Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:31 am

Sean pustede langsomt ud bagefter... hvordan var det nu de var havnet der?.. nå, det var egentlig også ligemeget.. alt var dejligt lige nu, Ozzie var dejlig.. mmhm. Han smilede da han puttede sig, og lagde armene om elveren og smilede stille til ham. "Selv tak.." hviskede han tilbage og nød kysset på kinden. "Mmhm... i lige måde.." sagde han, og trykkede ham tættere på sig.. Ozzie var.. fantastisk, sød, fræk.. han havde hele pakken. Hvorfor.. ikke give det en chance, de to.. Han lå lidt i sin egne tanker,begyndte rytmisk at nusse ham op og ned af ryggen... "Er du sulten?" spurgte han stille, og skævede til ham.
Han satte sig langsomt op med ham, og gav ham et lille kys på næsen. Han rejste sig op, med ham i armene og satte ham blidt ned så han kunne stå selv.. "Vil du med ud og lave mad?" spurgte han smilende, og trak i sine underbukser.. det med at lave mad.. uden tøj på.. eller i hvertfald uden beskyttelse på et af de mere.. følsomme steder, ja det var ikke helt så rart.
Han tog ham i hånden, og hans tøj i den anden hånd og trak ham med sig ud i køkkenet og placerede ham på en stol og lagde hans tøj på hans skød "hvis du skulle fryse.. hvis du ikke har lyst til at tage det på er det også iorden" drillede han og smilede skævt, inden han kiggede lidt i køleskabet, der var en del mere forskelligt end der havde været, Ozzie havde købt tingene... han havde tænkt sig at lave en slags grøntsags ret.. sammenkogt halløj, det var ikek så svært. "Er der noget du har lyst til?" spurgte han mens han lagde tingene ud på køkkenbordet og fik overblik.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:25 am

Ozzie sukkede dybt og brummede bare lidt, og puttede sig ind til Sean, han ville gerne trække en dyne op over dem eller sådan noget, men der var ikke nogen dyne.. her.. og tæppet, ja det var måske ikke så godt, når det var det han lånte ud til folk.. der frøs.. og så ligge nogen med det, det var noget andet med en dyne, det var meningen man godt måtte ligge nøgen i sin seng.. ja nok! Han smilede stadig og nød den dejlige nussen Sean havde gang i, og strøg ham blidt over brystet med en pege fingre og mumlede lidt mod hans hals. "Ja.." hviskede han stille, han var faktisk bleven en lille smule sulten nu, det kunne være rart med lidt aftens mad og sådan! Og så kunne de planlægge hvad de skulle imorgen! For Sean skulle aldrig hjem.. næh, han skulle bare bo lige her hvor han var nem at nå.. ja.. åh det ville være skønt.. men ja, han måtte heller opføre sig ordenligt og spørge om han skulle noget imorgen inden han begyndte at planlægge alt for meget. Han lod sig løfte op og grinede bare kort, "Har du tænkt dig at bære rundt på mig sådan der for altid.. jeg glemmer jo helt hvordan man går til sidst.." drillede han bare og daskede Sean kærligt.. bag i.. hihi!
Han fulgte ham ud i køkkenet, "Ja.. " sagde han bare lidt tøvende, "Selv om jeg er ret dårlig til at lave mad, men jeg vil gerne prøve! " sagde han hurtigt og satte sig på stolen, lidt forsigtigt.. åh.. alt for meget nøgenhed, han kunne ikke lide det. Han nikkede og tog hurtigt sine underbukser på, og trak sin t-shirt overhovedet inden han satte sig igen, meget bedre.. han kastede resten af tøjet lidt væk, det var lige gyldig, han frøs ikke, han gad bare heller ikke side der nøgen.. nøgenhed og mad.. det passede ikke så meget sammen. "Dig?" sagde han bare ærligt og smilede og rødmede så lidt.. han kunne slet ikke få nok.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 10:38 am

Sean nikkede, han kunne godt forstå at Ozzie var sulten.. han skulle jo også spise, det lille pus. Han så kærligt på ham. Det var faktisk ikke med vilje.. eller jo.. det var bare at... han kunne ikke lade være. Han smilede lidt til ham, og rodede lidt i skabe og skuffer og fandt en kniv frem og et skækbræt, og lagde det på køkkenbordet og gav sig til at snitte diverse grøntsager, mens han lyttede til Ozzie. "Nah... du fik bare lige lov at blive løftet op og stå" grinede han stille "men jeg kan da få sådan en taske som du kan sidde i på maven.. ligesom babyer?" drillede han og smilede djævelsk til ham. Aldrig i livet om han ville den slags... Han kunne ikke gå rundt med Ozzie altid.. Han lod ham bare klaske ham bagi, det var okay... frække unge altså.
Han nikkede "okay, jamen du må godt være med" sagde han og smilede stille til ham og satte en gryde på en kogeplade, og rakte ud efter ham og stilte ham ind mellem ham selv og bordet og lagde nogen kartofler foran ham "Kan du ikke lige skrælle de der kartofler? der ligger et par stykker foran dig" forklarede han og lagde en kartoffelskræller til ham så han sagtens kunne ordne det hele, og Sean kunne arbejde foran ham, det var mest noget med at skære ting i stykker.. det var det nemme ved grøntsager.. simple, nemme at arbejde med.. jeps.
Han grinede stille og så på ham da han rødmede, og kyssede ham i håret "du er altså lidt sød..." mumlede han mod hans hår, og kiggede på det han lavede og på det han selv havde gang i.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 11:20 am

Ozzie smilede lidt og trak vejret dybt og lyttede.. han ville gerne hjælpe til! Han rejste sig og gik ind i stue/soveværeset og gen hen til væggen ved vinduet og trak de to knive ud han havde placeret der tideligere og gik tilbage til køkkenet og vaskede dem af, og lagde dem på bordet, "Jeg vil være med.. hvad skal jeg gøre" sagde han bare og smilede lidt drillende, imens han lod fingrene glide op og ned af skaftet på kniven, han var ikke bange for at skære sig.. selv om det faktisk skete.. ret tit alligevel, han var bare ikke god til at lave mad, det havde ikke noget at gøre med at han var blid.. næh! "Jaja.. og nej.. det gider jeg ikke.." sagde han bare stille og grinede lidt, "Jeg kan godt gå selv" mumlede han så bare og løftede hovedet lidt.. ih altså, nå!
"må jeg" sagde han bare og strålede og lod sig hive hen til Sean og en håndvask, kartofler.. okay, det kunne han.. så ikke. Han vidste ikke hvornår alt skrallen var væk jo! Han kunne ikke se det, og han kunne ikke vaske skidt af dem. "Eh.. Sean.. det kan jeg ikke.. faktisk.. " sagde han stille og synes det var lidt dumt.. at han havde spurgt om at måtte hjælpe til og så kunne han ikke noget så simpelt, "Jeg ved ikke hvornår.. det hele er af.. og jeg kan ikke se om de er beskidte.. jeg tror jeg er beder med en agurk.. eller til at skære ting i små stykker.." sagde han stille og sukkede lidt, og lænede sig tilbage da Sean jo stod bag ham. "Undskyld.." hviskede han stille og smilede kort.. det var.. flovt.. han følte sig.. dum.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 10:34 pm

"Nå det gider du ikke?" brummede han bare koncentreret og snittede videre, da han hørte at han ikke kunne finde ud af det, og sukkede let "sorry" sagde han og flyttede kartoflerne og byttede dem ud med nogen lidt grove klodser selleri. "Hvad med dem? Kan du skære dem i mindre stykker, så ville det være perfekt" sagde han og smilede lidt forsigtigt til ham "Det er mig der ikke tænker mig om" mumlede han, og rodede ham kort i håret, før han ordnede kartoflerne og dumpede dem op i gryden. Han lyttede da han lænede sig tilbage og undskyldte. Han lagde kniven og vendte ham om og kyssede ham kort, og vendte ham så om igen "Ingen undskyldninger, kom i sving, ellers får du ingen mad.." drillede han.
Han fik selv færdiggjort alle grøntsagerne og smed dem i gryden, og gav sig så til at ordne nogen krydderurter, til sidst så duftede der af mynte og krydderurter over hele køkkenet, og Sean stoppede et øjeblik op og snusede. Han lavede slet ikke mad så tit, og han måtte vende ansigtet væk og nyse kort. "undskyld, jeg er ikke helt van til den her slags...dufte og planter... " grinede han bare.
Ligesom med folk der græd med løg, så var der Sean.. der nøs... når han skulle hakke krydderurter.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 11:44 pm

Ozzie sukkede stille og smilede forsigtig, "Jov.. men det kan godt komme til at svine lidt, men jeg kan godt prøve.. " mumlede han bare lidt og rakte ud efter kartoffel skralleren og tog forsigtigt en kartoffel i hånden og lagde skrallen mod den og snittede usikkert hen over den bløde overfalde, igen.. og igen.. til han tænkte han havde været hele vejen rundt.. og skyllede kartoflen, den lignede.. et misfoster.. men Ozzie smilede stolt "Sådan der!" sagde han bare og lagde den på bordet og vaskede sine fingre, "skal jeg fortsætte mit mesterværk.. eller?" spurgte han bare drillende.. han anede ikke hvordan det så ud, men måske var han god til det.
"Okay.." grinede han bare og tog kniven og lagde de lange dimser på brættet og begyndte at snitte dem i fine træn.. se det kunne han finde ud af! "Det er lige meget" mumlede han bare, Sean behøvede ikke tænke over det, han var bare tilfreds med at han behandlede ham.. normalt.. det var rart, så måtte han jo selv sige fra når der var noget han ikke kunne. Han grinede lidt og smilede frækt og nikkede så bare "Jeg er færdig.." mumlede han bare hurtigt og rakte flabet tunge af ham, "Hvad skal jeg nu.. jeg kan dække bord!" sagde han hurtigt og kiggede hen mod Sean da han nyste og grinede let, "Prosit.." hviskede han stille og strakte sig på tær og kyssede ham på næsen.. hihi!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:19 am

Sean så på ham da han forsøgte sig med en kartoffel og smilede skævt "det var fint!" sagde han og grinede lidt og betragtede kartoflen der havde fået et temmelig spøjst udseende. Men det var ligemeget, den var blevet fin.. den kunne nok godt spises alligevel.Han grinede stille "altså for min skyld ingen alarm, men du skal lave det du helst vil.." formanede han ham om.Han ville da ikke have at han ikke fik lov til at lave hvad han gerne ville, så ville han skrælle kartofler, så skulle han da have lov til at skrælle kartofler.
Han så på det han havde lavet "fint, tak for hjælpen.." sagde han. "Jeg synes det er en fin ide, dæk du bare bord" grinede han og smilede skævt "tak tak..." sagde han til det lille prosit.
Han hældte lidt krydderier over grøntsagerne, stegte dem med det, og hældte lidt vand på så det kunne koge ind. Da det havde kogt lidt puttede han lidt salt i og kogte kartoflerne i den efterhånden jævne masse. "jeg ved ikke hvordan det smager.. jeg tror det smager fint... jeg ved det ikke" grinede han så og stak kort en ske i massen.. var det ikke sådan man gjorde det? Og lod tungen glide over det blanke metal og mærkede varmen fra grøden.. eller.. hva fanden det var... Det var okay, det kunne godt bruge lidt salt, ellers var det fint, ikke for fersk ikke for vagt... Han hældte lidt salt i "så kan vi vidst godt spise" sagde han og satte gryden hen "du kan bare sætte dig" sagde han blidt til ham, og rakte ham grydeskeen "hvad vil du have at drikke?" spurgte han og gik hen mod køleskabet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 10:44 am

Ozzie sukkede stille og smilede lidt og nikkede.. fint og fint.. han ville jo heller ikke ødelægge maden, men på den anden side, så var det jo også en god ide.. men han bestemte sig for at øve sig i at skrælle kartofler en anden dag. "Nej tror bare jeg lader dig om det.." sagde han så hurtigt og begyndte at finde bestik og diverse frem, han dækkede hurtigt bord, men begyndte at kede sig lidt, og gjorde sig så umage med at side og folde servietter og dække op med lysetager og stearin lys, dæk servietter, og alt muligt andet, og satte til sidst lidt musik på.. sikke en fin romantisk middag det var bleven til alligevel!
Kom og sid! sagde han hurtigt og sørgede for at alt stod som det skulle, og viste Sean hvor den varme gryde skulle stå, så den ikke brændte bordet, og kiggede kort op "Vin.." mumlede han stille, da han havde sat vin glas på til dem begge to.. han havde også dækket op til Sean.. han vidste ikke.. om Sean ville have noget.. men nu var han jo sikker, så måtte Sean selv bestemme og sådan. "Jeg tror det smager godt! Det lugter i hvert fald godt.. kom kom!" skyndte han, og fik så endelig Sean ned og side ved det lille firkantet bord i hjørnet, der hang sammen med det lille køkken.. nej der var ikke meget plads.. men han kunne godt lide det.. det var småt.. men hyggeligt, og så kunne han også bedre finde rundt i alting. "Vil du.." hviskede han stille og rødmede så lidt da han rakte Sean sit glas, da han spurgte om han ville skænke op til ham.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 22, 2012 10:23 am

Sean lagde godt mærke til at han gjorde det hele meget fint... "Hvor er du sød" drillede han og lyttede til musikken mens han gjorde sig færdig og så på ham da han havde sat gryden og nikkede til det han ville have at drikke og gik over til køleskabet, og stak hovedet i det for at se efter en vin, og trak en flaske ud og lukkede køleskabet, og gik tilbage til ham.Han smilede og nikkede og satte sig og rakte ind over bordet med flasken så han kunne hælde op til Ozzie "Ja selvfølgelig.." sagde han og hældte en fin mængde i glasset og stoppede. "Så.. værsgo'" sagde han "spis du bare..." sagde han og grinede "og hvis den mangler noget må du sige til, så må den få noget.. salt.. eller noget" grinede han og hældte noget vin op til sig selv... det var ikke så tit han fik vin.. han fik ofte whiskey, eller scotch.. eller vodka, men det var byture og den slags, ikke så meget til hverdag.
Han kunne ikke finde et rigtigt tidspunkt at drikke på en hverdag, og han havde egentlig heller ikke rigtig lyst. Så han gjorde det ikke. Han tog et sip af vinen og så ned i den... og smagte... jo den var fin. "God vin, en du selv har valgt?" spurgte han og øste lidt mad op på sin tallerken.. han kunne jo godt spise lidt selvom det ikke gjorde nogen forskel...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 22, 2012 10:54 am

Ozzie smilede bare lidt og rystede hurtigt på hovedet "Nej.. jeg er ej.." mumlede han bare hurtigt men rødmede alligevel lidt.. fandens altså.. dumme Sean! Hvorfor skulle han altid være så rar.. og dejlig.. mod ham.. aj.. nå lige meget, det måtte han gerne.. han kunne godt lide ham! "Tak" sagde han forsigtigt og tog fat om vinglasset og hævede det til en skål og klinkede det kort med Seans og smilede stort inden han smagte.. rødvin.. hmm, det var ikke fordi han ikke godt kunne lide vin! Han var bare lidt kræsen, den måtte helst ikke være for sur, så gad han ikke drikke det.. men sådan noget frugt vin.. eller hvad var det nu det hed.. eh.. Sangria ja! Det kunne han rigtig rigtig godt lide! Mhmm!
Han sukkede lidt "Hva?" mumlede han men nikkede så bare hurtigt og stilte vin glasset fra sig, han skulle jo heller ikke side der og bælle bare fordi han var langsom om at smage.. hmm. Han tog sin ske op og begyndte at spise, han var faktisk ret sulten, så det røg hurtigt ned. Han smilede lidt "Det smager dejligt, du er en god kok.. åh du kan være mit lille kæledyr! Og så kan du lave mad til mig! Og læse højt for mig! Og strippe for mig.. og sådan noget!" sagde han bare og grinede og smilede drillende inden han spiste vider.. det kunne da være hyggeligt! Ja det ku!
"Nåh.. ja.. eller nej.. ikke med vilje.. jeg tager bare en.. du ved tilfældigt.. " sagde han stille og smilede "så får man prøvet lidt.. forskelligt af, og hvis jeg godt kan lide den, gemmer jeg flasken, eller får en til at skrive ned hvad den hedder.." sagde han hurtigt og smilede stort til Sean.
"Hvad skal du imorgen? Sover du hos mig i nat.. eller?" sagde han forsigtigt.. og håbede.. inderligt.. at Sean blev der.. blev hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 22, 2012 10:08 pm

Sean kommenterede ikke at han ikke vill være sød..eller at han i alt fald var uenig, Sean vidste godt hvad han selv tænkte. "Skål" mumlede han stille tl ham og tog en lille tår af vinen... hmm. Han stak skeen i massen på tallerkenen og rodede lidt i det mens han lyttede da Ozzie smagte på det, det glædede ham at han kunne lide det. "Det var godt.. nah, bare heldig" grinede han og drik lidt mere vin. Den var ikke så sur, det var meget godt. Desuden passede det frugtige lidt bedre til grøntsagerne. Han så overrasket på ham og grinede så lidt "kæledyr?" sagde han skeptisk og rystede lidt på hovedet, mens han lyttede til Ozzies forståelse af kæledyr. "Jeg synes det lyder mere som slave.. grinede han og fik fat i Ozzies hånd hen over bordet og gav den et klem før han slap igen "men tjoo... det kan vi godt sige, og dog.. jeg ville dog hellere se at det var dig der tog tøjet af.." sagde han og smilede frækt til ham.
Han nikkede "det lyder ganske fornuftigt.." sagde han smilende, det var da en ide... for det var nemmere for Ozzie på den måde. Han stak lidt til maden igen og spiste en lille smule, og så kort ud af vinduet i køkkenet da han hørte spørgsmålet.. gud.. han havde helt glemt verden udenfor, sit eget hjem.
Han blev lidt slået over den indsigt.... "Imorgen.." mumlede han tankefuldt.. han burde tage hjem, og sikre sig der ikke var blevet så støvet at han kunne trille støv-snebolde. "Jeg burde nok tage hjem, men jeg vil godt sove her i nat hvis du ikke har noget imod det?" sagde han let. Han havde vænnet sig til at bo sammen med Ozzie... utroligt. Det havde han alligevel ikke forestillet sig.
"Har du det ellers.. fint med at jeg er her"? spurgte han stille... det kunne jo godt være at han ikke delte hans oplevelse om at det... faktisk gik okay, på trods af at de havde skændtes, eller... Sean havde råbt af Ozzie..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 12:13 am

Ozzie smilede lidt og sukkede stille, han spiste færdig i stilhed og tog en lille smule mere.. han var jo heller ikke så stor.. og sådan der, så han kunne altså ikke spise så meget, han skubbede bare tallerkenen fra sig da han var færdig og så op, og drak lidt mere vin.. mhm, den her var nu meget god. "Ja?" mumlede han og rødmede så lidt.. slave.. ville Sean være hans slave? Aj helt ærligt, det var måske at gå lidt for langt.. men han måtte godt blive og sådan, måske kunne de være.. kærester eller sådan noget i stedet for.. måske. Han så op og så lidt uskyldigt på ham, "Men det var var ikke på den måde.." forsøgte han stille og mærkede det lille klem og grinede så ved det han sagde og rystede på hovedet som blev han helt tomat rød i hovedet.. åh.. så flovt.. han.. hmm.. "Sean.." klynkede han let og så væk og trak sin hånd til sig. Han nikkede bare kort og smilede lidt. "Er der noget.. galt?" mumlede han lidt stille, da han så Sean's ansigtsudtryk. Men han måtte være enig i.. at de var faldet lidt.. ind i deres egen lille verden her.. men det var jo rart.. bare dem to. "Okay.. har du lyst til at.. lave noget.. sammen med mig.. måske imorgen aften så?" sagde han stille og smilede lidt.. han vidste godt at han måske.. pressede lidt meget på, men han kunne virkelig godt lide at være sammen med Sean.. det gjorde ham bare.. i beder humør.. hele tiden.. det var rart.. han slappede også mere af når han var her.
"Ja.. bliv.. bliv så længe du vil" sagde han stille og rejste sig så, for at tage af bordet, og begyndte så at vaske op bag efter.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 10:48 am

Sean spiste kun et par mundfulde mere, så kunne han ikke rigtigt... mere. Han så på Ozzie, og smilede lidt, han var glad for at han spiste godt.. selvom han ikke spiste så meget. Så var det godt, og han havde gjort sit for at spise, og han var sikkert propmæt så Sean var helt fuld ud tilfreds. Han drejede sit vinglas lidt og så på det mens bevægelsen fandt sted.. en rolig, monoton bevægelse.... hm. Han så hurtigt op da Ozzie klynkede og blev rød i hovedet og lagde hovedet på skrå... "Hvad er der galt..?" mumlede han blidt og smilede da han fik næsten samme spørgsmål. "Nej der er intet galt.." mumlede han og så på ham og lænede sig tilbage i stolen.
Han drak lidt af vinen og så kort på vinduet før han så på ham igen og nikkede "jo.. det kan vi godt..hvad har du lyst til?" spurgte han stille... der havde været stille på politifronten, Sean havde ikke hørt noget, han havde også været ude... jo for at spise.. og der havde ikke været gang i den.. det var da en fordel.
"Det gør jeg så.." sagde han blidt og så efter ham... Hmm. Han rejste sig og hjalp med at tage resten af bordet og gik hen og stilte det på køkkenbordet ved siden af ham og stilte sig så bag ham og kyssede ham i nakken, og trak lidt ned i trøjen i hans nakke, og kyssede ham blidt på hans ryg. "Mmhm... Kan jeg hjælpe dig?" spurgte han blidt mod hans øre, og så på opvasken.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 10:32 am

Ozzie smilede lidt og begyndte bare at vaske op, det var da noget han kunne finde ud af.. så kunne Sean tørre af eller noget, og stille på plads hvis han altså kunne finde rundt i køkkenet.. tingene skulle jo gerne stå det rigtige sted.. ellers så blev det værst for Ozzie.. når han ikke kunne finde noget.. hm. Han grinede bare let af deres spørgsmål der ligesom.. var det samme. Han rystede bare på hovedet kort, han var nok lidt.. fjamset når det gjaldt sex.. det var ikke noget man som sådan talte om, det var bare noget man.. gjorde.. hmm..
Han tænkte lidt, hvad havde han lyst til? "Vi skal på club!" sagde han så bare og smilede lidt hemmelighedsfuldt.. og så skulle de danse! Åh ja.. også selv om Sean ikke ville, der var ingen vej uden om.. men det holdte han for sig selv, lidt endnu.. for Sean skulle jo helst dukke op også.. ik. Han vendte sig kort mod ham og smilede lidt inden han fortsatte sine.. pligter.. Han sukkede "tak.." mumlede han bare stille.. det var lidt svært at sige.. uden han lød alt for klæbende men det var jo sandheden, "Jeg kan godt lide når du.. er her.." sagde han så.. det var sandt.. han følte sig tryg.. og rolig.. det var.. rart. Han sukkede lidt da han begyndte at kysse ham i nakken, og sukkede dybt.. åh det var rart.. men alt for distraherende.. ih! Han grinede og tog bare noget af skummet op og sprøjtede det på Sean og rakte tunge af ham, "Du kan tørre af kan du!" drillede han ham bare, men skyndte sig at kysse ham på kinden og smilede frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:04 am

Sean så overrasket på ham da han hørte hvad han ville... på club..? Men hvorfor? Ozzie var blind og hvordan ville det ikke gå? Han trak langsomt på skuldrende "okay... hvis det er det du vil" brummede han og slap hans trøje så han kunne.. ja, trække vejret og vaske op. "Jeg kan også godt lide at være her" sagde han blidt og smilede lidt til ham som han stod der og var.. husmor agtig. Sean spruttede lidt da Ozzie sprinklede skum i hovedet på ham og tørte det af "skal du være fræk eller hva?" grinede han, og lod kort sine hænder finde vej ind under hans trøje og lagde sig om hans hofter.. mmhm. Han måtte dog slippe igen lidt efter og rakte ud efter et viskestykke så han kunne hjælpe med at tørre af og stilte sig ved siden af Ozzie og tog de ting han allerede havde vakset og tørrede det.
Han blev stående der en rum tid ved siden af Ozzie, var rolig... men indeni tænkte han stadig over hvordan det skulle gå den følgende dag, han var overhovedet ikke typen der dansede.. drikke kunne han godt, og tale med fremmede men.. alt andet der hørte nattelivet til var han ikke interesseret i. Hvorfor ville Ozzie gerne det? Hvad fik han ud af at tage sådan et sted hen?.. Hmm.. måske ville han også bare... danse og have det sjovt, det kunne man jo godt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 1:49 pm

Ozzie smilede bare og sukkede lidt, var farlige Sean bange? Det var da underligt.. Det gjorde man jo.. meget.. eller Ozzie gjorde i hvert fald, gik på club.. drak godt nok ikke.. og røg heller ikke.. åh forfanden.. men han dansede! Og talte med folk, og hyggede sig, det var sjovt.. og der var mange unge mennesker.. men måske var Sean bare ikke typen.. men han virkede heller ikke som den allermest sociale type.. men det gjorde ikke noget, Ozzie var heller ikke altid med på det hele.. men han skulle nok passe på Sean, og så kunne de danse sammen! Ja.
"Det er det jeg vil, men bare rolig jeg skal nok passe på dig.. og sørge for du kommer hjem inden klokken 10 og kun drikker coca cola light!" sagde han bare med en drillende tone og grinede stille. "Ja.. det er hyggeligt.." sagde han stille, "Jeg er glad for at.." begyndte han men mærkede så Sean finger og rakte ud efter ham og daskede let til ham, "Hold op.." mumlede han bare og rødmede og så ned.. ih altså. Han skyndte sig at vaske resten op, og rydde ting op.. og alt sådan noget, og blev færdig så hurtig han kunne. Han tog fat om Seans håndled og trak ham med ind i stueen og sukkede blidt, lagde hans arme om sine hofter og puttede sig ind til hans bryst og lagde sine fingre mod hans mave og lagde sit hoved ved hans hals.. mhmm. "Hvad skal vi lave.. hvad har du lyst til.. vil du se en film.. eller sådan nogeT?" hviskede han stille og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:01 am

Sean rakte tunge af ham "Jaja du... den er god med dig" sagde han bare og grinede lidt af ham.. passe på ham.. åh ja, det kunne sikkert også være rigtig sjovt... Den blinde og den der slet ikke agerede korrekt. Aha.. "Mmhm.. coca cola light" sagde sarkastisk han og lod som om han skulle dø, og grinede så lidt, inden han kyssede ham i tindingen. Han fnisede lidt da han daskede til ham "av av, slår du nu?" peb han, men gjorde ikke det store ud af det, da Ozzie trak ham med ind i stuen. Han nåede kanp nok at tørre det sidste af. Han smilede da han standsede op og lænede sig ind til ham. Han lænede sig ned og kyssede ham i håret og tog et bedre tag omkring hans hofter og lyttede.
"Ville du få noget ud af at se film?" brummede han mod det mørke hår, og førte ham med sig hen til sofaen, og satte sig ned og trak Ozzie med ned så han kunne sidde lidt der. "Vi kan også lave noget du kan være med til? Læse... jeg kunne læse, for dig? Eller.. hvad laver du egentlig hvis du skal... tilbringe en aften alene hjemme?" hviskede han stille mod hans øre og, nappede kort i det. Han var sød som han puttede der... Og Sean havde overhovedet intet imod det. Putteri... var lidt belastende, men det var jo Ozzie, så Sean.. kunne sagtens klare det. Men han vidste nu aligevel ikke helt hvad Ozzie foretog sig når han var alene...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:50 am

Ozzie sukkede blidt og kiggede lidt i Sean retning og smilede så bare og lukkede kort øjnene i, men åbnede dem bare igen.. Sean havde jo sagt han ikke havde noget imod det.. så det gjorde vel ikke noget. "Hey.. prøv lige at komme.. her.. jeg skal lige prøve noget.." sagde han stille og rakte ud efter Sean og tog fat om hans håndled og hev ham hen til sig og kyssede ham kort i panden. "vær min forsøgs kanin.. kom.." sagde han stille og smilede og rødmede så lidt.. "nej.. jeg slår ikke.." brummede han bare.. det var ikke på den måde jo! Han skulle ikke beskylde ham.. nå. Han grinede kort og lod sig blive trukket ned i sofaen.. okay okay så. Han klisterede sig bare fast til Sean, han kunne ikke lide at.. være væk fra ham.. nu når han var der, kunne han jo lige så godt have ham så tæt på som overhovedet muligt. "Ja måske.. " sagde han stille og grinede lidt. "Men jeg ville nok være lidt irreterende.. og spørge om ting.. en gang imellem.. når jeg ikke kan lytte mig frem til hvad der sker.." sagde han bare og smilede, men han havde jo set mange film.. det var okay, han kunne sagtens se film og nyde det også.
"Det ved jeg ikke.. læser en bog.. tegner.. spiller guitar.. går en tur.. tager på cafe.. eller på club.. møder folk.. ellers går jeg tideligt i seng og sider bare og hænger lidt ved vinduet" sagde han bare drillende og sukkede dybt.. gid... man kunne se stjerner.. det var nok noget af det han savnede aller mest. "Kom.." sagde han blidt og kravlede tætter på Sean og lagde sine fingre mod hans ansigt, og trak ham med ned i sofaeen, ned og ligge.. Ozzie nederest. "Jeg vil se dig igen.. du har smukke øjne.." sukkede han lidt trist i det.. han vidste ikke hvordan.. men han kunne jo prøve.. han ville se ham! nu.. øv altså.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:29 am

Sean så spørgende på ham og smilede lidt "Hvad skal jeg?" mumlede han spørgende og fulgte med. Han nikkede og smilede til Ozzie da han forklarede hvordan han så film "Jo det kunne jeg vil godt overkomme.. " mumlede han og lagde hovedet lidt på skrå mens han tænkte over det... det kunne nok godt lade sig gøre. Han lyttede da han beskrev sine hverdagsaftener og grinede lidt og rodede ham blidt i håret "din lille romantiker" drillede han, med henblik på kommentaren om at sidde og stirre ud af vinduet og sukke.. han kunne lige se det for sig..og så Whitney Houston eller sådan noget i baggrunden. Han kyssede ham i panden og snusede kort duften af ham helt ned i lungerne. Han lod sig trække med ned og ligge og betragtede hans ansigt over sig. Han sukkede let til det hele... ja det ville han også gerne... eller han ville gerne se ham i øjnene, han længtedes efter den korte kontakt.. "Du ved, måske kunne vi.." mumlede han, men blev afbrudt ved en mærkelig hyletone i sit hoved, og tøvede lidt... hvad var nu det...? Hans blik blev sløret, og han slækkede grebet i Ozzie "Ozzie..." mumlede han diffust.. "Ozzie... det.. du er nød til..." hans stemme døde ud, og han lukkede øjnene kort, havde han ikke...taget sine piller den dag?
Han slog øjnene op. Han lignede stadig Sean, det eneste der havde ændret sig var det iskolde blik der beregnende gled rundt i stuen. Det kendte ikke stedet... Hmm. Han løftede hovedet og så på Ozzie over sig, og lagde hovedet på skrå, og snusede ind.. åh den duft.... Han blottede sine tænder, og hvæsede lavmældt som en slange der havde tænkdt sig at bide så snart muligheden var der. Han greb hans hage og vendte op og ned på dem så han lå nederst "Mmhm... du dufter vel nok godt..." den ru stemme var ikke van til at blive brugt.. det var ikke Seans... Han greb hans hænder og holdt dem op over hans hoved "Hvordan mon du så smager?" hviskede han, med et let grin og bøjede sig nedover den lille elver, ned til hans hals.... snusede dybt ind igen og slikkede henover bidemærkerne.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:45 am

Ozzie smilede bare lidt og sukkede "Jeg er ikke sikker.." sagde han bare.. hvad nu hvis han bare kiggede.. meget intenst.. og blev ved med at stirre.. ville det måske så ikke gå op for hans øjne.. at han prøvede at se.. og at han så skulle se! Jov måske.. han vidste det ikke, men han var næsten villig til at prøve alt.. lige nu.. bare for fem sekunder.. bare.. fem.
"Ja.. " sagde han stille og smilede lidt, han kunne jo meget godt lide at se film.. det var hyggeligt.. og så kunne de ligge og putte! I undertøj! Med tæppe på.. hihi.
"Neeej.. kan du selv være nå.. " mumlede han bare og trykkede ham på næsen og kyssede ham kort på læberne.. mhmm. Ozzie smilede lidt, "Ja hvad?" spurgte han bare da Sean stoppede midt i en sætning og bed tænderne lidt sammen.. hvaddd.. han kunne ikke bare stoppe sig selv. Han lyttede lidt til Sean der gentog hans navn og smilede forsigtig. "Hvad er der Sean?" spurgte han bare lidt mere bekymret.. hvad var der nu galt? Han rykkede lidt på sig under Sean og skubbede blidt til hans brystkasse.. han ville op og side.. men han var bare.. nå.. ih altså. Han gispede let da Sean væsede af ham.. hvad helved skulle det til for! "Stop.. Sen det er ikke sjovt.. slip mig.." sagde han stille, og sukkede dybt.. han gad ikke lege.. lige nu.. hvad var det også for en mærkelig leg.. han behøvede sgu da ikke gøre ham bange.. nå. Han skælvede lidt ved den klamme.. børnelokker stemme han havde fundet frem.. hvorfor nu det! Han vred sig lidt.. til hans hænder blev holdt stille, han gispede igen. "STOP SÅ!" sagde han surt og trak i sine håndled.. satans. "Jeg synes ikke det er sjovt.. giv nu slip Sean.." klynkede han bare. Han mærkede så hans.. tunge.. og åh.. nej.. nejnejnej! Han ville ikke tænde på ham, når han opførte sig sådan der! Han skulle være sød. "Du må ikke.. stop.." klynkede han og pressede lidt på. "Stop.." sukkede han stille.. åh.. dumme dæmon altså!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:17 am

Sean.. eller nej, det var vidst på ingen måde Sean denne her omgang. Han smilede grumt, og blottede de gruopvækkende hjørnetænder. "Sean? Nej, min lille velsmagende ven, det er jeg bestemt ikke!" grinede han hæst, og omtalte sin anden side som Det. Han snusede længselsfuldt til de to små huller i halsen... åååh.. Det var bestemt ikke dårligt selvom en lille stemme bagerst i hans hoved larmede temmelig meget, råbte og skreg noget om at han ikke måtte gøre noget, han måtte ikke røre ham! Men det var han da fuldkommen ligeglad med. Han gjorde hvad han ville, og lige nu.. ville han helst flænse elveren til små bitte stykker...
Han slap ham så... "Nej... det ville være for nemt.." sagde han, og smilede grumt og hev ham med op og stå og trak ham med ud i det der måtte være køkkenet og slyngede ham fra sig, væk fra døren selvfølgelig, og rodede i skufferne "Hvad vil du helst? Dø hurtigt...? Eller bevidne hvordan jeg skærer lunser af?" brummede han uhyggeligt med den rustne røst... Hmm...
Han fandt en kniv, lod den løbe henover håndfladen så han kunne mærke blodet løbe nedover... "Hmm.. skarp... jeg kan godt lide mennesker, nå nej, undskyld, elvere der holder deres knive skarpe... det gør det hele meget nemmere, selvom du nok ikke skriger nær så meget, som hvis jeg nu brugte en sløv kniv.." sagde han næsten ærgeligt "Men mad er jo mad.." sagde han så, og forsvandt hurtigt hen bag ham, og lagde skæret mod hans hals, og holdt hans hænder fast, og begyndte med et blidt tryk mod hans halspulsåren.... mmhm.. han kunne næsten smage blodet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:57 am

Ozzie gispede let og sukkede så bare og skubbede igen.. det var ikke rigtig gået op for ham.. at Sean ligesom ikke rigtig var til stede.. næh.. han troede bare Sean drillede ham, men det var ikke sjovt mere.. og nu skulle han stoppe.. ellers blev Ozzie nok bare sur.. rigtig sur.. ligesom på vampyrerne.. dumme dem. "Hold så op nu!" sagde han højt, "Jeg gider ikke, Sean.. stop.." sagde han surt og gispede let da han kom op og stå.. han kunne jo forhelved ikke se noget.. og det vidste han godt og det her var ikke særlig pænt af ham.. nå. "Hvad.. av.. Sean!!" råbte han bare højt.. det var for meget.. han ville ikke mere.. han kunne mærke hvordan tårende stod op i hans øjne.. som vreden pressede på.. av.. han væltede rundt og faldt mod gulvet, bevægede sig lidt.. og prøvede at finde noget at få fat i så han kunne komme op og stå igen, han fik fat i en skuffe eller noget, og kom rystende på benene.. forhelved. "Sean.. jeg er blind.. gider du ikke godt.. stoppe.. jeg får det dårligt.." hviskede han stille, havde han glemt det.. i sin sindsyge leg.. levede han sig ikke lidt for meget ind i det måske? Han begyndte at ryste da Sean talte igen.. hvorfor sagde han det.. det var ikke rart.. og tårne stod ned om kinderne på ham imens han prøvede at få sin hjerne til at reagere.. han havde slet ikke tænkt på at flygte.. for det var jo Sean.. Sean hans skyts engel? Og nu stod han der og truede ham på livet.. hvorfor? "Hold dig væk fra mig!" skreg han bare og vendte ryggen til ham, og prøvede at finde døren.. han ville ikke mere nu. Han fik så luften af blod.. smasket i ansigtet og vendte sig hurtigt om igen og famlede tilbage mod Sean.. "Sean du bløder.. hvad laver du.. hvorfor gør du det.." sagde han med smerte i stemmen, og famlede over sig.. hvorfor skar han i sig selv! Han kunne ikke lide det.. han måtte ikke komme til skade jo.
"Du lyder ligeså klam som en klam vampyr.. stop så" sagde han surt og gik hen til ham for at få ham til at.. stoppe nu.. han vidste at.. det var jo Sean.. han havde jo ikke byttet sig selv ud med en anden person vel.. hans Sean var der.. et eller andet sted.. og han fortjente i så fald en lussing. Han kæmpede sig hen til ham, og gav ham et fortjent slag i ansigtet. "NU STOPPER DU!" sagde han vredt, og mærkede hvordan en bølge af vrede gik gennem hans krop.. åh hvor det brændte.. i alle hans åre. det brændt.. og hans øjne flakkede.. det gjorde undt.. i øjnene.. av! Han skreg inden Sean overhovedet havde rørte hans hals.. selv om det selvfølgelig også var klamt.. men der var noget andet galt.. og det fik ham til at ryste voldsomt.. og det brændte.. og så var Sean væk.. som en.. der havde brændt sig.. men.. av.. hans øjne.. det føltes som havde han stukket en kniv ind i dem! Han skreg.. højt! Og endnu engang, imens han faldte til jorden og så sig om.. han så.. sig om.. Hans klare grønne øjne lyst op, og så så han ham.. der.. Sean.. med det vilde røde hår.. drabelige øjne.. og sylespidse tænder.. slet ikke.. hvad han havde ventet.. af Sean.. første gang.. han skulle se ham.. åh.
Han rakte ud.. rørte ved hans ansigt, men Sean veg bort fra hans hånd.. som havde han brandt sig igen.. "Sean.." hviskede han stille "Du ser forfærdelig ud.." hviskede han stille og krøb tilbage mod køkkenbordet og krøllede sig lidt sammen.. det var lidt for.. overvældende.. det hele.. og det var ikke gået.. op for ham.. at han.. så... endnu.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 12:34 pm

Det mærkelige produkt af Seans sind bevægede sig let i køkkenet, overhørte de mange protester, og pladder som elveren lukkede ud "Iih, hvor du dog larmer! Hvordan holder han det ud!" mumlede han surt, og... han blev så overrasket, midt i tårestrømmende, vreden og Ozzies uendelige snakken fik han et slag i ansigtet. Han pustede langsomt ud, som om al luft gik ud af ham og knurrede så, dybt som et dyr. En eller anden arrig bjørn i en eller anden canadisk skov måske... det var nok der lyden kom fra, en eller anden dunkel dyb undergrund... hans hale, nærmest som svar på tiltale fejede henover gulvet og hans trøje gav en sprukken lyd fra sig da vingerne brød igennem stoffet. Det skete kun når han var provokeret nok, og lige nu var det jo ikke Sean der var i kontrol... længere.
Han hørte hans skrig der skar sig gennem volden og vreden og... det flimrede for hans øjne, et øjeblik var det et frustreret bekymret blik der kom til syne i hans brune øjne, det næste den iskolde vrede. Han slap kniven da han rørte ved ham med et hyl og trak sig bort, smerten havde været som at ligge kinden mod en varm kogeplade... nej!
Han tumlede et par skridt bagud, gemte sit ansigt i sine hænder med en vred mumlen, noget om død og helvede, og åndsvage skovtingester, og så kollapsede hans knæ som om de ikke længere lystrede og hans sank ned på knæ, og hang... som om han var blevet træt.... den vrede mumlen var stilnet af...
Han trak sine skuldre lidt sammen med et støn fik han trukket de væmmelige flagermusevinger tilbage hvor de kom fra, og det samme med hale og horn og diverse... han rørte let ved sin king med sin blodklistrede hånd og skævede til den... han spærrede øjnene op, og så hurtigt på Ozzie... en sten faldt fra hans hjerte han troede lige at det var hans blod og ikke... åh gud.. "Ozzie.." hviskede han hæst.. væk var de kolde øjne.. "Undskyld... jeg.." mumlede han træt, og rystede på hovedet "vent.." brummede han.. "Hvad var det du sagde?" spurgte han forvirret... så han forfærdelig ud? Men... den slags kunne Ozzie da ikke se?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 12:47 pm

Han gemte sit ansigt i sine hænder, han var stadig vred.. og varmene var der stadig, og alting brændte.. og han vidste han brændte, han vidste bare.. ikke hvor meget det var.. han blev bare så ked af det.. og.. gråden kom hurtigt, og han gav sig til at hulke lidt.. der i sit lille hjørne, han forstod slet ikke hvorfor Sean var så ond, han havde da ikke gjordt noget! Hvorfor skulle han opføre sig sådan.. og så se fandens grim ud.. med alt den uhygge.. og vinger.. og.. ad! Han kunne ikke lide det.. sådan ville han ikke have Sean skulle se ud.. han skulle se ud som han havde tegnet ham.. smuk som ingen mand han nogen sinde havde rørt ved.. så smuk.. men.. han sukkede dybt da han hørte Seans stemme.. den var så langt væk, han løftede hovedet og så hen på ham, gennem tårende kunne han godt ane at noget var ændret.. men han var stadig modbydelig! Han gav et klynk fra sig, og trak sig bare længere væk fra ham, og tog sig til halsen, da han ligesom.. mærkede den.. der klamme, fornemmelse.. og det klisterede mod hans hals.. ad.. han havde skåret i ham! Han var sindsyg! Han sendte ham et blik.. et blik der var fuld af sorg.. han forstod det ikke.. vreden stilnede stille af, sammen med varmen.. han var ikke sur.. eller vred.. han var så forfærndelig såret.. så bange.. han vidste ikke hvor han skulle gemme sig, og han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Han stirrede ham kort i øjnene inden han gemte sig ansigt i sine hænder igen. "Hold dig fra mig!" sagde han bare højt og krøb ind i sit hjørne og gemte sig selv. "Gå din vej.." hviskede han helt stille og begyndte så at hulke igen så tårrende lød fra hans øjne.. åh.. han sukkede og så kort op, kiggede på ham.. åh alt var så lyst! Det gjorde undt i hans øjne.. hvor var det skide sorte bind hende.. hvorfor slog det ikke fra igen, hvorfor blev han ved med at kigge.. hvorfor! Han ville ikke se mere.. han ville ikke se.. Sean var ond.. han ville ikke.. men han kunne ikke bare lukke øjnene, for de blev ved med at lyse svagt grønt, og det tågede slør var væk.. han så perfekt.. han.. han kunne ikke.. kunne bare ikke finde rundt i det.
Han kom tøvende på benene og tog fat i bordpladen og kravlede over bordet, så han ikke skulle i nærheden af Sean.. Sean og hans sindsyge knive.. og.. argh! Han gik hen i den anden ende af køkkenet og lod sig falde sammen mod døren og gemte sit ansigt i sine hænder.. Sean var.. Sean.. og han gjorde ikke mere nu, men han kunne ikke lide ham stadig.. og han sad der ved døren.. ind til Sean havde forklaret.. grundigt. Og han flyttede sig ikke. "Hvorfor.." hviskede han bare stille og ventede så.. han ville vide alt.. og han skulle bare lige vove på at røre ham! Nå.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 1:03 pm

Sean så på ham, og mødte blikket der fik det til at revne i ham.. et eller andet gjorde ondt, det var forfærdeligt, det skræmte blik, så såret... han blødte fra halsen.. åh det lille pus, hvad havde han gjort. Han blev der hvor han var, han ville ikke... han kunne godt se.. han ikke skulle komme nærmere. Han så ned og lyttede til hans hulken, skamfuldt som en hund der havde gjort noget galt. Han nikkede... han skulle nok... forsvinde.. Han vidste jo det ville ske, han vidste at... det ville ødelægge det hele det var jo derfor han ikke havde tilladt at... de kom tættere på hinanden at de ikke indledte noget, og nu... var alting ødelagt, og det var hans skyld.
Ozzie svarede ikke på hans spørgsmål.. han havde et øjeblik troet... nej, det havde han ikke. Synet fik han jo ikke tilbage. Han så ham kravle i sikkerhed, og lod ham gøre det. Han sagde intet, så bare på Ozzie... og rystede så lidt på hovedet "jeg... jeg har personlighedsspaltning.. jeg tager piller... jeg har ikke taget mine piller idag.. undskyld" hviskede han stille. Det var den korte... mest indlysende, alt det andet var jo bare fyld.
Han rejste sig lidt vaklende, og så på Ozzie som han sad der.. han kunne ikke byde ham at komme tæt på igen.. det smertede ham, men det måtte han ikke. Det ville Ozzie ikke tillade. Han gik modsat af døren, til vinduerne og åbnede et af dem "Jeg går nu" sagde han stille og fangede kort hans blik... undrede sig lidt over at have fanget det... og det ligesom fokuserede... nå.. men ja det var så også det. Han kunne sagtens flyve hjem, t-shirten var allerede ødelagt, så hvorfor spilde tid på at... sidde der og.. prøve at forklare bort han havde jo forsøgt at slå ham ihjel, for helvede... Han kravlede ud så han havde front mod Ozzie derinde "Pas på dig selv..Ikke?" mumlede han stille... det lød dumt... men... det synes han stadig han skulle.Han skar en kort grimasse så vingerne kunne trænge igennem huden igen. Tanken om ikke at skulle se Ozzie igen, turde han slet ikke tænke af risiko for humørsvingninger af anden verden.. han skulle bare hjem... hjem nu og have de fucking piller.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 8 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: