Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Nov 29, 2012 12:33 pm
Sean grinede bare lidt af det han sagde "tosse... hvad skal jeg så finde på?" mumlede han stille, og smilede stort af den rødmen Ozzie præsterede... det morede ham, og han kunne rigtig godt lide det. Han kyssede ham på næsen og rystede på hovedet. Han nikkede "Jo.. jeg kan godt slukke lysene" mumlede han og så sig lidt om for at se hvor mange der var. Der var et par stykker, det kunne han sagtens klare. Han rejste sig, og smilede bare skævt af hans kommentar "mmhm... det skal vi nu nok kunne løse.. ingen kan være kostbar for evigt" drillede han og gik ud til lysene og pustede dem ud til der var helt mørkt i lejligheden. Han gik tilbage til sengen og lagde sig ned ved siden af ham, og kyssede ham blidt på kinden. Han lagde dynen over sig og sørgede for at ligge tæt på... ozzie. "Vil du sove nu?" mumlede han blidt og så lidt på ham i mørket, selvom han ikke rigtig kunne se endnu på grund af lysene.. det kom om lidt. Han lagde en arm om ham og trak ham blidt helt ind til sig, og trykkede et kys mod hans læber. Mmhm. Han havde ikke særlig meget lyst til at tage hjem den følgende dag.. han ville gerne blive hos Ozzie, især efter denne aften.. følte han at han var nød til at beskytte ham en smule, og det med øjnene... han var jo stadig bange for det.. selvom han havde vænnet sig lidt til det... Det var han til gengæld også lidt lettet over, at Ozzie ikke skulle rende rundt og fortsat være blind, det ville da være synd ikke? Han skulle jo nyde alle de smukke ting livet bød på. Som stjerner... og solnedgange, og opgange og... alt det der.. solskin på glas, smukke ting... Og han skulle se sig selv i spejlet! Ja han skulle så!
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Nov 29, 2012 12:47 pm
Ozzie smilede bare lidt og rystede på hovedet af ham, "Det ved jeg ikke, noget du ikke har gjordt før.." hviskede han stille og tænkte lidt, men kunne ikke rigtig finde på noget, det måtte Sean bestemme, men i morgen aften havde Ozzie bestemt hvad de skulle, og han havde sagt club.. og de skulle ud og danse.. åh hvor han glædet sig. "Skal vi så bare mødes på clubben.. imorgen?" sagde han stille og trak vejret dybt, og gjorde plads til Sean da han kom tilbage og lagde sig bare ind til hans hals og kyssede ham blidt. "Måske kan jeg.." grinede han bare stille, men det vidste han jo godt han ikke kunne.. han kunne ikke sige nej til Sean i mere end.. fem minutter af gangen, men han skulle da nok prøve hvis han gerne ville have en der legede lidt med ham.. hmm, han havde bare ikke lyst til at afvise ham.. ikke helt nej. Han nikkede så bare lidt, "Ja.." mumlede han og gabte, og så gled hans trætte øjnene i.. det havde været en lang dag.. og en lang aften.. og nu måtte det godt blive en lang nat også, så han kunne få sig noget søvn. Han gav et stille suk fra sig og faldte så langsomt ind i sin egen lille drømme verden, fyldt med en masse krimekrams.. han sov tungt.. hele den lange nat, og lidt op af dagen også.. dejligt.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Nov 30, 2012 5:04 am
"Hmm... må jeg gøre så" mumlede han og smilede skævt til ham. Han nikkede langsomt "Ja det er fint.." mumlede han stille og betragtede det trætte ansigt. Han var sød når han lå der, og puttede... og kyssede.. mmhm. Han rakte tunge af ham "ja sikkert" grinede han stille... Men hvis de skulle lege var det da iorden, Sean behøvede ikke være bekymret, han skulle nok få ham. Men lige nu.. blev det i hvertfald ikke, imorgen kunne han gøre det på et tidspunkt, men nu skulle de sove, for Ozzie var da også på vej ned af pinden ikke? Han betragtede ham mens hans øjne gled i.. og trykkede ham tættere ind til sig, mens han mærkede at han faldt i søvn...mmhm, det var godt. Han lod sine egne øjne glide i og faldt i søvn med det samme. Han havde været træt.
Han vågnede ikke før hen af formiddagen... mmhm, han havde været godt udkørt. Han så sig lidt om.. Ozzie lå der og trak vejret så tungt at man ikke kunne være i tvivl om at han sov. Han rejste sig så stille han overhovedet kunne, og betragtede ham imens så han ikke vpgnede. Han ville helst lade ham sove så længe som overhovedet muligt, det fortjente han. Istedet trak han i sit tøj og gik ud på toilettet og pjaskede lidt vand i hovedet og skubbede sine tænder. Han havde sådan en underlig jernsmag i munden... mmhm. Han gik derefter ud i køkkenet og fandt brød frem og diverse til at lave lidt morgenmad til Ozzie.
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Dec 05, 2012 8:17 am
Ozzie gabte, og rullede lidt rundt.. han havde faktisk vendt sig ret meget.. til at Sean var der når han vågnede, så det gav et chok i ham da Sean ikke var der.. og han satte sig op med et sæt, slog øjnene op og kaldte "SEAN!" skreg han, han var bange.. hvorfor vidste han ikke.. men så blev alting hvid og han krøb klynkeden ned under dynene igen, "Av.. " hviskede han med et lys klynkeden stemme, "Det gør undt.. " hvæsede han, som om nogen havde.. stukket.. en million nåle i øjnene på ham.. hvorfor?! Ikke engang i de få sekunder han havde set, havde han kunne se noget.. men han vidste han havde fået sit syn igen, alt fra aftenen før stod lysende klart i hans hoved.. åh.. men der var alt for lyst.. om morgen.. når solen var fremme.. han.. han skulle have noget tid til at vende sig til det.. Han fumlede omkring og fandt det sorte bind et sted under dyner og puder og lagde det dobbelt om sine øjne, og strammede det til i nakken. Inden han hoppede ud af sengen i underbukser og gøs.. der var koldt.. hvor var Seans dejlige varme krop til at varme ham! Mhmm.. Han smilede så lidt.. han huskede hvad han havde lovet ham igår.. at idag ville han spille kostbar.. eller det var jo egentlig ikke for sjovt.. for han havde.. jo.. han ville gerne have den næste gang de.. ja.. skulle det.. til at være lidt speciel.. efter det Sean sagde igår.. det der stadig gjorde Ozzie helt blød i knæende, og.. åh.. han sukkede og rødmede så. "Mhmm Sean.. hvor er du.." hviskede han med en lidt bilder Stemme, og fumlede sig frem.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Dec 05, 2012 12:29 pm
Sean fór sammen da han hørte Ozzie råbe på ham... åh det lille myr... Han forlod køkkenet og gik ind i stuen, og soveværelset og fik øje på ham da han lå og rodede rundt under dynen og smilede lidt ømt af det... Han lod dog til at komme op på trods af smerterne og Sean tog blidt hans arm da han fumlede rundt efter noget at støtte sig til "Morgen.." mumlede han blidt, og kyssede ham i tindingen "kom.. der er morgenmad.." sagde han og førte ham ud i køkkenet. Han lagde godt mærke til det sorte stof, men han kommenterede det ikke. Han placerede ham let i en stol, og stilte morgenmaden foran ham "Hvordan har du sovet?" spurgte han og satte sig ned ved siden af ham "juice til venstre, mad foran dig, og gaffel og kniv ved siden af tallerkenen til højre" ridsede han hurtigt op da han sad der.. han var jo blind igen, så kunne han jo godt hjælpe. "Skal du ud og se verden idag inden du skal på dansegulvet?" drillede han og tog en tår vand.. han havde nemlig selv lige reddet sig et glas vand inden han havde sat sig ned med Ozzie.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Dec 05, 2012 11:42 pm
Ozzie sukkede lidt da han hørte Seans blide stemme og smilede så, han troede ellers han var gået, Sean sagde jo han skulle hjem idag? Men måske ventede han.. det var rart, han ville gerne lige kunne sige farvel til ham jo.. han savnede ham allerede, men de havde jo en aftale i aften.. heldigvis, og de skulle ud og danse! "Hej.." hviskede han stille og puttede sig ind til ham.. åh han var varm.. mhmm. "Eh.. vent.." mumlede han og rødmede helt vildt, "Jeg skal lige.. have.. eh.. tøj på.." sagde han genert, og grinede nervøst inden han smuttede ind i stuen igen og hen til sengen, rodet lidt rundt og fandt sit tøj, ud over det han havde haft på igår trak han også en tyk trøje ud over, det var jo ved at være vinter og han kom bare til at fryse når han skulle uden for.. og sådan. "Mhmm.. " brummede han og strakte sig inden han smuttede ud til Sean og satte sig ned igen "Okay" sagde han bare hurtigt da Sean lige orinterede ham om hvor alt var henne, han lænede sig frem og kyssede ham på kinden "Tak.. du er dejlig" hviskede han stille og drak lidt af sin Juice.. "Hvad for noget mad er der?" spurgte han og smilede stort til Sean. Han grinede så lidt "Inden vi skal ud og danse.." rettede han ham og smilede drillende.. Sean skulle med! Om så han ville eller ej! "Nej ikke.. endnu.. det gør undt.. der er for lyst.. når der ikke er så meget lys.." mumlede han stille og smilede til ham.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Dec 06, 2012 7:33 am
Sean smilede skævt.. Ozzie skulle selvfølgelig have lov at tage tøj på, det var da klart.Han drak endnu en tår af sit vand mens han betragtede ham stille. Han var sød som han sad der, og smilede. Han nød kysset på kinden "mmhm.." brummede han og trak ham kort over og gav ham et kys midt på munden. Han slap ham dog igen lidt efter... Ozzie skulle jo have lov at spille kostbar.. det duede ikke at han sad og kyssede for meget på ham så.. hmm. Han drejede sit glas lidt mellem sine hænder og så ned i det klare vand og lyttede.. "Det er bare franskbrød.. smøret står foran dig, lige henover tallerkenen" forklarede han og rykkede pakken lidt tættere på hans tallerken så han ikke skulle række så langt og smilede til den lille elver. Han himlede med øjnene og rystede lidt på hovedet "jaja... nu får vi se.." brummede han og drak resten af vandet og rejste sig og gik over til vasken. Han gav sig til at vaske lidt af de ting op han havde brugt dagen før til madlavningen. Det var synd for Ozzie at han skulle stå og gøre rent efter Seans roderi... Han så over på ham og smilede stille "det er også okay, du skal jo lige vænne dig til det hele..Rom blev ikke bygget på en dag" mumlede han drillende. Han tørte tingene af og stilte dem på plads i skabene og så sig lidt om i det lille køkken... han overvejede om Ozzie mon havde brug for noget andet? "Er der noget du har brug for? Mad.. noget jeg skal rydde op.. noget inden jeg går?" mumlede han og satte sig hen ved siden af ham og smilede lidt selvom Ozzie ikke kunne se ham.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Dec 06, 2012 10:26 am
Ozzie smilede lidt forsigtig og rakte bare frem og tog noget af brødet og smurte det indne han tog en bid og drak lidt juice og smilede lidt, han sad bare lidt i sine egne tanker og spiste, ind til ham fik et kys og grinede let, "mhmm" mumlede han bare tilbage.. det lød så hemmelighedsfuldt når Sean sagde det.. Han nikkede og spiste bare op, det var fint, han kunne godt lide brød.. jo? Han rejste sig og hjalp Sean, altså med at rydde af bordet og sætte i opvaskeren og tørrede bordet af. "Det skal du!" sagde han bare og grinede og rækkede tunge af ham, ikke om han lod ham slippe nej! "Nej jeg har det fint.. smut du nu hjem.." sagde han bare roligt, han klarede sig jo nok.. desuden så skulle de jo snart ses igen! "Og eh.. du kan jo bare skrive eller ringe.. jeg kan godt.. se.. det nu.. og ellers mødes vi så ikke bare på clubben i aften?" sagde han og smilede lidt genert.. han var ret taknemlig når det kom til stykket.. og når Sean var gået ville han tillade sig selv at gå lidt amok, skrig og danse og høre høj musik! Det skulle der jo også til. "Du er skøn.." sagde han hurtigt og kyssede ham på kinden, og smækkede ham hurtigt i røven.. kærligt ofc... han kunne simpelhen ikke.. dy sig.. Sean var så.. fræk.. og lækker.. nå men han måtte heller.. ja.. tage sig lidt sammen.. mhmm.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Dec 06, 2012 10:51 am
"Jaja..." sagde han bare til det der.. fis med at skulle danse, Ozzie havde ikke noget at sige når de endelig var der.. bum. Det skulle de nok være to om at bestemme i hvertfald, men nu måtte han se.. han kunne jo drikke og så kunne Ozzie danse rundt som han ville ikke? Fortrinlig fordeling! Jep. Han rakte tunge tilbage af ham, og sukkede så "Okay okay" sagde han og gik ud mod gangen.. "Mmhmm.. Klokken hvad?" mumlede han og nød kysset på kinden og knurrede drillende af ham da han slog ham i røven! Hvad bildte han sig egentlig ind? Han vendtede lidt... det kunne han jo godt og vendte sig kort, så han stod bag ham og trak ham baglæns ind til sig og slikkede ham drillende på halsen "er du sikker på jeg ikke lige skal blive..?" drillede han kælent, og kyssede ham på øret. Mmhm.. det var svært at holde fingrene fra den lille elver, han var bare så pokkers fristende at det var til at blive tosset af. Men han blev gerne tosset for Ozzies skyld.. alt for den lille tosse.. Han lod sine hænder glide ind under hans trøje og langsomt opad mens han kærtegnede hans bløde hud.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Dec 06, 2012 11:08 am
Ozzie smilede lidt og grinede så.. Hihi.. han skulle nok for Sean med, et par hunde øjne kunne vel klare sagen, og han var ret god til at få ham til at gøre.. som han ville have det! Måske var Sean lidt under tøflen.. det var lidt sød.. men han klagede ikke! Han elskede det.. han elskede Sean.. han var fantastisk.. og nu vidste han at hans kærlighed var gengældt.. hvad kunne overhovedet være bedre! Han havde aldrig.. følt sig sig.. så svævende.. så glad.. det var en underlig følelse.. men hver gang Sean så ham i øjnene føltes det som om hans hjerte slog et slag over.. og hver gang han sagde.. et eller andet.. så blev han så rød om kinderne, og svedte i håndfladerne.. det hele var toget, og han havde svært ved at finde.. ord.. det var sindsygt.. men han var ret sikker på.. at han var bleven forelsket i Sean.. og det var fantastisk! "eh.. klokken ti?" sagde han prøvende.. klokken otte var for tidelig.. og klokken elleve var for sent.. ti passede meget fint egentlig. Han grinede lidt af hans kunrrend.. åh han var så fræk.. så svær at modstå.. hmm.. Han sukkede og noget i ham gav sig til at krible da Sean pressede sig op af ham.. åh.. Han sukkede og lagde nakken bag over og smilede lidt for sig selv.. det var sikkert meningen han skulle sige nej ik? Men det var bare så svært.. mhmm.. åh! "Mhmm.. jeg.." hviskede han stille og sukkede igen, "Hey.." brummede han så da hans fingre gled op under trøjen.. han tog fat om hans håndled og trak dem væk og vendte sig om og satte sine hænder i brystet af dig. "Tålmodighed.. så.. afsted med dig.. så ses vi i aften.." sagde han stille og blev selvfølgelig tomat rød i hovedet.. for.. helved. Han sukkede igen.. han havde jo så meget lyst.. det var så svært at styre det! Måske kunne han bare lige blive.. ti minutter.. åh satans. "Farvel.." sagde han og kyssede ham ømt på læberne og gik nogen skridt væk.. alt andet var for fristende.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 07, 2012 9:31 am
Sean kyssede ham drillende, langsomt nedover den varme hals... mmhm..."Ti..?.. ok" mumlede han drillende mod hans hals... åh han var så lækker, kunne det ikke lige.. det kunne altid udskyde eventuelle andre ting. Han pressede ham let mod bordet, rykkede sit skridt tættere på hans røv i det han stod lidt i klemme, det gjorde vel ikke noget at drille ham? Han vidste jo udemærket at han havde lyst, det kunne godt være Ozzie havde været nærmest jomfru da de havde sex første gang, men han var stadig seksuelt orienteret, den måde han snakkede på, bevægede sig på.. han kunne være så.. sexet. Han slikkede ham kort på halsen da han pludselig bevægede sig, og skubbede ham væk.. Han sukkede "Du er da også så kedelig" drillede han, og kyssede ham tilbage... det korte kys han fik.. suk suk suk, så fik han ikke mere. Han smilede skævt af den rødmen han kunne ane i kanterne af stoffet... lille frække elver! "Nå jamen så går jeg nu, vi ses" sagde han muntert og gik ud i gangen og tog sit overtøj på og forsvandt ud af døren... Det var trist at sige farvel til Ozzie, men det var jo ikke for atiid, og de skulle jo ses.. igen om aftenen, og måske var det også meget godt at puste ud, og have et lille... fravær fra hinanden. Han trådte ud af døren til gaden og begyndte at gå hjemad.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 07, 2012 11:06 am
// Later that night - At Black Bird. hmm.. 22:30 ? And.. it's a bit cold outside.. Look.. ow.. thats what they call it? It snowing.. Wonderfull!Lets dance. //
Ozzie så sig en sidste gang over skulderen.. ind i spejlet.. Han smilede lidt, han så nydelig ud! Det gjorde han virkelig, og han måtte da også indrømme at han faktisk havde gjordt noget ud af sig selv.. han havde brugt hele dagen på.. at gøre.. rent.. rydde op.. få alting til at stå.. normalt! Han havde endda sat sig ned og skrevet job ansøgning, ringede til.. alle dem.. hans sagsbehandler, kommunen.. advokaten! Alle de der.. ting.. og dem der hjalp ham, fortalt dem hvad der var sket! At han ikke behøvede deres hjælp længere.. i hvert fald ikke særlig meget længere, han kunne jo stadig ikke helt se.. når der var for lyst uden for, men det var vel bare et spørgsmål om tid inden han kunne det også.. De var selvfølgelig belven overrasket, og for at få at på plads skulle han til øjenlægen dagen efter.. de ville have beviser.. som kloge folk nu ville.. han var ligeglad han kunne se. Han smilede lidt.. nu skulle der ske noget! Og det skulle være godt! Han betragtede sig selv.. han havde en skjorte på.. den stod åben.. en sort band t-shirt med Slayer, skjorten var ternet, blå nuancer, sort og hvid. Han havde nogen stramme sorte bukser på, og et nitte bælte der sad lidt ned i den ene side, og et par læder brune vinter støvler der sad tæt ind til foden og det nederste af skinnebenet. Han havde endda taget lidt make up på.. noget han normalt ikke brugte men.. nu kunne han jo se.. og han kunne.. gøre noget ud af sig selv.. sætte hår, tage lidt eyeliner og lidt pudder på.. fremhæve sine flotte sider.. desuden ville han gerne have at Sean blev mundlam og blød i knæende når han så ham. Han blinkede en sidste gang med de grønne øjne, inden han skyndte sig ud, greb sin sorte skuldertaske og sin jakke, som han trak i på vej ned.. åh klokken var mange han kom for sent.. afsted afsted afsted! Han fik fat i en taxi.. og var der ca. klokken halv.. men der var kø og der gik yderligere 5 minutter inden han kunne komme ind og fik smidt sin jakke i garderoben.. han gik vider ind.. ind i festlokalet.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 07, 2012 12:14 pm
Sean var taget hjem til en tom lejlighed.. men idet mindste var der da rent.. og en smule rodet. Han gik igang med at rydde lidt op, og gik derefter i bad.. Det var nok meget rart for Ozzie hvis han nu også lugtede godt når de skulle ud. Han satte vand over til te og gik lidt rundt og trak fornemmelsen langt ind i sjælen.. åh hans lejlighed, det var nu alligevel rart at være der.. Det var hjem. Han tog deodorant på, puttede creme i ansigtet og så lidt snask i håret for at det ikke stod ud til alle sider.. men også kun lidt! Han brød sig ikke om at hans hår var stift, eller klistret. Han gik ind i sit soveværelse hvor han rodede det mørke mahogni skab igennem og fandt en sort skjorte, og dertil en sort blazer som han trak på. Til det fandt han almindelige slim blå cowboybukser..Han lukkede dem med et suk, og smilede skævt for sig selv før han fandt sine sorte vintersko, og trak dem på før han fandt sin jakke og trak den på. Lugtede kort til sin skjorte.. tjekkede at han havde alting, og gik ud af døren og lukkede efter sig. Han smuttede ned på gaden og greb den første taxa der viste sig, han var der fem minutter i 10, og betragtede køen... han havde set værre, men det var som regel også mest i sommermånederne folk gik i byen. Det tog ham omkring 10 minutter at komme ind, så han var faktisk fem minutter forsinket.. typisk. Han hang sin jakke i garderoben hos en lille blond tøs der virkede omend mere beruset end gæsterne på klubben.. Han gik indenfor og så sig lidt om.. der var betydeligt med mennesker derinde, og det var da også meget hyggeligt, men det var nu ikke dem han havde øje for.. nej, han ledte efter en helt anden.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 07, 2012 9:23 pm
Ozzie kiggede lidt forsigtigt rundt.. stedet så.. helt anderledes ud end hvad han havde regnet med, og han havde ellers været her her en del gange efter hånden.. han sukkede stille og bevægede sig uden om dansegulvet.. han troede aldrig han kom til at indrømme det.. men her var faktisk utrolig meget mere uhyggeligt når man kunne se.. åh.. folk så så.. hmm.. ud. Han smilede dog bare lidt akavet og fortsatte lidt rundt, kiggede efter Sean.. han var den eneste han kunne være tryg hos.. hvor var han dog! Han fik så endelig øje på den smukke dæmon.. han var let at genkende på det ildrøde hår.. mhmm.. som var der ild i ham.. smukke Sean. Han gik hen mod ham langsomt, han havde ikke set Ozzie nu, så han kunne stadig nå at overraske ham. Han sad i baren og Ozzie gik hen og lagde sine fingre på hans skulder og gik rundt om ham.. med en finger glidende over hans nakke/ryg.. og drillede ham lidt.. "Hej smukke.." hviskede han stille mod hans øre og gik om foran ham så han kunne se ham. Han smilede stort til ham, og stod bare lidt og ventede.. på Sean ville reagere på hans udsende.. og sådan. "du er flot.." sagde han bare og pillede lidt ved hans skjorte og smilede lidt.. Sean havde også.. gjordt noget ud af sig selv.. ih! Det skulle nok blive en skøn date.. dem to.. der bare hyggede sig.. og dansede.. og snakkede.. og alt sådan noget!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Dec 09, 2012 1:34 pm
Sean så sig om, der var.. som der plejede at være. Han henvendte sig til bartenderen der lænede sig over baren for at tage hans bestilling "J&B on the rocks.." sagde han og smilede kort til ham.. han gad vide hvor Ozzie gemte sig i clubben..Han mærkede et par forsigtige, alligevel drilske fingre smyge sig henover hans skuldre, ryg og nakke.. Han skulle til at vænne sig om da han hviskede ham i øret, og smilede skævt "Hej" svarede han og vendte sig så han kunne se ham ordentligt og hævede begge øjenbryn i en overrasket grimasse og fløjtede bekræftende, Ozzie havde ikke spildt tiden nu hvor han kunne se, han havde virkelig.. gjort sig fin... han havde været sød og indtagende før, lækker, nu var han.. det samme, men med en mere rå kant.. ikke at det var dårligt. Han grinede lidt "tak, jeg synes også du er ret fin.." sagde han og lænede sig hen og snusede ind "mmhm.." brummede han stille, i en bekræftende tone.. han duftede også godt! "Så..er nu jeg skal til at passe på du ikke bliver kidnappet af nogen andre?" drillede han, og lod ham pille ved skjorten "er der noget du vil have?" spurgte han og nikkede mod bartenderen der stilte hans drink på mahogni baren.. Han vidste slet ikke om Ozzie drak, i så fald.. kunne han vel godt prøve det? Ligesom Sean skulle danse!.. tanken var stadig ikke særlig tiltalende, han anede ikke hvad Ozzie havde tænkt sig.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Dec 09, 2012 10:39 pm
Ozzie smilede bare stort, han havde glædet sig hele dagen.. mest til at se Sean, det var helt utroligt så let det var at komme til at savne ham på så kort tid.. han havde ikke lyst til at være adskilt fra ham igen, hvis nu de bare kunne være sammen hele tiden.. åh det ville være rart.. ja. Han rødmede selvfølgelige helt vildt og så bare ned i gulvet i mens han pillede lidt nervøst ved sine armbånd efter at have sluppet Seans skjorte.. ih han var så.. ond! "tak" mumlede han bare lidt genet og så op igen, han ville gerne have givet ham et kram eller noget.. men der var bare noget der kilede helt vildt i maven! Og det gjorde ham så nervøs.. og han var ikke vant til at være nervøs på den måde! Det var jo slet ikke fair! Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre af sig selv. Han grinede let.. "Nej hold op.. Der er da ikke nogen der vil.. have mig.." mumlede han bare stille.. måske ville de smage på hans blod.. men.. mere? Njaa.. han var ikke ligefrem typen der svømmede i tilbud.. så.. nej. "Hmm" mumlede han og rakte ud efter en menu kort.. åh.. "Du.. jeg tror det her bliver første gang jeg selv får lov til at vælge min drink.. " hviskede han stille og smilede lidt.. han havde altid.. ladet andre vælge for sig, da han jo sådan set ikke kunne se, for han kunne ikke læse hvad der stod på kortet. Han åbnede den og sad lidt og kiggede inden han fandt en, "Må jeg få den der?" spurgte han stille Sean, en farvrig drink.. uden alkohol.. hæh.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Dec 10, 2012 11:46 am
Sean smilede bare til ham "selv tak" mumlede han drillende, og så på det generte ansigt, åh han var så sød.. når han stod der og nærmest vred sig på stedet, så nuttet.. Han havde lyst til bare at trække ham ind til sig og gemme ham, og gå hjem.. hvor de kunne være for sig selv, hvor han kunne beundre ham alene uden at være distraheret af larm og mennesker, og lugte fra alle mulige i lokalet.. suk.. han var nok blevet for gammel til den slags fjol.. men for Ozzies skyld, så blev han alligevel. Han havde jo også lovet det.. silly. "Det er der da!" grinede han, og trak ham ind til sig, og vendte ham om så han holdt om ham bagfra "jeg vil gerne have dig.." hviskede han drillende i øret på ham, og kiggede ud i lokalet "og hende der..kigger på dig, og ham derovre.." mumlede han drillende og slikkede ham diskret på øreflippen inden han slap ham. Han så på menukortet mens han kiggede i det og drak en tår mere af sin J&B on the rocks... lod Ozzie skimme menuen. Han smilede og nikkede da han valgte en temmelig farverig drink, virgin... og smilede til ham "Ja selvfølgelig" han nikkede til bartenderen og viste ham hvilken en på menuen det var.. og der gik ikke mange minutter før den stod på disken ved Ozzies hånd "Skål så.. på... ja på hvad?" grinede han og holdt sit glas op så de kunne skåle.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Dec 10, 2012 12:02 pm
Ozzie rødmede bare lidt og tog en dyb indånding åh.. han skulle bare lige tage sig sammen.. han skulle måske have røget en pind inden han tog her ned, for han var godt nok nervøs.. så han hjerte bankede utroligt hurtigt og hans fingre rystede.. åh.. han blev simplehen nød til at få lidt kontrol over det.. det var jo pinligt! Hvad tænkte Sean ikke.. Ozzie var altså ikke.. nej.. vel.. nå. Ozzie sukkede lidt mod da han blev trukket ind til ham.. ikke fordi han ikke gerne ville han et kram.. med Sean havde det der drillende blik i øjet.. og han skulle ikke.. og i hvert fald ikke her.. det var så pinligt! Han skulle være sød.. og opføre sig ordenligt.. og lade være med at være så fandens fristende og fræk.. det var jo helt umuligt ikke at.. åh! "Mhmm.. Sean stop.. folk.. kigger.." sagde han bare lidt genert og prøvede at komme fri fra den tætte omfavnelse.. mhmm.. han var bare så.. varm.. og blød.. og.. dejlig.. og åh.. mmhm. "Nej de gør ej.. de kigger bare fordi du.. opføre dig så.. frækt.. ja.. de kigger på dig.." sagde han bare og kæmpede lidt.. "Slip så.. ih!" pev han bare og gav et gisp fra sig da han mærkede hans tunge, "Sean! Helt ærligt.. " sagde han.. lidt højt.. så et par.. folk kiggede.. og så rødmede han, og sendte Sean et halv vredt blik.. ih.. se nu der.. "Dummøøhh.." hviskede han bare og smilede så igen da han kom fri, lænede sig frem og kyssede ham på kinden. Han tog hans hånd og smilede bare lidt, "Skål.. mhmm.. på vores første date.." sagde han glad og klingede sit glas mod Seans og drak lidt af det.. det smagte godt, han smilede stort og grinede let. "Ja.. undskyld.. jeg drikker ikke.. men du går bare amok.. jeg skal nok bære dig hjem!" sagde han drillende og gav hans hånd et klem og sendte ham et frækt genert smil.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Dec 11, 2012 2:55 am
Sean smilede, han syntedes Ozzie var nuttet med sit generte smil, og lidt nervøse væremåde.. han skulle jo bare slappe af den lille stakkel.. måske skulle han alligevel forsøge at tvinge lidt alkohol i ham så han kunne slappe lidt af. Men han gav ham lige en chance, det var jo også helt nyt. Han grinede lidt da Ozzie forsøgte at komme fri "Så lad os da idet mindste give dem noget at kigge på?" hviskede han kælent, og sendte ham et drillende smil. Nej han skulle nok.. opføre sig ordentligt. Så vidt det nu kom til at ordne sig. Han smilede skævt da han gispede, og spandt som en kat.. det morede ham kosteligt at se Ozzies rødmen, og generte blikke.. resten af clubben ragede ham en fjer, det var Ozzie han var mest interesseret i. Han trak på skuldrende og nød kysset på kinden, og gav hans hånd et lille klem "okay, skål på.. første date" sagde han blidt og lod ham klinge glassene sammen og tog en tår af sin drink og satte den på baren igen og grinede lidt af det han sagde, og fangede hans blik "Nej nu må du stoppe..." grinede han "det ville aldrig gå" sagde han og gengældte hans frække smill, med et charmerende et.. det var nu meget sjovt alligevel.. måske kunne han lokke Ozzie fra det der danse halløj... måske. "Har du haft en god dag alene ellers?" spurgte han og drak ud mens han nikkede kort til bartenderen, og pegede på det tomme glas. Når der vaar så høj musik var det svært at kommunikere henover, så bartenderen nikkede bare indforstået før han så på Ozzie igen.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Dec 11, 2012 9:27 am
Ozzie smilede bare lidt og kiggede på Sean.. nu skulle han altså være sød.. eller så.. så bed han ja! Og han kunne sagtens bide hård.. altså.. hvis han nu.. havde lyst! Ja! Nå. Han kiggede op og rystede på hovedet, "Hold så op.. eller så bider jeg !" sagde han bare og grinede lidt da Sean brummede på den der.. kælende måde.. "Tigermis!" grinede han og rakte frem og nussede ham bag øret, som var han en sød lille kat.. som han også lidt var.. søde.. frække Sean.. nuurh! "JA" Sagde han bare højt og smilede lidt og nussede ham lidt på i håndfladen med den hånd han holdte ham i hånden med.. ih.. første date! En af mange! "Då må du bestemme hvad vi skal næste gang" sagde han stille og drak lidt af sin drink, imens han kiggede rundt. "Hvad skal vi lave!" sagde han stille og kiggede ned. "Vi kan.. eh.. hmm.. skal vi sætte os ned ved et bord?" spurgte han forsigtigt og så op igen og grinede lidt af ham. "Det kan jeg sagtens! Jeg spiser jo masser af spinat" grinede han bare og så lidt rundt og puttede sig så ind til Sean i et varmt kram, "Ja.. men jeg har savnet dig.." hviskede han stille og kyssede ham på halsen, inden han lænede sig tilbage igen og tog hans hånd igen. "Kom vil du med..?" sagde han roligt.. så kunne de side og snakke lidt.. og drikke lidt.. og så kunne de danse lidt! Ih det blev så hyggeligt.. ja det gjorde så!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Dec 11, 2012 10:16 am
Sean smilede skævt af hans lille.. trussel "frækt.."drillede han, og brummede bare lidt igen... "Jeg er en tiiiiiger" knurrede han og lænede sig frem og spandt mod hans øre, og nød den kærlige nussen bag sit øre. Han trak sit hoved til sig igen, og gav hans hånd et lille klem og nikkede "Ja det kan vi godt sige" sagde han og tog sin drink med sin frie hånd da den blev sat på baren og lyttede "ja det kan vi godt" sagde han og så ig lidt om efter et bord de kunne sidde ved. Han sukkede og så på Ozzie med et skævt smil plastret til sit ansigt "jaja, den er god med dig Skipper Skræk.." drillede han, og lagde armene om ham da han krammede ham, og gengældte det varmt.. aw.. lille søde elver. "Har også savnet dig.." hviskede han blidt i hans hår, og nød kyssene og slap ham så han kunne følge med ham. "Ja.. komkom" sagde han og trak ham med igennem menneskemængden, han havde set et bord de kunne sidde ved. Han trak blidt Ozzie hen og sidde ved bordet og sørgede for at han havde sin drink inden han satte sig ned overfor ham, og tog en lille tår af sin drink.. det var lidt kradsbørstig alkohol, så han holdt lidt igen... selvom der var is i der kunne tynde det op, så behøvede han jo ikke blive fuld med det samme.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Dec 11, 2012 10:41 am
Ozzie smilede bare stort "Ja det jo det jeg siger.. tigermis!" grinede han bare og kyssede ham hurtig på kinden, inden han fulgte med ham ned til bordet.. en hygge krog.. en sofa! Og et lavt bord lidt for sig selv, men stadig sådan at de havde udsigt over det meste af klubben.. det var en designer sofa, sådan en der var høj.. på en måde, som en normal stols højde. Han lænede sig bare ind mod Sean i sofaen og stillede sin drink fra sig på bordet, han var bare for dejlig.. nå hvad kunne de lave? "Ja?" sagde han bare drillende, han var stærk! Som en havørn, eller hvad man nu sagde.. det var også lige meget.. han var da fint stærk! Måske var Sean stærkere.. men han var jo heller ikke en splejs vel.. men heller ikke rigtig trænet.. hmm. Han kiggede lidt på ham og smilede bare, "Nå hvad skal vi lave.. vi kan.. drikke dig fuld.. eller kysse.. men det er nok ikke nogen god ide noget af det.. vi kan danse.. men ja.. eller vi kan snakke.. eller uh! Vi kan lege den der leg.. eh.. kender du den der leg hvor man kan stille et spørgsmål? Og så hvis han har prøvet det? Eller gjordt det eller noget.. så tager man en tår af sin drink?" sagde han og smilede bare stort, det var de forslag han lige kunne finde på.. havde Sean noget beder så måtte han jo sige til.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Dec 11, 2012 11:48 am
Sean nikkede "ja det siger du..." mumlede han kærligt, og nød kysset på kinden. Han lagde en arm om hans skuldre da han satte sig og lænede sig ind til ham, og vendte sit ansigt mod ham så han kunne se ham. Han lyttede og lagde hovedet lidt på skrå og smilede af hans forslag og lænede sig frem og så ham i øjnene "fuld bliver jeg alligevel, men det andet har jeg haft lyst til siden jeg så dig" hviskede han og lænede sig ind til ham og kyssede ham kort, men intenst på munden. "Du er.. dejlig.." sagde han blidt mod hans læber og smilede før han lænede sig lidt tilbage "ikke det der dansehalløj.." grinede han "ikke igen" sagde han og tog en stor tår af sin drink, og lyttede til hans andre forslag, og lagde hovedet på skrå. "Tjo.. det kan vi godt lege?" sagde han stille og satte sig bedre så de kunne se hinanden og satte glasset. "Skal jeg starte, eller vil du?" tilbød han. Det var ikke så tit han legede..og det var faktisk lidt snyd, for nu var det jo ikke fordi Ozzie blev fuld af sin drink.. men Sean kunne godt beherske sit alkohol, så mon ikke det gik... det skulle det.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Dec 11, 2012 9:56 pm
Ozzie smilede lidt og så ned igen han var stadig lidt små genert, men det var nemmere nu.. han følte sig lidt mere afslappet.. han smilede kort da Sean lagde en arm om ham, og han puttede sig ind til ham og lagde en hånd mod hans brystkasse og holdte sin drink med den anden, til når han skulle drikke.. men nå ja.. han havde jo aldrig prøvet særlig meget, så drinken holdte jo nok lidt endnu.. desuden var der ikke alkohol i.. skulle man egentlig ikke drikke? I det her spil? Sådan rigtig.. hmm.. nå men Ozzie kunne jo ikke tåle alkohol.. han blev mærkelig af det.. og så fik han det dårligt bag efter.. det var ikke sjovt.. de kunne ryge en pind! Det var noget han godt kunne lide. "Mhmm.. så bær jeg dig alligevel hjem.." sagde han drillende og lænede sig ind mod ham og nød kysset.. lidt kunne han vil godt tillade sig.. mhmm.. Han kunne dog ikke lade være med at rødme lidt.. alle de søde ord.. ih Sean altså! Han lænede sig lidt tilbage men sad stadig så tæt op af ham han kunne. "Nej stop så.. du er!" sagde han stille, nu skulle han holde med alle de komplimenter.. ih altså! "Sener.." hviskede han bare til det med dansen og trykkede ham på næsen.. Nu skulle Sean lige.. tage sig sammen! Og være en rigtig mand! Mhmm ja! Rigtige mænd dansede.. ja det gjorde så faktisk! "Mhmm ja, du starter.." sagde han stille og lukkede øjnene med kinden hvilende ved hans hals.. åh det var bare.. skønt!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Dec 12, 2012 5:36 am
Sean smilede stille da han puttede sig, og kyssede ham kort i håret...lille søde ting. Han drak lidt af sin J&B, før han lagde nakken lidt tilbage og grinede "Ozzie stop.. det er ikke engang sjovt.. du ville få rygskader" grinede han drillende..jo, det mentale billede var lidt sjovt, men det måtte under ingen omstændigheder ske, for Sean var jo en kende længere end ham, Ozzie ville få problemer med at slæbe ham nogen som helst steder.. og egentlig så tvivlede han også på at han overhovedet kunne. Han løftede et øjenbryn og så ned på den mørkhårede elver under sin arm, og smilede skævt til ham "Duuu er" drillede han, og rynkede på næsen da Ozzie trykkede på den... mmhm.. Han ville gerne kysse ham igen, men.. det var første date, så kyssede ham slet ikke så meget.. nej, han holdt lidt igen. Han sukkede "jaaaaja... senere.." brummede han bare.. senere.. meget senere. "Okay, øh.." begyndte han og gned sig i nakken mens han tænkte over hvordan han skulle starte ud "okay,vi starter blødt, jeg har aldrig spist... en is" sagde han så, og vendte forventningsfuldt sit ansigt mod Ozzie, og smilede skævt til ham. Det havde han ikke selv, aldrig. Han var ikke så vild med alt for meget andet... menneske mad, end marmelade... syltetøj... jep.