og sætte alting på plads da de endelig var kommet hjem til Oz. Han smilede lidt da han var gået i bad, Sean ville dog nok gå ud og overtage lige straks når han blev færdig.. Men indtil da, ville han lige blive færdig med at gøre alting i stand, og få smidt vasketøj til vask og rengjort kedlen og den slags. Sat marmeladen på plads, og kaffen.. der var så mange ting der skulle gøres! Han vendte tilbage til badeværelset efter han var blevet færdig og bankede let på døren "hvaa.. vandhund.. er du blevet færdig?" spurgte han smilende og trak sin trøje over hovedet og gik ud på badeværelset. Han kørte kort fingrene ned over sine kinder for at tjekke om der var nogen form for skæg som han skulle af med.. men det virkede ikke sådan.. det var jo det gode ved at være udødelig, hår groede langsommere. Eller slet ikke, det gik an på hvornår i sin vækst man stoppede med at vokse. Han smed resten af tøjet, og lagde det sammen inden han gik ind bag badeforhænget ind til Ozzie der stod foran ham med ryggen til "nå der er du.." mumlede han og kyssede ham på skulderen. "mmhm.. du dufter rent.." brummede han og smilede kort mod hans skulder.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 3:56 am

Ozzie sukkede stille det lød ikke til at Sean kom ud til ham, men nå ja, det havde jo også hygget sig rigeligt igår, nu var det bare sådan at Ozzie havde lidt svært ved at få nok, dog gik Sean fuldstændig ud over alle grænser når det så også skete.. puha.. nej det var måske meget godt lige at få noget luft også. "Jaja jeg er færdig nuuu!" mumlede han og lyttede da døren gik op og Sean kom ud på badeværelset.. øv.. hvor var det nu lige han havde lagt det der håndklæde, "Kan du set mit håndklæde et sted?" mumlede han og skulle til at slukke for vandet da Sean bestemte sig for at han alligevel ville være med.. nånå.. eeek han var nøgen, ih, kunne han så gå væk! Eller gøre noget.. nu måtte han lige. "hey.." mumlede han og vende sig om mod Sean og lukkede så øjnene.. farligt! Han fumlede med badeforhænget og kom så endelig ud og stod og dryppede lidt på gulvet inden han fandt sit hånklæde og viklede det rundt om livet, og gik hen og satte sig på toilettet.. nå. nok.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 4:29 am

Sean grinede da Ozzie forlod badet, efter at han var kommet derud.. og så med lukkede øjne. "Du kan da ikke se dit fjollehoved.." drillede han og rakte ud efter hans håndklæde, men han fandt det selv. Han rystede lidt på hovedet, og tog et par skridt så han endte under vandet... Åh det føltedes rart.. Det var lige hvad han havde brug for.. og så selvfølgelig noget at spise, senere... mhm. Han gjorde sig hurtigt færdig, og trådte ud af badet og ind i Ozzies stue og værelse "Du.." brummede han til Ozzie, og gik hen til den bunke tøj han havde hos ham efterhånden. "Der var noget jeg tænkte på.." sagde han, mens han var begyndt at trække i tøjet "Vi er jo altid her hos dig... og det går jo meget godt.." sagde han stille, og klappede kort Orion der lå og tyggede i et kødben. Han rettede sig op efter at have fået sokker på.. så var han vidst også klar til at smutte... men først skulle han lige.. "Så.. hvad ville du sige til vi gjorde det permanent?" spurgte han stille og betragtede ham lidt. "Der er intet pres.. jeg tænkte bare... det måske var nemmere" sagde han og trak på skuldrende.. De var jo altid sammen alligevel, ham og Ozzie.. "Vi kan også bo hos mig, hvis du har lyst" sagde han så og sendte ham et skævt smil.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 5:21 am

Ozzie skyndte sig ud af badet og ind for at få noget tøj på, han trak underbukser, mørkerøde shorts, en grå t-shirt, sorte sokker, og en sort cardigan på.. og så lige en flotte sorte kors halskæde, som han så godt kunne lide. Han vendte sig om og tørrede sit hår lidt og lod det hænge, det skulle galttes hvis det skulle være pænt.. men det var sådan nogen små ting.. han helst holdte for ham selv at han gjorde.. han havde ikke lyst til at stå og ligge make up og flade hår foran Sean.. han ville nok synes han var utrolig piget at han gjorde sådan noget.. men Ozzie kunne bare godt lide at se pæn ud jo! Han vendte sig mod ham og satte sig ned på sengen, "Ja?" sagde han roligt og betragtede Sean imens han talte ud.. eh? Flytte.. sammen? Åh gud! Åh gud åh gud åh gud åh gud! Han så ned og gemte sit ansigt i sine hænder, lod som om han var træt.. eller sådan noget.. så Sean ikke kunne se ham skære ansigt og ja. Han sukkede stille og kiggede forsigtigt op og smilede så skævt.. falsk.. prøvede at gøre det orndeligt.. eeeeek! "Eh ja.. jov.. det var.. da en god.. ide" mumlede han så, og rejste sig og gik ud i køkkenet, han åbnede køleskabet og trak en falske vodka ud, hældte op i et krus og hælde appelsinjuice oven i og drak så nogen mundfulde af det afskylige væske.. ad. 
Han vendte sig mod Sean og smilede fjollet til ham, anstrengt.. det så nok lidt sjovt ud. "Eh altså.. det er bare.. altså jeg roder.. og.. ja roder.. og her er ikke særlig meget plads.. og mine planter.. og ude hos dig.. der er.. men jeg kan godt lide at bo i byen, og så ligger min skole også tæt på og.. " mumlede han, undskyldning efter undskyldning.. men sandheden var nærmere.. " Sean.. jeg er underlig.. du får spat.. " sagde han så bare ærligt, "Jeg tror ikke du kan holde mig ud.." mumlede han og kiggede ned.. de kunne ikke holde hinanden ud mente han, men det ville han ikke sige.. Ozzie var bare lidt.. af en tøs.. han var bange for forandringer og nye.. ting.. han kunne ikke lide det.. men nu stod Sean der og.. det var nok også svært at spørge og.. nu så han ked af det ud.. og ihh! Ozzie tog et par tåre mere og stilte glasset fra sig og gik hen og lagde sine arme omkring Seans hals og puttede sig ind til ham. "Undskyld.. jeg tror bare.. ikke jeg er særlig god til.. sådan noget.. men jeg kan måske godt.. prøve.. for din skyld?" hviskede han stille og kyssede ham blidt på kinden.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 5:34 am

Sean så roligt på ham mens han lænede skulderen mod dørkarmen og betragtede hans ansigt stivne, mens han gemte det i sine hænder. Han fulgte langsomt med ham, men hurtigt nok til at se vodkaflasken blive taget frem. Han hævede et øjenbryn og rystede på hovedet "Det var ikke fordi det var noget vi skulle.. det var bare et forslag.." sagde han mildt og smilede kort til ham. Han betragtede hans ansigt der nærmest fortrak sig i smerte, noget der skulle ligne et smil.
"Får jeg spat??" sagde han overrasket, men sukkede så "det er fair nok Oz.. det var som sagt bare et forslag" mumlede han og gik tilbage til stuen. Sean hentede sine smøger og sin telefon.. han skulle alligevel ud og jage, så kunne han tænke lidt over det der. Han stødte på Ozzie igen da han kom tilbage og lod ham ligge armene om sig "Det skal du ikke undskylde" sagde han bare og gav ham et let tryk. Han smilede svagt og rystede på hovedet "nej, der er ingen grund til at friste spatten.." mumlede han og kyssede ham i panden "men jeg er altså nød til at gå nu, ellers ender jeg bare med at sætte tænderne i Orion.. og det vil jeg helst undgå.." brummede han "eller dig.." sagde han så, knugede ham kort ind til sig, kyssede ham i panden og gik hen til hoveddøren "drik nu ikke for meget.." sagde han henover skulderen og åbnede døren "ring hvis der er noget" afsluttede han og lukkede døren bag sig.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 6:17 am

Ozzie hang lidt på Sean, han vidste godt han skulle til at.. ja.. men det var ikke det der fik ham til at hænge der.. og holde fast.. han ville ikke have han gik, han ville bare være sammen med ham.. hvorfor skulle de hele tiden skilles ad? det var da ikke fair.. han kiggede lidt på ham og smilede så, "Det bare fordi jeg er underlig jo.." hviskede han stille, og slap Sean og kiggede lidt efter ham da han.. sagde alt muligt og gik.. Han sukkede stille og satte sig ned på gulvet, med sit åndsvage glas med vodka.. ad. Han drak lidt mere af det, nok til at det begyndte at snore i hovedet.. så lagde han sig ned.. og mærkede at Orion lagde sig op af ham.. mhmm okay så.. de kunne da godt ligge der lidt.. det var der intet galt i.. dog rejste han sig lidt sener og satte noget musik på.. fik fladet sit hår så det så pænt ud igen.. pænt og ordenligt, og lagde en lille bitte smule eyeliner under øjnenen.. nok var han alene hjemme, men han kunne godt lide at se pæn ud.. bare lidt. Han gik tilbage i stueen og kiggede lidt på sit glas, inden han fyldte det igen.. med vodka.. og drak lidt af det.. til sidst smagte det ikke af noget mere, og så hældte han bare i sig.. så han måtte ligge sig ned på gulvet igen, han aede Orion lidt, imens han sang med på en kærligheds sang i en tone der ikke var helt rar at høre på.. Orion flygtede i hvert fald, og så lå han der alene med sit tomme krus.. til sidst faldte han i søvn.. og drømte de mærkeligste drømme.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 7:15 am

Sean kom først hjem et par timer efter.. hjem til Ozzie altså. Han stod lidt og så på den lille trold der lå på gulvet og snurrede, og lugtede.. langt væk af sprit. Han tjekkede sit ur, og sukkede så stille for sig selv. Han gik ind og lempede forsigtigt en arm ind under hans ryg og en ind under hans knæ og løftede ham op til sig. Han bar ham forsigtigt ind i seng, trak det værste tøj af ham, klappede lidt på gulvet så Orion rejste sig og gik hen og lagde sig ved siden af sengen. Så kyssede han Ozzie i panden og trak dynen op over ham "pas på ham, ik?" brummede han til hunden, og så smuttede han igen.. hjem til sig selv. Han havde sat en spand ved Ozzies seng, for en sikkerheds skyld, han anede jo ikke om knægten fik tømmermænd, men det virkede som om han havde drukket rimelig tæt. Han havde også slukket radioen.. det var nok det bedste.. og ryttet lidt op i køkkenet og stuen efter al Ozzies druk. Han låste sig ind hjemme ved sig selv og så sig lidt om i rodet.. han rodede temmelig meget.. hm. Han sukkede, smed nøglerne fra sig og lukkede døren inden han trak tøjet af og gik i seng.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 7:53 am

Ozzie mærkede næsten ikke da Sean kom ind og bar ham i seng.. han havde det underligt.. han hadet at være fuld.. det var jo derfor han aldrig drak ik? Faktisk var det tæt på aldrig.. han var en lille engel.. eller nej, han kunne bare ikke så godt lide at være fuld, det gjorde ham underlig oppe i hovedet, og han havde set folk være helt.. vilde og slet ikke dem selv når de var fulde, det gjorde ham bange.. heldigvis var han da bare faldet i søvn, og drømmede underlige drømme i stedet for at te sig og gøre mærkelige ting. Han vågnede midt om natten og satte sig op i sengen, han var stadig påvirkert kunne han mærke, men ikke så meget igen, han havde bare undt i hovedet.. han kiggede ned og så sig om.. Sean havde været der.. men han var der ikke mere.. han var bleven ked af det, det vidste han godt nu.. han ville gerne bo sammen med Ozzie.. og Ozzie ville også gerne bo sammen med Sean jo.. faktisk havde han det dårligt når de ikke var sammen.. sådan rigtig dårligt. Han rejste sig og skyndte sig i bad og tog tøj på, lidt omtåget fik han sko på, "Jeg kommer imorgen igen" lovede han hunden og styrtede ud af døren. Han gik selvfølgelig ud til Sean, han havde hverken bil eller cykel.. han kunne bedst lide at gå.. eller løbe.. men det var han ikke så god til, han faldte tit over sine egne ben. Klokken var måske fire om morgen da han nåede frem til den gamle beton bygning med de blå døre.. han stod lidt uden for.. solen var på vej op, og fulgende var begyndt at synge.. det var herligt! Han bankede hårdt på døren.. det blev han jo nød til hvis Sean sov.. Han bankede igen.. og ventede lidt, satte sig ned på trappen.. bankede lidt på døren med sit hoved.. av.. det gav bare endnu mere hovedpine.. øv.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 8:22 am

Sean sov.. det var jo midt om natten! Så da Ozzie bankede på første gang hørte han absolut ingenting. Det var først eftersom hans banken blev ved at den blev irriterende. Sean satte sig op med et ryk, og stirrede ud i det grå morgenlys.. hvad var klokken? Han gned sig i ansigtet... "jeg kommer.." hviskede han irriteret, og rejste sig lidt vaklende og strakte sig lidt "Jeg kommer for fanden!" råbte han lidt højere og gik ud i sine boksershorts "hvad fanden er det for et spekta.." begyndte han og smækkede den ene af de to dobbeltdøre op med et ryk og gik i stå da han så hvem der stod uden for. Det arrige ansigtsudtryk forlod ham med det samme og blev erstattet af et træt undskyldende et istedet "hvad laver du her? hvad er klokken?" spurgte han, og betragtede ham. Han så træt ud.. og måske stadig lidt fordrukken.. Han trådte til siden og viste ham indenfor med en håndbevægelse "kom ind.." sagde han så, og lukkede døren bag ham "to sekunder.." brummede han og gik ind på sit soveværelse og fandt sine joggingbukser frem og en t-shirt, han puffede ham blidt ud i køkkenet og fik ham til at sætte sig, mens han gav sig til at sætte kaffe over. "Hvad er der los, hvorfor kommer du stormende på det her tidspunkt?" spurgte han stille og nikkede mod køleskabet "vil du have et eller andet?" mumlede han stille og hældte noget kaffe op i en kop og fandt sine smøger og gik hen og satte sig overfor ham og tændte sin cigaret.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 8:33 am

Ozzie blev sidende og ømmede sig lidt.. han havde undt i hovedet.. det dunkede.. og så havde han også en smule kvalme, men han skulle ikke kaste op, ikke endnu i hvert fald.. gøj, han drak aldrig igen. Han blev lidt forskrækket af Seans hårde tone.. men han vidste jo godt at hans søde smil.. ikke blev delt ud til hvem som helst, han følte sig lidt speciel. Han rejste sig op og gik inden for uden et ord og smilede bare lidt forsigtigt, og nikkede så da Sean gik ind og tog tøj på, han gik ind i køkkenet og satte sig ned overfor Sean.. som rejste sig og lavede kaffe og alt muligt.. hm, "Undskyld jeg vækkede dig.." hviskede han stille og kiggede ned, "Nej.. jeg nej tak.. undskyld" hviskede han så igen og sukkede, lagde sine arme på bordet og lagde sit hoved på dem, "omkring 4 tror jeg.." hviskede han stille, og kiggede op, "Jeg kan ikke lide at sove alene.. " hviskede han stille og rejste sig og gik rundt om bordet og hen til Sean og møvede sig op på hans skød og lagde sine hænder om nakken på ham og puttede sig ind til ham, "Faktisk kan jeg slet ikke lide når du ikke er der.. eller hos mig.. så bliver jeg ked af det.." hviskede han stille og kyssede ham på halsen. "Jeg vil gerne bo sammen med dig.." hviskede han stille, "Så vi kan være sammen hele tiden.." mumlede han mod hans hals, og puttede sig ind til ham.. det var bare det.. han ville sige, faktisk.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:21 am

Sean betragtede ham lidt mens han sad der "en hovedpinepille?" mumlede han stille, og så medfølende på ham. Han havde haft tømmermænd i sit liv, mange.. og han vidste godt hvordan de skulle kureres.. men han skulle lige vågne. Og så skulle han selvfølgelig have at vide hvad der var galt. For der måtte jo være et eller andet galt eftersom han kom rendende klokken.. han stønnede da han hørte hvad klokken var og tabte halvt sit hoved ned på bordet.. og brummede nogen underlige lyde. "Du skal ikke undskylde.." sagde han "Det går nok, jeg kan jo gå i seng igen bagefter.." sagde han og løftede hovedet igen, selvom han godt vidste der ikke var nogen vej tilbage, når først han havde været oppe kunne han ikke sove igen. Han drak af sin kaffe og betragtede Ozzie da han rejste sig og kom hen og satte sig på hans skød. Han gjorde plads til ham og lagde armene om ham. Han hævede et øjenbryn i sit trætte ansigt og så på ham "fortsæt.." mumlede han og pustede en røgsky ud til siden mens han lyttede. Han trak vejret dybt mens Ozzie talte, og lænede sin kind mod hans hår og sukkede langsomt "er du nu sikker..? Jeg synes du skal tænke lidt over det trold.." mumlede han og kyssede ham i håret. "Jeg har også selv tænkt lidt over det.." mumlede han og askede i askebægeret.. "Det virker som en god ide.. når man tænker den.. men når man så senere gennemovervejer det hele igen.." han sukkede "hvis jeg skulle få endnu et anfald.. og vi boede sammen ville chancerne for at det gik ud over dig.. eller Orion være endnu større" pointerede han stille.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:09 am

Ozzie så lidt på ham og smilede og rystede så på hovedet.. han hadet piller.. nej det gad han ikke, naturen havde givet ham det her.. den her.. hjerne rystelse, så skulle naturen også få den væk ikke, ikke et eller andet underligt.. der var gemt i noget vidt, som han skulle sluge.. tsk.. det eneste hvide han gad sluge var.. nå ja.. hæh. Han grinede lidt, "Undskyld.. " mumlede han igen, han var ked af at han havde vækket ham, "Må jeg godt komme med så?" hviskede han stille og smilede lidt til ham, han var også mega træt.. og det hele snurrede stadig lidt.. han kunne godt lide at sove op af Sean, i hans arme, eller bare tæt på ham, så han kunne høre hans vejrtrækning.. det var.. trygt. "Jeg har tænkt over det!" sagde han højt og sukkede, "shh.. jeg vil det her.. jeg vil gerne" sagde han så lidt mere bestemt, Sean måtte ikke tro han gjorde det kun for hans skyld.. han ville faktisk gerne, selv om tanken skræmte ham lidt.. men det skulle jo nok gå.. selv om de måske kom til at gå hinanden lidt på nerverne ind imellem, men sådan var det jo at være i et forhold.. mhmm. "Mhmm så må jeg jo bare minde dig om at tage din pille.. og give dig nogen stød hvis du glemmer det" mumlede han, han kunne godt beskytte sig selv.. det var rart.. med den der evne.. til selvforsvar og sådan.. det skulle nok gå.. desuden troede Ozzie ikke på at Sean kunne finde på at gøre ham noget undt.. faktisk.. det var lidt naivt, men han var helt sikker.. på.. at det kunne han ikke. "Men så skal vi ikke bo her.. eller hos mig.. så skal vi.. bo et andet sted.. i vores eget hjem.. dig og mig.. og Orion selvfølgelig.." sagde han blidt og vendte sig mod Sean og trykkede sine læber mod hans. "Kom.. " sagde han stille og rejste sig og tog Seans smøg fra ham og slukkede den, og trak ham op og stå, og med ind i soveværelset, hvor han skubbede ham ned i sengen, og kravlede op i den selv efter at have skubbet sine sko af, han lagde sig ved siden af Sean med hovedet på hans brystkasse, og trak dynen op omkring sig, godt nok havde han tøj på.. men det var lige meget.. han ville bare ligge der.. og putte.. og Sean måtte godt sove.. han faldt nok også selv i søvn om ikke så længe.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:40 am

Sean smilede lidt og rystede på hovedet. "Du skal holde op med at undskylde, ellers bider jeg dig.." brummede han og blottede sine tænder kortvarigt. Han nikkede, det måtte han gerne. Sean kunne godt lide at sove sammen med Ozzie. Han så alvorligt på Ozzie et øjeblik, men han virkede temmelig oprigtig. "Du er så skidestædig.." brummede han og smilede så lidt til ham, han helmede vel ikke før han fik sin vilje alligevel. "Så må vi jo gøre det.. men lad os lige tage det stille og roligt ikke? Vi skal have et sted.. med beskyttelsesrum til dig og den slags.." mumlede han overtræt og tog en tår kaffe mere. "Du er sød.." mumlede han og rakte frem og kærtegnede hans kind. Han nød kysset, selvom det smagte lidt af vodka.. men han smagte velsagtens af kaffe og smøger. Han lod ham tage den.. mmhm.. han var vidst slet ikke så farlig når han var træt.. det måtte han gøre noget ved.. senere. Han lod sig trække op og stå og gik med ind i soveværelset igen og kravlede ned i sengen og holdt en arm ud som han kunne ligge i. Han mærkede ham kravle op i sengen med alt tøjet på.. og trak let på smilebåndet rakte hånden ned og åbnede hans bukser "så ligger du i hvertfald.. lidt mere komfortabelt.." drillede han stille og kyssede ham blidt i panden inden han faldt i søvn igen.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:29 am

Ozzie sukkede stille og grinede bare, "Mhmm bid du bare.." hviskede han stille og sendte Sean et frækt blik.. det var ikke nogen hemmelighed.. at Ozzie syntes det var en lille smule.. frækt nogen gange.. når de havde sex.. det var.. frækt.. og dejligt.. på sådan en underlig måde, og Sean måtte godt.. hvis han havde lyst. Han kiggede lidt på ham, "Det var dig der startede det.. desuden er der ikke nogen jeg heller vil bo sammen med end dig.." hviskede han blidt og nikkede bare lidt, og så ned da Sean åbnede hans bukser, han lukkede bare øjnene.. det var lige meget, han var træt og ville bare gerne putte lidt. Han brummede lidt og så faldte han altså i søvn, lige der.. hos Sean, hvor han havde det aller bedst.. men det blev hurtigt alt for varmt og Ozzie fik også sit tøj af i løbet af de tidelige morgen timer.. og puttede sig ind til Sean igen.. efter også at have hivet hans tøj af.. meget bedre.. så skulle han ikke ligge der og svede og være ulækker. Han vågede først igen ved titiden og lavede nogen ynke lyde og puttede sig ved Sean og sukkede stille, "Sover du" mumlede han stille og kilede Sean på næsen.. hihi!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:52 am

Sean lod Ozzie trække tøjet af.. og af ham.. åbenbart.. Han sov bare videre, det var iorden.. Man blev van til Ozzie når man omgikkedes ham så meget, han var sød, og kærlig om omsorgsfuld. Og en forvokset teenager. Han brummede lidt da han kildede ham på næsen og åbnede øjnene til sprækker "hold op.." mumlede han og knurrede kælent "man skal ikke tirre tigeren når den sover.." drillede han hviskende "tænk.. hvis den spiste dig!" knurrede han og hev dynen op over dem og fik ham ned under sig og grinede lidt mens han kildede ham, og kyssede ham i hele hovedet. MMhm! Sådan.. Nej han sov vidst ikke.. heh. Han afsluttede med at hive dynen af igen og kysse ham længselsfuldt.. lige der på hans perfekte læber. "Mmhm..." mumlede han og tumlede ned ved siden af ham og lagde sig på maven og smilede skævt til ham inden han blinkede kort. "Har du sovet godt?" spurgte han så og gabte kort inden han strakte sig lidt. Måske skulle han... hmm.. Han sendte Ozzie et lille sideblik.. måske.. måskemåske. "Hvordan har min yndlingselver det..?" brummede han og lagde sig på siden så han kunne se ham ordentligt.. Han var altså lidt fristende som han lå der med morgenhår.. det var ikke så lidt kært. Hvis han kunne rødme oveni så ville han jo ikke kunne holde fingrene fra ham! Haha! Det kneb nu alligevel.. Han kunne godt mærke hvor det bar hen med ham.. om det var det samme med Ozzie kunne han ikke helt afgøre. Han sendte ham et frækt smil.. jo.. han kunne nok godt spise elver til morgenmad! Hæh!
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:32 pm

"Mhmm hvad" mumlede han stille og gned sine øjne lidt, prøvede at få det til at se lidt pænt ud.. han sukkede, "Ok sov lige videre i to sekunder mere" mumlede han og skyndte sig ud af sengen og ud på badeværelset hvor han proppede noget tandpasta på den tandbørste han havde stående hos Sean, og stank den i munden imens han vaskede sig i ansigtet og prøvede at tæmme hårdet en smule, men det gad ligesom ikke.. der skulle fladjern til.. han vaskede sine øjne så der ikke var den sorte udtværede kant under dem mere. Han børstede sine tænder færdig og spyttede ud, inden han skyndte sig tilbage i sengen igen, "Okay.. så.." grinede han stille.. han kunne altså ikke så godt lide at være ulækker.. og bestemt ikke om morgene, han kunne ikke lide at være morgengrim.. det gik altså ikke.. Sean var altid smuk, lige meget hvornår på dagen. "Mhmm hvad nej?" brummede han stille og sukkede lidt og grinede da Sean killede ham, "stoooop!" pustede han, da han ikke helt kunne få luft pga latter kramperne.. ihh! han sukkede højlydt men blev så afbrudt af et meget intenst kys, og gengældte det forpustet og trak vejret dybt da Sean lagde sig ned ved siden af ham.. "Yearh.. super.. fint.. tip top!" sagde han og smilede akavet.. hvad fanden? Ihh.. han burde havde nogen smæk burde han! Han vendte sig mod ham og fik så stukket det der frække smil op i ansigtet, ihh altså. "Har du selv sovet godt eller hvad?" mumlede han stille og så lidt ned.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:40 pm

Sean nikkede og smilede til ham.. han syntedes han var smuk altid! Hvor kliché det end lød var Ozzie det smukkeste Sean nogensinde havde set. Og han var lidt bange for at ødelægge det.. tænk hvis han ødelagde det.. dæmon og alting, så var man ikke så fintfølende, så han anede ikke hvordan han ødelagde den.. eller om den kunne ødelægges.. men det kunne den vel. Han knurrede drillende og grinede lidt.. "Altid når du sover her.." mumlede han roligt og trak ham ind til sig og kyssede ham blidt igen.. "Hvordan kan det være du altid er så lækker altså? Jeg kan jo slet ikke styre mig!" mumlede han drillende og slikkede ham på kinden. Sean var overtræt.. og små.. tændt..hah.. det var også morgen, var der nogen der kunne blame ham? "Hvad tænker du på?" brummede han stille og betragtede hans ansigt lidt under sig... Det var meget godt lige at forhøre sig indimellem.. hvordan det egentlig stod til i sin bedre halvdels liv.. selvom man ofte sås, kunne der være ting Ozzie ikke fortalte ham som han gik og grublede over.. og det syntedes Sean ikke han skulle.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 22 Icon_minitime

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 22 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum