Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Mar 20, 2013 8:54 am
"Det er muligt, men jeg vil forsøge at undgå det" sagde han og så lidt på Sabrina "du vil måske gerne se en?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Mar 20, 2013 9:05 am
Hun trak på skuldrene, "neej" sagde hun, ikke helt sandt, men hun kunne godt forstå at det måske ikke var super smart.
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Mar 20, 2013 9:06 am
Azreal skævede over imod dem... han sukkede svagt og fokuserede på noget af det tekniske.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Mar 20, 2013 9:07 am
"Måske kunne vi tage ud og se på noget en anden gang" sagde han "jeg ved hvordan man skal tackle det"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:36 am
Sabrina nikkede ivrigt, men kom så i tanke om noget, "øh ... jeg tror vi tager hjem efter det her" sagde hun og skævede over mod Azreal.
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:37 am
"..." Azreal lod som om han ikke lyttede, og kiggede på nogle af tingene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:38 am
"Det er i orden" sagde han og smilede lidt "jeg kunne også vise d- jer kærlighedens ø?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:49 am
Sabrina skævede igen over mod Azreal og fniste, "jeg troede ikke man bare kunne tage derhen?" sagde hun lidt spørgende.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:53 am
"..." Azreal skævede over imod dem. "Kan man bare tage der hen og kigge?" spurgte han lidt skeptisk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:53 am
"Nå ja... vi kunne måske finde ud af et eller andet" han sendte dem begge et smil "er nogle er jer i et fast forhold?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:57 am
Sabrina rødmede lidt og rystede på hovedet, "nej ... men altså, jeg har ikke lyst til at tage derud, hvis man skal ..."
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:59 am
"..." Azreal tøvede kort, og overvejede kort om han skulle sige noget. Men et eller andet sagde ham at Troy ikke gik og ledte efter en pige til andre end sig selv. Han så undersøgende på Sabrina.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 8:59 am
"Nej? Jeres kultur er måske imod sex medmindre man er i forhold?" spurgte han og smilede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:00 am
"øh, ikke som sådan" sagde hun, "men jeg er" tilføjede hun hurtigt bagefter.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:04 am
"Hvorfor?" spurgte Azreal nysgerrigt og så spørgene på Sabrina.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:04 am
Troy sendte Azreal et undersøgende blik og så, så afventene på Sabrina, da han også var interesseret i svaret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:06 am
Sabrina sendte Azreal et lidt irriteret blik, "fordi..." hun tøvede lidt, "det er det mest rigtige, jeg har da ikke lyst til bare at være sammen med en eller anden, hvis der ikke skal blive noget mere", det burde da sige sig selv.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:07 am
"Oh" sagde Azreal "det overrasker mig bare at høre en kvinde sige det" sagde han og trak på skuldrene. Han så på maskinens dimser igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:09 am
Troy nikkede lidt "og når du siger mere?" sagde han "fast forhold, eller familieplaner?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:13 am
Sabrina så lidt undrende på Azreal, "hvorfor?" spurgte hun så, "det er da sådan de fleste har det?", hun kiggede over på troy, "oh, bare forhold, men den slags hænger ofte sammen"
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:14 am
"Hm?" Azreal så på Sabrina "altså der hvor jeg kommer fra har kvinderne sex med andre end deres partnere. Partnerne står for det der hjemme og bruges mest til at lave børn. De har sex med andre, hvis de finder dem værdige, de vil bare kun bære børn for særligt udvalgte" sagde han "min mor er i hvert fald ikke min far tro, det er en mere menneskelig ting, men måske også elvisk?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:15 am
"Det lyder ikke helt nemt at være sortelver mand" sagde Troy tænksomt "her er det ret normalt at have sex frit, men der er da også nogle der holder sig til faste partnere"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:19 am
".. wow" sagde Sabrina overraskede, hun havde selvfølgelig hørt mange historier om sortelver samfundet, om hvor skrækkeligt det var og sådan, men hun havde ikke vidst hvad der var sandt eller falskt. "Altså hos os er man hinanden tro" sagde hun, "og det er vist mest normalt at være et par, før man er sammen, selvfølgelig holder et par ikke altid evigt, men de fleste prøver at finde folk de har lyst til at blive med mere permanent" sagde hun, hun skævede over mod havmanden, "... har i ikke familier?" spurgte hun så.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:20 am
Azreal nikkede lidt for sig selv og tænkte lidt over det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Tors Mar 21, 2013 9:21 am
"Jo bestemt" sagde Troy "der er bare mange her som ikke forbinder sex med forhold. Sex er rart for kroppen, men man behøver ikke være forelskede for at have sex. For nogle betyder det at man er i et forhold at man bor under samme tag og har en familie sammen. Hvor sex kan være noget med har med vennerne eller bare folk man føler sig tiltrukket af"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal