Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 7:56 am

"Så, hvordan tror du det er at have sex med en havfrue?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 7:58 am

Hun så overraskede på ham, "øh ... det ved jeg ikke ..." sagde hun og rødmede svagt over spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 7:59 am

Azreal nikkede lidt og lagde sig lidt i sofaen.. han så ud som om han overvejede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:05 am

Hun sad lidt i stilhed og spiste det sidste af maden.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:07 am

"... det er måske lidt langt ude" sagde han så med et svagt suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:20 am

Hun skævede over mod ham, " ... ville du gerne det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:22 am

"Jeg ved ikke.." han sukkede "jeg er virkelig dårlig til det med kvinder, så overvejede at hvis jeg nu havde været sammen med en, kunne det være jeg blev lidt mere rolig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:27 am

Hun nikkede lidt og smilte svagt, "... det er sjovt" sagde hun så, "jeg har svært ved at forestille mig, at du er dårlig til kvinder"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 8:31 am

Azreal så undrene på hende "hvorfor det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 9:04 pm

Hun trak på skuldrene, "du virker ret ..." hun overvejede det lidt, "selvsikker tror".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 12:38 am

"Det var sødt sagt" sagde Azreal lidt overrasket "men det er jeg ikke, ikke omkring kvinder i hvert fald" han så lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:11 am

Sabrina grinte svagt, "det er underligt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:32 am

"Jeg bliver genert og ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg ender altid med at gøre mig selv til grin" sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:17 am

Hun fniste, det var sjovt at tænke på Azreal sådan.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:29 am

"Hey, det er ikke sjovt" sagde han og puffede til hende med foden "griner af en ulykkelig mands smerte" sagde han "onde elverkvinde.." men han smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:03 am

Hun smilede også, "undskyld" sagde hun men kunne ikke lade være med at grine lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:06 am

Han sukkede "du er måske god til mænd?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:15 am

Hun tænkte lidt og rystede så på hovedet, "det tror jeg ikke, men det er ikke noget jeg rigtigt har prøvet" sagde hun med et svagt smil og rødmede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:16 am

"Aldrig været forelsket?" spurgte Azreal og satte sig op så han bedre kunne se hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:18 am

Hun rystede på hovedet, "nej" sagde hun, "... men jeg er altså heller ikke mere end tredvie"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:19 am

"Jeg har været forelsket to gange" sagde han "eller, kun en rigtigt gang" rettede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:21 am

"Hvorfor kun en rigtig gang?" spurgte hun nysgerrigt, det virkede ikke så mærkeligt at Azreal havde været forelsket, han virkede moden på så mange andre punkter, så hvorfor ikke også dette?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:22 am

"Jeg var.. 14 første gang" sagde han "jeg ved ikke om det tæller som rigtigt forelsket i den alder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:24 am

Hun fniste svagt, "nej, det kan du godt have ret i" sagde hun, "selvom det kan være ret kært, når små børn er det ... hvad så med anden gang?" hun så nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:26 am

"Det var rigtigt" han sukkede "dyb forelskelse, den slags hvor man ikke laver andet end at tænke på personen. Men jeg dummede mig gevaldigt foran hende, og har aldrig haft en chance hos hende"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
Tilbage til toppen 
Side 13 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» En togtur - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» På natclub i byen - Sabrina
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» .... - Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Deep Reef-
Gå til: