Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:50 am

"..." Azreal sukkede tungt "så du er sur over at jeg snød dig, men det kan ikke tilgives? Du virker som om jeg har forrådt dig, jeg drillede dig jo bare lidt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:50 am

Draziw ventede lidt ude i køkkenet imens de talte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:51 am

Hun så væk fra ham og trak svagt på skuldrene, "du løj" sagde hun, "og gjorde mig bekymret ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:56 am

"..." han sukkede "er du sådan med alle?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:56 am

Draziw rystede svagt på hovedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:57 am

Hun så irriteret på ham, "de fleste andre jeg kender plejer ikke at lyve" sagde hun frustreret, "faktisk plejer de fleste andre jeg kendte at være til at stole på".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:58 am

"...." Azreal så irriteret på hende, men sagde ikke mere. Han var vred, og det næste han sagde ville ikke være venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 8:59 am

Draziw vidste ikke hvad han skulle stille op.. han fandt noget te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:00 am

Sabrina sukkede irriteret, men sagde heller ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:01 am

Azreal rejste sig "du mangler humor" sagde han så, lidt overrasket. Normalt gik han ikke op i den slags ting.. gjorde han?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:02 am

Draziw gik ind i stuen og satte bakken med mad og te. Han så på dem og rystede beklageligt på hovedet "jeg går i seng børnlil. Der er værelser til jer ovenpå." han forlod stuen.

//I skriver når det bliver næste morgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:05 am

Sabrina ventede til han var gået og kiggede så vredt på Azreal, "og du mangler tydeligvis forståelse for andre elvere".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:06 am

"Det var en joke" sagde han og så vredt på hende "du lyder som om jeg har gjort dig noget slemt. Lad os håbe jeg aldrig kommer til at gøre noget der såre dig rigtigt, for dette her er jo helt til grin!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:09 am

Hun sukkede, "jeg syntes ikke det var en ret sjov joke" sagde hun så irriteret, "det er at misbruge folks tillid" fortsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:10 am

"Men på et lille,bitte plan. Som familier kunne finde på at drille hinanden" sagde han, stadig overrasket over hendes.. ja, totale overreaktion. Han rystede bare på hovedet "men jeg forstår, elvere har ingen humor, ok."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:14 am

Hun så stadig irriteret på ham, "ikke, hvis man får den anden til at tro, at der er noget galt" sagde hun frustreret, "og måske har elvere bare ikke humor der bygger på at lyve for hinanden".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:21 am

"Eller noget som helst andet overhovedet" sagde han og rystede på hovedet "men det er fint, så kan du jo være vred over det resten af vores dage. Måske vi bare skulle få dette her overstået, så behøver du ikke være sammen med en løgnagtig sortelver længere" sagde han og gik over imod trappen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:23 am

Hun så efter ham, da han begyndte at gå, og følte sig underligt trist, hun ville ikke have han gik, men var heller ikke helt sikker på hun syntes han havde ret til at være vred på hende, "stop" sagde hun frustreret, "... den gamle mand sagde vi blev nødt til at finde ud af det her ..." sagde hun tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:24 am

"Nå" sagde han og så på hende "men jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op nu, medmindre du har en tidsmaskine i lommen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:27 am

Hun sukkede og rystede på hovedet, "... det ville hjælpe, hvis du rent faktisk prøvede at forstå, hvorfor det her går mig på" sagde hun lidt irriteret, ".. og et undskyld ville være rart"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:29 am

"Jeg har sagt undskyld, to gange" sagde Azreal irriteret "og jeg ved godt hvad du bliver sur over, jeg synes bare du er sipper og urimelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:30 am

"men du mente det tydeligvis ikke nogen af gangene" sagde hun irriteret, "... bare fordi du ikke er vant til at stole på folk" fortsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:33 am

"Du ved ikke hvad jeg mener" sagde han og så koldt på hende "men du har ret, det er jeg ikke. Men jeg kan love dig at det ikke er fordi min søster kunne finde på at nive mig i kinden, det er fordi hun ikke ville tøve med at stikke en daggert i min ryg!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:35 am

Hun så irriteret på ham, "det har ikke noget at gøre med at blive nevet i kinden" sagde hun frustreret, "det har noget at gøre med at tro du havde det skidt, og så blive snydt!"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 9:36 am

"Jeg har ikke faket at jeg lå på mit dødsleje, jeg lod som om jeg havde en smule feber, højest" sagde han irriteret "jeg holdt dig for "nar" i under et minut, folk lyver hele tiden for at lave venskablig dril, du ser ikke andre hidse sig op på den måde!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
Tilbage til toppen 
Side 9 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» En togtur - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» På natclub i byen - Sabrina
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» .... - Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Deep Reef-
Gå til: