Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Apr 17, 2013 7:04 am
Troy så forvirret rundt.. "hvad i...." han så ned af sig selv, og så på bygningerne omkring ham "vi må være endt I jeres by.. jeg må tilbage med dette her hurtigt" han så på dem "jeg går ikke ud fra I vil med tilbage?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Apr 17, 2013 8:13 am
Sabrina rystede på hovedet, "nej, helst ikke" sagde hun og kiggede over på Areal.
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Apr 17, 2013 8:16 am
Azreal nikkede "jeg bliver i hvert fald her"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Apr 17, 2013 8:18 am
"Jamen så er det her vi skilles" sagde Troy og gav Azreal hånden.. han gik hen for at give Sabrina hånden også, men i det hun tog den, trak han hende nærmere og gav hende et kys på kinden. "Kom og besøg mig, ikke?" han smilede svagt og skyndte sig at smutte, inden der kom ballade.
//out//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Apr 17, 2013 8:21 am
Sabrina kiggede overraskede og en anelse chokeret på efter Troy da ha gik, så rødmede hun og kiggede væk.
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons Apr 17, 2013 8:23 am
"..." Azreal så noget irriteret (for at sige det mildt) efter Troy, og så en anelse frustreret på Sabrina over hendes reaktion. Han overvejede om hun kunne finde på at gøre det.. jo, det kunne hun nok. De kunne tydeligvis lide hinanden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:04 am
Sabrina kiggede over på Azreal, "... det var" hun tøvede, "... underligt"
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:08 am
"Aha, underligt. Sådan kan man jo også beskrive det" sagde Azreal.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:17 am
Hun fniste svagt, "hvordan ville du beskrive det?"
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:21 am
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:22 am
Sabrina så undrende på ham, "...ulækkert?" spurgte hun forvirret, "... snakker vi begge to om at blive transporteret under havet?" spurgte hun.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:22 am
"..... ja" Azreal rømmede sig lidt "ja, så meget vand.. æh, så langt væk fra frisk luft. Ja, det var ærligt talt en lidt ulækker fornemmelse"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:24 am
Hun kiggede lidt undrende på ham og nikkede så, "..ok" sagde hun med et svagt smil, "jeg syntes ikke vandet var så slemt, men jeg er glad for vi kom op igen" sagde hun med et lettet smil.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:31 am
Azreal nikkede, men stod stadig og så ret utilfreds ud.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:33 am
Hun så spørgende på ham, "... er der noget galt?" spurgte hun lidt forvirret, de havde overlevet, fået sværdet og kommet levende derfra, de burde være glade.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:36 am
"Nej nej" sukkede Azreal. Det var tydeligt at hun ikke overvejede hvad han havde tænkt om kysset. Han var heller ikke sikker på hvad han havde forestillet sig.. når alt kom til alt var det sikkert det bedste der kunne være sket. "Nå, jeg må hellere komme tilbage til værkstedet"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:40 am
Sabrina kneb øjnene sammen, "er du sikker?" spurgte hun mistroisk, han virkede stadig ikke helt ok, "og vi kan godt gå tilbage" sagde hun med et smil.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:43 am
"Ja... ok så" sagde han tøvende "uhm, jeg skal nok ned til mine forældre. Der er jo gået noget tid.. så du bliver nød til at være alene noget af tiden"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 5:53 am
Hun så på ham, "oh ... ok ..." sagde hun overraskede og lidt trist, hun havde håbet de ikke længere var uvenner og at han havde skiftet menig om at tage væk.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 6:22 am
"Nå.. skal vi gå tilbage?" spurgte han
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 6:23 am
Hun nikkede, "... ja, det må vi vel hellere" sagde hun og begyndte at gå, hun undgik at se på ham, mens de gik.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 6:27 am
Azreal gik ved siden af hende..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 6:35 am
Hun kiggede ned i jorden og gik i tavshed.
Katy
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 7:14 am
"Så... skal vi købe noget med mad inden eller?" han så på hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man Apr 22, 2013 7:15 am
Hun nikkede, "ja ... det kan vi godt" sagde hun tøvende.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal