Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:50 am
"..." Azreal sukkede tungt "så du er sur over at jeg snød dig, men det kan ikke tilgives? Du virker som om jeg har forrådt dig, jeg drillede dig jo bare lidt"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:50 am
Draziw ventede lidt ude i køkkenet imens de talte.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:51 am
Hun så væk fra ham og trak svagt på skuldrene, "du løj" sagde hun, "og gjorde mig bekymret ..."
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:56 am
"..." han sukkede "er du sådan med alle?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:56 am
Draziw rystede svagt på hovedet..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:57 am
Hun så irriteret på ham, "de fleste andre jeg kender plejer ikke at lyve" sagde hun frustreret, "faktisk plejer de fleste andre jeg kendte at være til at stole på".
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:58 am
"...." Azreal så irriteret på hende, men sagde ikke mere. Han var vred, og det næste han sagde ville ikke være venligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 8:59 am
Draziw vidste ikke hvad han skulle stille op.. han fandt noget te.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:00 am
Sabrina sukkede irriteret, men sagde heller ikke noget.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:01 am
Azreal rejste sig "du mangler humor" sagde han så, lidt overrasket. Normalt gik han ikke op i den slags ting.. gjorde han?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:02 am
Draziw gik ind i stuen og satte bakken med mad og te. Han så på dem og rystede beklageligt på hovedet "jeg går i seng børnlil. Der er værelser til jer ovenpå." han forlod stuen.
//I skriver når det bliver næste morgen//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:05 am
Sabrina ventede til han var gået og kiggede så vredt på Azreal, "og du mangler tydeligvis forståelse for andre elvere".
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:06 am
"Det var en joke" sagde han og så vredt på hende "du lyder som om jeg har gjort dig noget slemt. Lad os håbe jeg aldrig kommer til at gøre noget der såre dig rigtigt, for dette her er jo helt til grin!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:09 am
Hun sukkede, "jeg syntes ikke det var en ret sjov joke" sagde hun så irriteret, "det er at misbruge folks tillid" fortsatte hun.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:10 am
"Men på et lille,bitte plan. Som familier kunne finde på at drille hinanden" sagde han, stadig overrasket over hendes.. ja, totale overreaktion. Han rystede bare på hovedet "men jeg forstår, elvere har ingen humor, ok."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:14 am
Hun så stadig irriteret på ham, "ikke, hvis man får den anden til at tro, at der er noget galt" sagde hun frustreret, "og måske har elvere bare ikke humor der bygger på at lyve for hinanden".
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:21 am
"Eller noget som helst andet overhovedet" sagde han og rystede på hovedet "men det er fint, så kan du jo være vred over det resten af vores dage. Måske vi bare skulle få dette her overstået, så behøver du ikke være sammen med en løgnagtig sortelver længere" sagde han og gik over imod trappen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:23 am
Hun så efter ham, da han begyndte at gå, og følte sig underligt trist, hun ville ikke have han gik, men var heller ikke helt sikker på hun syntes han havde ret til at være vred på hende, "stop" sagde hun frustreret, "... den gamle mand sagde vi blev nødt til at finde ud af det her ..." sagde hun tøvende.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:24 am
"Nå" sagde han og så på hende "men jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op nu, medmindre du har en tidsmaskine i lommen"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:27 am
Hun sukkede og rystede på hovedet, "... det ville hjælpe, hvis du rent faktisk prøvede at forstå, hvorfor det her går mig på" sagde hun lidt irriteret, ".. og et undskyld ville være rart"
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:29 am
"Jeg har sagt undskyld, to gange" sagde Azreal irriteret "og jeg ved godt hvad du bliver sur over, jeg synes bare du er sipper og urimelig"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:30 am
"men du mente det tydeligvis ikke nogen af gangene" sagde hun irriteret, "... bare fordi du ikke er vant til at stole på folk" fortsatte hun.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:33 am
"Du ved ikke hvad jeg mener" sagde han og så koldt på hende "men du har ret, det er jeg ikke. Men jeg kan love dig at det ikke er fordi min søster kunne finde på at nive mig i kinden, det er fordi hun ikke ville tøve med at stikke en daggert i min ryg!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:35 am
Hun så irriteret på ham, "det har ikke noget at gøre med at blive nevet i kinden" sagde hun frustreret, "det har noget at gøre med at tro du havde det skidt, og så blive snydt!"
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Mar 04, 2013 9:36 am
"Jeg har ikke faket at jeg lå på mit dødsleje, jeg lod som om jeg havde en smule feber, højest" sagde han irriteret "jeg holdt dig for "nar" i under et minut, folk lyver hele tiden for at lave venskablig dril, du ser ikke andre hidse sig op på den måde!"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal