Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dance baby dance - Ozzie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 10:56 am

Andy blev helt overrasket over det han spurgte om, han kunne jo slet ikke følge med i filmen overhovedet. Han viste bare ikke hvordan han skulle fortælle det, da han heller ikke virke som om han bare ville røre ved ham også selv om han gerne ville "der er en kvinde.. som går ned af en gang" sagde han og viste ikke mere af filmen, også selv om han endelig ikke havde lyst til at vide mere af den "jeg ved det virkelig ikke.. jeg er en mand, jeg kan virkelig ikke gøre to ting på samme tid" sagde han helt ærligt, og viste at han ikke ville kunne slippe afsted om at lyve om den. Han var ikke ligefrem en af dem som kunne finde på film, der var jo en grund til at han havde med musik at gøre og ikke film.
Han lukkede sine øjne langsomt i igen, og begynde at trække vejret lidt dybere. Han lod ham bare trække sine bukser af, og havde næsten ligefrem glemt filmen helt. Hans tanker var bare et sted, og det var hvad Ozzie lavede.
"mmh" brummede han igen, og måtte kæmpe for ikke at begynde at røre ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 11:02 am

Ozzie smilede lidt og lyttede til hvad Andy sagde og kunne ikke lade være med at grine da han sagde at han ikke rigtig kunne følge med i filmen.. han blev da let distraheret, han havde jo ikke engang taget hans underbukser af i nu.. hvis han dog overhovedet kunne få sig selv til det.. hmm mon ikke.. men ikke hvis Andy ikke.. hvis han bare lå der.. det måtte han ikke. "Du skal også kun gøre en ting.. følge med i filmen.. det er mig der gør den anden ting.. og hvis du ikke fortæller mig.. et eller andet.. bare snakker.. så stopper jeg.. og det vil du jo ikke have, vel?" sagde han bare drillende, Ozzie var ligeglad med om han fortalte ham om filmen, eller om han fortalte ham.. om alt muligt andet åndsvagt, han ville bare have ham til at tale.
Han fik dog røde kinder da Andy gav et støn fra sig, og kunne ikke lade være med at smile lidt.. et eller andet måtte han vel gøre rigtig så. Eller hvad?
Han lod sine fingre, forsigtigt.. og meget nervøst, glide over bulen i hans underbukser og maserede ham blidt oven på underbukserne, imens han forsat kyssede ham op af inderlåret og ned af det andet inderlår, og op igen, hans fingre fik langsomt fat i underbuksekanten og trak en lille smule ned i dem.. pirrende og langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 11:13 am

Andy viste virkelig ikke hvordan han skulle klare, at holde øje med filmen og alligevel vide hvad Ozzie lavede. Han kløet sig lidt i nakken "mmh.. det er ikke helt det rigtige tidspunkt at snakke på" sagde han og viste virkelig ikke hvad han skulle sige. hans opmærksomhed var jo hos ham, og derfor var det så svært for ham at begynde at snakke om alt muligt "je.. jeg kan se et lille barn.. som ikke ser helt normalt ud" sagde han og prøvede bare at holde øje med hvad der skete, selv om det var så utroligt svært for ham.
Han blev bare nød til at lukke sine øjne i igen "mmh" brummede han igen, og kæmpede for at holde sine hænder i ro. Han ville ikke ødelægge det, han ville ikke være skyld i at Ozzie stoppede det. Selv om han blev så utrolig tændt af det, og ville bestemt bare have at han forsatte med det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 11:18 am

Ozzie grinede bare lidt og rystede på hovedet, "Det er det for dig.. jeg lytter.." sagde han bare og synes det var et skønt tidspunkt at snakke på.. det gjorde ham mere rolig.. og det var godt, for hvis han blev alt for nervøs kunne han altså ikke gøre det her. "Det hjælper mig.." hviskede han bare stille og sukkede mildt. "Hvad for noget musik.. syngere du? Er det Rock.. eller sådan noget?" spurgte han bare stille og trak lidt mere i hans underbukser. Stoffet var blødt mod hans fingre.. han håbede bare.. at hvad der var under det stof.. åh han vidste det ikke.. men han ville ikke lade sig skræmme.. ikke af hvad Andy havde mellem benene.. han skulle nok prøve at være sød.
Han trak langsomt hans underbukser af ham og smed dem ned på gulvet til resten af Andys tøj.. okay.. nøgen.. åh gud.. han var nøgen nu. Okay.. han skulle bare mærke.. så var det det.. ik? De skulle ikke have sex.. det var et løfte.. og han havde tænkt sig at holde det.. hvis så bare Andy også havde.. åh.
Han kørte fingre op over hans lår og meget forstig rørte han blidt ved hans lem, og lukkede sine hånd om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 11:32 am

Andy viste ikke helt hvad han skulle stille op med sine hænder, måtte bare presse sit hoved ned mod dem så de ikke begynde at bevæge sig. Han viste virkelig ikke hvad han skulle sige, men han ville heller ikke have at det skulle stoppe. Han kunne ikke se på skærmen, da hans hjerne alligevel ikke ville se hvad der skete "jeg synger pop rock.. det er lidt af en blanding af pop og rock, derfor navnet pop rock" sagde han og havde ikke særlig meget mere at sige om det, selv om han kæmpede for at finde på noget at sige "jeg synger også kun.. fordi det gør mig lykkelig.. synger ikke for andre.. jeg kunne bestemt bare stå og synge på et gadehjørne, hvis det stod op til mig selv" sagde han også selv om han endelig ikke rigtigt havde nogle valg, det var som om alle prøvede på at bestemme over ham. Det var jo derfor han havde taget sin båd, og bare rejst væk og komme tilbage når han selv ville.
Hans vejrtrækninger blev tungere og tungere, og hans øjne sprang op da han mærkede hans hånd om sit lem. Han havde nok aldrig regnet med at Ozzie ville gå så langt, men han var bestemt glad for at han gjorde. Selv om han bare fik mere og mere lyst til ham, så måtte han holde sine fingere for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 9:27 am

Ozzie smilede bare lidt, ved den nye fornemmelse.. og berøring.. omg.. han havde aldrig rørt.. sådan noget.. før.. altså jov hans egen, men ikke andres, det var sært.. men ikke på den dårlige måde, men det fik ham dog til at rødme lidt, godt Andy ikke kunne se ham nu.. han ville nok bare synes at han var dum, at rødme over sådan noget. Han fik dog hurtigt et klart billed af størrelse og from i sit hoved.. godt så var han også arret for livet med det.. fedt.. nå ja hvad så det havde jo været hans egen valg.. han skulle bare lige se.. jo. Men hmm.. Ville Andy ikke blive lidt sur hvis han bare kravlede op nu og var sådan lidt.. så.. agtig.. han forventede vel noget, og det gjorde Ozzie egentlig også.. men ingen sex. "Hmm.. hvem er så dit idol?" hviskede han stille under dynene, og lod sine fingre glide over hans lem, langsomt, små bevægelser, inden han satte sine læber mod spidsen og placerede sin ene hånd mod hans lår og den anden om roden, og bevægede sine læber ned og op over hans lem.. langsomt og forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 9:53 pm

Han havde prøvet på at blive tvunget til at snakke før, men nok ikke under sådan nogle omstændigheder. Det var jo så utroligt svært med skulle snakke, og samtidigt styre sine hænder.. så de ikke gjorde noget, som de bestemt ikke måtte. Han havde jo kun sine tanker et sted, og det var der skete mellem hans ben. Så at tænke over hvems hans idol var, var svære end det plejede at være "mit største idol er nok Metallica" sagde han og var nok det eneste band i verden, som han kunne blive ved med at høre om og om igen "ford..." sagde han og kunne ikke sige mere, da han mærkede hans læber om sit lem. Han blev utrolig overrasket over det, men det var jo også bestemt dejligt "mmh" brummede han let.
Ozzie var bestemt bedre end han troet, den dreng havde bestemt ikke noget at være genert over.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 7:16 am

Ozzie forsatte bare bevægelserne, lige nu.. kunne han ikke lige koncentrere sig om hvad Andy sagde, men han hørte dog alligevel et eller andet med Metallica, hvad end det så var?
Han forsatte lidt tid, men slap så forsigtigt igen, han ville ikke.. hmm.. have Andy kom eller sådan noget.. det her var ikke sex.. nej.
Han kyssede ham op af maven til han dukkede frem under dynene. "Meget lovende.. du er godt udstyret.." hviskede han bare stille, lidt drillende, og forsvandt hurtigt igen, og gav Andy underbukser på igen, inden han kom frem over dynene igen. "Er filmen god?" grinede han bare stille, da han jo godt vidste at Andy overhovedet ikke fulgte med i den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 7:27 am

Andy nød det bestemt, det var der ingen tvivl om at han gjorde. Han blev lidt skuffet når han stoppede, men han ville jo heller ikke have at han forsatte hvis han ikke havde lyst. Han så bare på ham når han kom frem igen, og kunne ikke lade være med at smile til ham. Han lag en hånd på hans ene kind og lod sine læber kort mødes med hans "tja, har aldrig fået nogle dårlige kommentar om den" sagde han og gav et lille grin fra sig, før han kort så mod filmen og træk lidt på skuldrene "hmmm.. det kan jeg fortælle, når jeg på et tidspunkt får set den hele" sagde han da han vende sit blik mod ham igen, og lag sine arme rundt om ham og træk ham ind til sig "men du har ellers hygget dig?" spurgte han om med et grin, og kyssede kort hans læber igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 9:16 am

Ozzie smilede bare men han kunne godt høre det lidt skuffet toneleje i Andys stemme, han ville gerne have mere.. han ville helt sikkert gerne have sex også.. men det fik han altså ikke lov til.. det Ozzie lige havde gjordt, havde været grænseoverskridende nok for en dag.. nu ville han gerne lige.. tage den lidt med ro. "Du har været sammen med mange.." sagde han stille, og det var egentlig ikke ment som et spørgsmål, bare en sandhed.. som Ozzie måtte leve med.. det vidste han ikke lige hvordan han havde det med.. hmm.. nå ja.. Ozzie havde jo også været sammen med en.. et one night stand, som man kaldte det.. men det havde været.. hmm godt, da han var kommet sig over smerten altså, ingen tvivl der.. Jayden var en fin elsker. Men han ville gerne have mere.. end bare sex.. kærlighed måske? En dag.
"Okay.." grinede han bare og kyssede blidt Andy tilbage. "Ja.. jeg fik set hvad jeg skulle" hviskede han drillende og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 10:54 am

Det var jo ikke fordi han synes det var sjovt at indrømme, at han havde været sammen med mange. Han havde jo troet at de holde af ham, også selv om de fleste bare var nogle som han havde mødt samme dag. Han havde blevet udnyttet, og det var bestemt ikke noget han var stolt over. Det var vel også en bekræftelse et eller andet sted, bare at få en lille smugle af en følelse at der var nogen der elskede ham. Selv om følelsen kun var der kort, så var det nok den følelse som gjorde at han var i live.
Det var hårdt at blive sat på et hotelværelse at alene, og man føler at man er ved at blive sindssyg af at høre folks tanker. Det var bare som om han ikke behøvede at tænke, og ikke behøvede at høre folks tanker når han havde sex.
"ja det har jeg.. men betyder ikke at jeg er en dårlig fyr" sagde han mens han bare lå og så på ham, og havde et svagt smil på sine læber. Det var endelig rart at bare ligge der i sengen, med fjernsynet tændt i baggrunden.
"det var godt" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af ham, mens han tog hans hånd i sin og kiggede lidt på den "har i øjne i jeres hænder?" spurgte han om og var ret så nysgerrig, omkring det med at Ozzie kunne se med sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:00 pm

Ozzie smilede bare lidt forsigtigt og lagde hovedet mod hans skuldre og sukkede blidt. Han vidste ikke om han burde.. sige et eller andet bestemt, måske forventede Andy noget.. eller måske forventede han noget helt andet? Han var ikke van til sådan noget.. men hvis de havde været færdige.. sådan.. helt agtig så havde Andy vel bare rejst sig og gået.. men det gjorde han jo ikke.. så det var jo nok heller ikke bare.. sådan en skidt fyr.. der bare kom for at få det han ville have.. og så skred igen.. men Andy virkede ikke helt.. sådan.. eller jov måske, men så fik Ozzie det i hvert fald ikke at se.. ikke den side af ham nej.
"Nej.." sagde han bare helt stille og lukkede øjnene og puttede sig ind mod ham.. åh han var faktisk ret træt, han kunne godt sove.. lidt.. hmm. "Er du sulten?" spurgte han stille og puttede si bare lige igen, inden Andy tog hans hånd og han åbnede øjnene og 'så' lidt bekymret på ham. "Naah.. nej det er bare mig.. der kan.. du kan også bare ikke med så store detaljer som mig.." sagde han stille og smilede forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 10:00 pm

Andy havde bestemt ikke tænkt sig at gå, han kunne jo godt lide at være sammen med ham.. så hvorfor skulle han bare gå sin vej? han ville nok først gå når det var på tide, og for ham var det ikke lige det tidspunkt. Han stirrede lidt på hans hånd, før han lag den ned på sin brystkasse "mmh" sagde han kort og kunne stadig ikke forstå det, men det var nok ligesom med de blinde som kunne lave en klik lyd også kunne de se alt omkring dem. Han trykkede kort sine læber mod hans pande "nah.. jeg kan godt lide at bare ligge her" sagde han og havde ikke stor lyst til at rejse sig op, og slet ikke med et jern på "er du da sulten?" spurgte han om og ville ikke kun tænke på sig selv, Ozzie kunne jo også være sulten siden han spurgte om det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:13 am

Ozzie smilede lidt og sukkede stille.. han fik det lidt skidt med sig selv, og sukkede.. han burde ikke have gjort det.. med Andy.. men de havde jo ikke haft sex, så han burde ikke føle så meget skyld.. hvis han dog bare havde været jomfru så havde han en god undskylding.. åh forhelved da også.
"Nix.. jeg er faktisk lidt træt.. undskyld.." mumlede han stille og gabte lidt inden han igen lukkede sine øjnene og nussede Andy blidt på brystet, og med den anden hånd i hans nakke, legede han lidt med hans hår.
"Måske skulle.. vi.. måske skulle du tage hjem.." hviskede han stille og smilede lidt.. måske burde de lave et eller andet.. gå en tur eller sådan noget.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 10:23 pm

Andy havde bestemt ikke noget imod at bare blive liggende, det var bare rart og ligge og nusse og slappe af "mmh" kom der let ud mellem hans læber, men det gik ikke længe før han træk sig væk fra ham og satte sig hurtigt op. Han så bare ned på ham og lag sit hoved lidt på skrå, og blev bare forvirret over hans smil "vil du da gerne have at jeg tager hjem?" spurgte han om, og var bange for hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 5:58 am

Ozzie lagde lidt og tænkte.. han vidste det ikke helt, på den ene side ja.. og på den anden side nej, han ville ikke have Andy tog hjem.. ikke lige nu, men måske var det meget godt.. lige at få alt under kontrol, tage et koldt bad og en lur.. og gå en lang tur med Orion.
Han tøvede lidt "Hmm.. ja.. det vil jeg gerne.. " sagde han stille og smilede forsigtigt til Andy.
"Men jeg tænkte på om jeg ikke må få lov til at invitere dig hjem til mig når jeg får lejlighed.. du har jo også lovet mig at lave mad til mig.." sagde han og smilede lidt og kyssede kort Andy på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 9:29 pm

Andy blev helt overrasket over det han sagde, var Ozzie virkelig som alle andre? han satte sig bare op og så ned på ham, viste ikke helt hvad han skulle sige og hoppede bare ud af sengen. Han begynde bare at tage sine bukser på, og lod en hånd glide igennem sit hår en gang imellem "ja det er du da velkommen til" sagde han og samlede sin trøje op fra gulvet, før han tog den over sit hoved og på. Han kravlede forsigtigt op i sengen igen, og lod sine læber mødes med hans i et blidt kys "hej" sagde han bare før han hoppede ud af sengen igen, og smuttede ud og tog sine sko på. Han havde jo ikke lyst til at være til besvær, og hvis Ozzie ikke gad være sammen med ham.. så ville han bestemt ikke tvinge ham til det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dance baby dance - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» baby.. oh baby, close your eyes, and I'll take care of you now.. - Millicent
» It ain't all bad? -Ozzie
» The place to think - Ozzie
» Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: