Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dance baby dance - Ozzie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 12:03 am

"Undskyld.. det er ikke med vilje" hviskede han stille, det var ikke med vilje, at han var i vejen.. og irreterende.. og Andy nok helst bare gerne ville have han gik.. han ville også gerne gå.. men det så ikke ud til Andy ville lade ham gå hjem alene, i t-shirt og underbukser.. ikke fordi Ozzie havde lyst til det.. men han kunne sagtens komme hjem sådan, han var bare bange.. han skulle jo igennem den ikke så rare del af byen.. og med hans.. fortid.. var han lidt bange for at der skulle ske ham noget undt.. og det var jo ikke så nemt at tage bussen med så lidt tøj på, folk ville kigge.
Han snøftede bare og rystede på hovedet, det havde han det virkelig ikke særlig godt med.. han følte sig.. ubrugelig, som en genstand.. når han bare blev.. båret rundt, og sat ned.. og revet tøjet af, som var han ikke noget bestemt, bare noget der skulle over stået, det var ikke rart.. at tænke på.
"Jeg er ikke smuk" hviskede han stille og smilede alligevel lidt, fordi det smigerede ham, selv om han blev lidt flov over det. "Ja.. undskyld.." hviskede han stille og rystede på hovedet, det var jo ikke fordi.. at han.. men han ville jo heller ikke.. åh.. "Andy.. jeg kunne aldrig finde på at have sex med en fyr, bare for at have sex og så aldrig se ham igen.. det kunne jeg aldrig finde på.. jeg ville aldrig udnytte dig.." sagde han stille og lagde sin hånd mod hans kind og kiggede kort på ham, og smilede forsigtigt.
"Jeg græder ikke.. og jeg sover hvor jeg vil" sagde han bare og surmulende kort, inden han tørrede sig om øjnene og snøftede. Han ville ikke græde mere nu.
"Åh hold op.. Andy.. du er alt for god.. du kunne sikkert få lige hvem du ville.. og så valgte du alligevel mig.. en lille ubetydelig dreng.. det betyder meget for mig, jeg tror du har et stort hjerte" sagde han kort og smilede glad til Andy.
"Jeg kan godt gå selv.." sagde han surt og spjettede lidt for at få Andy til at sætte ham ned, men det nyttede ikke, og han blev først sat ned igen, da de var inde i soveværelset. Han lagde sig bare ned på sengen og lukkede øjnene i og sukkede, det var rart.
"Okay.. " sagde han stille og lod Andy ligge arme om ham, og han lagde sine hænder mod hans bryst og lagde sit hoved ind til hans hals og kyssede ham kort på hagen.
"Undskyld.. jeg slår dig ikke igen.. kun hvis du gør noget virkelig dumt" sagde han stille og lod så til sidst bare søvnene overmande sig, og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 1:05 am

Andy synes bestemt ikke han fortjente noget bedre, men nu viste han heller ikke hvad han fortjente! han havde vel bare brug for en som gjorde ham glad, så var alt andet sgu ligemeget.
Han kunne ikke lade være med at smile over den kære dreng, men han kunne ikke andet end at håbe på at han talte sandt. Han brød sig jo ikke ligefrem om at blive slået, men han måtte vel have fortjent det på den ene eller anden måde.
Han havde nok aldrig været så udmattet før, der var sket alt for meget og han ville bare sove. Det gik heller ikke længe, før at han faldt i søvn og blev bare ved med at holde ham tæt ind til sig.

Han vågnede næste dag, ved at solen skinnede lige ind i hovedet på ham. Han åbnede forsigtigt sine øjne, og kunne ikke lade være med at smile over at se Ozzie. Han havde nok aldrig troet at han ville vågne op en dag, med en anden og uden at have haft sex. Han træk sig forsigtigt væk og kyssede ham en enkel gang på panden, for ikke at vække ham. Han rejste sig så lydløst op som han overhovedet kunne, og gik lige så stille ud i køkkenet og tog sin smøg i munden som han tændte.
Hans hår stirrede til alle sider, som det altid gjorde når han lige havde vågnet.
Han tog et stort sug af sin cigarret, og pustede det lige så stille ud af næsen mens han begynde at lave noget morgenmad.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 1:56 am

Ozzie faldt i søvn med det samme, og lagde slet ikke mærke til at Andy ikke gav slap, selv om han plejede at ligge lidt urolig om natten, havde han lagt ret stille i nat åbenbart, nok fordi Andy havde holdt om ham og han derfor ikke kunne vælte rundt i sengen som en anden sindsyg.. ja han havde nogen gange nogen meget heftige drømme.. og hvad så. Han vågende dog op ved lyden af et bump, og satte sig forskrækket op og åbnede øjnene.. men nej det var heller ikke idag han havde fået sit syn tilbage. Han fandt dog hurtigt ud af at han var faldet ned af sengen.. nok fordi Andy var gået og han så var bleven urolig eller noget. Han kunne dog godt huske hvilke drømme han havde, og rødmede lidt da han rakte hænderne ned og holdte dem foran.. underlivet og forsigtigt trak dynene ned foran sig og først rejste sig op da han havde fået den viklet om sig så man ikke kunne se.. at han var en smule tændt.. han kunne ikke gøre for det.. helt ærligt han var en fyr! Og han drømmede også frække drømme.. nå hva så.. det ville gå over om ikke så mange minutter og så ville han fjerne dynene og tage sine bukser på.. og så ville han smutte ud derfra, Andy behøvede ikke at se noget. Han kunne lugte røgen og regnede med at han var ude i.. stuen? Eller hvad det nu var for noget.. og sad og røg. Han gik forsigtigt der ud og tittede frem i dør åbningen. "Godmorgen" sagde han stille med ansigtet vendt i Andys retning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:02 am

Andy så kort mod soveværelset da han hørte lyden, kunne alligevel ikke lade være med at smile da han fik øje på et ben som stak ud. Han rystede let på hovedet og forsatte bare med at lave morgenmad, og satte det hen på bordet også selv om han bare helst ville have en øl. Han prøvede vel bare på at vise, at han ikke bare drak også selv om det var det eneste som han endelig lavede.
"godmorgen" gentog han og gik hen til Ozzie, tog sin smøg ud af munden og kyssede ham en enkel gang på panden "der er morgenmad" sagde han og tog sin smøg ind i munden igen, hvor den ligefrem hørte til i hans mundvig.
"bare set dig ned" sagde han og gik hen for at hente de sidste ting, før han satte det hen på bordet og satte sig selv ned.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:34 am

Ozzie smilede bare og nikkede, han gik hen til Andy og satte sig ned i sofaen, og smilede kort. "Okay.." hviskede han stille og var sådan lidt morgen hæs.. det kørte bare for ham.. han havde sikkert også morgen hår, og røde øjne, og så havde han boner på.. det hele kørte bare.. åh forhelved, nå bare han fik lov til at beholde dynene på så var der jo intet problem i det. Han smilede bare.. selv om han ikke var særlig sulten, så var han alligevel spændt på at se hvad Andy havde lavet for noget.
"Kan du lave mad!" sagde han bare overrasket og smilede stort, "Okay.. så!" sagde han og smilede større, det var da stort.. han var ikke så van til at møde fyre der.. faktisk selv lavede mad.. de fleste var bare sådan lidt.. det var kvindes arbejde.. eller så tog de ud og spiste eller et eller andet.. eller bestilte en pizza.. Ozzie ville gerne lave mad.. men han var bleven bortvist fra køkknet.. så han havde aldrig nået at lære det.. pga hans handicap, det var åbenbart for farlig for ham.. tsk.. han kunne sagtens styre en kniv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:44 am

Andy kunne bestemt ikke finde ud af at lave mad, han viste vel bare ikke hvordan man gjorde? han havde levet af at andre lavede hans mad, serverede det for ham og næsten ligefrem tog det i munden på ham. Hans køkken bestod stort set kun af ting som skulle varmes op, eller ikke behøvede at blive varmet op. Det var vel også lidt spild af tid, at bruge tid på at lave mad når det bare var ham som skulle spise.
Han grinte lidt og rystede på hovedet, mens han slukkede sin smøg og vende sit blik mod ham "nej det ville jeg ikke lige sige.. hvis du mener med at lave mad, at varme ting op.. så er jeg manden" sagde han og kunne ikke lade være med at smile.
Han nød faktisk at have selskab til morgenmaden, at have nogen at snakke med og om andet end ham selv hele tiden "pandekager?" spurgte han om og rakte ham en tallerken med pandekager "kan du lave mad?" spurgte han om, og kunne jo godt være at han kunne lave mad. Han kunne jo finde ud af så mange andre ting, som Andy nok aldrig havde regnet med at han ville "har du sovet godt ellers?" spurgte han om og hælde noget juice op til sig selv "mælk eller juice?" spurgte han om og gav ham det som han helst ville have.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:15 am

Ozzie smilede lidt og lagde hovedet tilbage og støttede det op af muren og sad bare og vågnede lidt, han var stadig lidt træt.. og alligevel havde han slet ikke lyst til at tage hjem.. men.. han havde ligesom en hund.. på et hotel.. hvor man ikke måtte have hunde.. oh fuck.. han brude virkelig skynde sig lidt. Han smilede og ville til at rejse sig, men kom så i tanke om at Andy stod og lavede morgenmad til ham, og det ville være meget uhøflig bare at gå sin vej. Nå hva fanden, så spiste han.. og så købte han noget til Orion på vej hjem.. bare den ikke larmede, faktisk havde han fået lov til at have hunden på hotellet så længde den ikke vagt opsigt.. eller larmede eller noget i den stil.. fordi han var blind og de havde undt af ham.. men kunne ikke bare sige til en blind han ikke måtte have sin føre hund med sig.. og han havde dermed fået lov til at få den med sig, hvilket var fint.. Orion var en meget doven hund.. den sov for det meste, og når den ikke gjorde ynkede den bare, og så aede Ozzie den eller gav den mad og så var den glad igen.. det var slet ikke så svært at have sådan en sød hund som den.. men den var selvfølgelig også bleven trænet til at hjælpe Ozzie, som førehund.. selv om den var lidt dum.. ind i mellem.
Ozzie grinede bare og smilede "Jeg er sikker på du godt kan finde ud af det" sagde han bare og smilede lidt. "Ja tak" sagde han da Andy spurgte og tog imod tallerken uden brok og begyndte bare at spise. "Mig.. øh nej.. jeg har forbud mod at komme ud i et køkken" sagde han bare og grinede, "Jeg.. du ved kan ikke se noget.. og mad vare og køkken redskaber giver ikke ligefrem nogen lyd fra sig eller noget.. det er lidt besværligt" sagde han bare og grinede imens han rystede let på hovedet.
"Ja jeg har sovet fint.. " sagde han stille og smilede lidt og spiste så vider. "Eh Juice.." mumlede han hurtigt og sukked.e. åh det ville blive godt at komme hjem igen egentlig.. åh han blev altså nød til snart at finde sig en lejlighed.. en rigtig lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:33 am

Andy rystede let på hovedet, han ville nok aldrig blive en mester person i et køkken. Han ville skam bare lære sig småting, så han kunne overleve på egen hånd "nah.. måske en dag" sagde han og synes slet ikke det var sjovt at være i et køkken, som man altid fik at vide i fjernsynet. Måske var det fordi at man kun lavede mad til sig selv, og ikke havde noget anden at dele det med. Han viste det ikke, da han ikke ligefrem havde prøvet det. Selv om han synes det var meget hyggeligt at lave morgenmad til Ozzie, også selv om han ikke havde lavet særligt meget.
Han lag sit hoved lidt på skrå, og forstod ikke hvordan man kunne sige at man ikke måtte være i et køkken bare fordi man var blind "det handler vel bare om at lære det.. som du kan se med dine hænder, så kan du sikkert også lære at lave mad med dine hænder" sagde han og håbede på at han gav mening, og smilte bare kærligt til ham imens.
Han drak lidt af sin juice og satte den tilbage på bordet, før han rykkede sig hen til Ozzie og kyssede ham på kinden "fint?" hviskede han med sine læber mod hans kind "det er ikke godt nok for mig" hviskede han og tog blidt fat i hans hage, og vende hans ansigt mod sig "du skal sove fantastisk.. når du er hos mig" hviskede han med få centimeter fra hans læber, han lod bare sine læber mødes med hans i et intens kys.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:54 am

Ozzie smilede bare lidt og grinede "Det ved jeg ikke, du kan jo lave mad til mig en dag.. sådan rigtig.. middag og sådan noget" sagde han bare og smilede, det ville da være hyggeligt, det behøvede jo ikke at være fint, det kunne sagtens bare være kødsovs og spagetti eller sådan noget, Ozzie var ikke så fint følende. Han grinede og rystede på hovedet, "Jeg er et kaos i et køkken.. desværre" sagde han bare og grinede lidt igen, Andy skulle bare se ham når han lavede morgenmad.. nogen gange gik det ikke helt så let... han kunne ikke altid kende forskel på en mælke kanton og en juice kanton, og så fik han kornflaks med juice på.
"Mmhmm.." mumlede han stille da han fik et kys mod kinden, "Det er godt.." sagde han bare stille og spiste hurtig resten af pandekagen og drak lidt juice.
Ozzie fik kuldegysninger over det hele.. Andy hjalp ikke lige frem på stationen.. mellem hans ben.. ih altså! Det der med at få morgen stivet.. var ikke så nemt når man sov sammen med en anden. "Ja.." pev han stille og prøvede at sno sig væk fra Andy men det var ikke let, og da han kyssede ham måtte han presse sine hænder mod sit skridt og krydse benene.. "Andy.." pev han og trak sig tilbage.. ikke fordi det ikke var rart.. det var bare lidt for rart.. og ja.. det hjalp altså ikke! Han kiggede flovt væk og håbede ikke Andy lagde mærke til noget.. men det var svært, for han var helt rød i hovedet nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:10 am

Andy så bare på ham når han træk sig væk, havde han gjort noget forkert? han kunne ikke lade være med at se ned, da Ozzie ikke ligefrem sad på den mest normale måde. Han kunne ikke lade være med at smile over det, og vende sit blik op mod hans ansigt igen. Han tog bare fat i ham og træk ham ind til sig "håber det er på grund af mig.. og at du ikke tænker på en anden" hviskede han ned i hans hår, mens han holde det store smil på sine læber. Han kyssede ham ned i hovedbunden, mens han holde ham tæt ind til sig "jeg vil rigtig gerne lave mad til dig.. hvis det er en date" hviskede han og havde bestemt ikke lyst til at give slip på ham, så var han sgu ligeglad med hans problemer mellem benene.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:24 am

Ozzie smilede bare forsigtigt og fjernede hænderne igen, han vidste jo ikke om Andy kiggede på ham.. men helt ærligt altså! Han kunne ikke bare kysse ham på den måde.. og så om morgen.. det var ikke.. sjovt! Han var ond. Han sukkede stille da Andy trak ham ind til sig igen.. kunne han ikke forstå at det ikke lige.. gik lige nu.. hvis bare han havde noget koldt vand! Som han kunne hælde ud over sig.. for helved da. Ozzie sukkede stille da Andy talte og rystede bare på hovedet.. "Mhmm det er din skyld.. hvis det gør dig stolt.." sagde han bare og smilede lidt, selv om det ikke helt var rigtigt.. selv om Andy ikke gjorde det beder jo.. ved at være så.. fræk.. ih.. Men Ozzie havde bare haft våde drømme, som enhver anden dreng... og hver gang han vågnede glemte han havde han havde drømt.. Han vidste ikke om han havde drømt om Andy, men et eller andet sted så håbede han det ikke. Han satte sine hænder mod hans bryst og skubbede sig blidt væk fra ham. "Mhmm.. okay en date.." sagde han så bare, "Men så bliver det altså hjemme hos mig.." sagde han så stille, han ville helst ikke.. ud til båden igen.. ikke lige nu i hvert fald, han skulle komme sig lidt. Han skubbede sig helt væk og rejste sig flovt op og gik hen og tog sit tøj som var bleven tørt og listede ind i soveværelset hvor han hurtig skiftede igen, og lagde Andys tøj på sengen sammen med dynene inden han smuttede ud igen. "Jeg tror jeg smutter hjem nu.." sagde han så roligt.. Hjem til Orion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:34 am

Andy havde virkelig ikke lyst til at give slip på ham, kunne han ikke bare forstå det. Han ville være i nærheden af den dreng, også var han sgu ligeglad med hvor stod han end blev mellem benene. Han træk lidt på skuldrene "lyder ikke helt overbevisende" sagde han og viste ikke om han skulle tro på ham, selv om han med glæde gerne ville tro på ham. Han kunne jo godt lide den dreng, men han var vel bare en af dem som ikke stolede på hvem som helst. Han så kort efter ham og drak bare mere af sin juice, sad bare og ventede på ham.
Han rejste sig langsomt op og gik bare hen og greb fat i hans arme, han skubbede ham blidt op af køleskabet og trykkede hans arme mod køleskabet over hans hoved "hvorfor? hvorfor vil du så gerne, så hurtigt væk?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå, gav slip på hans hænder med den ene hånd mens den anden holde dem begge så godt han nu kunne. Han lag sine fingere mod hans kæbe, og trykkede blidt sine læber mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:55 am

Ozzie smilede bare og ville helst ikke sige mere, han havde ikke lyst til at tale om.. om han var tændt eller ej.. og om det var pga af Andy eller ej.. helt ærligt, kunne han ikke se hvor rød i hovedet han var.. han brød sig bare ikke om at tale om sådan noget, han blev så flov. Han stod lidt og gik så hen til bordet og lagde sine fingre mod bordkanten og famlede lidt rundt til han fandt solbrillerne, og tog dem i hånden.. "Jeg låner lige dem her.. til næste gang" sagde han bare, da han ikke havde lyst til at gå hjem med ingen ting for sine øjne, og hans sorte bind var bleven væk igår.. og han havde ingen ide om hvor det var.. men det var også lige meget han havde flere der hjemme, også en i hvid, som han nu ikke brugte så tit, han troede det så fjollet ud.. det forstillede han sig i hvert fald. Han vendte sig om for at gå mod døren.. nu når der var lyst og alt muligt, så kunne han sagtens gå hjem selv.. og Andy skulle ikke følge ham eller noget, det blev han nød til lige at forklare ham, hvis han begyndte at følge efter ham.
Han blev dog total overrasket da Andy greb fast i hans arme og hans øjne kørrede forvirret rundt prøvede på at finde Andys ansigt, og hans hjerte sad på kort tid oppe i halsen igen, og bankede helt sindsygt! "Andy.. hvad laver du?!" sagde han højt en smule bange.. nej ikke bange, han var ikke bange for Andy.. men måske bare nervøs.. og lidt utryg ved at blive presset sådan op af.. et eller andet. Han sukkede dog bare.. han kunne ikke lade være med at spille en eller anden sex sene inde i sit hoved.. hvis det var det Andy.. havde gang i.. åh det kunne han altså ikke.. selv om han gerne ville.. ja hans underliv talte jo lidt for sig selv. "Du gør det kun værre.. " sagde han stille, for han havde jo ligesom ikke lyst til at gå hele turen hjem med en stiv pik.. helt ærligt.
Han sukkede dog og undslap et lille støn da Andy trykkede hans læber mod hans.. vidste han slet ikke hvor ophidsende det var.. åh for helved, hvordan snoede han sig ud af den her. "Mhm.." mumlede han mod hans læber og drejede ansigtet så han slap hans læber og kunne få luft til at tale.. "Undskyld.. men tro det eller aj.. jeg har altså en hund.. du ved sådan en førehund, som blinde nu har.. som har været helt alene en hel nat, og jeg tror den er savner mig" sagde han stille, og var sulten og skulle pisse.. hvis den ikke allerede havde pisset hele lejligheden til.. feeedt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:07 am

Andy ville bare ikke give slip på ham, han ville gerne være i nærheden af ham så meget som muligt. Han kunne godt lide at være i nærheden af ham! så var han ligeglad med at de ikke havde sex, han ville bare kunne være tæt på ham og holde om ham. Han trykkede bare sit ansigt mod hans hår, da han vende hovedet væk fra ham. Han viste hvordan Ozzie havde haft det igår, at blive afvist. Det gjorde jo ondt i hele kroppen, og alligevel havde han ikke lyst til at give op. En hund? havde han virkelig en hund? Andy rystede lidt i kroppen, da han var bange som et lille barn for dyr.
Han tog en dyb indånding af hans hår "Ozzie.. jeg vil ikke give slip på dig, ikke nu" hviskede han ind mod hans hår, mens hans hånd gav slip på hans hage og gled ned af hans krop og lag sig på hans hofte.
"Ozzie.. jeg vil virkelig ikke" hviskede han og kyssede ham atter igen i håret.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:41 am

Ozzie sukkede og prøvede at rykke på sine arme, men Andy havde et lidt for stramt tag, han sukkede blidt og prøvede alligevel og rive sig fri så han kunne skubbe Andy væk, men det virkede bare ikke helt. "Andy.." hviskede han stille og smilede forsigtigt, "Du bliver nød til at stoppe.. Andy.." hviskede han stille og prøvede igen at komme fri. Ozzie sukkede stille da han sagde han ikke ville give slip på ham, og rystede på hovedet, "Det bliver du altså nød til søde.." sagde han blidt og blev lidt lettet da Andy slap hans håndled og han lod bare sine hænder falde ned i nakken på Andy og nussede ham blidt.. han brød sig ikke om at sige nej til Andy, men han kunne altså ikke bare.. slet ikke lige nu..
"Mhmm.. men du kan.. hvis du har lyst, jo bare tage med mig hjem, det ville jeg ikke have noget imod.." sagde han blidt og smilede lidt inden han satte sine hænder mod Andys brystkasse og skubbede ham blidt fra sig så han kunne få lidt luft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:50 am

Andy kunne mærke at det blev svære og svære at holde sine fingere fra ham, måske var det fordi han virkelig ikke havde lyst til at holde sine fingere væk fra ham. Han ville ikke stoppe og han ville ikke væk fra ham, det var som at have en julegave som man bare ikke måtte åbne før jul. Ens forældre der slog en over fingrene, hver gang man kom lidt for tæt på gaven. Sådan havde han det med Ozzie, han ikke engang måtte røre sin gave en lille smugle.. ikke engang kysse på den.
Han greb blidt fat i hans nakke og træk ham bare til sig igen "det vil jeg gerne" hviskede han også selv om han var bange for dyr, så ville han jo stadig gerne være tæt på denne elver "men... jeg bliver nød til at få et kys.. ellers kan jeg ikke, så vil jeg ikke kunne holde mine fingere fra dig... og slet ikke på vejen der over" hviskede han og så bare ned på det kønne ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:03 am

Ozzie sukkede og smilede bare og prøvede ligesom lige at få Andy lidt på afstand.. kunne han ikke lige.. holde fingre for sig selv, bare lige frem minutter.. Ozzie var ikke lige.. helt klar på det der.. lige nu. Han smilede dog bare og lod sig trække ind til ham igen, og sukkede dybt, "Ih Andy altså.. du kan altså ikke bare trække rundt med mig og bære på mig som det passer dig" sagde han lidt blidt, fordi han heller ikke ville såre Andy, men han gad altså ikke slæbes rundt på som en anden sæk kartofler.. der skulle to til et kys jo.
Ozzie grinede bare og hviskede "Du er simpelhen for sød.. er du.. kom her.." sagde han roligt og lagde armene om Andys nakke og trak ham tæt ind til sig, og pressede forsigtigt sine læber mod hans i et blødt forsigtigt kys, og bevægede forsigtigt sine læber, han kyssede ham et langt minut, og nappede ham så bare drilsomt i læben og sukkede blidt og lænede sig tilbage, "Kom så.. lad os smutte" sagde han blidt og tog Andys hånd og trak ham med over mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:14 am

Det var jo ikke fordi han ville være for hård ved ham, eller gøre hvad han ville.. eller måske ville han gerne gøre hvad han ville, men han måtte jo også tænkte på hvad Ozzie ville. Han ville jo bare gerne kysse ham, og havde det bare svært med at holde sig tilbage.
Han lag sine arme rundt om livet på ham, og kyssede ham tilbage da han mærkede hans læber mod sine. Han kunne nok blive stående der og bare kysse ham, men de skulle jo også komme videre med livet "undskyld.. skal nok prøve på at huske det.. selv om jeg bare så gerne vil holde om dig hele tiden" sagde han og gav slip på hans hånd "2 sekunder" sagde han og gik ind i soveværelset for at tage en trøje på, han gik derefter ud og tog sine sko på og fik taget sine smøger og nøgler. Han gik stille hen og tog hans hånd i sin igen "nu er jeg klar" sagde han og åbnede døren for ham, og ventede på ham før han selv gik ud og låste døren efter sig "så skal du væk fra vandet" sagde han og gik op på land, mens han holde øje med at Ozzie ikke ville falde ned i vandet "jeg følger bare efter dig" sagde han og kunne lige så godt starte med det samme, og lade Ozzie vise vej og bare håbe på at de kom der hen hvor de end skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:20 am

Ozzie smilede bare bare, han synes nu også Andy var lidt sød.. selv om han var lidt meget nærgående.. og sagde tingene meget lige ud.. det var lidt.. for sødt måske.. men det var okay, så længe han kunne holde fingrende for sig selv, i hvert fald det meste af tiden. Han vidste ikke hvordan han havde det med at tage Andy med tilbage til hotellet, folk ville nok kigge lidt.. nå men hvad så, han synes det var hyggeligt at være i selvskab med Andy, han havde en sjov personlighed.. han var meget.. lige til faktisk, og det var jo også meget godt.. på en måde.
"Mmhmm" mumlede han bare og ventede på Andy imens han gjorde sig færdig så de kunne komme af sted. Han fulgte med Andy op til land.. og mistede så lidt sted sansen.. åh gud.. hvor var de henne! Hvordan kom han hjem.. lige nu ville det havde været rart at have Orion hos sig, den kunne altid finde vej.. hjem, altid. "Ja tak.." sagde han bare og stod lidt. "Eh Andy.. jeg tror altid ikke jeg kan finde hjem herfra, jeg ved ikke helt hvor jeg er.. måske kan vi bare tage en taxi?" spurgte han forsigtigt.. det ville også gå lidt hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:29 am

Andy havde jo ikke boet der særlig længe, og viste heller ikke hvor Ozzie boet.. det var ikke sikkert at han ville kunne finde steder, ligemeget hvor meget de prøvede. Han viste stort set kun hvordan man kom til The Bloody Moon, og tilbage igen og stort set ikke mere. Han følte sig vel lidt som en helt, når han skulle hjælpe Ozzie også selv om det var små ting "okay.. så lad os tage en taxi" sagde han og ville også mene at det var den bedste idé, i stedet for at risikere at havne et eller andet dumt sted hvor de ikke ville kunne finde tilbage fra.
"kom" sagde han og begynde at gå op mod vejen, men stadig så han gik i samme tempo som Ozzie "hmm.. din hund.. bider den?" spurgte han om og ville ikke ligefrem indrømme at han var bange, bange for dyr og helst ville holde sig væk fra dem. Han var nemlig overbevist om at de bare ville dræbe ham, også selv om de vel ikke havde nogen grund til det.
Han stoppede op når de var kommet hen til vejen, og svingede armen lidt hver gang der kom en taxa. Det gik heller ikke længe før der var en som stoppede op foran dem, han gik bare hen og åbnede døren til Ozzie "hop ind" sagde han og lukkede døren, før han gik hen og åbnede den anden dør og satte sig ind.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 1:45 am

Ozzie smilede lidt nervøst, og nikkede bare da Andy også synes de skulle tage en taxi, det var nok også en god ide. Han smilede så og fulgte bare efter Andy, han havde styr på det.. og så kunne han kun håbe på at han ikke førte ham et eller andet underligt sted hen, eller kidnappede ham.. men det ville Andy aldrig gøre.. det var han sikker på.. utrolig hvor meget man lærte folk at kende efter en nat.. nå men ja, han kendte jo ikke Andys fortid.. alle havde ugler i mosen.
Han kunne dog ikke lade være med at grine da Andy spurgte om Orion bed.. hah! "Nej.." sagde han halvt grinende. "Den bider ikke.. eh.. det er en førehund, du ved trænet til sådan noget med blinde og sådan.. det vil sige, at den er meget rolig.. og.. faktisk ret dum.. for det meste.. men det kan godt være den er lidt sur.. nu når jeg ikke har været hjemme hele natten" sagde han roligt og smilede.
Han satte sig ind i taxien og gav hotellets adresse til taxi føren, men da han skulle sige vej og nummer rystede han bare på hovedet, han kendte åbenbart godt stedet. Det var jo bare et 3 stjernet hotel.. ikke vildt pænt men heller ikke snusket.. det var helt fint, og lige hvad han havde råd til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 2:10 am

Andy lænede sig bare tilbage og lukkede sine øjne kort i, før han åbnede dem igen og vende sit blik mod Ozzie. Hans øjne blev store og han var glad for at han ikke kunne se ham, han var sgu lidt nervøs for den hund og mest hvis den var sur. Det var jo hans skyld at Ozzie ikke var kommet hjem, vil det så gå udover ham? han håbede sgu ikke.
"mmmh.. må håbe at den ikke er alt for sur" sagde han og prøvede på at snakke med af afslappende stemme, selv om det var ret så svært når han jo var så bange for hunde eller bare dyr som han nu var.
Han måtte jo bare smile og håbe på at den ikke så hans frygt, men når man gerne ville være hos nogen så måtte man jo bare tage alt med som kom.
"men du klare dig da godt selv?" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 3:22 am

Ozzie smilede bare og lagde godt mærke til frygten i Andys stemme, han kunne efterhånden aflæse mange ting fra stemmen hos folk da han ikke kunne læse deres ansigtet måtte det jo være sådan det skulle være, men det gjorde ham ikke noget. I stedet for at tage sele på rullede han bare det gardin ned der mellem dem og cheføren så han ikke kunne se dem.. længe leve privat livet, der var nok ti minutter et kvarter til hotellet.. så ja. Han kravlede over til Andy og satte sig overskrævs på ham og lagde sine hænder mod hans bryst og smilede beroligende til ham. "Den eneste ting der bider er vidst mig" sagde han bare og smilede frækt til Andy i få sekunder efter han rystede på hovedet. "Du skal ikke være bange for Orion, den gør dig ingen ting, den er ret doven, den snorker bare og piver når den vil ud og gå.." sagde han han blidt og lænede sig frem og trykkede et vådt kys mod Andys læber. "mmhmm jaja" mumlede han bare og gad ikke lige snakke lige nu. Han lod sine fingre glide op over hans bryst og op omkring hans hals, og om i hans nakke, hvor han knugede hans nakke håre mellem sine fingre og holdte en smule hårdt fast i ham, og trak hans nakke lidt bag over.. så det så ud til at Ozzie var den der havde magten.. for en gangs skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 3:43 am

Andy viste godt at det virkede latterligt at være bange for dyr, men han kunne ikke læse dem og var derfor sikker på at de ville dræbe ham. Han kunne læse mennesker ved deres tanker, men dyr kunne han ikke og viste ikke hvad de tænkte på. Han viste endelig ikke hvor hans frygt kom fra, om det virkelig bare var fordi at han ikke kunne læse dem.
Han kunne ikke lade være med at smile over Ozzie, og lag bare sine hænder på hans lår "du må også godt" hviskede han mens han nussede ham lidt på lårene "håber jeg" sagde han inden han mærkede hans læber mod sine, og kyssede ham bare tilbage.
"mmh" kom der let ud mellem hans læber, da han fik trukket sit hoved tilbage og lod bare sine øjne forblive lukkede. Han havde bestemt ikke noget imod ikke at snakke, så længe at Ozzie var så tæt på ham så var han sgu glad nok.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 4:01 am

Ozzie smilede bare og prøvede lidt at lukke munden på Andy.. og få ham til at slappe lidt mere af, så ikke var så nervøs.. han skulle ikke være bange for Orion.. den dumme hund.. den lå sikkert og snorkede foran døren.. som straf.. den gjorde den altid når den var sur på Ozzie.. fandes til hund, men den kunne altså bare lære at være alene hjemme.. selv om den ikke brød sig om det. Han lænede sig bare ind mod Andy, var lidt.. nervøs over hans hænder.. der var lidt for tæt på.. visse områder.. og det var også.. bare alt for rart, men han kunne godt styre sig, sagtens.. eller.. det troede han i hvert fald. Han lænede sig lidt tilbage men holdte stadig fast i Andys hår så han ikke kunne rykke med hovedet. "Du bryder dig nok ikke om at blive domineret.. hva.." sagde han bare drillende, da de fleste.. Andy typer ikke gjorde det.. ih de troede de var mænd, bare fordi de ikke.. ynkede så meget.. det var uretfærdigt! Og Ozzie kunne sagtens værre en mand.. altså når han lige havde tid. "Men du kan godt vænne dig til det.. for jeg finder mig ikke i hvad som helst.." sagde han bare og smilede lidt, og tænkte på da Andy havde taget fat i hans håndled nede ved båden og presset ham om af.. væggen? Sådan skulle man ikke bare koste rundt med Ozzie, i hvert fald ikke uden at få gengæld. Han trak hans hår længere bag ud så han blev nød til at ligge nakken tilbage mod sædet og kigge op i loftet. Ozzie grinede bare.. han nød at havde Andy under kontrol, i hvert fald for en stund. Han bøjede sig frem og nappede ham drilsomt i underlæben, kyssede ham hurtigt, og lod små våde kys spadsere ned over halsen på ham, trak en lille smule ned i t-shirten og kyssede ham hen over kravebenet. Inden han gav slip på hans hår, og fandt hans læber igen.. det var så så længe han kunne finde ud af at dominere.. nah skidt pyt, det var Andy nok også bedst til alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dance baby dance - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» baby.. oh baby, close your eyes, and I'll take care of you now.. - Millicent
» It ain't all bad? -Ozzie
» The place to think - Ozzie
» Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: