Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 1:38 pm

Sean sukkede stille og trak på skuldrende "Jeg kan godt danse Ozzie... ikke alting.. men du ved, basale ting, og trin.." hviskede han, og smilede skævt til ham, og lænede sig ned til hans øre "Men ikke et ord til nogen om det..!" hviskede han drillende og nappede ham i øret. "Jeg skal nok danse den med dig..." hviskede han blidt og lænede sig tilbage så han kunne se ham i øjnene og smilede kærligt til ham. Men han brød sig ikke om at danse, på trods af at han sagtens kunne både cha cha cha, og vidst også lidt tango... og jitterbug? Han kunne ikke helt huske det.. eller jo, hvis han fik den rette musik og den rigtige dansepartner kunne han sagtens. Han så kort ud i rummet, så Dinas fornærmede fjæs og smilede djævelsk, idet han bare trak ham endnu tættere ind til sig.
Han have kun danset lidt adspredt og det var faktisk en pige han havde datet der havde introduceret ham for det.. han havde villet imponere hende kunne han huske, det var da han var ret lille.. så havde der også været nogen kurser på anstalten som han havde taget for at få tiden til at gå... for at tænke på noget andet. Han nød kysset, og lænede sig blidt ned mod ham da han trykkede sine læber mod hans... så dejlig.. mmhm.. Han slap langsomt hans læber og nikkede "Mmhm...Det kan vi godt..." mumlede han stille, og kyssede ham igen.. bare lige kort... ville gerne... mærke hans læber.. Selvom han kyssede ham... Han smiledebare mod hans læber bevægede sin ene hånd op og tog fat om hans håndled og trak blidt hans hænder ned. Han smilede skævt til ham, slap hans ene hånd og snurrede ham rundt med den anden.. bare lige.. langsomt.. kort.. så det passede til musikken inden han trak ham ind til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 2:29 pm

Ozzie sukkede stille og smilede bare lidt så "Nå okay.. så.. kan det jo være vi skal danse en dans mere så du kan vise mig hvad du kan.." grinede han bare, mest i en joke, de behøvede ikke danse mere.. han var også ved at være rart træt nu.. han ville gerne have Sean med hjem.. og sove.. og putte.. og slappe af, og ja.. mhmm. "Mhmm jov da.. jeg fortælle hele byen det.. og imorgen er du erklæret til byens danse mus.." hviskede han stille kælent mod hans hals og kyssede ham blidt.. lige der.. hvor han var dejlig varm og blød og alt muligt.. mhmm dejligt! Han så lidt op i hans øjne og fulgte bare hans trin, det var ikke særlig svært.. det var bare hyggeligt. Han smilede dog lidt større da Sean snorrede ham rundt og grinede bare stille og lagde sine arme tæt omkring ham og stoppede bare dansen på den måde og krammede ham så tæt han kunne. "Så kom.." hviskede han stille, og tog Seans hånd. I gadaroben tog hans sin jakke på, og da de nåede uden for, kunne han lige høre hvordan de skiftede til et nyt nummer i baggrunden. "Taxi? Gå ben.. bus.. hvordan kommer vi hjem herfra" sagde han stille og lænede sig lidt op af Sean og smilede bare.. han var glad.. måske endda lykkelig! Ja.. lykkelig.. sammen med Sean.. det her.. blev den bedste jul.. nogen sinde.. åh!
"Glædelig jul.. Sean.." hviskede han stille og smilede bare lidt for sig selv.. åh altså.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 2:48 pm

Sean rystede på hovedet af ham og grinede stille "don't push it..." hviskede han og nussede ham lidt på ryggen.. Det føltedes rart... han ænsede ikke de andre på dansegulvet, de kunne faktisk ligeså godt have været alene.. Sean behøvede ikke se resten af clubben, han havde Ozzie. Den lille elver, der havde kysset ham ved en skovsø.. det lille blinde pus som han havde lokket med i seng, og frataget den sidste rest af mødom.. Nu betød han så uendelig meget.. det var et stykke tid siden nu at de havde mødt hinanden, men han havde jo altid vidst, at Ozzie ville få en speciel betydning.. hans Ozzie.
"Så vanker der!" mumlede han drillende mod hans hår, og grinede stille.. han nød det lille kys mod sin hals, og betragtede ham lidt... indtil han stoppede dansen, og bad ham komme med. Han fulgte efter ham, igennem garderoben, hvor han fik sin jakke og så ud i den friske morgenluft.. det måtte det være, tidlig tidlig morgen.. "Taxi.." mumlede han let, det kunne de ligeså godt. Han så overrasket på ham da han ønskede ham glædelig jul, og smilede stort til ham "Glædelig jul Ozzie.." sagde han og tra ham ind til sig og kyssede ham.. Julen.. den skulle han lige vænne sig til.
Der kom en taxa et par minutter efter som han vinkede ind til siden og åbnede døren så Ozzie kunne sætte sig ind, før han fulgte efter og fortalte chaufføren adressen. Han smilede til Ozzie.. der var ikke så langt til hans lejlighed, men.. de kunne ligeså godt køre. Det var koldt udenfor, han måtte hellere passe lidt på elveren så han ikke blev syg op til jul. Han betalte chaufføren da de nåede frem og trak Ozzie med ud af taxaen og op til hoveddørene. Han låste op og lod ham gå indenfor før han selv fulgte med ind og låste dørene for natten. Han lagde nøglen fra sig på chatollet der stod, og krængede sin jakke af, og hang den op, inden han skubbede sine sko af med sine hæle. "Er du tørstig?" spurgte han og løsnede de øverste knapper i sin skjorte.. han behøvede vel ikke være så.. pæn.. længere.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 3:14 pm

Ozzie smilede lidt og kunne ikke lade være med at grine stille, "Mhmm.. du kan bare komme an kan du.." sagde han stille, drillende.. han ville nu helst undgå at skulle slås med Sean, det ville bare blive pinligt og han ville måske komme galt afsted, ikke fordi Sean ville gøre ham noget.. det ville han aldrig tro, men fordi han bare var lidt.. små uheldig.. hov.
"Okay..." sagde han stille og ventede bare sammen med Sean og nød så det lille julekys han fik sig, det var dejligt.. "All i want for christmaaaas is yooouuu babee!" sang han stille og smilede stort og kiggede kort på ham, inden han satte sig ind i taxaen, og så gik det ellers hjem ad. Da de kom hjem til Sean stoppede han op foran hoved døren.. han havde jo aldrig.. rigtig set.. det før.. så.. han skulle lige, beundre det hele, inden han gik med ind og kiggede videre.. der var så meget! Og han skulle nå at se det hele.. det betød bare det tog ham en del tid af få sin sko og jakke af.. inden han kunne gå lidt på opdagelse.. med øjnene, "Her er rigtig fint.." sagde han blidt, "Jeg kan godt lide det.." mumlede han så og så sig om efter Sean og smilede lidt til ham og nikkede så hurtigt, "Jeg tror godt jeg kan drikke lidt vand.." sagde han stille, "Jeg har stadig den der.. eftersmag.. i munden.. af det der, som der var i det lille glas.. " sagde han stille og sukkede dybt.. jov lidt vand ville gøre godt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 7:04 am

Sean smilede bare af Ozzie, han kunne ligge drengen ned på to sekunder... højst.. han ville ikke have en chance så det var synd... desuden så gad han ikke slås med den lille elver.. han ville hellere... lave andre ting med ham. Han smilede skævt ved tanken. Han grinede og bukkede let for ham "Tak for sangen" grinede han stille og bukkede let, inden han kyssede ham på kinden.
Han trak på skuldrende, da han kom i tanke om at det jo var første gang Ozzie så lejligheden.. altså sådan.. den. Han smilede til ham "Tak.. her er lidt rodet, men jeg havde ikke regnet med at få sådan en sød en på besøg.." drillede han og nikkede "Jeg går ud og henter noget vand til dig.. du kan sætte dig ind i sofaen i mellemtiden, make yourself home" sagde han inden han gik ud i køkkenet. Han tændte for vandet og stod med hånden under så han kunne mærke hvorvidt det blev koldt eller ej.. det var jo det han ventede på. Han holdt et glas ind under vandet inden han slukkede og tog glasset med ind til Ozzie der havde sat sig ned. Han satte sig ned ved siden af ham og rakte ham glasset med vand. Han betragtede ham indgående "Har du det skidt?" det ville ikke være mærkeligt hvis han havde, han var jo ikke van til alkohol, og shots var jo en smule... sprittede.
Han lænede sig tilbage og sukkede langsomt.. han var stadig lidt fuld... men det var ved at gå over.. det kunne have været meget værre. Men det var nu rart at være hjemme alligevel, så kunne de slappe af sammen. "Var aftenen alt hvad du forventede?" drillede han og puffede let til hans lår med foden og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 8:35 am

Ozzie sukkede stille og nikkede bare, "Ja.. og dansen.." mumlede han hurtigt og så sig stadig om, han var helt.. beruset.. på.. ting og sagder, Seans ting og sager, der var så meget, og han blev simpelthen nød til at gå på opdagelse, så da Sean smuttede ud for at hente hans vand, gik han i gang, med at stirre sig blind på hver eneste lille dims som Sean havde.. der var mange ting han ikke helt kunne afgøre hvad var, men det kunne han jo spørge Sean ud om sener, det der virkelig tog hans opmærksomhed var en bog.. altså en rigtig bog! Ikke sådan nogen på blindeskrift som Ozzie selv havde stående i sin lejlighed.. Han trak en bog ud og kiggede lidt på forsiden, han kendte godt den bog.. det var den grimme ælling, der var en svane i en sø på forsiden og det fik ham til at smile, men bogstaverne.. det forstod han ikke en disse af, og han tog bogen med over i sofaen og satte sig ned og slog op på første side og stirrede sig blind på de sorte klatter.. han havde de godt kunne læse en gang? Hvorfor gav det her så ingen mening for ham.. så hurtigt kunne han da ikke havde glemt det? Hmm, kunne han. Han så forvirret op og nikkede bare lidt, "Eh.. nej nej jeg har det fint" sagde han stille og så ned og kiggede igen på bogstaverne, "Jeg forstår overhovedet ingen ting.. af det der står.." mumlede han stille og sukkede bare opgivende og klappede bogen i igen.. det var virkelig.. irreterende. "Nårh.. nej det ved jeg ikke, det var fint.." sagde han hurtigt og smilede lidt forsigtigt til ham og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 9:28 am

Sean grinede "og dansen ja..." mumlede han, og kløede sig i nakken, mens han smilede. Han fik øje på bogen i Ozzies skød og lagde hovedet på skrå. "Hvad læser du?" spurgte han, og greb ud efter ham og trak ham over til sig så han kunne se hvad han lavede. Han kiggede på bogen.. mmhm.. Han kyssede ham i øret og fik trukket ham ned så han lå op af Seans brystkasse... så han kunne kigge over Ozzies hoved og ned i bogen. "Den grimme ælling?" spurgte han stille mod det kulsorte hår. "Det står på rumænsk.. eller det er en todelt bog der er rumænsk og der er polsk.." sagde han "vent her.." sagde han så, og rejste sig hurtigt og hentede nogen bøger, og lagde dem på bordet. Han skiftede den ud som Ozzie sad med, og gav ham en på hans sprog.. altså ikke elvisk.. for eksisterede der overhovedet en grim ælling på elvisk?
Han smilede mod hans hår... han havde set lidt opgivende på bogen... "Skal jeg læse for dig?" spurgte han stille mod hans hår, og trak ham tættere ind til sig.. altså bagud, ind mod sin brystkasse.. Mmhm.. Han løsnede sin skjorte lidt mere, sendte et par kys nedover hans varme nakke og hals, og snusede ind. Åh han duftede.. himmelsk... fuldstændig overjordisk dejligt. "Mmhm.. du dufter godt.." mumlede han kærligt og kyssede ham i håret og vippede hans nakke lidt bagud så de kunne se hinanden, uden at Ozzie brækkede nakken "Hejsa.. smil til mig.." drillede han.
Det var rart at være sammen med ham når det bare var.. de to. På trods af at det var lidt asocialt, men Sean nød at kunne røre ved Ozzie, kysse ham... gøre hvad han ville med ham når han ville.. når Ozzie altså ville være med selvfølgelig. Han smilede mod ham, og slap blidt hans hoved igen.. "Nå.. den der læsning der?" gentog han så, og kærtegnede hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 11:55 am

Ozzie sukkede stille og smilede bare lidt og nikkede "Den grimme ælling.. " mumlede han bare og så lidt på Sean og smilede så, "Den er god.. " sagde han stille, han havde fået den læst op som barn mange gange.. og han havde den også selv stående, på blinde skrift selvfølgelig, han ville gerne læse den på engelsk.. ordene.. var fortryllende, han savnede at læse, men om han stadig kunne var han ikke sikker på.. ordenen her gav nemlig ingen mening. Han så lidt på bogen igen da Sean sagde den stod på rumænsk og polsk.. eh? "Kan du snakke det?" sagde han forvirret og smilede forsigtigt til Sean, og rystede på hovedet, " så er det nok derfor jeg ikke kan læse det.." mumlede han bare hurtigt og så efter ham da han rejste sig og gik hen til bog hylden og fandt en ny bog frem, den samme bog bare på engelsk, så kunne Ozzie også være med. Han kiggede hurtigt på forsiden, og læste overskriften og smilede så.. nej.. helt dum var han ikke bleven, han havde altid kunnet læse, og han kunne det stadig!
"Hmm nej jeg kan faktisk godt selv.." mumlede han stille og smilede bare lidt og lænede sig op af Sean, han var dejlig.. og den krop der.. det var svært ikke bare at smide bogen fra sig og bare.. overfalde ham.. ihh! Han kiggede op på ham og grinede så bar,e "Ih hold op!" mumlede han bare og så ned igen, og rystede på hovedet, "Nej det er okay, jeg ville bare se den.. " sagde han stille og smilede lidt inden han lagde bogen fra sig og rullede lidt rundt til han lagde op af Sean.. med front mod ham, så han kunne se ham i øjnene.. mhmm.. dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:16 pm

Sean nikkede, enig i det Ozzie sagde.. det var en sød historie på trods af hvor mange ting den stakkels ælling skulle igennem... "Mmhm.. sød historie.. men voldsom igennem selve.. handlingen" mumlede han mod hans hår, og snusede langsomt ind.. mmhm. Han sukkede langsomt og rystede på hovedet mens han smilede "Nej overhovedet ikke, jeg kan bare godt lide... bøgerne.. omslaget..historierne... jeg synes det er fedt at have dem på flere sprog som jeg måske lærer i løbet af uendeligheden" sagde han, og kørte en hånd op omkring hans nakke og snoede sine lange finge ind i det fine sorte hår. Mmhm.
"Vil du så læse højt?" drillede han og trak sine fingre ud af hans hår og lagde dem istedet på Ozzies mave, og kørte sine fingre en smule op under hans trøje. "Mmhm.. hvorfor? Hvis det ikke er rart så stopper jeg, men kan du ærligt sige.. at det ikke er lidt rart?" hviskede han kælent mod hans øre, inden han slikkede ham i øret og grinede stille for sig selv. Han slap ham så han kunne tumle rundt i sofaen og så på ham da han havde front mod ham "Well hello..." mumlede han og kyssede ham på næsen mens han lagde armene om ham..
Han ville gerne kysse ham.. men han lod være lige nu.. han ville gerne indprente sig alle hans fantastiske træk i hovedet.. hans smukke ansigt. Hans krop... der føltedes levende og indtagende under hans hænder.. måske skulle han vælte ham ned på gulvet og rive tøjet af ham.. mmhm. Det kunne godt være.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 1:57 pm

Ozzie sukkede stille og nikkede så, det ville han gerne give ham ret i, "Du er også en smuk svane.. selv om jeg tvivler på du nogen sinde har været grim.. du er så.. smuk.. altid.." sagde han bare stille og grinede lidt, "Så kan du være den smukke savne, og jeg kan være den grimme ælling.." sagde han drillende, selv om han godt vidste at det fik han nok ikke lov til at omtale sig selv som.. altså grim.. nej han var nok ikke grim, men smuk ville han nu heller ikke sige.. han havde da nogen.. træk, syntes han selv, som var ret charmerende og det var vel det som Sean var faldet for.. han var ikke sikker.. han forstod stadig ikke helt hvordan en så smuk.. fyr, gad.. brude sin tid på en som Ozzie.. men det var også lige meget, for han var taknemlig for det.. at han gad.. og han ville aldrig havde han stoppede.. med at bruge sin tid på Ozzie.. nej.. aldrig.. åh! "Nå okay.. hvor mange sprog kan du så?" sagde han blidt og så lidt nysgerrig på ham.. selv kunne han.. fire? Ja.. fire.. altså ikke perfekt, hans fransk var nok lidt rusten.. men hans elvisk var perfekt, og lidt latin kunne man vel altid.. mhmm.. og engelsk talte han jo flydende, det havde han lært da han var barn.
"Eh?" mumlede han og så lidt på bogen, "Jeg kan godt fortælle dig historien.. måske.. men du kender den så godt.. måske kan jeg tage en anden bog med en dag.. en bog fra min verden, så kan jeg lære dig noget nyt.." sagde han blidt og smilede bare for sig selv.. det kunne han godt.. læse en elver historie højt for ham.. en af børne bøgerne.. de var så gode! Han havde elsket dem som lille.. han elskede dem stadig.
Han gav et gisp fra sig da Sean.. ligesom gav sig selv adgang til Ozzies mave.. i altså! "Sean.." klynkede han stille og brummede lidt da hans tunge.. og argh altså!
Han smilede bare lidt og grinede ved kysset.. det kilede! Han puttede sig ved hans bryst og sukkede stille, "Kan du overhovedet holde de der fingre i ro.. ih!" mumlede han stille og gav ham er vådt kys på halsen.. hov.. det var slet ikke nemt at sige nej.. til noget så fristende.. det var ligesom at sige nej til et glas vand midt i ørken! Ikke fair! Slet ikke. Men han kunne godt prøve.. at spille kostbar.. bare lige.. fem minutter mere.. så skulle han nok give sig! og så skulle de have.. fantastisk sex! Hele natten.. og det skulle våre hårdt! Og det skulle være frækt! Åh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:31 pm

Sean kunne ikke lade være med at grine, en svane? Det var vidst kun Ozzie der havde lavet den sammenligning. "Mmhm.. du er sød er du.. men svane bliver jeg nok ikke hvor meget jeg prøver, jeg er en grå and.. en pæn en?" grinede han drillende "Du er ikke nogen grim ælling din svane!" mumlede han og rodede ham i håret så han fik det ned i øjnene, og smilede skævt af ham. Han stoppede sit roderi i hans hår, og så på ham "Hmm.. engelsk selvfølgelig, en smule dansk, jeg kan lidt russisk, men det er ikke.. det er ret rustent.. og så italiensk.. har danset lidt tango engang.. lad mig se.. tysk? Ja.." sagde han og trak på skuldrende "jeg kan en masse ord, og sætninger, men ikke et helt sprog" grinede han og kyssede ham i panden. Han så interesseret på ham "Ja? Det må du gerne" sagde han glad. Han var altid glad for nye bøger til sit repetoire... der kunne aldrig være for mange, og han ville meget gerne læse andre folkeslags udgaver af eventyr.
"Elver eventyr.. ender de mon lykkeligt?" funderede han og blev opmærksom på hans små gispen og smilede djævelsk til det lille pus "Det er da ikke muligt når du sidder lige der og gør dig til vel?" mumlede han kælent, og nød kysset på halsen og lagde nakken tilbage "mere.." mumlede han og trykkede ham tættere på sig... "meeeeget mere" drillede han. Han gav et lille suk fra sig, Ozzie holdt vel heller ikke længere... han kunne mærke på ham at han blev rastløs.. det var et spørgsmål om tid før han gav sig. "Det er så længe sideeeen.." pev han drillende og skævede til Ozzie og kørte sine hænder længere op under hans trøje.. åh uhm.. varmt.
Han forstod slet ikke hvor meget han betød... han forstod slet ikke hvor intens hans tiltrækningskraft var i form af det uskyldige, og alligevel sensuelle, det der gemte sig, som Sean ville dø for at lokke frem i ham.. og han elskede når det lykkedes, når ozzie gav sig hen. Mmhm. Fantastiske lille elver.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 3:10 pm

Ozzie sukkede stille og rystede så bare på hovedet af ham, "Smuk svane.." brummede han bare, og pegede på Sean, om han så ville det eller ej, så var han stadig Ozzies smukke svane! han grinede lidt og rystede igen på hovedet, "firben.." mumlede han bare for at sige noget.. der ikke passede ind.. det var en åndsvagt.. emne.. at tale om.. nok om dyr altså! Han lyttede opmærksomt hvor spændende! "Tysk.. det må du lære mig en dag.." hviskede han stille og smilede bare lidt og nikkede hurtigt "Ja min fransk er heller ikke hvad det har været.." sagde han drillende.. de kunne jo tale alle sprog nærmest når de var sammen, det var helt vildt, "Jeg kan godt lide russisk.. det er et sejt sprog" Sagde han roligt og smilede stort til ham, "Okay.." sagde han bare roligt, så ville han bede sine forældre sende ham nogen af bøgerne til ham, "Men.. de står nok på et sprog du ikke forstår, så jeg bliver nok nød til at læse højt alligevel.." hviskede han stille.. de stod på hans sprog.. hans sprog.. ih det lød så dejligt, men det var et dejligt sprog! Og med det kunne han udrette magi, så skulle Sean bare se løgre! For lidt magi kunne han da godt.. han var magisk i blodet.. mhmm. "Det kommer an på hvem du spørger.." hviskede han stille og så ned.. hans historie endte jo.. knap så lykkeligt som den kunne have.. men på den anden side hvis han ikke var bleven forvist.. så havde han heller aldrig mødt Sean.. og det ville han ikke.. miste, for noget i verden.. så måske endte hans historie alligevel lykkeligt.
Han sukkede stille og lyttede til Sean og grinede så bare, "Jeg gør mig altså ikke til!" mumlede han bare lidt små sur, men kunne ikke lade være med at smile lidt drillende.. han pjattede jo bare, han var ikke rigtig sur.. nej! "Hvad!" sagde han bare og rykkede lidt uroligt på sig, "Sean.." mumlede han klynkende da han pillede.. ih altså.. den djævel altså! "Hold op.." sagde han stille og klynkede også bare.. det var slet ikke nemt at sige nej nu jo! "Hey!" brummede han da Sean kom længere op under hans trøje, det havde han ikke fået lov til.. Han sprang op af sofaen og løb rundt om bordet, "Så må du fange mig først!" grinede han bare og stod klar til at springe væk fra Sean hvis han kom efter ham, med et barnligt glimt i øjnene og et legesygt smil om læberne ihh! hihi!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 2:32 am

"Ja du er..." mumlede han, og kyssede ham i håret. Han grinede da han sagde firben og rystede på hovedet "Firben..? Vil du gerne have sådan et?" drillede han. Han tog en dyb indånding og trak på skuldrende "jeg ved ikke om jeg er god til at lære det fra mig ligefrem, men altså.. jeg kan da godt forsøge, jeg er stærkest i mit modersmål selvfølgelig.." grinede han, hans modersmål var jo mere eller mindre det samme som Ozzies, det engelske altså, bare med en lidt anden dialekt.
"ja jeg er enig, fedt sprog.." grinede han stille.
Han kunne godt lide sprog i det hele taget. Han var en sprognørd... på et uproffessionelt plan. "Hm? I har også lidt forskellige endings.. eller hva?" mumlede han og kærtegnede hans kind.. han havde spurgt til bøgerne, men han fornemmede godt at Ozzie snakkede om noget lidt andet. Han kyssede ham blidt da han blev mopset, og grinede lidt "åh jo du gør.. lille lækre elver!" drillede han og trillede ham om på ryggen så han lå øverst. Han måtte dog slippe ham da han sprang op og løb. Han så først lidt overrasket efter ham, som en tiger der havde mistet sit bytte, indtil han skreg at han blev nød til at fange ham. Han smilede djævelsk til ham "With pleasure" mumlede han drillende, og kom på benene. Han gav ham dog en chance for at slippe væk, han kunne jo sagtens fange ham, det var jo sådan han overlevede.. ved at fange.. folk... Så han kendte godt til alle de små finter, men jagten ville blive mere spændene, hvis han gav ham chancen for at stikke af.
Han jagtede ham rundt i stuen til han fik fanget ham i et hjørne "Nu er du fanget... overgiver du dig frivilligt?" hviskede han drillende og trykkede ham op af væggen og smilede skævt til ham..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 2:08 am

Ozzie rystede hurtigt på hovedet.. han skulle da i hvert fald ikke have noget firben, ad! Sådan nogen dyr kunne han slet ikke lide, desuden så spiste hans hund den nok bare.. så nej ingen firben til ham! "Mhmm.. " hviskede han bare stille og smilede til ham, "Ja.." sagde han så bare, han var ret glad for sprog selv, men det var nok ikke noget han gik så meget op i, ligesom Sean.. ikke nogen hobby nej, han ville heller tegne og spille guitar! Ozzie så lidt usikker på ham, og nikkede så bare stille.. han havde ikke lyst til at tale om det.. han ville heller tale om alle dem der havde fået deres rigtige lykkelig slutninger, for hvis Ozzies havde været rigtig.. så havde han stadig snakket med sine søskende, og boet sammen med sine forældre og haft mange venner og en stor familie.. men det havde han ikke.. så han vidste ikke.. om han.. ja lige meget. Han så lidt på ham og grinede så bare "Nej hold så op nå!" mumlede han bare og grinede stille, han fangede Seans blik, sådan et blik.. der satte ild til hans krop.. åh gud nej! Han smilede forsigtigt, "Jeg eh.." mumlede han, og fortrød allerede at de skulle til at lege katten efter musen.. det ville jo aldrig gå godt, men pr instinkt kastede han sig rundt i stuen da Sean begyndte at jagte ham.. men alt for hurtigt blev han fanget.. åh for søren da!
Han grinede stille imens han prøvede at få styr på sin vejr trækning igen.. puha! Han smilede tøvende tilbage og kunne mærke hvordan rødmen spredte sig i hele hans ansigt.. igen.. utroligt nok, så føltes det bare som om han skulle til at have sin første gang igen.. altså alt det gode ved det.. alt det gode ved Sean.. og hans magiske.. evner i sengen åh altså.. Han blev helt blød i knæende bare ved at tænke på det, og sommerfuglene.. i maven.. argh! "Sean.." mumlede han stille og så lyste hans øjne op, i form af han fik en ide. "Jeg har en ide!" sagde han højt, Og dukkede sig ned og kravlede ud mellem Seans ben og grinede let imens han kom på benene igen og tog blidt fat om Seans håndled og trak ham med sig hen til sofaen igen, skubbede ham ned i sofaen og side, og tog en dyb indånding.. åh forfanden. Han satte sig i den anden ende af sofaen så de ikke rørte ved hinanden. "Lad os lege.. videre.." hviskede han stille og satte sig lidt bedre.. "S p eller k Sean.." hviskede han stille, og smilede bare lidt.. det var.. sjovt.. man kunne jo bede ham om alt muligt, hvis han altså tog k.. åh han var sød.. så kunne han side der og få ham til at smide tøjet. "Hvis du er frisk.." mumlede han stille og pillede lidt nervøst ved en tot hår.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 7:09 am

Ozzies hektiske rysten på hovedet fik ham blot til at smile... nej, okay så.. ingen salamandre eller firben til søde lille Ozzie. Sean grinede og knurrede lidt drillende af ham, og smilede fortsat djævelsk til den stakkels lille elver. Han lyttede til hans hektiske vejrtrækning og lænede sig hen til hans varme hals hvor han kunne dufte elverblodet.. hvor han kunne... mmhm, kysse lidt på ham. Han trykkede nogen kys mod den glatte, varme hud. Han brummede lidt utilfredst, da Ozzie sneg sig igennem hans ben. "Hvilken idé?" mumlede han og lod sig følge med tilbage til sofaen hvor han blev placeret. Han satte sig godt til rette og strakte sig lidt, mens han lyttede efter denne gode ide, det kunne jo være det var sjovt? Ozzie kunne være ret underholdene... det lille pus.
"Fortæl mig din ide.." sagde han så, og søgte hans øjne med sine. Han blev dog overrasket da han tilbød at de skulle lege videre.. og så ovenikøbet den leg som de havde leget med pigerne på natklubben...
"Okay..." sukkede han og satte sig i skrædderstilling og kiggede på ham "Hmm.. " begyndte han, mens han betragtede Ozzies smil.."Jeg er frisk, jeg skal bare... finde ud af hvad jeg helst vil vælge.." mumlede han, og kneb sine øjne sammen, og smilede mens han så ud til at tænke sig om.
"Jeg tror jeg vælger.. K" sagde han så, han regnede med at K ville resultere i at han måske skulle kysse Ozzie... eller måske gøre noget andet... behageligt ved ham. Ozzie kunne selvfølgelig også sende ham ud foran døren og snurre rundt om sig selv fem gange.. men det ville der jo ikke være noget sjovt ved...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 7:55 am

Ozzie grinede bare og smilede, "Jeg kan sagtens stikke fra dig!" sagde han bare drillende, selv om det nok ikke helt passede, han var ret sikker på han ikke kunne løbe fra Sean.. når det kom til stykket, for han var hurtig.. og uhyggelig.. og argh! Altså ikke sådan uhyggelig nu.. men sådan som han havde været.. den dag.. sådan uhyggelig.. nej han ville nok helst ikke møde ham i en mørk gyde klokken lort om natten.. gad vide hvad der så egentlig var sket.. hvis han havde mødt ham der.. og ikke ved søen? "Sean.. tror du.. at du havde.. spist mig? Hvis du havde mødt mig på en jagt nat og ikke ved søen.. dengang?" mumlede han stille, og prøvede at formulere det hele så det ikke lød så.. ja. Han grinede kort ved de små kys.. de kilede! Ih.. Han satte sig så bare bedre til rette og så lidt forlegen på ham, "Vi kan godt lade være.. det var bare for at.." mumlede han stille men blev stoppet af Sean og nikkede så bare, "Okay så.. " han smilede kort tilbage til ham og så ned da han valgte og tænkte.. "Okay det her kommer nok til at.. være lidt.. " mumlede han stille "Grænseoverskridende.." sagde han så stille og sukkede imens han prøvede at finde på noget Sean skulle gøre.. det var jo nemt nok når der var flere personer.. for så kunne man be dem kysse.. de personer.. så man selv blev holdt ude af det.. men her blev han jo nød til at side og be.. Sean.. om at gøre alt muligt.. ved ham selv.. åh gud hvad var det dog for en leg han havde fundet på. "Hvis mit ansigt får en unaturlig rød farve skal du ikke ringe efter ambulancen.. sådan skal det bare se ud når jeg er ved at dø af flovhed.." sagde han stille i joke og smilede hurtigt. "Okay.. så udfordre jeg dig til at tage min trøje af.." hviskede han næsten lydløst og kiggede ned, imens han mærkede hvordan den første.. rødme tur.. spredte sig i hans ansigt.. mest over kinder og næse.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 10:08 am

Sean rakte tunge af ham "Jaer, right.. du er velkommen til at prøve" mumlede han drillende. Ozzie ville ikke have en chance, medmindre Sean selvfølgelig gav ham en chance for at komme udenom. Selvom Ozzie nok ville have en chance hvis jagten foregik i en skov.. det kunne han godt forestille sig.
Han så hurtigt op da Ozzies stemme trængte igennem til ham "Spise dig?" gentog han og hævede sine øjenbryn "Det ved jeg ikke" sagde han så langsomt og trak på skuldrende. "Jeg tror ikke.. jeg ville have det så godt med at jage en, der ikke havde en jordisk chance.. du var jo blind der.." mumlede han og kørte en hånd gennem sit hår. Han smilede lidt "Grænseoverskridene...? Kender du til det ord?" drillede ham og skubbede blidt til hans fod med sin egen.
Han grinede og rystede på hovedet "Du er så sød når du rødmer" sagde han kærligt og blinkede til ham. Det ville underholde ham meget hvis Ozzie begyndte at rødme.. han var ellers ikke bange for grænser, den lille skovtrold! Næh.. han kyssede ham jo nærmest lige som de mødtes ved søen.. han huskede det som var det lige sket.. det havde han godt kunnet lide, initiativ tager. Sean kunne ikke holde sit frække smil tilbage da Ozzie bad ham tage hans trøje af, selvom han virkelig prøvede. Han kravlede lidt tættere på "tør jeg?.." drillede han stille, og tog fat om hans trøjekant og trak den op meget langsomt...Han trak den af, men sørgede for at røre så meget ved den varme hud som muligt. Han lænede sig ind, ville kysse ham på skulderen.. men så huskede han, at det kun var trøjen og trak sig tilbage igen. Han holdt armen ud og lod trøjen falde på gulvet, og smilede til Ozzie. "S, P eller K?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 11:09 am

Ozzie smilede lidt forsigtigt og sukkede så lidt stille, "Tsk.. jeg kan sagtens.. løbe fra dig.." sagde han bare stille og så ned, nej han troede ikke helt selv på det.. men det var også lige meget, for de skulle ikke ud og løbe om kap lige nu.. de skulle lave noget.. mere.. ja.. underligt, eller noget, men det var jo sjovt nok egentlig. Han nikkede forsigtigt og lyttede og smilede så bare lidt, "Jeg er stor og stræk!" sagde han bestemt og grinede bare, "Kan nemt ligge dig ned" mumlede han og smilede stort til ham, og prøvede at side lidt.. sådan.. så han så lidt mandig ud.. i stedet for.. ja hm. "Ja.. ja.. det gør jeg, og ja jeg syntes.. okay.. skal vi ikke bare lave noget andet så.." mumlede han hurtigt og sukkede lidt, det var heller ikke fordi.. altså.. men det var også lige meget, han havde heller ikke lyst til at lege det alligevel, det havde syntes som en god ide.. for nogen minutter siden men nu var det bare.. tja. Han så dog lidt på ham da han kom tæt på og smilede lidt forsigtigt, lod ham trække sin trøje af og sukkede bare stille og så op da han rykkede væk igen, og smilede lidt akavet. "Okay.. " mumlede han bare og samlede sin trøje op og trak den på igen, inden han rejste sig op og gik om på den anden side af bordet og stod lidt og så lidt rundt.. det havde da også bare været en faskio.. fed.. første date.. "Kommer du forbi imorgen?" mumlede han så bare imens han hentede sin jakke og trak den på og stod lidt og lænede sig op af væggen. "Så må vi løbe om kap der.." sagde han stille og sukkede bare.. han ville.. åh altså også.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 11:51 am

Sean smilede til ham og lænede sig hen mod ham "drøm videre skat" drillede han. Han grinede og nikkede "ja du er... mmhm... ja, kan mærke vi stadig drømmer" mumlede han drilsk tilbage. Han så undrende på ham da han pludselig var blevet træt af legen.. meget hurtigt. Han hævede et øjenbryn da han trak sin trøje på igen.. og rejste sig. Han så på ham "Det.. yeah måske.." mumlede han og kørte en hånd gennem sit hår, mens han betragtede knægten... som han stod der med sin jakke på og lænede sig op af væggen. Han gik hen til ham og standsede foran ham. Han lagde hænderne på væggen ved siden af hans ansigt og pressede ham dermed helt op af væggen, så han ikke havde mulighed for at slippe "Ozzie... hvad er der galt?" hviskede han og lænede sig ind til ham, så han kunne mærke hans ånde, men ikke mere end det.. han stod bare stille og søgte de grønne øjne med sine.
Han ville ikke bare have at han gik. Han ville vide om der var noget galt, for han virkede som om der var noget.. grueligt galt som om.. han... nej, han forstod ikke helt hvad det var, det var selvfølgelig også derfor han spurgte ind til det.
Han flyttede sin ene hånd fra væggen og greb ham om hagen og så ham i øjnene. "Se på mig" sagde han i et underligt fladt toneleje. Han ville vide det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:33 pm

Ozzie smilede lidt forsigtigt og grinede så bare.. måske lidt.. falsk.. men altså.. hvad så. "Tsk.. jeg kan sagtens.." mumlede han så og så op på ham og rystede på hovedet af ham, hey! Han var da.. stræk nok.. eller sådan noget! Ih.. Sean var også bare god til det hele altså! Tsk! Han så lidt på ham og skulle til at tage sine sko på, han måtte heller smutte.. inden det endte i et eller andet åndsvagt skænderi som slet ikke var nødvendigt.. overhovedet, han var bare træt.. og.. han ville gerne hjem, og sådan.. det behøvede ikke være mere end det. Han så op igen da Sean kom hen til ham og sukkede bare lidt og stilte sine sko fra sig igen og.. og så blev han pressede op af væggen.. argh.. for helved. Han så bare ned og stod lidt.. han anede ikke hvad han skulle sige, for han var jo ikke selv.. helt klar over hvad der var galt.. så.. eh.
"Sean.. slip mig.." sagde han stille, lidt advarende, han kunne ikke det her lige nu.. han havde brug for en pause.. nu. "Sean.." hviskede han stille da han kom endnu tætter på.. han.. skubbede.. grænsen.. det var ikke.. okay. Et kort sekund kunne han ikke rigtig få luft.. og han kneb øjnene hårdt sammen.. og da han åbnede dem.. så.. ingen ting.. sort.. alt var sort. Han begyndte at trække vejret hurtigere.. chok.. det gjorde ham jo bange.. han kunne ikke.. og.. han kunne ikke få luft! Når han stod så fucking tæt på.. "Jeg kan ikke få luft!" hviskede han surt og satte sine hænder på Seans brystkasse og prøvede at skubbe ham væk.. men det.. han var så stærk! For satan. Han blev forvirret da hans ansigt blev hævet op ad, men hans forvirrende blik kunne ikke finde Seans øjne.. de klare grønne var igen overlagt.. med et lag af tåge.. Han skubbede til ham lidt håre og sukkede bare, "Det kan jeg ikke!" sagde han så surt og skubbede igen hårdt til ham, den her gang.. med en særlig.. ild.. skydende ud af fingerspidserne, den slags der er usynlig. som Straks fik Sean til at flytte sig.. så Ozzie kunne få lov til at hyperventiler i fred.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 2:49 pm

Sean betragtede ham.. fulgte hver enkelt bevægelse med årvågenhed som en ørn. Han nægtede pure at tro på at der ikke var noget.. der var noget han kunne se det. Han kunne mærke det...
Han rynkede sine bryn, da han bad ham slippe og slap ham men han gik ikke... han blev stående "Fortæl mig hvad der er galt?" sagde han stille, ignorerede advarslen. "Tal til mig?" blev han ved, nægtede at lade ham gå på den måde, det kunne der overhovedet ikke være tale om.. Tænk hvis der skete noget... han var jo nød til at få fortalt hvad der var galt, han kunne jo ikke læse tanker! Han mærkede Ozzies hænder mod sin brystkasse, og blev stædigt stående "Så fortæl mig dog hvad der er galt!" hvæsede han til svar, og mødte hans forvirrede blik. Han stirrede på ham et par sekunder, på blikket der ikke kunne fokusere længere.. "Jeg forstår i.." begyndte han langsomt, da han fik stød... eller.. det var ikke stød, det var nok nærmere en brand, som hvis han havde sat ild til hans brystkasse. "Satan og...!" hvæsede han og bakkede væk "Ozzie!" knurrede han arrigt.. han havde fået nok af den satans evne! Forpulede l...
Han vadede lidt rundt i stuen, forsøgte at få svien og smerten til at forsvinde, på trods af der intet var at se på hans brystkasse. For helvede hvor gjorde det bare sindssygt ondt.
Han gik hen til vindueskarmen, tog et par dybe indåndinger for at falde ned....
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 4:01 am

Ozzie drejede hovedet væk fra Sean igen og kiggede ned mod gulvet.. det gjorde ham kun endnu mere sur at han ikke kunne se noget, han forstod det ikke! Hvorfor skulle det.. gå og komme som det havde lyst til.. han var lige bleven så glad.. han ville kunne se, så han kunne.. alt muligt, og så han kunne se Sean.. og.. det her var frygteligt, en ren katastrofe, det hele.. hvorfor skulle de skændes! Han gad ikke skændes med ham, aldrig.. kunne de ikke bare.. kysse og så.. være venner igen.. og så kunne Ozzie smutte hjem, og så kunne de koge af.. begge to.. og ses imorgen.. det var en meget bedre plan. Han lyttede lidt og mærkede så hvordan Sean flyttede sig væk fra ham, og han trådte forsigtigt et skridt ud fra væggen og lod sine fingre flade ned langs sine sider. Han sukkede stille da der blev bandet af ham.. han forstod godt nu hvad han havde gjordt, men han forstod ikke hvordan han gjorde det.. og han gjorde det i hvert fald ikke med vilje! "Undskyld.. undskyld Sean.." begyndte han.. og ja.. så kunne han ikke overskue det længere og så begyndte tårne ellers at trille ned over hans kinder, imens han gav små klynkende lyde fra sig. "Sean.." hviskede han usikkert.. hvor var han henne.. han kunne ikke lide det her.. åh. Han tog en dyb indånding og slap så muren helt og famlede sig frem til Sean, som han straks lagde armene om og puttede sig ind ved hans bryst.. uden at brænde ham selvfølgelig.. for han var ikke sur mere, han var bare ked af det. "Undskyld.. det var ikke med vilje.." hviskede han stille og gemte sig ansigt ved hans bryst, han ville ikke ses på når han græd.. det var grim.. og.. ja.. men han kunne bare ikke gøre for det, det kom ligesom af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 10:34 am

Sean blev stående ved vindueskarmen, strammede grebet om vindueskarmens kant så meget at hans knoer blev hvide. Han sukkede vredt, forsøgte at...falde lidt ned, Ozzie gjorde det jo ikke med vilje.. han blev bare arrig.
Han gned sig i ansigtet, da han hørte hans forsigtige undskyldning bag sig. Han sukkede træt... magtesløs.. han havde ikke lyst til at vende sig om, han holdt en vis afstand.. for at slippe for at blive udsat for det igen, lige nu... men det var måske kun når Ozzie var vred? Han havde jo ikke gjort det ellers? Hm. Han hørte hans klynken og slap langsomt vindueskarmen og vendte sig om idet han havde fumlet sig hen til ham. Han lagde armene om ham da han puttede sig ved hans bryst.. Han sukkede tungt "det gør ikke noget.. jeg ved det godt..jeg ved godt det ikke var med vilje" mumlede han. Han knugede ham forsigtigt... "Såså shh.. ikke græde" hviskede han forsigtigt. Han havde egentlig godt bemærket hvordan Ozzie fumlede rundt.
"Kan du ikke se?" mumlede han så mod hans øre og lyttede. Der var ikke meget mere han... kunne gøre end at forsøge at trøste ham.. lille pus. Han sukkede, han kunne godt mærke at han var faldet lidt ned igen... det var ikke så slemt, vreden... det havde jo blot været en reaktion på smerten. "Undskyld jeg blev vred... det var ikke gennemtænkt" mumlede han så, og trak ham blidt med hen til sofaen og fik ham til at sætte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 11:30 am

Ozzie sukkede lidt mod hans bryst "Du må ikke være bange for mig.. jeg gør det aldrig mere.." hviskede han stille, han havde godt fornemmet.. at Sean havde holdt sig lidt fra ham, han var nok bange for at blive brændt igen.. men han gjorde det ikke med vilje, og hvis han gjorde det igen.. han vidste ikke, han vidste ikke engang om han kunne love at lade være.. men han ville ikke gøre det igen.. ikke med vilje.. han blev nød til bare at.. lade være med at være vred.. desuden havde han da heller slet ingen grund til at være vred på Sean, det her var bare dumt.. ih! "Jeg græder ikke" brummede han bare stille og tørrede sine øjne, det resulterede bare i at han tværrede den make up han havde haft på, ud over det hele og lignede lidt en panda bjørn.. flot. Han snøftede en sidste gang og trak vejret dybt. "Nej du må ikke undskylde.. det var min skyld.. det var mig der blev vred.. undskyld jeg gav dig stød.." hviskede han stille og lænede sig lidt væk fra ham og smilede forsigtigt. "Tilgiv mig?" mumlede han stille som et slags spørgsmål, om Sean gad. "Eh.. nej.. jeg kan ikke se.. mere.." hviskede han stille og smilede bare lidt uroligt, han ville helst ikke tænke over det.. selv om det var lidt svært.. at lade være.. hmm.. men det kom måske tilbage, hvis det nu pludselig skulle til at komme og gå som det passede sig.. hmm.. så fik han det vel også igen? Ik.. det håbede han i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 11:47 am

Sean trak vejret dybt og rystede på hovedet "jeg er ikke bange for dig.." nægtede han... han var ikke bange... bare.. han brød sig ikke om at blive brændt, vel ligeså lidt som Ozzie gjorde? Forskellen var bare at Ozzie ikke mærkede det. Han tvivlede dog på hans løfte om aldrig igen at brænde ham som han havde gjort.. men han ville heller ikke fortælle ham at han tvivlede på ham, for man kunne jo ikke bare fornægte sin evne.
"Nejnej.." mumlede han og så ned på den pandabjørn lignende elver i sine arme, og tørrede ham blidt under det ene øje... Han blev lidt rørt.. over makeuppen... han havde villet være så fin.. åh gud, hvor var han bleven blødsøden på det seneste. Han tørrede blidt et par tårer væk også.. og lyttede da han undskyldte igen "Ozzie du behøver ikke undskylde.. du har jo ikke kontrol over dine evner endnu, jeg kan jo ikke... jeg havde ikke lov at blive sur" mumlede han så. det havde han jo egentlig ikke, for det havde ikke været med vilje, og man var vel kun berettiget til at blive sur over ting der blev gjort med vilje ikke?
Han slap ham da han trak sig lidt væk og nikkede så.. "Jeg tilgiver dig, rolig" sagde han, og satte sig på hug foran ham på sofaen og så på hans ansigt... "Det er noget mærkeligt noget det med dit syn.. tror du det har noget at gøre med din evne?" mumlede han og strøg ham forsigtigt over knæet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 12 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: