Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 1:27 am

"Oh.." Azreal så lidt på hende "det ved jeg ikke."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 2:10 am

Hun kiggede væk og sukkede svagt, "... det gør jeg heller ikke ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 2:45 am

"... Jeg kommer fra et folk med andre skikke, måske skulle jeg ikke prøve at være noget jeg ikke er" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 3:38 am

Hun så lidt overraskede på ham, "hvad mener du?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 3:51 am

"Jeg er nok ikke den type du burde være sammen med" sukkede han "måske har du ret, måske ved jeg ikke noget om venskaber.. og måske skal det være sådan. Jeg burde nok bare gøre hvad der er forventet af mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 3:58 am

Hun så trist på ham, "... jeg mente ikke, at du ikke ved noget om venskaber" sagde hun tøvende, "... og jeg har ikke lyst til at du begynder at gøre, hvad der er forventet af dig" fortsatte hun og kiggede usikkert væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:02 am

Han så lidt på hende.. "jeg ville ikke skade dig hvis det er det du mener" sagde han "og jo, jeg ved ikke noget om venskaber" fortsatte han "men jeg burde nok gå i hærren"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:12 am

Hun rynkede svagt brynene, "hvorfor?" spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:15 am

"Det vil min mor gerne have" sagde han "og det bliver ikke særligt praktisk at være over jorden hvis ikke jeg kan kommunikere med folk"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:22 am

Hun rystede svagt på hovedet og så på ham, "... holder du så op med at være over jorden?" spurgte hun bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:25 am

"Måske.." han trak på skuldrene "jeg har svært ved at være sammen med folk på overfladen.. vidste du at jeg endda har været på en blinddate?" han grinede svagt og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:33 am

Hun rynkede brynene, "lad vær med det" sagde hun alvorligt, men kunne ikke lade være med at fnise lidt ved tanken om at han havde været på blinddate.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:35 am

"Virkelig? Hvorfor?" spurgte Azreal og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:45 am

"...." hun tøvede lidt, ".. fordi, så kan vi ikke ses mere" sagde hun og sukkede svagt, "og det vil jeg ikke have ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:47 am

"Hvis jeg flytter nedenunder? Nej.. men du kan jo ikke rigtigt lide mig?" sagde han tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:53 am

Hun så overraskede på ham, "hvad mener du? jeg kan da godt lide dig" sagde hun og så lidt undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 4:55 am

"Ikke særligt længe af gangen hm?" sagde han og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 5:52 am

Hun rynkede svagt brynene, "bare fordi jeg bliver irriteret betyder det da ikke, at jeg ikke kan lide dig" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 1:15 pm

"Jo" sagde han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 7:34 pm

Hun rystede på hovedet og så undrende på ham, "man kan da godt blive irriteret på folk man kan lide"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 10:36 pm

"Du virkede bare meget irriteret og ville ikke tage imod min undskyldning" sagde han og trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 7:19 am

Sabrina kiggede lidt væk og sukkede svagt, "... undskyld" mumlede hun, "... jeg blev irriteret".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 7:36 am

"Ja.." sagde Azreal og så ned på sin tallerken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 7:38 am

Hun skævede lidt over mod ham, "... det betyder ikke, at jeg ikke kan lide dig".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 7:39 am

Han rynkede brynene lidt og nikkede "men du ville ikke tale med mig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
Tilbage til toppen 
Side 11 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» En togtur - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» På natclub i byen - Sabrina
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» .... - Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Deep Reef-
Gå til: