Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeFre Jan 04, 2013 8:53 am

Ozzie smilede lidt forsigtigt, "Jov du er.." mumlede han bare stille, "Bange for jeg brænder dig.." mumlede han stille og sukkede bare lidt, det var ikke for at drille eller noget, men altså.. Sean behøvede ikke.. en der.. stolthed.. hmm.. han måtte ligge ham ned på et tidspunkt og sætte sig på ham! Og være den stærkeste.. tsk! "Hey.." mumlede han stille og sukkede bare lidt og fulgte med hen i sofaen og satte sig ned.. åh for satan, hvad så nu? Han brød sig ikke om at de hele tiden skulle skændes.. det ville jo aldrig blive til noget sundt forhold.. og Ozzie kunne altså ikke holde til det i længden.. åh altså. "Nej nej.. det har ikke noget med min evne at gøre.. det.. er dig.. det har noget med dig at gøre.." mumlede han stille, helt sikker i sin sag.. lige siden han havde forelsket sig i Sean.. og havde være lykkelig med ham.. så var synet kommet.. og nu.. hvor de ikke var.. bedste venner, så var det forsvundet igen.. måske var det en anden underlig evne han havde, han vidste det ikke.. men Sean.. han gjorde bestemt noget ved ham.. om det var godt eller skidt.. på længere sigt, vidste han ikke.. han kendte kun til sine følelser, og hvis han selv måtte bestemme, ville han være sammen med Sean for altid.. der var aldrig nogen der havde fået ham til at.. smile så meget.. og rødme så meget på en dag.. han troede det var umuligt.. og kærligheden.. og.. ordende.. og... sexen! Åh!
"Du er fantastik.. kom her.." mumlede han og lagde sine arme om Sean og hev i ham.. han skulle komme op til ham på sofaen, til sidst fik han da også trukket ham op og trukket ham med ned at ligge, så Sean lå ind over Ozzie på sofaen. "Vil du ikke nok kysse mig?" hviskede han stille lidt forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:34 am

Sean så på ham og rystede på hovedet "Ozzie det er lige meget.." mumlede han stille.. han gad ikke snakke mere om hans evne, han blev bare... irriteret. Han rynkede sine bryn og så spørgende på ham "Hvad mener du?" spurgte han stille og holdt sine hænder mellem sine. Han blev siddene mens han ligesom lyttede han anede ikke om.. han havde gjort noget galt?
Han så spørgende på ham da han bad ham komme op til ham, og hev i ham...Han fulgte med op og lænede sig ind over ham og betragtede hans ansigt. Han lænede sig ned og kyssede ham på kinden "så går du heller ingen steder... bliv her..?" mumlede han mod hans kind og kyssede ham på hagen inden han trykkede et let kys mod hans underlæbe.. teasers..
Han stødte sine hænder mod sofaens underlag mens han lagde sig lidt bedre til rette over ham.. "Du skal love.." mumlede han mod hans læber, han ville ikke have han gik, han kunne da ligeså godt sove der. "Hvis du vil så skal jeg nok lade dig være.. vi kan bare sove sammen?" tilbød han lavmældt selvom det nok ikke ville have været hans første valg.
Han kyssede ham igen, denne gang rigtig og med lidt mere.. mmhm.. intensitet, og gav ham så muligheden for at svare ved at slippe kysset igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeFre Jan 04, 2013 11:32 am

Ozzie smilede bare kort og nikkede så, han kunne godt forstå hans.. hentydning.. ikke mere om det, okay så. Han smilede lidt forsigtigt og lukkede øjnene i, "Efter jeg mødte dig.. fik jeg mit syn tilbage.." hviskede han stille, "Eller jeg mener. efter jeg blev forelsket i dig.." sagde han stille og rødmede lidt, "Og.. idag.. gjorde du mig.. eh.. ked af det.. og så mistede jeg det igen.. tror det er en hård fin grænse, mellem ulykkelig og lykkelig.." sagde han stille og rødmede igen.. ih.. det var pinligt at tale om.. men det var hans teori, han kunne jo ikke være sikker.. vel. "Eh.. Sean.. det kan jeg ikke.." mumlede han stille og vendte sig ansigt væk da han kyssede ham og sukkede, "Eh.. jeg har en hund.." mumlede han så og sukkede stille, "Men jeg kan jo komme igen sener hvis det er?" sagde han blidt og lod sine fingre løbe igennem Seans hår og smilede forsigtigt, "Du er dejlig.. undskyld.." hviskede han stille og åbnede forsigtigt øjnene op igen, og smilede bare stort, da hans grønne øjne virkede igen, og han kiggede direkte ind i Seans øjne igen og sukkede, det var en lettelse. "Okay.. du må aldrig forlade mig.. for så bliver jeg blind" grinede han bare og smilede stort, "mhmm.. jeg vil gerne sove sammen med dig.. måske.. nøgen.. mhm" hviskede han stille lidt drillende og gengældte så det dejlige varme kys.. ih! Det var svært ikke bare at blive liggende, men han skulle jo hjem til Orion.. den havde heller ikke fået noget aftensmad.. stakkels hund altså.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeLør Jan 05, 2013 10:49 am

Sean lytted til Ozzies teorier og brummede et eller andet til svar... mens han tænkte.. hvad kunne det betyde? At han gav Ozzie sit syn når det hele gik godt, men hvis det gik skævt så.. kunne han ikke se? Det var da ikke særlig... godt tænkt, af hvem det nu var tiltænkt af. "Og det... her.. med synet, har kun været med mig?" hviskede han stille. Han sukkede og lænede sig tilbage da han vendte sig bort fra hans kys, og betragtede hans ansigt. "Nå ja.." mumlede han, han havde ærlig talt glemt Orion.. Han nød godt hans lille nulren igennem hans hår, men satte sig op og smilede stille til ham "Tag hjem til Orion.." hviskede han blidt, og strøg ham let over knæet. "Mm.. du skal ikke undskylde.." brummede han til svar, og fik kontakt med de grønne øjne igen, og smilede til ham.
Han grinede stille og rystede på hovedet "det kunne jeg heller ikke finde på" mumlede han blidt og nussede ham på låret. Han rejste sig og strakte sig lidt så Ozzie kunne komme op og stå "tja.. det må du om.. jeg tager nok et bad, og drikker en sjus mere inden jeg går i seng, så vidt jeg regner med.." sagde han. Han ville gerne have at Ozzie blev hængende og sov.. hellere end gerne, men Ozzi skulle jo også hjem til Orion, og det var synd for hunden hvis den ikke fik mad, og kom ud og tissede af.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeLør Jan 05, 2013 11:37 am

Ozzie sukkede stille og rødmede så, "Jeg ved godt det lyder dumt, men det er også kun en teori.. måske forsvinder det bare fordi jeg er vred?" sagde han kort og smilede lidt, men det gav ikke mening, for sidste gang han var bleven vred havde han sådan set fået sit syn igen.. det var åndsvagt, det gik og kom nok som det ville lige meget om han var glad eller ked af det. "Nej for jeg har aldrig.. sådan.. med en.. person før.. " mumlede han stille og så forlegen ned, "Jeg har aldrig været forelsket før.. ikke sådan.. rigtig.." mumlede han stille og sukkede lidt.. han vidste ikke hvordan han skulle huske sine følelser som de havde været for Jayden.. men det var jo bare en nat.. så.. forelsekt, nej dethavde han aldrig nået at blive.. Sean var den eneste.. den eneste ene.. åh.. altså.
"Mhmm.. jeg kommer igen.." hviskede han stille og smilede stort, han havde jo stadig jakke på.. så tja. Han skubbede blidt Sean op og side og kravlede ned fra sofaen, "Måske kan jeg tage ham med? Så han ikke skal sove alene i nat.. for det kan han ikke så godt lide.." hviskede han stille og så lidt på Sean, han vidste jo ikke hvordan Sean havde det med hunde, måske brød han sig slet ikke om Ozzies dovne føre hund. "Mhmm okay.. så ses vi bare sener.." hviskede han blidt og lænede sig ind over ham og kyssede ham blidt på læberne, inden han gik ud i gangen og tog sine sko på.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeLør Jan 05, 2013 2:03 pm

Sean trak på skuldrende "der kan være så meget der spiller ind... det kan måske også være noget medicinsk?.. ærligt, så aner jeg det ikke.." grinede han stille og trak på skuldrende. Han hentede noget vand før han kom tilbage og lyttede. Han reakte glasset mod ham efter selv at have taget en tår, det kunne jo være elveren ville have noget vand.. eller måske ville han hellere have sit eget? "Vil du have noget vand?" mumlede han, og lyttede til hans forklaring. Han smilede til ham.. åh han var sød. Han gik hen og kyssede ham på kinden, det var kært.
"Jeg har heller ikke haft noget som det her, med andre før.." hviskede han blidt til ham.. det var faktisk sandheden. Han lagde en arm om ham og kyssede ham i panden. Han nikkede til ham, han måtte godt komme igen. Han smilede lidt af Ozzies omsorgsfulde omtanke for hunden, og nikkede "Ja selvfølgelig, bare tag ham med.." sagde han stille, og drak en tår mere af sit vand. Han havde intet imod hunden, faktisk så var han ganske rolig omkring den.. så rolig at den faktisk gled helt ud af hans tanker indimellem.. ups. Men den var jo sød, så det gjorde intet hvis den kom på bsøg. Han nød kysset og smilede til ham "Ja, du kommer bare... ring hvis du har brug for hjælp til at finde vej eller noget andet" mumlede han, og betragtede ham da han gik.

//Næste dag//

Sean vågnede sent den næste dag ved siden af Ozzie og med en hund på fødderne i sengen i det mørklagte soveværelse. Han hadede lys om morgenen, så han havde tunge mørkegrå gardiner for sine vinduer. Desuden gav det også en smule privatliv, når man nu boede på 1 sal. Hmm.. Han vendte sig, forsøgte så vidt muligt ikke at forstyrre Orion der lå og snorkede ovenpå dynen.
Han betragtede Ozzies ansigt.. de skulle holde jul sammen... Det var en mærkelig tanke..Han kyssede ham blidt på næsen og trak ham tættere ind til sig. Så kunne de bare putte... mmhm. Det var rart.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 11:15 am

Ozzie gav nogen trætte lyde fra sig da han blev trukket ind til Sean, og rakte op og gned sig lidt søvnig i øjnene.. mhmm. Han lagde blidt sine arme om Sean og smilede lidt.. åh det her kunne han godt vende sig til.. at vågne op sammen med Sean hver evig eneste morgen.. og Orion selvfølgelig.. han kunne godt fornemme hans åndedræt for enden af sengen, selv om han godt nok havde sagt mange gange at den ikke måtte ligge i sengen ih altså! Han håbede bare ikke Sean havde noget imod det.. det var lidt synd for ham. "Orion.. gå væk.." mumlede han stille og skubbede den ned fra sengen med sin fod.. hvilket resulterede i den begyndte at hyle og klynke.. åh gud altså! "Argh.." mumlede han irreterret og satte sig op og skubbede Sean væk inden han rullede ud af sengen og trak i noget tøj, sko og fandt hundens snor.. som stadig pev, og skubbede til Ozzie, så det gjorde det sværere at tage tøj på. "Åh gud altså.. jeg går lige ned med ham.." mumlede han stille og trak afsted med Orion, "jeg kommer igen sener.." mumlede han hurtigt og tog sin jakke i farten og sin pung.. bum bum.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 11:42 am

Sean smilede af de trætte lyde, søde lille elver.. var ikke van til at blive vækket. Han lukkede sine øjne og slappede af lidt.. det føltedes rart bare at ligge der med Ozzie i armene og en pelsbold på fødderne.. det gik lige an. Han hørte dens hylen og klynken da Ozzie puffede den ned fra sengen, og åbnede et øje på klem, og betragtede Ozzie som skubbede ham væk og kom på benene. Han nikkede bare til ham og satte sig op og strakte sig, før han knækkede med ryggen... mmhm.. morgenritualer.. "Gør det.." brummede han. Det skulle man når man havde hund.
Han rejste sig fra sengen og trak i noget tøj før han gik hen og løftede et af gardinerne til side... betragtede det grå morgenlys, og vandrede så ud i køkkenet og satte noget kaffe over. Han skulle nok have spurgt Ozzie om han ville have noget at spise... for Sean havde jo ikke rigtig noget spiseligt i huset.. åh forfanden. Han gik istedet ud i badet, smed tøjet, tændte vandet og gik ind under vandet.. der var åbent, Ozzie kunne bare gå ind.
Han overvejede lidt hvad de skulle gøre ved den der jul.. skulle de have et juletræ? Han havde jo ikke noget... han havde ikke engang noget pynt oppe?... Åh gud altså.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 1:25 pm

Ozzie smilede bare og skyndte sig ud af døren.. to timer sener kom han tilbage. Han åbnede forsigtigt døren op og kom ind igen, med hund.. han brød sig ikke om den skulle være alene hele dagen imens han var her, og nu når Sean ikke havde noget imod den var der, så var det vel lige meget, Ozzie trak det sorte bind fra sine øjne.. når han gik tur med Orion.. så var det bedst på den måde.. han brød sig best om det.. og det betød desuden også at han måtte få den med på cafe.. og i butikker og i taxier.. for det skulle han.. for han var blind. hm hm. Han så sig lidt usikker omkring i gangen og trak sine sko af og så sin jakke, og slap Orion løs, der lagde sig foran døren.. typisk.. den elskede bare at lege vagthund.. selv om den var ret dårlig til det.. det eneste der gjorde det svært for forbryderne var en irreterende doven hund, der lå foran døren og snorkede så det var svært at åbne den.. flot. Han smilede dog lidt af den, selv om den var ret dum, var den også ret sød. Han stilte sin taske fra sig, han havde lige taget lidt mad med til den og sådan, han fandt dens skål frem og hældte op, og så hentede han lidt vand til den anden og stilte den i gangen, så kunne den ellers få lov til at bo der lidt.. foran døren. "Sean!" kaldte han blidt og gik ind igen, og fandt ham ved bordet.. hvor han sad og læste. Ozzie smilede stort og stilte en pose fra sig. "Se hvad jeg har købt!" sagde han stolt og rodet lidt i en pose og fandt en nisse frem.. en mørkhåret nissedreng, og så holdte den på et hjerte, i sine hænder, og var strikket, så den sad ned hele tiden. "Den er til dig.. så har du også lidt jule pynt" mumlede han og satte den op af Seans kaffekop og bøjede sig så ned og kyssede ham blidt på kinden. "Hej.. smukke" hviskede han så.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 1:40 pm

Sean drak lidt af sin kaffe og lod blikket glide ned over de raslende sider han sad med i hånden. Han havde været i bad mens Ozzie havde været væk, og ryttet lidt op. Nu sad han med sin avis og et glas syltetøj og en ske, og så selvfølgelig sin kop kaffe. Egentlig havde han det godt på den måde.. ret fredfyldt.. et sted i lejligheden kørte der noget musik.. så lavt at man nok ikke lagde mærke til det, før man stod ved anlægget. Han hørte døren åbne, og så blive lukket i. Han skævede ud af øjenkrogen og fik øje på Ozzie "morgen.." brummede han, og så op da han snakkede noget om at have købt et eller andet.. Han så overrasket på nissen, og så på den da den sad ved hans kop.. "Er det dig?" sagde han forbløffet og tog nissen op.. og så på ham og hævede et øjenbryn og smilede frækt til ham.
"Tak.. den er fin.. det er jeg glad for" sagde han og satte nissen tilbage ved kaffekoppen og nød kysset "Hej søde, sit.." mumlede han og trak en stol ud til ham og rejste sig "vil du have et eller andet at drikke?" spurgte han og placerede ham på stolen og bøjede sig ned og kyssede ham kort på øret, som en lille... mmhm... gæstus. Han gik hen til skabet og hentede en kop til ham.. "Måske noget at spise?" spurgte han så og så over på ham"Undskyld.. jeg glemmer at du spiser" sagde han og skar en grimasse. "Forresten.. glædelig jul" grinede han så, og satte koppen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 2:52 pm

Ozzie smilede lidt og kiggede lidt på ham og kunne så ikke lade være med at grine over.. marmeladen.. det var bare.. så underligt.. men så sødt på en eller anden måde.. Sean var sød. "Godmorgen.. " hviskede han stille og grinede og rystede så på hovedet, løftede nissen op og vendte bunden i vejret på den, så Sean kunne se den lille sæd der var syet til dens røv. "Bernat" sagde han blidt, som i det var det nissen hed. Han satte den ned igen og kiggede lidt på Seans frække smil og grinede lidt halv nervøst.. åh altså.. skulle han kigge på den måde der.. altså. "Det var så lidt.." Mumlede han og nikkede bare roligt og satte sig på stolen og så sig lidt rundt, "Eh ja tak.. bare kaffe.." mumlede han, han kunne bedst lide kakao, men kaffe var fint nok, det smagte okay.. mhm. Han smilede lidt.. "kom tilbage.." mumlede han bare.. han skulle lige.. have lidt mere af det der.. kysse noget! Ja tak! "Jeg har spist, det er okay" sagde han blidt og smilede lidt "Glædelig jul Sean.. selv om det først er imorgen.." mumlede han og grinede lidt, "Så jeg må nok heller komme i gang med at lære dig nogen jule sange!" sagde han og grinede stille. Rejste sig og løb ud i gangen og hendte sin taske hvor han fandt en af sine mange sangbøger op, og heldigvis havde han så mange af nogen af dem også var på normalt sprog.. altså ikke blinde skrift. Han lagde bogen på bordet, "Jule sange er bag i" sagde han roligt og lagde den foran Sean.. han vidste jo ikke om han kunne nogen, men det kunne da være meget hyggeligt.. at side og synge lidt.. med jul på! Hihi!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 6:12 am

Sean nikkede til ham før han hentede kaffekanden og hældte lidt op i hans krus, før han stilte den på bordet og satte sig ned igen, og tog en tår af sin egen kaffe, og lyttede. "Bernart?" gentog han og så på nissen "Navngiver de dem?" sagde han... og stirrede på nissen ved navn Bernart.. "Du burde have taget en til med.. en Bianca.." drillede han og stak kort sin ske i munden med marmelade på og stirrede kort på avisen igen, læste et par linjer som han ikke lige var blevet færdig med da han forlod bordet.
Han trak på skuldrende "man kan vel godt sige glædelig jul alligevel" grinede han stille og drak endnu en tår. Han kunne bedst lide at vågne op til varm kaffe, og marmelade og avisen selvfølgelig.. og sidde der... og vågne op. Ellers følte han ikke rigtig at han kom igang om morgenen. Han så overrasket op fra avisen "Julesange?" gentog han langsomt... "Jeg kan ikke synge Ozzie, den diskussion har vi været igennem.." mumlede han og smilede lidt. På trods af hans protester hentede han dog sangbogen alligevel, og forventede a than slog op i den. Han lukkede bogen op og pustede ud mens han kiggede på julesangene.. "Har du en favorit?" brummede han, og så henover ryggen på bogen og smilede kort til Ozzie der sad der.. og så helt.. forventningsfuld ud...aww.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 8:43 am

Ozzie smilede bare lidt og nikkede så, "Ja.. " mumlede han og så ned, i hvert fald den nisse der, som Ozzie havde syntes var sød.. fordi den holdte på et hjerte, og så var den strikket.. og det kunne han godt lide.. sådan lidt.. hjemmelavet agtig, hvis han kunne strikke så havde han selv strikket en nisse til Sean! Ja han havde så.. en masse af dem! "Nej.." mumlede han så bare roligt og rystede lidt på hovedet, det var lidt mærkeligt. Han kiggede lidt på Sean imens han læste og sukkede dybt.. hmm.. hvad skulle de så lave idag.. han var.. han ville gerne.. hjem, faktisk.. men han ville heller ikke gøre Sean ked af det.. men der var bare så mange ting han gerne ville have styr på inden imorgen, for.. han havde jo en overraskelse til Sean, og den var altså bare ikke særlig meget færdig endnu.. hmm. "Hold op.. du synger fantastisk.. " sagde han blidt og kiggede lidt på bogen og tænkte så.. hans ynglings sang.. jov det vidste han godt hvad var for en, "Den fra coca cola reklamen, shake up christmas.." sagde han blidt og kiggede lidt på på Sean og smilede så, rakte ud og slog op på en side, "Men den er ikke i bogen, og så er det her min anden ynglings sang.." sagde han og pegede på titlen hvor der stod: All i want for christmas is you. Den var god!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 9:28 am

Sean rystede på hovedet, kørte en fod ind under stolebenet på hans stol og trak hans stol tættere på, uden at den væltede for det ville han ikke have. Han så op fra sin avis og smilede frækt til ham "Shh.." brummede han bare og tog fat i hans krave og trak ham hen til sig og kyssede ham. Han slap ham dog igen så han kunne undervise ham i sine sang.. ting. Han skævede til sangbogen der lå foran ham, og nikkede til ham "coca cola? Ja okay så.." grinede han, han vidste godt hvad coca cola var, og også sangen, men han fandt den umådeligt irriterende, det ville han dog ikke fortælle stakkels Ozzie der godt kunne lide den.
"Du synger fantastisk hvorfor synger du ikke for mig?" mumlede han blidt og trak ham længere over til sig... Han så kort på siden hvor der stod All I want for christmas is you, og smilede skævt.. lille charmerende elver.
"Underneath my christmas tree..." mumlede han og smilede skævt og trak ham helt over på skødet "Jep.. pakket ind i en stor rød sløjfe.. og intet andet" mumlede han og kyssede ham igen, og sneg sine arme omkring hans talje. Mmhm.. ja tak! God julegave.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 11:09 am

Ozzie sukkede stille og smilede bare lidt. Han rakte så ud efter kaffekanden og hældte noget kaffe op til sig selv. Han kiggede lidt ned i kaffe koppen og sukkede, og pustede lidt, det var jo varmt, og han gad heller ikke brænde sig hmm. Han så forsigtigt op da Sean rykkede ham tættere på og smilede kort.. jaja.. så.. han var jo sød. "Ja jeg kan godt lide melodien.." sagde han roligt og smilede lidt ud i luften.. han længdes.. efter at komme hjem.. kald det hjemve eller noget.. han havde bare brug for det.. og han blev nød til snart at sige det også.. Men han ville heller ikke gøre Sean ked af det.. eller såre ham.. det var jo ikke fordi han ikke gad være sammen med ham, for det gad han jo godt! Men han havde også brug for at.. være sig selv, en gang imellem.. mhmm. "Jeg har ikke min guitar med.. men jeg skal nok spille og synge for dig imorgen.." sagde han blidt og smilede lidt, så kunne de side og synge nogen jule sange sammen og hygge sig.. men Sean skulle jo lige lære dem først. "Mhmm?" mumlede han da Sean sagde noget fra teksten og smilede bare, og rødmede så ved det næste han sagde og rystede på hovedet, og lod ham hive sig over på sit skød og så lidt ned. "Ih.. Sean altså.." mumlede han bare stille og gemte sit røde ansigt ved hans hals.. øv altså, se nu der! "Det kan du selv nå!" sagde han stille og sukkede, og prøvede at få rødmen til at forsvinge. Han lagde blidt sine arme og Seans nakke og sukkede længselsfuldt.. åh.. han.. mhmm.. "Sean.." hviskede han stille mod hans hals og sukkede lidt.. han kunne jo ikke benægte det vel.. lysten.. han ville bare.. have ham.. lige nu.. lige der.. og tanken fik det til at suge i hans mave.. åh for søren da også!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 11:25 am

Sean nikkede til det han sagde... mmhm, det måtte han jo også gerne.. lille pus. Musikglade lille elver! "Hvorfor har du ikke en karriere indenfor musik? Det vil du måske ikke?" mumlede han langsomt mod hans hår, og snusede langsomt ind, mmhm.. han duftede så godt. Lige til at spise! "Derfor kan du da godt synge" mumlede han "Uden din guitar?... syyyng for mig!" hviskede han drillende og nappede ham i øret. "Hvad?" drillede han, og trykkede et par kys mod hans øre, inden han gemte hovedet ved hans hals, og smilede skævt. "Jaja, jeg skal nok kravle ned til dig under træet hvis du ikke har noget tøj på, stol på det" drillede han, og fandt hans hals et sted midt i alt det mørke hår og snusede ind "shh... spiser dig lige.." mumlede han, og trak ham så tæt ind til sig, som det nu kunne lade sig gøre.. åh mmhm. Han kyssede han langsomt nedover halsen, langsomme.. bløde.. kys. Han løftede sin ene hånd og trak hans trøje lidt væk fra hans skulder og fortsatte kyssene henover hans bløde skulder...
Hans anden hånd som var blevet brugt til at trykke ham ind mod sig, lod han følge hans trøjekant og kildede ham let på det nederste af ryggen, og lod sin hånd glide op over hans ryg.. Han kunne ikke lade være, han havde jo lyst til ham! Det føltedes som evigheder siden de havde haft sex... og han kunne jo ikke lade ham være han duftede.. himmelsk! Og smagte endnu bedre, og lignede.. han var bare fantastisk, så hvordan skulle han så kunne lade ham være..?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 1:04 pm

Ozzie grinede lidt og rystede bare på hovedet af ham, "Fordi det er total umuligt.. alle vil være musikere.." mumlede han stille og smilede, "Desuden så er det bare en hobbie.. ikke noget jeg går så meget op i.." mumlede han bare, han ville gerne noget.. med dans.. eller tegning.. eller eh.. noget endnu sejer! Gå i skole og blive klog! Og så blive til noget stort.. åh ja, det ville han nu gerne.. mhmm.. måske kunne han blive rummand eller sådan noget! Ih ja! "Jaja.." brummede han stille og grinede lidt, "Hold op.. nå.." mumlede han stille og kiggede kort på sang bogen og tog en dyb indånding.. nå ja.. han havde tvunget Sean til det så kunne han vel også godt lige.. synge et enkelt vers.. selv om det var lidt svært at koncentrere sig når Sean ligesom var alle steder.. og var så.. skide fræk.. ih altså!
"I won't ask for much this Christmas.. I won't even wish for snow.. I'm just gonna keep on waiting.. Underneath the mistletoe " sang han stille og blev ligesom forstyrret lidt i sin sang.. af alle de blide kærtegn over det hele.. åh altså! og han var ikke engang halvt færdig.. Sean ih! "Jeg ligger ikke under noget træ! Mumlede han bare ynkeligt og smilede så bare lidt.. i.. nå hvor kom han fra.. hmm.. nå ja!
Cause I just want you here tonight, Holding on to me so tight, What more can I do, Baby all I want for christmas is YOU... afsluttede han i et grin og kyssede Sean på kinden.. åh.. det her var slet ikke til at stå for jo.. "Sean.. stop.." hviskede han stille og lagde nakken lidt tilbage ved alle de intense kys.. som tændte et ild dybt i ham.. åh! Satans altså. "Mhmm.." mumlede han stille og begravede sine fingre i Seans røde manke.. åh altså.. sådan en fræk løve.. mhm! Han sukkede stille da Seans hånd gled op under hans trøje og han vidste godt at det ligesom.. nu var der ingen vej tilbage.. nå ja.. han kunne da også godt lige blive.. en time eller to mere.. mhmm! "Du er så.. åh.." hviskede han bare stille og tog fat om hans hage og rettede hans ansigt mod sit, og rykkede lidt på sig selv og lænede sig så ind til Sean og pressede sine læber hårdt sine læber mod Seans i et kys fyldt af gnister.. åh! Og flydende lava.. nej nu kunne han slet ikke få nok!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 11:37 am

Sean smilede stille "det kan du måske have ret i, men du har talent.." hviskede han og kyssede ham på kinden... mmhm. Han var så sød.. lille elver som han så gerne ville gøre glad. Han grinede stille da han bad ham holde op... åh det var da svært, forstod han ikke det? Han lyttede da han sang for ham, og smilede bare frækt til ham da han ikke ville ligge under træet... hmm.. så måtte han jo bare ligge ham et andet sted.. ikke?
"Du synger dejligt.." hviskede han mod hans hals og sukkede stille... han skulle nok beherske sig, og være sød... tage tøjet pænt af ham, folde det sammen og så... mmhm. Han lyttede "Mener du det..?" mumlede han mod hans hals, og lod kort sin tynge glide henover den spændte hud... blød, varm hud.. Det var så nemt at.. Nej! Sean! Fy! Han "Hvad er jeg.." brummede han og nappede ham i den tynde hud.. kun blidt.. naturligvis, han ville jo ikke gøre skade på det lille pus. Han lod ham dog dirigere hans hoved op til sig og mærkede hans varme læber.. hans intense kys... og strammede sit greb om ham... nej, nu var der vidst ingen vej tilbage, Ozzie ville have ham, ligeså meget som det var gengældt. Og det skulle han få.
Han gengældte kysset, sneg sin tunge ind mellem Ozzies læber og fandt hans tunge... hæh! Han lod sine hænder køre hans trøje lidt længere op... nussede den varme hud under sine fingre på vejen, til han til sidst måtte slippe kysset og trække hans trøje over hovedet på ham. Hvorefter han selvfølgelig kyssede ham igen med samme brændene intensitet som før. Han lod trøjen dumpe ned på køkkengulvet, og lod sine hænder glide ned over hans sider igen til hans røv, og lår... mens han overvejede hvorvidt de skulle gøre det på køkkenbordet eller om han skulle løfte ham ind i soveværelset.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:06 pm

Ozzie sukkede stille og rystede lidt på hovedet, nej han havde ikke.. jaja.. han havde en pæn stemme, og han kunne spille et par akkorder, men det var jo ikke talent, så skulle man jo.. være noget.. specielt.. og han var bare.. tja.. en som mange andre med en god stemme og en guitar.. men han kunne nu godt lide at Sean syntes det var.. talent.. så kunne Sean være hans fan.. ja.. det var nu meget rart.. mhmm. "Mhmm nej.." mumlede han bare stille.. virkelig dårlig til at tage imod komplimenter.. øv.. han ville gerne lige.. mhmm.. det var alt for svært at koncentrere sig lige nu. "Mener hvad?" mumlede han lidt disorinterede, han var ikke helt med på hvad der blev talt om.. han var et helt andet sted.. og han strammede modvilligt sit tag i Seans hår og lagde nakken lidt tilbage og udstødte et blødt suk.. støn.. hvorefter rødmen spredte sig i hele hans ansigt. "Mhmm.. stop.." pev han da Sean fortsatte sit drilleri.. ih han var bare så.. ja.. han kunne ikke finde ordet! Åh for fanden. "Dejlig.. du er dejlig.. satans!" mumlede han stille og smilede uskyldigt til ham, og grinede så lidt, "Mhmm.. Sean.." hviskede han stille og gengældte det meget intense kys og sukkede dybt i det.. det var så rart. Han slap kort hans læber da Sean hev hans trøje af, og han fulgte hans eksempel, og lod sien fingre glide ned over hans ryg, og op under hans t-shirt og op igen så han trak t-shirt med op og over hans hoved.. og fandt de bløde læber igen.. åh! Suk! Han lod sine negle glide ned over Seans ryg, altså uden at lave hul eller noget.. det kunne han aldrig finde på.. men bare lige sådan.. "Mhmm.. ah.." mumlede han stille og bed sig selv i læben, da Sean nappede ham i halsen.. han var ikke meget for at indrømme det.. men åh.. det gjorde ham helt.. varm i kroppen.. han måtte godt blide lidt hårde.. åh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:58 am

Sean syntedes godt om Ozzies stemme... Ozzies krop.. Ozzie.. sådan, i det hele taget. Mmhm. "Shh... kys mig" brummede han og trykkede hans læber mod sine igen. Sh, bare... shh.. det var hyggeligere at kysse, end at skulle diskutere om Ozzie var talentfuld, smuk og dejlig, som han var! Og Sean var stærkest, så Ozzie havde ikke meget at argurmentere imod med i den sag.
Han smilede djævelsk da han hørte hans støn.. ååh.. Og så hans rødmen. Han rejste sig, og fik fat om hans lår og placerede ham på køkkenbordet og lænede sig ind over ham, hvorefter han kyssede ham intenst igen.. "Aldrig.." brummede han, til hans lille ynkelige 'stop'... "Kan du slet ikke se.. hvor meget du tænder mig?" hviskede han drillende, og kyssede ham på kindbenet, og i tindingen og nappede ham kort på ørerne.. "...ellers kan du mærke det.." hviskede han kælent, og drillende i hans øre... Hæh! Ozzie vidste vel hvad han mente med det... Hm.
Han smilede med let skjult triumf da Ozzie erklærede ham dejlig... mmhm. Han lod ham trække sin t-shirt af, og lænede sig ned så han kunne mærke Ozzies læber mod sine. Han slap et let støn mod hans læber da han lod sine negle glide ned over hans ryg..mmhm! Det måtte han da godt blive ved med.. Han lod sine hænder vandre fra hans lår, op til hans sider og nedover hans mave og åbnede langsomt hans bukser... lod den anden hånd glide ned på hans inderlår.. temmelig højt oppe på hans inderlår, mens han nussede ham langsomt, og pirrende med fingerspidserne og trak drillende ned i hans bukser.. Han havde brændene meget lyst til ham, så meget at det føltedes som om han stod i flammer! Varmen var dog gengældt, det var temmelig hedt i køkkenet... Hm. Men det var også bare Ozzies lækre krop, hvordan kunne man afvise den?! Hvordan kunne man ikke... blive tændt af den søde rødmen og de små støn..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 10:49 am

Ozzie trak vejret dybt, og begravede sine fingre i Seans hår.. åh for søren da! Han smilede kort men kyssede så bare Sean igen som han blev bedt om.. alt andet var jo også dumt, der var intet han heller ville lige nu end at stå og voldtage Seans læber.. eller.. ja altså.. mhm! "Åh.." mumlede han stille og sukkede bare lidt, han klamrede sig lidt til Sean da han blev løftet op, og strammede lidt omkring hans nakke og liv.. han brød sig ikke om.. hvis han nu blev tabt.. selv om han godt vidste at det kunne Sean ikke finde på.. men stadig ik? Han slap dog lidt igen da han blev sat på køkkenbordet og smilede så blidt til ham, han kiggede ham kort i øjnene.. og så blev han tomat.. nej.. postkasserød i ansigtet! God! "Lad være med at sige sådan noget" hviskede han bare lidt ynkeligt og pev stille.. ih altså.. Han sukkede stille.. alle de kys altså! Det var bare.. alt for rart. Han så kort op og lyttede og grinede så bare.. mærke.. mhmm.. "Okay.." sagde han stille og kiggede kort ned.. på.. Seans underliv.. hmm.. og lod sine øjne glide op af hans krop igen.. utrolig lækker.. det var for vildt altså.. hvordan kunne nogen.. se så sindsyg godt ud! Ih altså! Han lod han knappe sine bukser op og sukkede stille og kyssede ham kærligt tilbage og lod sine fingre glide op og ned af hans brystkasse, og kærtegnede alt han kunne komme til! Åh han kunne slet ikke få nok af den lækre krop.. ville bare føle den under sine heleeee tiden! Mhmm!
"Sean.." hviskede han stille og skubbede ham lidt tilbage og sendte ham et frækt smil, "Du sagde noget med.. jeg måtte.. mærke efter.." hviskede han drillende og hoppede ned fra bordet og gik rundt om Sean og drejede ham rundt, så han stod op af bordet, Han lænede sig ind mod ham og stilte sig på tær og kyssede ham intenst på læberne, og så ned af.. hagen, halsen.. og lige øret også! Og kravebenet.. brystkassen.. maven.. til han gik på knæ.. hmm.. det hele smagte så godt! Han så op og sendte så Sean et frækt smil, og åbnede langsomt hans bukser, og trak dem bare ned til omkring hans ankler.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 11:49 am

Sean brummede langsomt mod Ozzies læber da han stak fingrene i hans hår, åh...mmhm... han blev altid helt blød i knæene af den slags, det var sateme så dejligt at det skulle være forbudt! Hm. Han grinede lidt af hans små lyde.. Åh, ah.. den slags.. det var egentlig ret frækt, for det var jo reaktioner, ligesom støn, på hvad der skete med ham.. mmhm. Han grinede dog lidt mere da Ozzies ansigt skiftede fra en normal farve til intens rød. Han lænede sig frem og kyssede ham på hans varme kind "Undskyld.." mumlede han og smilede djævelsk til ham.. det mente han overhovedet ikke, han havde nok tænkt sig at sige noget sådan igen på et andet tidspunkt. Han nød hans kærtegn, og kærlige kys.. Hvis der var nogen der skulle få ham omvendt til parforhold, var det da Ozzie, så meget havde han indset.
Han måtte dog slippe hans læber da han skubbede ham lidt tilbage, og betragtede det frække smil, der ikke rigtig hørte til på det ellers så uskyldige ansigt.. men det var da ikke fordi han blev mindre indtagende.. "Ja Ozzie?" svarede han langsomt, og hævede et øjenbryn, og gjorde plads til at han kunne hoppe ned, og rynkede sine bryn "hvad mener d.." begyndte han stille, men blev afbrudt af det intense kys han kort besvarede inden han trak sig væk.. han gav en lidt utilfreds brummen fra sig men lod ham fortsætte sine kys, og sukkede da han nåede maven.. han havde ligesom forstået hans hint.
Han så efter sine bukser... det var underligt at kunne se Ozzie i øjnene nu, under sex, det hele havde foregået... hmm.. frækt, men alligevel... nej, det var pænt frækt at være blind kunne han forestille sig, men nu kunne Ozzie se.. former, farver... hvad han havde følt under sine fingerspidser havde nu rent faktisk fået detaljer, og farver som hans øjne kunne følge, det var mærkeligt at tænke på...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:00 am

Ozzie sukkede stille og kyssede ham blidt på maven lige der på den bløde tynde hud.. der var han ret dejlig at røre ved, selv om det var han jo over alt.. mhmm! Han grinede stille da det gik op for Sean hvad det var han hentydet til, ja han havde jo selv spurgt om han ville mærke efter.. så.. haha! "Du er skøn.." mumlede han stille og lod sine fingre glide op af Seans ben, og ind på hans inderlår og bøjede sig ned og kyssede ham der på underbukserne.. ih.. dejligt! Han kunne rigtig mærke ham. Han smilede lidt og tog fat i hans underbuksekant og trak dem langsomt ned, til hans ankler. Han lod sine øjne glide op og fik frit udsyn og så rødmede han endnu mere.. ja.. okay så.. han sukkede stille.. wow, han så op og sendte så Sean et stort smil. Han lod så sine fingre glide op af Seans ben og kyssede ham kærligt på inderlåret. Han nåede hans inderlår nussede ham blidt, og lod så en hånd glide videre op og tog fat om hans lem og rykkede sin hånd frem og tilbage, et par gange, ind til han selv lænede sig hen og tog ham i munden, han rykkede sit hoved for og tilbage og prøvede at lade være med at smile.. han så bare så.. flot ud.. men åh hvor var han stor altså! Det var helt fantastisk, Ozzie var den heldigste i hele verden.. tænkt at få en mand.. med sådan en fantastisk krop.. åh gud altså.. og så var Sean også sød, og ikke sindsyg.. næh!
"Mhmm.." hviskede han stille.. han nød det rent faktisk selv.. åh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:53 am

Sean nød kysset på maven og lagde nakken lidt tilbage og brummede kort.. Han skævede ned til ham da han trak ned i hans boksershorts, og betragtede den klædelige rødmen brede sig over hele hans ansigt, og smilede frækt. Aww det lille pus altså.. Han blev dog mødt med et temmelig stort smil nedefra, så det kunne ikke være helt forfærdeligt.. hans rødmen var vidst bare til pynt og ikke fordi han var alt for genert. Han nød kyssene, og sukkede hæst.. det blev sværere og sværere ligesom at holde sine støn i ave... Ozzie bevægede sig efterhånden temmelig elegant, og ubesværet rundt, selvom han stadig rødmede.. og Sean kunne nu godt lide hans rødmen, det uskyldige.. mmhm. Han stønnede da han tog fat om hans lem, og lagde nakken tilbage igen da han tog ham i munden "åh.."mumlede han, og slap endnu et støn.. Det var som sædvanlig.. ud over det sædvanlige.. fantastisk.. mhm.
Han blev stående selvom det kløede i ham, efter blot nogen få sekunder efter at flå ham op på bordet og tage ham... Men han beherskede sig, det var jo også meget rart.. Han smilede lidt af hans egen hvisken... så kær altså! Det var nærmest ulovligt!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:17 am

Ozzie smilede lidt for sig selv, og lyttede til Seans hengivende støn.. mhmm, så havde han ham lige hvor han ville have ham, i hvert fald et par sekunder endnu.. ih det her var hyggeligt! Han nød det faktisk.. han kunne godt lide at få Sean.. til at.. nyde noget han gjorde, det fik det til at kilde i hans mave.. men på samme tid tændte det ham også helt vildt meget, og han længdes efter at komme op til ham igen, og smage hans læber.. og kyssede ham på halsen.. og pille ved den der dejlige brystkasse åh! Og.. selvfølgelig at mærke ham inden i.. åh! Åh! Han sukkede stille og fortsatte sine bevægelser i noget tid efter, og gjorde det i stigende tempo, imens han fortsat nussede ham på hans inderlår og mave, og ja.. alle de steder han lige kunne komme til uden at slippe hans lem.
Han slap til sidst, han måtte heller stoppe.. før det gik galt.. Sean skulle ikke komme nu, Ozzie ville først lige.. gennem.. kneppes.. hæh.. først.. åh gud altså! De ord.. hvordan var han dog bleven så sex gal.. ih, det var også Seans skyld! Nå ja, hva helved.. det var jo dejligt.. og så længe det bare.. var med Sean så måtte han godt tænke lidt.. frækt hihi!
"Hej.." hviskede han stille mod hans hals da han kom på benene igen og kyssede ham langsomt op af halsen og smilede lidt, så ham kort i øjnene og kyssede ham så blidt på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 13 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: