Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dance baby dance - Ozzie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 10:51 pm

Ozzie sukkede stille og rev bindet af sine øjne, det var i vejen.. og han åbnede øjnene let og smilede lidt med øjnene den her gang, selv om han jo ikke helt kunne kigge Andy i øjnene, da han ikke vidst.. hvor de var.. eller hvor han skulle rette sit blik hen.. hans øjne var ude at træning, men sådan var det bare. Ozzie sukkede bare da Andy undskyldte men ikke stoppede hvad han havde gang i.. Ozzie ville jo ikke have han skulle stoppe, han ville bare have sat farten lidt ned.. han kunne jo ikke følge med længere. Desuden så havde han sådan en lille stemme inden i der fortalte ham at han skulle.. stoppe nu.
Han gispede dog lidt efter vejret da han blev vendt om så han lagde på ryggen med Andy ind over sig, han sukkede stille, og kunne ikke finde op og ned i det hele.. og havde mest lyst til bare at ligge sig til at skrige højt. Han kyssede ham dog lidt forsigtig tilbage og smilede lidt i kysset da Andy bad ham slappe af. Men han slap så bare hans underbukser og lod sine fingre vandre op af ryggen på ham i stedet.. han kunne altså ikke få sig selv til det.. det kunne han bare ikke.
Han kom dog med et lille støn da Andy begyndte at rave.. på ham.. der nede.. hvad nu? Hvorfor skulle de det! Nej. "Andy.. nej.." begyndte han forsigtig
"Det var mig der måtte røre.. ikke dig.." hviskede han stille og rakte ned og trak Andys fingre væk fra hans underbukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:02 am

Andy træk sit hoved lidt tilbage, og så på ham med et undrende blik "så jeg må ikke røre dig?" sagde han og kunne jo knap nok holde sine fingere væk, så han viste ikke hvordan han skulle kunne klare det. Han satte sig bare op mellem hans ben, og så lidt underende på ham. Han var jo så utrolig køn, at Andy ligefrem kunne blive ved med at bare sidde og se på ham "hvordan skal det lade sig gøre.. hvis du skal have hjælp fra mig?" spurgte han om og lag sine hænder på hans lår, som han bare begynde at nusse uden at rigtigt tænke på det.
Han havde jo virkelig en kamp for at holde sine fingere væk, og ligemeget hvor meget han prøvede så blev det bare svære og svære.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 5:17 am

Ozzie smilede, og nikkede så bare, "Ja.. for du fik lov til at se.. eller nej, du fik ikke lov.. " sagde han så bare og grinede let, han synes stadig det var irreterende at Andy.. havde gjordt det, uden at have fået lov.. lige meget hvor træls en station det nu havde været de var i.
"Åh.. du er så besværlig.." sagde han bare stille og kyssede ham blidt på hagen og lagde sig bare tilbage igen da Andy igen begyndte at nusse ham på lårene.. "Hmm.. skal vi ikke.. finde på noget at lave nu.." hviskede han bare stille og skubbede blidt Andy væk så han kom op og side, han rejste sig og gik hen til skabet og fandt en af sine band t-shirts frem og trak den overhovedet, inden han hurtigt smuttede tilbage til sengen og tog de to sorte stykker stof og hvilkede det ene om sit hovedet og lagde det andet ud på toilette og hang også håndklædet på plads så det kunne tørre.
"Undskyld.." mumlede han da han kom tilbage ind til Andy. "Men jeg kan altså ikke.." hviskede han blidt og smilede forsigtigt, Orion kom med et højt støn og Ozzie vendte sig mod den og gik hen til hunden og satte sig på knæ og kørte sin hånd gennem dens pels, og klappede den blidt. "Jaja.. det synes jeg også.." mumlede han stille til hunden, som bare lavede en sukke agtig lyd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 6:07 am

Det lød til at Andy skulle høre på det resten af sit liv, men det havde han det også okay med. Ozzie havde jo også en køn krop, så han havde ikke noget imod at have set den "ja jeg har måske sit din krop.. men ikke noget du behøver at skamme dig over" sagde han med en helt ærlig stemme, han synes jo at han havde et utroligt flot krop som han bare kunne blive ved med at se på.
Han træk lidt på skuldrene, og viste jo godt at han var besværlig.. men det var bare en del af ham. Han rykkede bare på sig når han blev skubbet væk "tja kan vi vel godt" sagde han selv om han bare helst ville blive liggende i sengen, men så ikke ud til at Ozzie havde lyst til det. Han rejste sig bare op og tog sine bukser på igen, og derefter sin t-shirt "du skal ikke undskylde.. hvis du ikke kan, så må jeg jo bare leve med det" sagde han og ville jo ikke tvinge ham til det, det var ikke lige ham med sådan noget. Han ville heller have at begge havde det godt, end han kun tænkte på sig selv. Han satte sig bare ned på sengen igen, og stirrede over på hunden og Ozzie "snakker i om?" spurgte han om og havde aldrig forstået de folk som kunne snakke med deres dyr, det var nok fordi han var så bange for dem at han ikke ville forstå dem.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 11:26 am

Ozzie sukkede bare og rystede på hovedet, "Jaja.." sagde han så bare, og var egentlig dybt uenig i hvad Andy sagde, han synes ikke hans krop var pæn eller noget, men.. det var jo nok for bidemærkerne at.. han ikke rigtig kunne se forbi dem og se dens skønhed, for ingen tvivl Ozzie var meget lækkere.. han kunne bare ikke helt selv se det, og så skulle andre heller ikke se det, for det var ikke fair. "Du kan selv være lækker kan du.. og kun dig!" sagde han bare stille og smilede forsigtigt. "Okay.. skal vi gå.. nogen steder hen? Eller skal vi side herinde og stene hele dagen?" sagde han bare drillende, der var fine ting de kunne lave.. de kunne se en film.. bestille forkost, pizza måske.. hmm og de kunne spille brætspil.. og åh Andy kunne ligge og synge.. det ville han bare synes var dejligt.. eller de kunne ligge og putte lidt, og bare hygge sig sammen, snakke måske? Faktisk.. fik lige overtalt sig til at det lød rareset bare at blive her. Så han sagde hurtig højt hvad han lige have tænkt, "Jeg tænkte at vi også kunne blive her, se en film, spille et brætspil, bestille forkost når vi bliver sultne, du kunne ligge og synge lidt for mig.. mhm, og vi kunne ligge og putte og hygge lidt.. og bare.. slappe af?" sagde han blidt og smilede i retning af Orion.
"Kan.. det nok nærmere, jeg kan ikke finde ud af det.." hviskede han stille og rødmede svagt. Inden han rejste sig op og hunden brummede da han slap den.. den ville også have ham til at blive ved. "Hvor sød du er.." sagde han bare og vendte sig om og gik glædeligt tilbage til Andy og puttede sig ind mod hans krop, i hans arme, og lod sine hænder finde vej op under hans t-shirt og lagde sig mod hans bare overkrop.. mhmmmmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 9:07 pm

Andy kunne ikke lade være med at smile over ham, han havde vel allerede besluttet hvad de skulle lave. Så Andy havde vel ikke det store at sige, selv om han bestemt ikke havde noget imod det. Han var ligeglad med hvor de var, så længe han fik muligheden for at være tæt på ham "tja jeg har vist ikke særlig meget at sige i den sag" sagde han med en drillende stemme, selv om han også mente det.
Han lag bare langsomt sine arme rundt omkring ham, holde ham så tæt ind til sig som muligt. Han kyssede ham ene enkel gang på kinden "ikke finde ud af det?" hviskede han og kunne ikke lade være med at smile "det er ikke så svært.. bare et par kys og her og der.. og nusse hvor man selv vil" sagde han og lag sin ene hånd på hans kind "nå hvad vil du helst... af de ting du nævnte" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på panden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 10:50 pm

Ozzie smilede lidt og nikkede for sig selv. "Næh, det bestemmer jeg, og kun mig.. faktisk så synes jeg at vi skal lege at jeg bestemmer alt.. ik?" sagde han bare drillende og rakte tunge af ham.. han drillede, og Ozzie blev nød til at drille igen.
Ozzie sukkede blidt og lod bare Andy holde om ham, det havde han jo ikke så meget imod, selv om det var alt for fristende at være så tæt på ham hele tiden, og Ozzie havde ikke lige fået bukser på endnu jo.. hov. Han lagde sine fingre mod hans kind og aede ham blidt over kinden. "Det er måske nemt for dig.. men ikke for mig.." sagde han stille og rødmede lidt.. nusse hvor man vil.. tsk. det kunne han sagtens sige.. han havde sikkert prøvet det mange gange før.. men det havde Ozzie altså ikke.
"Det ved jeg ikke, du skal bestemme" sagde han bare og tænkte ikke på det han lige selv havde sagt, med at han ville bestemme alt... det havde han glemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 11:02 pm

Andy lag sit hoved lidt på skrå og rystede lidt på hovedet "tja.. du kan få lov til at være dronning... så kan jeg være kongen" sagde han og lod jo alligevel Ozzie bestemme, han havde jo fået det han gerne ville have. Så var han sgu ligeglad med hvad de ellers lavede, så længe de kunne være tæt på hinanden. Han kyssede kort hans læber, og kunne ikke lade være med at smile over ham. Denne dreng var jo bare så kær, det var ikke særlig ofte at Andy synes nogen var kær "du røre mig jo, og kysser mig.. jeg kan godt komme bare ved det" sagde han og gav et lille grin fra sig, og kyssede ham en enkel gang på næsen.
"jeg troet at du bestemte?" sagde han og kunne godt se at Ozzie ikke lige havde den bedste hukommelse, men det gjorde ham ikke noget så længe han selv blev husket "hmm.. vi kan godt se en film, hvis du har lyst?" sagde han og spurgte ham jo alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 2:35 am

Ozzie smilede lidt og rystede så på hovedet af ham. "Næh jeg er kongen og så kan du være prinsesse!" sagde han bare og grinede lidt, fordi.. Andy som.. prinsesse.. det så bare dumt ud i hans hoved.. men han ville bestemt ikke have nogen kjole på.. lige meget hvor feminin han så end var. Ozzie skubbede til Andy, bare kærligt da han sagde det næste og grinte lidt små nervøst. "Sådan noget må du ikke sige.." sagde han så og rødmede lidt.. for fanden da.
"Det kan vi sagtens, hvad vil du se! Jeg har masser af disney film, og to kærligheds film eller sådan noget.. og nogen gyserfilm, og nogen med action!" sagde han hurtigt og rejste sig for at finde kassen med film frem, og satte den foran Andy, "Du skal vælge" sagde han så bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 2:47 am

Andy rystede let på hovedet, han skulle bestemt ikke være nogen prinsesse. Det var slet ikke noget som han kunne se sig selv som, han kunne sikkert heller ikke komme ned i en kjole. Han rystede hurtigt på hovedet for at slå tanken væk, det var en uhyggelig tanke som han bestemt ikke gad have inde i sit hoved.
Han kunne ikke lade være med at grine og træk lidt på skuldrene "man plejer da at sige.. at med sandheden kommer man længst?" sagde han og gav et lille grin derefter.
Det var svært at give slip på ham, han havde bare mest til at holde ham godt fast ind til sig "okay så gør vi det" sagde han og synes bestemt det var hyggeligt at se film, han var nok en af dem som kunne se film døgnet rundt.
"lad os tage en gyser film" sagde han med et lumsk lyd i sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 10:16 pm

Ozzie rystede bare på hovedet, "Jaja og nogen ting skal man bare holde for sig selv" sagde han smilende, selv om det.. ja det vidste han ikke, men Andy havde ikke behøvet sig det højt.. visse ting snakkede man bare ikke om, det blev så.. akavet og for Ozzie disideret pinligt.
"Okay" sagde han bare roligt og havde ikke noget imod at ligge og se en film nogen timer, selv om de nok slet ikke brude det.. nok mere at gå en tur eller sådan noget, men Ozzie følte sig lidt doven.. han skulle også ud og kigge på lejlighed og al den slags.. bare ikke idag.. og når Andy tog hjem på et tidspunkt, ville han spise aftensmad og gå tidelig i seng.. og imorgen ville han finde et sted! Og komme væk fra det her hotel værelse.
"Okay" sagde han bare roligt, måske var han ikke så god til gyserfilm, men så længe han ikke så dem alene om natten.. under fuldmåne.. så var det næsten ligegyldigt. Han satte bare en tilfældig på og vendte skærmen mod dem på sengen, slukkede lyset og trak gardinerne for, og lagde sig så tilbage i sengen og puttede sig ned under dynene, så var det sgu også lige meget med de bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 10:51 pm

Andy træk lidt på skuldrene "nah synes jeg ikke.. ikke når det passer" sagde han og var vel ikke lige så genert at snakke om sådan noget, han havde jo bestemt ikke noget imod det.. da han så det som noget normalt, og var ikke bange for at indrømme det. Han lag sig bare til rette i sengen, mens hans blik holde øje med hvad Ozzie lavede. Han havde ikke noget imod at være der, det var mere hyggeligt end at være ude blandt mennesker.
Han lag en arm omkring ham og tog hans ene hånd i den anden "er du bange allerede?" spurgte han lidt drillende om og kyssede ham en enkel gang på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 11:24 pm

Ozzie slappede bare af og lyttede lidt til lydende, det var slet ikke så slemt.. som han havde regnet med, nogen gange så var det bare.. umuligt at se en film uden at kigge.. men tja.. nogen af dem var også lidt som et lydbånd og det var fint nok for ham. "Eh Nej.." sagde han bare og grinede lidt, han var ikke helt sikker på at Andy.. ikke lige have glemt noget? Han kravlede hen til ham og lagde en finger under hans hage og vendte hans ansigt mod sit eget. "Jeg tror du glemmer noget.." sagde han drillende og kyssede ham hurtigt på næsen. "Jeg er blind.." sagde han så og grinede lidt og lagde sig bare helt tæt ind til Andy og placerede sit hoved mod hans bryst og hals, så han lå helt tæt ind til ham.. han havde ikke noget imod at Andy så filmen.. det var jo derfor han havde sat den på.. Andy havde nok bare lige glemt at Ozzie ikke lige.. kunne se med.. hovsa.. men det var han jo så vant til.. han havde det fint med bare at ligge og kramme lidt.. imens et eller andet støjende kørte i baggrunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 11:36 pm

Andy var overbevist om at blinde da også kunne blive bange, ved bare lyden af som ofte var lidt skræmmende i det. Eller det havde han altid synes når han var en lille dreng, så turde han bestemt ikke at se gyser og synes bare lyden var uhyggeligt. Han ville dog ikke indrømme det for nogen, da det var ret så pinligt at en mand som han havde været bange for noget som gyser film.
Han rystede let på hovedet af ham "jeg glemmer da aldrig noget" sagde han og gav et lille grin fra sig, og lag sine arme tæt omkring ham. Han nød bare at ligge tæt på ham, det var ret så dejligt og hyggeligt "tja.. men du kan da stadig høre hvad der sker" sagde han og lag sin ene hånd i hans hår, og begynde at nusse det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 12:48 am

Ozzie smilede bare lidt og nikkede så og trak dynene op over dem og gemte sig ind mod hans bryst. "Jaja.." mumlede han så bare og skubbede Andy om så han lagde på ryggen, og rakte ud og fandt nogen puder som han placerede bag ved hans hoved og lagde sig bare halvt ind over ham og lagde stille i nogen sekunder. "Næææh.. men jeg finder nok på noget.. se du bare film" sagde han drillende og forsvandt ned under dynene og begyndte at kysse Andy langsomt og drillende på halsen, små forsigtige kys, lagde sine fingre mod hans bryst og hev en smule ned i kraven på hans t-shirt og kyssede ham blidt på brystkassen.. jov jov, det her var da meget hyggeligt, hvis Andy kunne holde fingrene for sig selv og se film imens.. eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 1:25 am

Andy lag sig bare til rette, da han ikke ligefrem havde noget valg. Han lag en arm bag sit hoved, mens han kort så på Ozzie med et smil på sine læber. Han vende kort tid efter sit blik over på fjernsynet "okay, så længe du ikke begynder at kede dig" sagde han og ville ikke have at Ozzie skulle kede sig, men han fandt hurtigt ud af at det ville han ikke. Han strakte automatisk sin hals, som han altid gjorde uden rigtigt at tænke over det. Han kunne bestemt godt lide det, også selv om det gjorde at han havde det lidt svært med at holde øje med fjernsynet "mmh" hviskede han let og lukkede sine øjne kort i, før han åbnede dem igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 3:28 am

Ozzie grinede stille og smilede lidt, han kunne ikke lade værre med at være lidt på tværs.. ja når han ikke kunne se filmen måtte han jo finde på noget andet at lave. Han kravlede lidt op og kom frem ved hans ansigt og lagde sine læber mod hans øre. "Er du bange?" hviskede han stille og nappede ham blidt i øreflippen.
"For hvis du er så må du gerne holde mig i hånden" sagde han bare drillende, han kunne ikke lade være, selvfølgelig var Andy ikke bange, og hvis han var så var Ozzie nok den sidste til at se det, for Andy var en mand.. og nej de blev ved ikke bange for sådan noget.
Da der kom en lidt creapy lyd fra tv'et skælvede Ozzie let.. egentlig var han meget glad for ikke at kunne se. "Ih.. det lyder ikke godt.. jeg smutter lige her ned igen.." sagde han stille og kravlede ned under dynene i sikkerhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 4:01 am

Andy kunne ikke lade være med at lukke sine øjne, da han hørte hans stemme ved sit øre "nej jeg er ikke bange" sagde han helt roligt, og ville ikke indrømme at han knap nok kunne følge med i filmen "mere dig som skal holde mig i hånden.. hvis du bliver bange" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af ham, han var jo så kær som nogen kunne være "jeg passer på dig" sagde han og lod bare Ozzie kravle under dynen igen "jeg kan så ikke beskytte dig.. for de monster der under" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af det, da han selv synes det lød utroligt underligt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 6:15 am

Ozzie smilede bare lidt og tog fat i det nederste af Andys trøje og begyndte at trække den en smule op, og lagde sin hånd mod det nederste af maven, lige under navlen og nussede ham blidt. Han havde god til, han skulle jo gerne få en hel film til at gå.. så det med at trække Andys tøj af meget.. meget langsomt.. det var jo meget hyggeligt, det var lige præcis sådan det skulle være.. langsomt så han kunne følge med.. hm. "Jeg bliver ikke bange!" grinede han bare og smilede lidt, det var svært at blive bange for noget man ikke kunne se.. men så alligevel, så var han også meget bange for alt det han ikke kunne se.. men det havde han jo lært ikke at være så bange for.. efter han var bleven blind og sådan. Selv om lydende i filmen gjorde ham lidt urolig, men så var det jo meget godt at Andys krop fik ham afledt lidt. "Han smilede bare lidt og hev Andys trøje lidt længere op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 6:43 am

Andy havde det utroligt svært med at holde sine fingere væk, men han blev jo bare nød til det for at lade Ozzie gøre hvad han ville. Det var bestemt også svært at følge med i filmen, men det var nok fordi han var en mand og ikke kunne to ting på samme tid. Han var mere optaget af hvor hans hænder var på sin krop, end på hvad der skete i fjernsynet.
Han træk vejret så stille han nu kunne, og prøvede virkelig at virke som om han holde øje med fjernsynet.
"det var en skam" sagde han med en drillende stemme, og vende kort sit blik ned mod dynen også selv om han ikke kunne se andet end dynen og noget der var gemt under den. Han vende sit blik mod fjernsynet igen, selv om hans opmærksomhed forblev hos Ozzie.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 6:51 am

Ozzie smilede bare lidt, og trak lidt mere i Andys trøje, og overvejede hvordan han skulle få den over hans hoved og samtidig forstyrre ham så lidt som overhovedet muligt.. det ville blive svært, det var lettere med bukser, dem kunne han bare hive af.. men en trøje, den skulle jo over hans hoved. "Hmm.. luk lige øjnene i to sekunder.." sagde han hurtigt og trak dynene til side og trak hans trøje op og over hovedet på ham og smed den på gulvet inden han igen trak dynene ind over sig og Andy og gemte sig under den. "så" Sagde han hurtigt og lagde sig ansigt mod hans hals og nød bare hans varme hud under sine fingre og læber i nogen sekunder.. det var et dejligt langsomt tempo, han kunne rigtig tage sig tid til at nyde hver en del af Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:10 am

Andy havde ikke noget imod at blive forstyrret, det blev han jo allerede bare ved at Ozzie rørte ved ham. Han havde så heller ikke noget imod at blive forstyrret, fordi han nød det bestemt meget. Han lod ham bare tage sin trøje af, og lag sin arm under sit hoved igen og den anden om på Ozzie's ryg. Han strakte automatisk sin hals igen, og lukkede sine øjne lidt i "mmmh" sagde han helt stille, og kunne ikke andet end at nyde... Hans åndetræk mod sin hals, som fik den til at blive varmere i det. Han nussede ham langsomt på ryggen med sin tommelfinger, mens hans blik forblev på fjernsynet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:23 am

Ozzie smilede bare lidt, men blev hurtig opmærksom på Andys hånd der klemte sig ned under dynene og om på hans ryg, mod hans egen t-shirt. "Hov hov..! " Sagde han så og tog fat om Andys hånd og lagde den op over dynene, imens han hoved hurtigt tittede frem. "Hey sådan her er reglerne.. du ser film.. og holder dine fingre på den her side af dynene.. og så er jeg på den anden side.. og hygger mig.. slut færdig.." sagde han hurtigt og kyssede ham kort på læberne inden han forsvandt ned under dynene igen, og begyndte at kysse Andy på halsen. Han var ligeglad med om Andy ikke kunne koncentrere sig.. det her handlede om Ozzie.. og han havde sine grænser.. og han ville undersøge Andys krop.. til punkt og prikke.. og så skulle Andy bare lade være med at pille imens.. så han kunne.. ja.. uden at blive forvirret hele tiden. Han begyndte at kysse ham ned over halsen, og hen over brystkassen, så kravebenet.. små våde kys.. og ned over resten af maven, til hans læber nåede til hans bukserkant, og hans fingre bevægede sig op over hans overkrop og nussede ham blidt, imens han placerede kyssende lige over Andys buksekant.. det ene efter det andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:37 am

Andy viste godt at det var bedst at holde sine fingere væk og lade Ozzie gøre hvad han ville, det var bare så forbandet svært at ikke røre ved ham. Han var jo sådan en kær dreng, som man bare så gerne ville røre ved og nusse. Han kyssede ham tilbage og kunne ikke lade være med at smile, imens han lag den arme om bag hovedet til den anden "undskyld... skal nok holde mine fingere væk" sagde han og fik det til at lyde letter end det var, han var jo en af dem som godt kunne lide kontrol og det havde han bare ikke når han ikke måtte røre.
Han kunne ikke gøre andet end at lægge sit hoved tilbage, og bare lade sine øjne glide langsomt i. Han kunne ikke se filmen, alt hans opmærksomhed var os Ozzie og han kunne lige så godt overgive sig. Han træk vejret så langsomt som han kunne, selv om det havde blevet dybere i det. Alle de kys som han fik, var næsten ikke til at håndtere. De var så utroligt dejlige, og han havde det som om han kunne mærke hans læber over hele sin krop "mmh" kom der brummende let ud mellem hans læber, som tegn på at han bestemt godt kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 10:36 am

Ozzie smilede bare lidt da Andy lovede at holde sine fingre væk.. "Okay.. men for at være sikker på du gør som jeg siger.. så.. fortæl mig om filmen, hvad sker der?" spurgte han fra under dynene og nussede stadig Andy blidt på brystet, og kyssede ham under navlen. Han var overhovedet ikke intreserret i at høre om filmen, han ville bare gerne have Andy snakkede.. og ikke.. pillede, eller.. eh.. kom.. som han sagde han kunne, det.. det skulle han ikke, i hvert fald ikke endnu, og nej.. nej det skulle han bare ikke. Desuden så var det ret afslappende at ligge og lytte til Andys stemme, den var blød.. og rar.. han forstod godt han var sangere.. lidt hæs? Måske noget med rock.. eller jazz.. han vidste det ikke helt, men begge ting var noget han satte pris på.. Ozzie havde en meget underlig musiksmag, men sådan var det.. han elskede tysk musik.. i hvert fald det af det som lød godt, det var det han selv spillede på sin guitar eller et klaver når han kunne komme til et.. og han sang også gerne til, men helst ikke imens andre lyttede han var jo stadig lidt genert på det område.
Forsigtigt knappede Ozzie Andys bukser op og trak dem langsomt og pirrende af ham. Han lagde sig op igen og spredte Andys ben så han kunne ligge mellem dem. Han kyssede ham forsigtigt op af inderlåret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance baby dance - Ozzie   Dance baby dance - Ozzie - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dance baby dance - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» baby.. oh baby, close your eyes, and I'll take care of you now.. - Millicent
» It ain't all bad? -Ozzie
» The place to think - Ozzie
» Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: