Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 04, 2013 2:06 am
Ozzie grinede bare lidt og rødmede så igen da han bedte ham om at stønne.. for ham.. ih det var da også det han gjorde! Men når han sagde det på den måde blev han bare mere genert og prøvede at holde lidt på sine støn.. men det gik jo slet ikke, han blev nød til at få al den nydelse ud på en eller anden måde, så han gav sig bare hen og sendte Sean endnu et højlydt støn.. så fuck da alle dem der lyttede.. så kunne de side og spille den af til det, han var røv ligeglad.. alt han kunne tænke på var Sean.. og hvor smuk.. og lækker han var! Og den krop det.. mmmhm! Og hans lem.. helt utroligt.. mhmm.. måske elskede han den.. krops del en.. lille.. bitte.. smule.. mere end resten af Sean.. men hey! Hvad skulle han sige! Han var røv lækker.. og han havde ikke den frække satan der.. så kunne de slet ikke have sex.. og så gav helved i resten af han sexet krop.. man kunne ikke.. bare have forspil, om og om igen.. så ville han jo brænde op! Mhmm.. han ville have det hele.. mere mere mere! Han stønnede stille og bevægede sine læber om Seans lem, i lidt længere tid end han plejede, han kunne jo godt lide det.. mhmm.. at mærke hvor.. stor Sean var.. det var så frækt.. åh! Og hans støn.. der oppe fra.. mhmm han kunne gøre det her i evighed hvis han fik lov! Men.. men.. de skulle jo vider.. i teksten.. så han kravlede langsomt op og lagde sig på Seans bryst. "Er her ikke noget.. vi kan binde dig med?" hviskede han drillende og grinede lidt.. hihi!
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 04, 2013 3:09 am
Sean smilede lidt af hans latter... åh.. præcis han skulle stønne! Og gispe og skrige! Mmhm! Så var det jo fantastisk.. jo flere lyde han kunne få ud af Ozzie der udtrykte hans nydelse, jo bedre var det! Han stønnede hæst og sukkede, åh um.. han kunne ikke helt.. holde det ud, nu skulle han altså lige opføre sig ordentligt han kunne jo ikke blive dernede for evigt "Åh.. Ozzie.. kom her!" mumlede han og stønnede kort igen da Ozzie slap ham og kravlede op og lagde sig på ham. Han grinede lidt af hans forslag om at binde ham.. "Mmhm.. måske senere.." brummede han drillende og rakte ud og trak ham ned og kyssede ham.. mmhm, han kunne jo godt blive siddene deroppe ikke? "Du kunne jo også bare tage mig?" hviskede han drillende mod hans læber og nappede ham i underlæben og kørte sine hænder op over hans lår, og kort om på hans røv.. mmhm, den var så sød altså. "Nu du sidder deroppe" drillede han, for der var ikke andre måder han skulle tages på! Ellers tak. Det var ham der gav Ozzie den i røven ikke omvendt. Det ville Ozzie nok heller ikke være med til, eller det ville han da bliver overrasket over hvis det nu skulle ske at han ønskede den slags. Han var måske også meget glad for at han ikke blev bundet.. han kune godt lide at røre ved det lille myr der! Mmh.
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 06, 2013 10:07 am
Ozzie grinede bare lidt og kiggede op fra sit pjevset sorte hår og ind i Seans mørke øjne.. de var rigtig flotte.. flotte øjne, han kunne ligge der længe og kigge ind i hans dejlige øjne og bare drømme sig væk.. væk på Sean.. åh han var smuk altså! Han rødmede lidt og kiggede ned "Jeg er her.." hviskede han, han kunne jo ikke lade være med at blive lidt genert af Seans støn, de var ret dejlige! Ja! "nånå.." brummede han bare, og smilede lidt drillende.. han havde nu ikke tænkt sig at binde Sean han drillede ham bare lidt, det kunne han godt tag.. efter alt hvad Ozzie skulle stå model til, af Seans frække og drillende bemærkninger! Ih. Han så lidt ned og satte sig langsomt op og betragtede Seans brystkasse og rødmede lidt da han sagde han også bare kunne tage ham.. åh.. jamen.. det vidste han ikke om han kunne finde ud af jo! Åh gud altså.. grænseoverskridende.. meget.. hmm. Han smilede lidt og gav et blidt støn fra sig da Sean tog ham på røven.. og lårene.. åh.. hmm. "Jeg øh.. jeg kan godt prøve.. men jeg kan nok ikke finde ud af det.." mumlede han stille og rykkede sig lidt tilbage og tog en dyb indånding.. så løftede han røven lidt op og tog rundt om Seans lem, og holdte om den til han gled langsomt ned over den, og placerede så sine hænder på hans brystkasse, og et ben på hver side af ham, imens han lod et støn glide over sine læber.. endelig! Åh..! Han så lidt ned.. okay, hvordan gjorde man? Han rykkede lidt på sig, og lod sin røv glide op og ned.. sad lidt urolig ind til han ligesom fandt en okay rytme, ikke at han var særlig god til det.. men det var okay! Han kunne halvt finde ud af det.. og det var.. rart.. mhmm.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 11, 2013 7:38 am
Sean betragtede hvordan Ozzies rødmen bredte sig henover hans ansigt.. og smilede bredt til ham, og blottede dermed sine hjørnetænder en smule. Han kunne godt overveje at bide ham.. mmhm... nej, det var vidst ikke en overvejelse, det var vidst temmelig konkret efterhånden.. han ventede bare lige lidt.. elverblod var ikke sådan at kimse af, det var faktisk ret lækkert. "Du kan jo prøve dig frem, det er vel ikke så meget der kan gå galt?" brummede han drillende, og betragtede ham da han kom frem til hvordan det skulle gøres, og gav et støn fra sig."Mmhm.." brummede han, og fulgte Ozzies bevægelser, og smilede kort til ham og bevægede kort sin røv lidt opad, og smilede let af Ozzies ansigtsudtryk.. okay, nej han skulle nok være sød nu. Han stønnede da han fandt en rytme han var tilpas med. Det var vel heller ikke så let, men det gik nu meget godt for det føltedes.. mmhm, som det skulle. Han lod ham også sidde deroppe temmelig længe, sikkert alt for længe men det føltedes.. fantastisk! Samtidig med at det var interessant at følge Ozzies selvsikkerhed i og med at han blev bedre og bedre.. hah! Han smilede kort til ham idet han fik fat om hans håndled og tumlede ham rundt i sengen så han endte nederst "Nu skulle du jo ikke blive for komfortabel deroppe.." drillede han og trykkede et kort kys mod hans læber..mmhm. Han fik lagt sig lidt bedre til rette mellem hans ben, spredte dem blidt så han kunne være der og bevægede sig så langsomt til at starte op med og slap hans læber, og lod sine kys bevæge sig ned over hans hage og ned under det flade stykke mellem hage og adamsæble, og kyssede ham så langsomt ned over struben. Han huskede godt Ozzies ord, ikke før han var inde i ham.. nej, men det var han jo også nu? Mmhm! Han blottede langsomt sine tænder lod dem glide henover den tynde hud før han lod dem synke ned igennem, sørgede for ikke at bide hvor han kunne rive nerver og vigtige årer over.. men Ozzie ville nok stadig få et blåt mærke. Han trak dog sine tænder ud lid tefter og sugede kort... smagen af Ozzies blod kunne han nok genkende hvorsomhelst.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 11, 2013 12:42 pm
Ozzie stønnede lavt og prøvede at finde Seans øjne.. åh.. de var så smukke.. det.. de.. åh! Han kunne slet ikke, han kunne ikke.. nej.. Han lod sig tumle ned i sengen.. på et faktisk lidt træls tidspunkt! Nu var han jo lige bleven god til det! Ih Sean altså! "Mhmm.. jamen jeg var jo lige.. jeg havde jo lige lært det Sean.." klagede han.. men kunne ikke holde et smil tilbage særlig meget længere og fik så også et dejligt varmt kys trykket mod sine læber.. mhmm! Han lagde sig også lidt beder til rette og strammede sine ben omkring Seans hofter og lagde sine arme omkring hans hals og trak ham ned til sig.. "Kom nu her.." mumlede han bare og pressede sig lidt op mod Seans dejlige krop.. han kunne da slet ikke få nok. Han blev dog nød til at ligge nakken lidt tilbage da Sean snusede rundt ved hans hals, og før han vidste af det bed Seans sig fast.. åh! Han gav et højt støn fra sig, og rev Seans lidt i håret, samtidig med han pressede sig mod ham.. åh! åh åh åh. "Sean.." stønnede han højt og lukkede øjnene hårdt i.
//Spring//
"Så.. har du boet.. andre steder.. end her?" spurgte han stille, og tittede op til ham fra Seans brystkasse, hvor han lå indviklet.. i Sean.. og dyne.. og puttede.. der var varmt og dejligt.. Sean var dejlig, og han ville ligge der op putte med ham altid.. og tale med ham.. om.. hans fortid.. han ville gerne.. lære ham beder at kende.. hans Sean!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Feb 11, 2013 12:57 pm
Sean så kort ned på trolden der kom til syne fra under dynen og hans brystkasse.. eller hvor det nu var han gemte sig, det var lidt svært med alle de dyner at finde ud af.. mmhm. Han brummede lidt og kyssede ham på næsen og skubbede en pude lidt bedre til rette under sit hoved mens han tænkte over spørgsmålet "altså, jeg har jo siddet på afdelingen det meste af mit liv, men.. jeg er født og opvokset til omkring... 7 årsalderen i Irland.. det irske højland.. faktisk.. vil jeg skyde på, aldersmæssigt mener jeg, hvor vi så flyttede hertil.. altså ikke til Aterswell, men til Ohio.." forklarede han, og tænkte videre over det. "Ulykken skete da jeg var elleve.. mener jeg, hvor jeg så derefter flyttede ind på Miami Psychiatry, blev forflyttet til California, og så endte jeg op her... Aterswell Psychiatric Center for mental care, mener jeg de kalder det... hvor jeg smuttede i.. Maj 2011" afsluttede han og strakte sig kort. "Altså mod deres gode vilje, men jeg tager da mine piller?" mumlede han og smilede kort til trolden under dynen... søde lille ven. Han havde faktisk boet mange steder nu hvor han tænkte over det.. og havde været flere af staterne igennem.. ja, nærmest en tur gennem USA. "Vil du med mig ud og rejse en dag?" spurgte han så stille og fandt trolden under alle dynerne og trak ham ind til sig og så ham lidt i øjnene. Et eller andet sted var han glad for at Ozzie havde sit syn.. han havde nok altid været lidt på mærkerne da han ikke kunne se, og havde nok irriteret ham mere end han gjorde nu med at være overbeskyttende og alt det der... halløj. Han rørte kort ved hans hals "Mmhm.. gør det ondt?" spurgte han stille og lænede sig ned og kyssede ham på hagen.. halsen skulle han nok lade være med at røre.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Feb 12, 2013 3:12 am
Ozzie smilede lidt og kyssede Sean mod halsen og lavede nogen stille lyde, det var ikke helt.. deres sprog.. men Ozzies sprog, selv om nogen der kendte hans sprog nok alligevel ikke helt ville forstå hans mumlen mod Seans brystkasse.. men det var bare så rart.. mhm. Han lyttede så opmærksomt til hele Seans lange tale, om hvor han havde været henne, og hvad han havde oplevet.. han blev en lille smule ked af det på Seans vejne, han syntes ikke det var fair at de der dumme hospitals nogen havde behandlet ham sådan.. Sean var jo ikke gal.. han var sød, og dejlig.. og blid og blød! Og utrolig meget elskværdig.. hans Sean, nej han var ikke gal! "Det er ikke fair.. du er ikke sindsyg.." hviskede han bare stille og puttede sig ved Sean, "Hvad var det der skete.. da du var lille? hvad har du gjordt Sean?" spurgte han så helt stille, han var lidt bange for svaret på det spørgsmål men han var også nysgerrig og ville gerne høre det fra ham, selvfølgelig tilgav han ham, lige meget hvad han havde gjordt, Ozzie havde jo heller ikke ligefrem en ren samvittighed selv.. han var skylden i sin.. søsters død.. da de var små.. mhm.. alle kunne lave fejl! Og Sean var bare bleven misforstået.. det var ikke fair. Han gjorde kort store øjne.. ud og.. rejse? Med Sean.. åh! "Ja.. ja det vil jeg smadder gerne, jeg vil tage alle steder hen med dig.." sagde han stille og rødmede lidt.. bare Sean var med, så kunne de tage til rusland for Ozzies skyld, han var ligeglad. "Mhmm nej.. det er fint.." mumlede han bare og smilede lidt, det var lidt ømt, men det skulle det nok også helst være.. det skulle nok blive fint igen! Det havde været.. så dejligt.. ah.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Feb 12, 2013 9:22 am
Sean nød de små kys på halsen og smilede til den lille trold der lavede lyde og puttede sig. Ja han var i sandhed sød.. han var nok meget god at have omkring sig, så havde Sean noget at fokusere på, nogen at tænke på, at være omsorgsfuld omkring... Det havde han ikke haft før, der havde han haft hyppigere anfald end nu. Han grinede stille og trykkede ham blidt ind til sig og snusede til hans hår.. mmhm... elver.. "Lidt sindssyg er vi nok alle sammen.." mumlede han stille og strøg ham over ryggen "nogen har det bare værre end andre.." tilføjede han så. Selv havde han det jo fint, han kunne bare ikke styre sig når det så endelig skete.. eller huske særlig meget for den sags skyld. Han så lidt ned i det sorte hår... havde han ikke sagt det? Hm. Han sukkede "Det gik bare...galt.." brummede han stille og lod sine fingerspidser glide langsomt op og ned af hans ryg, mens han overvejede hvordan han skulle formulere sig. "Jeg må have fået et anfald.. som resulterede i.. ja du har jo selv oplevet det, jeg nåede bare ikke så langt med dig som jeg gjorde med dem.. min familie altså" forklarede han. Han havde ikke lyst til at forklare hvordan han havde slået dem ihjel på så grusomme måder som han kunne.. eller han havde druknet sin mor i køkkenvasken, kvalt sin søster og bidt sin far til blods for dernæst at futte hele hytten af... så vågnede han selvfølgelig bagefter.. hmm. Han smilede da han indvilligede i at tage ud og rejse.. det kunne da være sjovt. "Det ville være hyggeligt.." mumlede han og kyssede ham i panden og lyttede... godt.. biddet var ømt, men det gjorde vidst ikke ondt.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Feb 12, 2013 11:33 am
Ozzie tittede op til ham og fandt hans øjne.. mhmm.. han ville gerne hjem nu.. men hjem var ikke sikkert.. her var sikkert, men.. han ville ikke være her, det her var ikke noget rart sted, det var en club.. for fanden, og klokken.. den var vel snart middag? Han havde jo siddet oppe hele natten.. og ventet.. og så var det bleven morgen, og så havde de.. snakket.. og haft sex.. og nu var klokken vel mange, men han var bare så træt, og havde undt i hovedet.. han havde ikke lyst til at kravle ud af sengen og trække i tøjet.. åh.. kunne de ikke udsætte det lidt.. han skulle bare lige have.. bare en lille lur! Han lyttede opmærksomt.. nej Sean havde aldrig før fortalt om.. om hvad der skete.. kun hvad der var sket bag efter og sådan, ikke fordi Ozzie ville snage, han ville bare gerne.. lytte og lære ham beder og kende, og man kunne jo ikke kun fortælle alt det gode.. for det dårlige hørte også til jo. "Nå.." mumlede han stille.. havde han dræbt sin egen.. familie? Åh det lød uhyggeligt.. det var.. forfærdeligt.. åh gud. Han gemte sig under dynene lidt og prøvede at tænke.. hmm.. hvad hvis han en dag blev sur på Ozzie også? Han ville ikke slås ihjel af sin.. store kærlighed.. eller hvad man nu måtte kalde det.. men.. han kunne vel godt forsvare sig selv, og Sean.. han.. han kunne jo ikke gøre for det.. det måtte han huske.. åh.. men måske hvis han nu.. øvede sig i at være stræk! Så kunne det være han kunne.. lære ikke at miste kontrollen så let.. hmm. "Ja.. hvor skulle vi så rejse hen?" sagde han stille og tittede frem fra dynene igen.. han ville ikke snakke mere om det andet, det gjorde ham ubehagelig til mode.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Feb 12, 2013 11:53 am
Sean mærkede hvordan Ozzie krøb længere ned under dynerne og gemte sig efter han havde forklaret hvordan det hele stod til... med hans fortid. Han brummede let, og satte sig op i sengen og strakte sig "hvorfor spørger du når du ikke kan lide svaret?" mumlede han og grinede så lidt.. Det måtte Ozzie jo selv om, men Sean havde gjort hvad han havde gjort, og det stod ikke til at ændre. Hvis det gjorde gav han gerne alt hvad han ejede og havde for at få sin familie tilbage, han ofrede gerne sig selv, tog deres plads, for mordene havde ikke været berettiget.. hans far havde været en drukmås, true that, men han havde aldrig været ondsindet. Hans mor havde været en nydelig dame, der fandt stor nydelse i sit blomsterbed, passede hus, var en god hustru og mor. Han søster var knap nok kommet over de 10 år, hun var vel et par år yngre? Han havde glemt det... hun havde også bare været en ganske normal lille pige, der elskede kunstskøjte løb overalt på jorden. Nej, han angrede det, og fortrød det hver eneste dag. Men han var også overbevist om at det ikke var ham selv der havde gjort det, det var ikke Sean.. det var noget andet, en del af ham... der ikke burde se dagens lys. Han rejste sig fra sengen og greb sit tøj som han tog på, stykke for stykke eftersom det lå lidt spredt ud over det hele. Han vendte sig om mod Ozzie, og strøg en hånd gennem det røde hår "Det ved jeg ikke... bare.. væk, for a change" sagde han og trak på skuldrende og smilede til ham. "Det bliver nok ikke lige nu alligevel" sagde han og strakte sig "jeg har en jagt jeg skal have gennemført først... måske bagefter det" sagde han og satte sig på sengen ved siden af Ozzie.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 13, 2013 9:51 am
Ozzie kiggede lidt på ham og rystede på hovedet "Det var ikke det jeg mente med det.. jeg skulle bare lige.. tygge lidt på det.." sagde han roligt og satte sig langsomt op i sengen ligesom Sean og gabte lidt.. åh skulle de op allerede, kunne de ikke sove lidt.. ih Sean altså.. øv.. han var så træt.. så uendelig træt.. mhmm.. nå så måtte han vel drikke noget kaffe og prøve ikke at falde i søvn.. mhm. "Jeg synes stadig ikke det er fair.. " sagde han roligt, "Det var jo ikke noget.. du.. kunne gøre for.." hviskede han stille og så ned.. det var faktisk svært at snakke om, men ikke fordi han.. med Sean.. eh.. mere fordi han selv.. det var meget han selv kunne relatere til.. og ja.. det gjorde undt.. Ozzie havde jo selv været udsat for noget.. ligende, han havde dog stadig væk sin mor og sin far, men han havde stadig.. mistet dem.. sin familie.. alle sammen.. siden den dag.. åh. "Det er bare svært for mig.. fordi.. jeg.. nok selv.. har det lidt på samme måde.." mumlede han stille og kiggede på ham.. nå.. nok om det.. han ville ikke.. hm. Han så lidt på Sean da han rejste sig og tog tøj på.. og snakkede om sin jagt.. åh gud. "Nu?" mumlede han og gabte.. men stod så alligevel op og tog også tøj på lidt sløvt godt nok.. men hvad fanden. "Okay.. så jeg klar.. kom.." mumlede han.. Sean havde jo overgivet sig.. Ozzie måtte godt komme med.. mhmm. han vendte sig om for at skjule endnu et gav.. åh.. til helved med det, nu skulle han have hævn! Ingen skulle slippe godt fra at true hans Sean.. nej.. nå!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 13, 2013 10:32 am
Sean nikkede bare, jaja. Han så op da Ozzie rejste sig og begyndte at tage tøj på, og lyttede. Han rynkede sine øjenbryn "Det bliver du nok nød til at forklare.." mumlede han stille... for han kunne ikke helt se hvordan det var ens? Ozzie var da ikke sindsforstyrret? Eller.. måske var det mere det... med at han ikke rigtig havde kontakt til sin familie mere. Han rejste sig og lagde armene om ham bagfra og trak ham ind til sig og brummede lidt mod hans nakke. Han ville stadig helst ikke have ham med.. "Mmhm, jeg vil hellere have dem ud af verden nu, end jeg skal gå og bekymre mig.." brummede han lavmældt, og kyssede ham i nakken. Han ville nu helst have at Ozzie tog hjem og sov.. så var det hele ovre til når han vågnede igen. Men altså.. han havde jo bedt om det, og Sean skulle nok tage sig af det hårde arbejde... men nu fik Ozzie da en forsmag på hvad Sean også kunne være. Han opførte sig nok ret pænt, ja næsten for pænt nogen gange omkring Ozzie.. og viste så engang imellem lidt af dæmonen i sig... i sengen f.eks? Hah! Men groede aldrig horn, vinger eller hale.. ellers. Hm.. Det var ret risikabelt når man havde den slags sindssygdomme. Han trak ham blidt hen til døren, åbnede den og lod ham gå ud. "Hvor så du dem sidst? Eller... mistede du dit syn før du fik set dig omkring?" mumlede han.. egentlig kunne han bare ringe op, bede om at få at vide hvor de var så han kunne snakke med dem... de var vel vilde efter at få hans hoved serveret på et sølvfad, men han havde Ozzie på slæb, så han ville helst have overraskelsesmomentet i sin favør.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 13, 2013 11:34 am
Ozzie så lidt på ham og rystede så bare på hovedet og smilede lidt "Har du aldrig.. været nysgerrig.. over at vide hvorfor jeg ikke ser min familie længere?" sagde han roligt og smilede lidt og lagde hovedet tilbage mod Seans bryst da han krammede ham, og tog blidt fat om hans hænder og brummede lidt sageligt.. hans Sean.. han var ikke perfekt måske, men han var dejlig og elsklig, han ville slet ikke bytte ham ud med nogen! Nej. "Det kan jeg godt forstå.. mhmm.. kom så.. lad os få det ordnet.." brummede han hurtigt og smilede lidt af det.. nå.. hvor fandt man kaste knive henne! Hvis han skulle være til nytte og ikke bare stå i vejen, måtte han jo heller benyttet sig af noget han var god til.. ikke fordi han havde tænkt sig at slå nogen ihjel, men han kunne vel hænge dem op.. eller noget.. og distrahere dem.. så Sean kunne få fat i dem! Mhmm.. Ozzie.. aflednings manøvren! Nå! Han tænkte lidt og nikkede så, "Mhmm ja.. jeg ved det ikke.. men jeg har den der fornemmelse af at de holder øje med mig.. om jeg tager hjem til dig og sådan.. så måske.. er de hjemme hos dig?" sagde han bare lidt stille og håbede det var rigtigt.. at de sad i en hæk med en kikkert.. og ventede på at tage Ozzie lige så snart han viste sig foran Seans hus. "Jeg kan jo tage der hen.. og gå hen til dig hus.. og hvis de så viser sig, kan du jo stå bag ved.. og så kan du overraske dem.. lige som de tror de overrasker mig!" sagde han og smilede stort. "Nå.. hvor finder vi nogen kaste knive henne nu.. jeg vil også være med.. og ikke være i vejen.." sagde han så og vendte sig om i Seans arme og kiggede lidt på ham med et smil.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 13, 2013 11:59 am
Sean sukkede og mærkede Ozzies hjerteslag under sine hænder.. bump.. bump.. bump.. hmm. Han var bare så levende.. ikke at Sean ikke var det.. men Ozzie..mhm.. magiske lille væsen. "Jo...selvfølgelig, men du har altid virket lidt som om du ikke har brudt dig om at tale om det, så jeg har ikke villet spørge.." mumlede han blidt.. ikke fordi det ikke interesserede ham.. han havde faktisk engang spurgt ind til det, men det var dengang, ved søen hvor de havde siddet og Ozzie havde kysset ham.. Hm. Han hævede et øjenbryn, hvis de var hjemme ved ham ville det da være utrolig godt timet. Det ville han bryde sig rigtig fint om! Det ville jo også bare gøre hans job nemmere. "Det ville være fint... very convinient" grinede han, og nussede ham kort i nakken inden han slap ham. Han så lidt på ham da han vendte sig om i hans arme og betragtede de grønne øjne "Det tør du godt..?" spurgte han blidt og kærtegnede hans kind, ikke at han tvivlede, det virkede som om Ozzie var meget mere på krigsstien end han selv var.. selvom han nok bare skulle i stødet, så gik det hele nok meget nemmere. Han grinede og lænede sig ned og kyssede ham kærligt på hagen, og lidt mere... mmhm.. intenst.. på munden bagefter. "Det finder vi ud af, jeg kan binde en af dem til væggen, så kan du jo øve dig" mumlede han djævelsk..det kunne være en ide.. det kunne det da bestemt" Han smilede og slap ham, og grwb hans hånd og trak ham med ud af værelset.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 13, 2013 10:25 pm
Ozzie kiggede lidt på ham og nikkede så bare "Hvis du ikke vil vide det ok.." sagde han bare hurtigt, hvis Sean ikke ville.. kende hans.. fortid, så var det også i orden, han var også ligeglad han brød sig alligevel ikke om at fortælle om det, selv om han gerne ville tale med Sean om det.. men det var lige meget, han havde brugt meget af sit liv.. på at glemme sin fortid. Det var dog ikke lykkes for ham endnu, desværre. Han smilede lidt.. halv stolt af sig selv.. ja han var dygtig! Og nu skulle de ud og lege lejemoderere.. åh gud altså. "Jeg er ikke bange.. af du ved det.." mumlede han stille og smilede lidt. Han nød det lange kys men trak sig så lidt tilbage og kiggede på ham, "Du trækker de ud.." mumlede han stille og kiggede ned, lidt nervøs var man vel altid.. desuden så var det.. altså det var jo ikke ligefrem fordi Ozzie var vant til sådan noget vel.. jo. "Mhmm nej.. tortur er ikke lige mig.. det.. jeg distrahere bare!" sagde han og smilede stort. Han lod sig trække med ud af værelset og fik sin jakke på, på vej ned af trappen og stoppede op nede i gangen.. der var meget stille.. hm. "Vent her.." mumlede han stille og trykkede let på Seans bryst og vendte sig så om og stak af ned i clubben. to minutter eller der omkring kom han løbende tilbage, og smilede bare "Så.. så er jeg klar.. kom" mumlede han bare og løftede lidt op i sin trøje så Sean kunne se de to skarpe køkkenknive han havde fået fat på.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 13, 2013 10:50 pm
Sean brummede lidt "Jo.. jeg vil gerne vide det.." hviskede han og rodede ham lidt i håret. Hallå, hvis han skulle fortælle om sine dystre minder, så skulle Ozzie også... så kunne de også lære hinanden bedre at kende, svagheder og den slags... Det var vel også sådan noget man skulle fortælle hinanden som et par. For det var vel det de var efterhånden. Han rystede på hovedet.. nej, det var det han var bange for. At han ikke var bange... han ville stadig allerhelst lade ham blive hjemme, men Ozzie havde ret, han ville være det perfekte lokkemiddel, det absolut bedste faktisk. "Ja jeg gør.." mumlede han og sukkede kort. Det var ikke fordi han frygtede dem.. han havde en klar fordel, for han var stadig født overnaturlig, det var deres modstandere ikke. Desuden.. han målte Ozzie med øjnene, han havde jo også skjulte evner, der fungerede når han blev vred.. mon ikke han kunne klare den! Han nikkede igen "Gør det" sagde han og smilede til ham. Han stoppede op nede i gangen og ventede på ham, til han kom tilbage. Han gloede lidt da han løftede op i trøjen og rystede på hovedet "Nu skærer du dig ikke?" sagde han strengt, det havde de altså ikke tid til... men Ozzie havde vel gjort det før, ellers rendte han vel ikke rundt med dem inde på maven... men stadig.. Sean så helst at de fik det overstået og Ozzie ikke var i fare længere. Han greb hans hånd og trak ham med sig hjemad... "Jeg stopper et par opgange derfra.. men så jeg stadig kan se dig, så jeg ved hvornår de reagerer... Og ellers så skriger du bare.. men jeg regner med du godt kan tackle dem de første par sekunder..?" mumlede han drillende og kyssede ham i håret... selvom han godt vidste at det hele var crucial.. med timingen, Ozzie kunne være død på de sekunder der gik før Sean var nået hen til dem.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Feb 14, 2013 6:14 am
Ozzie kiggede lidt på ham og smilede så forsigtigt og så ned.. mhmm den måtte de.. lige gemme til sener så.. ik? Han vidste ikke om det var nogen god.. eller nærmer hyggelig samtale når de var på vej til.. ja det de var på vej til. "Okay.. så fortæller jeg dig det sener" sagde han blidt og kyssede Sean på kinden.. mhmm han kunne godt se det der bekymrede blik i Seans øjne og han tog en dyb indånding og lænede sig frem.. mhmm.. ja han ville også heller blive der hjemme.. sove.. slappe af.. men han ville det bare ikke uden Sean, så skulle de begge to blive hjemme.. og det ville Sean ikke være med til, og Ozzie ville ikke efterlades, så nu var det sådan her det var. Han lænede sig helt tæt på og strakte sig på tær for at kyssede ham blidt på læberne, "Slap nu af Sean.." mumlede han stille mod hans læber, "kom så skynder vi os, og så kan vi tage hjem til mig bag efter, og pakke de gaver op vi aldrig fik gjordt.. og hygge os.. og putte.." mumlede han stille og kyssede ham igen blidt på læberne. "Mhmm.. jaja kom nu bare.. jeg kan en masse..tricks.." mumlede han bare og grinede lidt og tog Seans hånd og trak ham med ud af hotel/clubben.. han betalte lige for værelset på vej ud, og kvinden bag skranken hviskede noget til ham der fik ham til at rødme helt vildt, og han skyndte sig at grine nervøs og stikke af med Sean. "Skal vi gå?" spurgte han bare, for de kunne jo også følges noget af vejen? Ik?
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Feb 14, 2013 10:23 am
Sean så på ham og nikkede så, han skulle nok huske på det.. det var interessant, og han ville egentlig gerne vide det. Han ville gerne kende Ozzie.. hans fortid var også en del af ham, måske noget han havde lagt bag sig, men det var stadig ham.. der var stadig noget af fortiden tilbage, hvad end man ville det eller ej. Han nød kysset og gengældte det, på trods af det var ret kort.. hm. "Jeg er helt.. afslappet" mumlede han.. selvfølgelig var han ikke det. Han ville gerne passe på ham.. men han vidste også godt at det var enten det her, eller også skulle de uskyde det, og hvem vidste så hvad der kunne ske? Sean havde allerede problemer med at tilgive sig selv for at have ladet dem få fat i ham. Hans Ozzie. De skulle bøde for overhovedet at have gjort ham ubehageligt til mode. Han nikkede stille og sukkede, han ville ikke ødelægge Ozzies forhåbninger.. men tortur tog altså sin tid... hm. Nå, så måtte han vel bare skynde sig lidt. Han nød de små kys og brummede lidt da han trak ham med ud, han troede gerne på at han kunne lidt tricks. Han så på ham da han kom tilbage og betragtede hans røde ansigt "Hvad rødmer du for?" mumlede han og smilede stille, og trak ham ind til sig "Mmhm.. vent lidt" hviskede han og trykkede sine læber mod hans igen, lidt mere intenst.. han skulle bare lige gøre op med alle de der små kys. Han slap ham "Mmhm.." mumlede han og tog hans hånd og trak ham med sig "Nu er jeg, kom kom" mumlede han og trak ham med sig. Der var ikke langt hjem til Sean.. men.. han kunne nok ikke slippe af med at trække tiden ud, så han trak ham med sig hjemad. Han stoppede et par lejligheder derfra da de endelig nåede frem og så på ham... han ville ikke slippe ham.. helst ikke. Han slap blidt hans hånd "Du...hvis det er.. så skal jeg nok gå med derned" hviskede han, og lod en hånd glide gennem hans hår.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Feb 15, 2013 10:20 am
Ozzie kiggede lidt på ham og rakte så bare tunge af ham.. som om han var afslappet.. han kunne jo se og mærke at han ikke var, men han forstod ham nu godt, han havde det heller ikke helt selv så godt.. men han ville bare gerne have det overstået nu, så de kunne komme vider, og så de ikke skulle gå og kigge sig over skulderen resten af livet, han forstod ham godt.. jo hurtigere jo bedre, og så var det problem også ude af verden åh. "Det skal nok gå Sean.." sagde han stille for ligesom at berolige ham, han havde den der fornemmelse af at Sean var mere.. anstrengt? Nervøs? Hmm.. end han selv var.. han ville nok helst pakke Ozzie ind i en skudsikker, knivsikker, brændsikker dragt.. før han fik lov til at gå derhen, men han skulle ikke undervurdere ham sådan, Ozzie kunne sagtens forsvare sig selv, de sekunder det tog Sean af kaste sig over skurkene.. han håbede bare han gjorde det hurtigt.. han gad ikke og høre skrig.. og klynken og alt sådan noget.. han ville bare.. hurtigt Sean. Han smilede lidt og kiggede på ham, "Vi har åbenbart bare.. fået en klage.. over at larme for meget.. oppe på værelset.." mumlede han stille.. ih.. så var der jo nogen der havde stået og lyttet.. imens de havde sex.. åh forfanden.. det var lidt pinligt altså.. men nå ja.. de havde jo hygget sig! "Okay.." sagde han blidt og lod sig trække ind og blive kysset lidt.. mhmm dejligt kys! "du er dejlig.. mhmm jeg er helt sikker.. giv mig lige ti sekunder ik? Og kom så og red mig!" sagde han hurtigt og kyssede sådan på kinden og trak sig forsigtig væk fra ham og vendte sig så om og begyndte at gå, han vidste jo godt hvor Sean boede henne. Og han nåede da også helt frem til hans trappe inden han hørte skridt tæt bag sig. Han vendte sig om med det samme og stak bare begge hænder frem mod hvem end det var, for at give dem/ham et voldsomt stød.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 17, 2013 1:50 am
Sean så på ham, og nikkede kort "Ja det håber jeg.." mumlede han stille, nok så lavmælt at Ozzie sikkert ikke hørte det alligevel, men det var et problem.. og det problem var nød til at blive håndteret, og det var ikke på den pædagogiske og logiske måde. de mennesker kunne ikke tales til rette, de kunne ikke tales til ro, og forståelse. Mendet var stadig problematisk at skulle sende sin kæreste... elskede.. ind i armene på fjenden, og håbe på at han bare klarede sig fint ud af det. Han pustede ud og lyttede da han forklarede ham hvorfor han var rød i hovedet. Han smilede skævt, og så kort tilbage mod clubben.. "Det gør ikke mig noget" mumlede han smilende. Han nikkede til ham, nød kysset på kinden. Han kommenterede det dog ikke, så bare efter ham da han gik. Han fulgte ham med øjnene, mens han gled lidt ind i skyggerne og ventede... Han hørte tumult, og så en stønnen og hvæsen, Ozzie forsvarede sig naturligvis. Han var allerede på vej ned af gaden, de var to, den ene lå på asfalten mens den andenvar på vej op og stå og hen til Ozzie. Sean rakte ud og trak manden der var på vej på benene væk fra Ozzie "Er du okay?" spurgte han roligt, på trods af at det sved på hans ryg, i hans pande og hans hale forsøgte at slide sig en vej ud af hans jeans. Han vidste godt han ikke kunne undertrykke de dæmoniske træk for evigt når det kom an på den slags her.. Manden forsøgte at slide sig fri, mens han spruttede rasende, og så vredt på Ozzie "Jeg troede jeg sagde til dig at du skulle holde dig v.." begyndte han rasende, men Sean stoppede ham, ved at tage et fast tag i hans hår og trække hans hoved så langt bagud som han kunne og sank sine tænder ned igennem den tynde hud. Åh.. blodet... Sean tillod sig at lukke sine øjne et par sekunder, han havde fået blod en gang den aften.. Ozzies blod, som var langt mere lækkert end menneskeblod. Men med den her fyr var der jo ingen regler for hvor meget han måtte drikke. Han åbnede øjnene igen, de var blevet lidt udvandede.. måske... lidt mere lysebrune, næsten gule fra ellers at have været temmelig mørke. Han slap ham inden han døde, og tørrede sig om munden. "Lad os få dem ind.." mumlede han og greb den anden fyr i nakken, og slæbte ham med indenfor med ham den anden der var.. mere eller mindre bevidstløs.. eller døende, han havde ikke tjekket.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 17, 2013 12:54 pm
Ozzie gispede forskrækket da han fik øje på.. hvad det var.. der ligesom skete, med det hele gik så hurtigt og så stod Sean der.. bum, og så var alt ligesom.. ovre, på få sekunder, og han lænede sig op af døren og trak vejret dybt.. han skulle jo helst ikke få et anfald.. men det fik han nok heller ikke, han skulle jo bare.. trække vejret! Og han var ikke blind.. nej.. denne her gang havde han beholdt sit syn, men han var overbevidst om at det var fordi han vidste Sean passede på ham.. og at Sean ikke var i fare.. så havde han intet at frygte. Han betragtede ham imens han overfaldt manden og drak af ham, men han sagde ikke noget.. han var ligeglad, Sean var dæmon.. det der var hans mad.. og manden havde i sidste ende også fortjent det.. selv om Ozzie ikke var tilhænger af mord, men det her var ikke hans sag, han ville ikke stå i vejen, men han ville heller ikke hjælpe.. han ville bare.. passe på sig selv.. og på Sean.. og så var den vidst ikke længere. Han kiggede væk og fik øje på den mand der lå ned, i kramper eller noget.. efter Ozzies stød.. og smilede lidt stolt af det, han var ret sej.. bad boy Ozzie! Aj.. måske ikke.. men stadig! hæh! Han kiggede lidt på Sean der havde blod stort set i hele fjæset.. hvorfor lavede han ikke bar horn og hale, og fik det overstået.. sådan der lignede han jo alligevel satan selv. "Jeg er ikke bange for dig.." mumlede han bare hurtigt og rækte tunge af Sean, og gik op og åbnede døren for dem.. alle sammen.. det var det ville sige ikke at stå i vejen.. hm. Han kiggede lidt fra mand til mand og smilede så, "Så skulle i måske bare ikke true min kæreste.. nå.." sagde han bare og gik ind, og lukkede døren bag dem tre.. hæh.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Feb 17, 2013 11:40 pm
Sean sendte Ozzie et ravgyldent blik midt i alt blodet og smilede så "lidt frygt har vel aldrig skadet nogen?" mumlede han drillende, og gik indenfor efter Ozzie åbnede døren. Han hørte godt hans kommentar, det lagde ligesom en dæmper på dræber-trangen i ham, søde lille elver altså. Han trak en stol ud til ham inden han smed dem begge to på gulvet og forsvandt ind i det som Ozzie nok kendte bedst som soveværelset, hvorefter han kom ind med reb i hænderne og bandt dem sammen på gulvet. Han pustede ud.. Halen havde slidt sig ud alligevel og vejrede nu... som halen på en kat, langsomt frem og tilbage som om den ventede.. Hvis man så efter, kunne man måske lige skimte de brune spidser i Seans ellers ret viltre røde hår. Men han gjorde ikke det store, han lod sig glide ned og sidde ved siden af Ozzie, mens han stirrede opmærksomt - og måske en smule uhyggeligt på de to på gulvet. "Hvad skal vi gøre med dem?" mumlede han så, politiet var udelukket.. han kunne godt knække nakken på dem... og skille sig af med ligene, det var ikke noget problem. Men Ozzie skulle helst gå.. så... for han ville ikke gøre det foran ham, han behøvede nødvendigvis ikke at se hvilket monster han kunne være, det havde han set nok af dengang i køkkenet hvor Sean fik sit anfald. Der hvor Ozzie havde opdaget sine evner... hm. Han vendte blikket mod den lille skikkelse ved siden af sig og betragtede ham.. der var halvmørkt i lejligheden, så det var ligefør man ikke så andet end konturerne af knægten. Han betragtede det sorte hår lidt.. de grønne øjne der glitrede lidt i mørket. Hmm. Så smilede han djævelsk "hvis det ikke var fordi de var her, og jeg havde blod i hele hovedet... eller.. nej, det er sådan set ligemeget så havde jeg taget dig lige her..." hviskede han drilsk, og lænede sig hen og kyssede ham på kinden "er der forresten noget du vil have?" mumlede han inden han rejste sig, og gik hen til vasken hvor han fandt en klud og tørrede det værste blod væk.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Feb 19, 2013 7:44 pm
Ozzie gav et stille suk fra sig og kiggede lidt på ham og smilede så.. okay han skulle nok lade være med at dræbe Seans mandighed så.. "Okay lidt bange" sagde han stille og smilede, selv om det ikke rigtig passede.. han var ikke bange for Sean.. han kunne godt være uhyggelig og sådan.. men Ozzie følte sig ret tryg.. hele tiden, i selvskab med Sean, han vidste han passede på ham, og han ville aldrig gøre noget for at såre Ozzie.. ikke med vilje.. han var tryg ved ham ja. Han betragtede Sean der gik rundt og bandt fyrende, hvis han skulle at lege med.. skarpe ting.. eller det behøvede han vel ikke engang, men hvis han skulle lave tortur eller sådan noget i den stil, så ville han i hvert fald ikke side der som tilskuere og kigge på.. næh nej! Han betragtede lidt hvordan Seans hale bevægede sig og smilede lidt af ham, "Du er en rigtig missekat.." mumlede han bare og så ned og rødmede lidt.. aj.. nej.. ih! Han så op og tænkte lidt.. men dem? Ozzie havde mest lyst til at.. bede Sean gøre det klart for dem.. at de ikke skulle henvende sig til dem igen.. og så slippe dem fri.. han var ikke så meget til tortur og.. mord.. "Det ved jeg ikke, du må gøre hvad du vil, jeg vil ikke vide det.." sagde han stille og kiggede lidt på Sean der stadig var fyldt af blod.. åh altså. "Men.. inden jeg går.. kan du så få dem til at sige undskyld?" sagde han stille, det synes han ligesom.. var på sin plads, det fortjente Ozzie og Sean.. et undskyld.. eller noget. i den stil. Han vendte sig ansigt mod ham da han talte og stirrede forvirret på ham.. hvad? Sex.. nu?? Åh gud.. Nu kunne han rigtig mærke hvordan han blev ild rød i hovedet.. det mente han bare ikke arh.. "Nå så det er det du tænder på.." mumlede han bare med et smil.. blod.. og.. spænding.. og.. sikkert sm.. det var Sean.. haha.. sødt.. altså på en måde.. hm. Han rystede på hovedet og tørrede Seans blod kys væk, han gad ikke have deres blod på kinden.. ad Sean.. det var noget andet når det var hans eget.. når Sean kyssede ham et at have bidt ham.. det var okay.. men det her var ikke hans blod.. og det var ikke Seans.. så.. ad!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Feb 20, 2013 9:06 am
Sean grinede og rystede lidt på hovedet af ham, selvom han nød hans rødmen.. han havde nu ikke fisket efter hans frygt, han ville hellere.. have at Ozzie brød sig om ham, end at han frygtede ham.. han ville hellere have at han var tryg omkring ham. Han spandt drillende da han blev kaldt en missekat.. tjo... lidt kat..måske, skulle de lege katten efter musen? Det kunne være sjovt. Han vendte sit blik mod de to på gulvet, den bevidstløse var begyndt at komme til bevidsthed igen, mens ham den anden så sig lidt om... de sagde ikke noget, og det passede Sean glimrende. Han vendte blikket mod Ozzie og lyttede til hans stemme. Han smilede skævt og rejste sig "det skulle vel nok kunne lade sig gøre.." sagde han og rejste sig og gik hen til de to sammenbundne på gulvet. Det gav et ryk i den vågne, så den anden vågnede. Han gled langsomt ned på hug bag dem så han havde front mod Ozzie, men stadig kontrollen.. i behold. Han greb om den enes nakke, ham der var vågen i forvejen, det var nok nemmere at få ham igennem med det samme. Ham den anden skulle jo lige vågne. "Du hørte ham... sig undskyld.." hviskede han kælent og så ham kort i øjnene og blottede sine tænder i et smil. Han så modstræbende på Sean, før han vendte blikket mod Ozzie "Undskyld..." mumlede han så.. det var jo nemt! Han klappede ham blidt i nakken inden han vendte sig mod den anden og greb ham ligeledes om nakken og strammede til "din tur.." brummede han kort. Han så kort på Sean med et blik der kunne dræbe "jeg skal nok få dig for det her..." hvæsede han lavmælt, inden Sean stramte så meget til at han fik svært ved at trække vejret. Han vendte blikket mod Ozzie "Undsky..undskyld!" sagde han så, så højt han kunne. Sean slap ham og smilede stort til Ozzie "tadaa..." grinede han. Han rystede på hovedet, og rejste sig og gik tilbage til den lille elver "Jeg tænder på dig" hviskede han drillende. Han undlod dog at kysse ham igen, han forstod godt det ikke var så rart med den klistrede masse i hovedet... Hm. "Smutter du hjem nu?" mumlede han, og vendte kort blikket mod mændene på gulvet "så tager jeg mig af de to.." sagde han kort.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Feb 21, 2013 9:59 am
Ozzie smilede lidt og så bare ned, ih hvorfor skulle han også til alt det nu, kunne det ikke vente da! Han var også lidt øm.. og de havde jo allerede hygget sig.. og han var død træt.. og ulækker.. og.. argh.. han ville gerne hjem og have et bad.. og sove lidt.. og så håbede han Sean ville være der når han vågnede, hvis han nu.. kunne holde sig vågen til Sean kom, så havde han tænkt sig at gøre det.. men det var nok umuligt.. lige nu.. kunne han falde i søvn på den her stol hvis det skulle være.. den blødeste træ stol i verden.. åh. Han så dog opmærksomt op da Sean sagde at det kunne han nok godt, han nikkede.. det synes han var på sin plads, og han rettede lidt på sig og fik så et undskyld fra dem begge, og kiggede op på Sean, "Det ikke kun mig.. men os begge to.. " sagde han bare roligt, men de behøvede ikke sige undeskyld igen.. det var fint. Han kiggede op og blev så igen.. ild rød i ansigtet.. arh nu stoppede han altså! "Sean hold så op.." mumlede han bare og så væk og kiggede kort på mændene, "Det okay.. jeg tilgiver jer.. og lad mig så få min Sean i fred, og hold jer væk.." mumlede han bare og kiggede lidt på Sean, "Behøver du slå dem.. ihjel.. skat?" hviskede han stille lidt bedende.. han var ret sikker på de havde forstået budskabet nu.. selv om han også var lidt bange for de søgte hævn.. og han ville jo heller ikke leve i frygt.. han brød sig bare ikke om.. at være med til.. mord.. på den måde.. åh. 2Ja.. jeg går nu.. jeg er nok alligevel bare i vejen her.." mumlede han og løftede op i sin trøje og tog de tog knive ud og smed dem ligegyldigt på gulvet, dem fik han vidste ikke brug for, og de var lidt irreterende også.. hm.