Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:28 am

Hun nikkede, "oh ... det er jeg ked af at høre" sagde hun trøstende og klappede ham på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy

Race : Vampyr
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:29 am

"Det går nok" sagde han "og nu har jeg så forsøgt at date her.. og det gik så heller ikke som planlagt" han rystede på hovedet "hun viste sig at være elverkvinde"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:31 am

Sabrina så overraskede på ham og begyndte så at grine, "nej, det lyder mindre heldigt" sagde hun.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:32 am

"Det var det" han rystede på hovedet "jeg tror ikke kærlighed er for mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:34 am

"ej, du skal bare møde den rigtige" sagde hun og smilede opmuntrende til ham, "du er trods alt heller ikke så gammel endnu, der er masser af år tilbage!"
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:35 am

"Massere af år med hjertesorger" sagde klagede Azreal.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:37 am

Sabrina fniste svagt, "næppe, du burde sagtens kunne finde nogen" sagde hun opmuntrende.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:39 am

Azreal så ikke vildt begejstret ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:40 am

Hun smilede til ham, "hvorfor skulle du ikke finde en?" spurgte hun, "jeg mener, du er flink, og god til ting og ser ikke helt dårligt ud heller".
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:41 am

"Alle elverfolk er jo pæne" sukkede han "og jeg er ikke dygtig til det der tæller, og "flink"... er jeg ikke så sikker på"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:47 am

Hun kneb øjnene sammen lidt irriteret, "well, selv af en elver er du pæn" sagde hun, "dy bruger for meget tid sammen med mennesker, hvis du ikke kan se det, og computere er da godt at være god til" sagde hun, "og desuden kan du også mange andre ting, og så er du den flinkeste sortelver jeg har mødt, faktisk også flinkere end alle de mennesker jeg har mødt" sagde hun bestemt, i en tone hun håbede ikke bød op til diskussion.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:48 am

Azreal så lidt vurderende på Sabrina. Hun virkede ikke til at have taget hans svar særligt godt.. måske var der ingen ide i at diskutere med hende. Bare fordi hun ikke havde ret, kunne han jo bare lade det ligge. "Jamen mange tak så" sagde han og strakte sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:50 am

Hun rystede på hovedet af ham, "du er mærkelig" sagde hun så med et lille smil.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:50 am

"Det er du da også" gav han igen og smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:53 am

Hun fnøs svagt, "det er jeg da i hvert fald ikke" sagde hun med et lille grin.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:58 am

"Det er du helt bestemt" sagde Azreal og smilede til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:07 am

Hun rullede øjne af ham, "jeg er normal, den mærkelige af os to er dig" sagde hun og rakte tunge af ham.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:08 am

Azreal så undersøgende på Sabrina med et tænkene udtryk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:10 am

Hun kiggede spørgende på Azreal, "hvad er der?" spurgte hun.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:15 am

"Jeg tænkte bare" sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:15 am

"hvad tænkte du?" spurgte hun nysgerrigt.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:16 am

"Det er en privat sag" sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:18 am

Hun rynkede brynene, "ej, det er ikke fair" sagde hun.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:20 am

"Selvfølgelig er det det, vi har alle ret til private tanker. Og når du nu ikke vil have man lyver" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 9:21 am

Hun sukkede og skulede til ham, "ok" mumlede hun, ikke helt tilfreds, men så smilte hun svagt og ondt, "så vil jeg bare heller ikke fortælle dig, hvad jeg tænker på".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 14 Icon_minitime

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
Tilbage til toppen 
Side 14 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» En togtur - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» På natclub i byen - Sabrina
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» .... - Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum