|
| | Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Lør maj 18, 2013 7:22 am | |
| Hun rystede på hovedet, "nej ... ikke hvis du ikke har" sagde hun og smilede lidt usikkert. |
|  | | Katy

Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Søn maj 19, 2013 9:40 pm | |
| "Nej.. tanken om at se en fremtid uden dig i den er.. ikke noget jeg har lyst til at tænke op" sagde han. | |
|  | | Gæst Gæst
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man maj 20, 2013 7:54 am | |
| Hun smilede stort, "heller ikke mig" sagde hun. |
|  | | Katy

Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Man maj 20, 2013 7:59 am | |
| Azreal lyste op i et smil | |
|  | | Gæst Gæst
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Fre maj 24, 2013 8:36 am | |
| Hun besvarede hans smil, "så ... hvad gør vi nu?" |
|  | | Katy

| Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Fre maj 24, 2013 8:39 am | |
| "Jeg ved det ikke" Azreal smilede lidt tøvende "opdatere facebook?" det var en joke. | |
|  | | Gæst Gæst
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Lør maj 25, 2013 7:54 am | |
| Hun så undrende på ham, "opdatere hvad for noget?" spurgte hun forvirret. |
|  | | Katy

| Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Lør maj 25, 2013 11:48 am | |
| Axreal grinede "det var en vittighed.. noget menneskerne bruger" sagde han | |
|  | | Gæst Gæst
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal Ons maj 29, 2013 5:48 am | |
| "ah ..." sagde hun og smilte svagt, "jeg har vist ikke helt styr på alle de ting endnu" |
|  | | Sponsored content
 | Emne: Re: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal  | |
| |
|  | | | Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal | |
|
Similar topics |  |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |
|