Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 metro møde - Azariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 27, 2012 9:49 am

''tja, det som du oplever nu'' han lod den lidt mere ind og der efter ud mens hånden støttede og der efter ind i hende igen mens dette fortsatte et stykke tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 27, 2012 10:00 am

Safre nød det i fulde drag. Hun stønede fortsat. *åh hvor er det dejligt*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 6:14 am

han lod sig kysse hendes hals roligt hvor efter han lod et par rolige stød ind i hende, mens blikket var på hende, og skiftvis på hastigheden mens blikket på hende forblev ''det er første gang jeg har oplevet en som folder sig ud så hurtigt, da de fleste plejer at være pinlig berørt over dette''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 7:00 am

"jeg keder ikke rigtigt noget til det, men det føles bare rigtigt. Du virker så erfaren, du har sikkert haft mange elskerinder." Sagde Safre genert men også lidt bedrøvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 8:02 am

han nussede hende på ryggen ''har aldrig haft en, men efter 200 års læsning om hvordan en kvinde skulle blive forføret, mens man lærte om sin underkastelse for en præstinde af sortelviske slags har man lært dette, samt vores lære mester viste os hvordan med en slave af underklasse afstamning'' han kiggede roligt på hende ''du er den første'' hvor efter han nussede roligt over hendes ene balle, og lod hånden glide roligt ned og trak den ud mens han hovede roligt sænkede sig og begyndte at kysse hendes, og et slik blev lagt på hendes..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 2:18 am

Hun hev ham op til sig og kyssede ham forsigtigt på næsen. "Du er dejlig, noget jeg kan gære for at du nyder det?" spurgte hun forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 6:47 am

han smilede roligt ''hmm, tja, vi kunne udfordre hinnanden og lade sig smage hinnandens krop til fulde'' han smilede let udfordrene og sendte et lidt kærligt og udfordrene blik til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:38 am

Hun så uforstående på ham."Hvad mener du? Du må tænke på at alt det her er nyt for mig, jeg har brugt det meste af mit liv på at studere kris-statigier og sytekninkker." sagde hun fortvivlet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:55 am

han kyssede hendes kind ''så lad dig ikke holde tilbage, og lade dine følser tag tøjlerne'' azariel lod sig glide under hende og videre hvor han vendte sig om og lod hovedet ind under hende igen, let og hurtigt, mens blikket på hendes underliv blev lagt kort og et kys ramte hende, mens tungen nu begyndte at lade sig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:03 am

Safre lukkede øjnene og nød det. "Så kom op til mig" Hun prøvede at hive fat i ham kørte sine hænder længere ned og tog fat om den og masserede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:09 am

han lod sig slappe af mens hans runge lod sig slikke lettere over hendes, og lod hænderne på hendes inderlår og nyd smagen af hende, det var som noget han ikke kunne beskrive, men følsen var fantastisk og utrolig dejlig, samt gjorde det ikke bedre at hun begyndte for neden af ham, hvilket gjorde ham selv lidt mere ivrig end han i forvejen var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:13 am

"kom her op" Hviskede hun forførende. "Kom op til mig så jeg kan blive din rytter og du min hingst." Hviskede hun og masserede fortsat den, mere ivrigt end før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 5:22 pm

han smilede roligt og lod sig let forbi hende igen og tilbage med ansigtet mod hendes, og smilede let over dette lille nummer han lavede, og et let kys blev placered på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 6:01 pm

hun satte sig oven på ham sådan så han trængte ind og hun begynde at ride, først roligt men efter hånden mere og mere voldsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 6:30 pm

han lod hovedet tilbage og lod hænderne ved hendes side og nyd det samt stønnede lidt ind i mellem og lukket øjne for at mærke hende til fulde, og nyd hver hendes bevægelse, og gav et par stød ind i hende for at gå lidt dybere ind i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:00 pm

Hun nød det og pressede sig selv så langt ind som hun kunne. Hun kunne ikke lade være med at stønde af nydelse, det hele føltes så rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:04 pm

han mærkede at det nok ikke ville vare længe for at han måtte underkaste sig, men han ville ikke stoppe.. ikke nu.. han lod sig mere og mere ivrig ind i hende og hårdere og hårdere stød blev lagt på hende, mens han tog sine arme om hende og sine ben støttende til at give mere kraft og begyndte at pumpe hårdere og hårdere ind i hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:08 pm

Hun knugede sig ind til ham, pressede sig ind til ham i samme rytme som han pressede sig ind i hende. Hun nærmest skreg af nydelse. Hun kyssede ham nænsomt på halsen. "Åhr hvor er du vidunderlig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:14 pm

han smilede roligt og mærkede at han næsten ikke kunne holde det inde mere, og kyssede hende på kinden og tænkte nu på gabriel den blandings race som han var, og det som de var ved at være i færd med. han sprang ud af badekaret og mærkede at væsen fra ham kom frem, og lå nu på gulvet, han følte sig pinligt anlagt ''beklager, jeg...'' hans ansigt var stiv frossen og næsten helt bange, han kiggede roligt på hende ''jeg burde havde fortalt hvad ulemperne ved denne farlige leg, hvis vi havde fortsættet flere sekundter mere, havde vi skabt en race som er blandet blod mellem vores, selv om dette er en fantastisk tanke at havde et barn, vil det blive enten slagtet, eller fjernet fra os..'' han kiggede på gulvet og tog noget papir og samlet det op, og puttede i toilettet ''beklager at havde ødelagt stemningen''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:16 pm

Safre sukkede og kyssede ham på kinden. "Det går nok" Hun viste at det ville være en lille sansynlighed for at hun ville blive gravid, men var glad for at han bekymrede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:13 pm

han kiggede roligt på hende ''ønsker du at fortsætte, eller lade vær'' han smilede roligt og kiggede der efter på hendes krop ''men måske burde vi sikre vores krop for eventuelt det som mennesket kalder P-piller, for at sikre at vi ikke skulle få et barn før vi regner med det'' han kyssede hendes kind og lod sine arme om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:19 pm

Hun smilede kærligt og kyssede ham på munden. "Jeg er allerede på dem. De kontrolere nemlig en kvindes blødninger og det er meget praktisk. Men måske burde vi vaske os rene efter sådan en dejlig oplevelse?" Hun stillede sig op og tænde for bruseren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 4:25 am

azariel lod sig roligt bag hende og lod hænderne om hende og krammede hende let under det varme vand fra bruseren ''du er nogle af de få ting som får mig til at føle mig svag, men stamtidig stærk'' han kyssede hende på kinden ''hvis vores højere stående magter finder ud af dette, må vi se hinnanden i enten dødens gab, eller i fange skab'' han lukkede øjne kort og spekulerede nu på hvad de skulle stille op, deres forhold var en farlig ting, spicielt med det han selv udgjorder overfor gabriel's forældre...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 8:10 pm

Hun stillede sig på tær og kyssede ham forsigtigt. "hvis det ikke var for kongen ville jeg være død, så i de fleste elvers øjne er jeg død." sagde hun forsigtigt og så bekymret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 4:09 am

'' hvorfor skulle kongen holde en ud af 1.000 elver i live?'' han kiggede roligt på hende ''hvis en fremmed kom ind i dit hjem ville din anden halvdel slå ham ihjel, spicielt en elver som mig'' han sukkede kort ''kongen håbede sikkert at din indre morder ville slå resten af mit folk ihjel''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





metro møde - Azariel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
metro møde - Azariel
Tilbage til toppen 
Side 12 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste
 Lignende emner
-
» forberedelser - Azariel
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» Gåtur i parken - Azariel
» Alene hjemme - Azariel
» Blodige træer //Azariel//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: