|
| Hjerternes Fest ~ Millicent | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Søn Jan 20, 2013 7:59 am | |
| Stephen fandt det ikke spor morsomt og hvis nogle var i tvivl kunne en meget mut mine findes på hans ansigt. "Haha, morsomt." Han nippede til sin te. "Jeg skal nok love dig at det var ikke min fantasi." Endnu lidt nippen, mens han sad og overvejede hvordan han skulle vende det hele. Te var ikke specielt frækt, så det kunne han ikke bruge til at komme i gang med sit projekt som han absolut ikke anede det mindste omkring. "Jaja, men det betyder ikke at jeg ikke har øvet mig." Forsøgte han selvom det lød håbløst absurd. Selvfølgelig havde han ikke øvet sig, det vidste Millicent lige så godt som ham, men det skadede ikke at prøve, bare en lille smugle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Søn Jan 20, 2013 8:44 am | |
| Hun smilede af hans mutte ansigt og lænede sig frem, for at kysse hans kind. " Ja ja....klart du har øvet dig....alle drenge har, fra omkring 7 års alderen tror jeg ikke de bestiller meget andet" drillede hun . Det sjove var, at hvis hans svar havde været 20 kvinder, da hun spurgte hvor mange han havde elsket med, ville hun uden tøven havde troet ham.Stephen havde en naturlighed over sig og var på ingen måde genert, og desuden følte hun sig tryg i hans favn....i hans hænders håndtering af hende.Så....manden var et skide naturtalent, hvilke var lidt af en nedtur....når man prøvede at modstå ham. " Nå....men så lad mig bedømme hvor god du er.Prøv en score replik af på mig...Nu leger vi jeg sidder på en kaffe bar....hvad siger du så?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Søn Jan 20, 2013 9:09 am | |
| Uha, den var sværd. Ligesom så meget andet på samme område, havde Stephen aldrig prøvet sig med det. Han sad og vred sig lidt og hev det ene efter det andet forslag frem i hoved, men ingen af dem virkede. Pænt hår? Nej, den gik ikke. Pænt tøj? Det var for overfladisk. Smukke øjne? For romantisk. Hvad er din evne? Nej, det gik slet ikke. Til sidst måtte han melde pas. "Jeg plejer at gøre det igennem min musik og fysiske berøringer." Forsøgte han at fiske sig ud af kattepinen på. Han diskede op med et stort tandsmil og håbede så den gik igennem. Det ville den sikkert ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 12:29 am | |
| Stephensøgte efter sine svar og Millicent hyggede sig stort. Hun havde aldrig selv slynget en Pick up ud hele sit liv, så hun ville sikkert faile Big time , hvis havde været hende. Derfor faldt hun pladask for hans svar. Selvfølgelig .... Hans musik og et par lette strejf medgangs hænder , og de piercinger være solgt. Det væreste var at han sikkert havde fuldstændig ret. " Nå... Men så må vi håbe DE falder for sine berøringer " lød det , imens hundorsøgte bevare masken. " giv det nu bare op Stephen....vi kan da øhm spille matador eller besøge dine forældre istedet. Og ved begge dele får du enda liv at beholde sit tøj på" hun sendte et overskudsagtigt smil afsted.
// de piercinger ??? Hva helvede betyder det, skriv dog dansk?! Der skulle stå de piger ......jeg takker min græske ipad for det smukke udenlandske malplacerede ord.
Sidst rettet af Millicent Man Jan 21, 2013 1:00 am, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 12:44 am | |
| Men det gjorde det! Stephen var godt tilfreds med sig selv. "Det gør du ikke?" Han lænede sig ind over hende med et spørgende blik mens han stadig var vældig tilfreds med sig selv og sine bedrifter. "Nej da, nu har jeg lige fundet ud af hvordan jeg skal gøre." Brokkede han sig og ville bestemt ikke lade sådan en let sejre gå af. Hun skulle få kamp til stregen! Stephen så det som en sjov udfordring og tænkte derfor ikke videre over hendes udtryk. Hun virkede hverken sur eller trist og han var i vældig humør, så han kunne ikke se nogle grund til at stoppe mens legen var god og de begge syntes at have det sjovt. Eller ... nogenlunde sjovt. De lå ikke flade af grin, men de sendte hellere ikke onde blikke, hvilke de heller aldrig før havde prøvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 1:05 am | |
| Millicent blev helt skræmt ved tanken om hans hænder over det hele. Ikke at det normalt ville vække følelser i den genre, nej nej....nogle langt mere spændende og dejlige, men at hive dem frem nu , ville jo være katastrofalt for hendes lille masterplan. Så hun forsøgte at komme lidt længere ind i sofaens hjørne og lagde en hånd på Stephens bryst.Så kunne hun også bedre styrer at han ikke kom for tæt på. " Om jeg reagerer på det, er helt ligegyldigt....sålænge jeg ikke giver efter for de lyster" Hun huskede dårligt hvorfor hun var nået til det var en nødvendig plan, men hun stolede nok på sig til at opretholde planen. " Aftalen i morgen er kl. 12" lød det som et andet vejrskifte.Vr der noget der burde få ham far frække tanker, måtte det vel være et lægebesøg? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 1:26 am | |
| Der kom et lav latter fra Stephen da Millicent lage sin hånd på hans bryst. "Jamen så skal jeg bare vække lysterne." At hun havde skudt sig selv i foden ubevist kunne det godt se ud til. Hendes forsøg på at lave emneskift virkede også meget åbenlyst og lige for denne ene gang lod han hende gøre det. "Super, bliver du og sover eller skal jeg hente dig?" Det ville være perfekt hvis hun blev og sov, så kunne han lulle hende i søvn med musik og så kunne den del på listen over forførelsen af Millicent blive streget, men det ville hun sikkert ikke. Der var sikkert også noget hun skulle nå. Sur mælk i køleskabet for ikke at forglemme. Hvis Millicent havde flyttet sin hånd, ville Sephen kravle op til hende og ligge sig op af hendes hjørne og mave, men hvis hun stadig havde stopskiltet stukket op i næsen på ham, ville han luske over i det andet hjørne, drikke te og surmule til han fik lov til at kravle over til hende, hvis det nogensinde ville ske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 1:45 am | |
| Hun kunne ikke blive. Det var udelukket....af den simple årsag at lægebesøget var sat til kl.10.30 og ikke 12. Millicent var stadig i forvirring over om hun virkelig skulle føre ham bag lyset og selv tage afsted? " Sover hos mig selv, skat" svarede hun fjernt... Bagefter kunne hun så undskylde og gøre det godt igen, men....hvad nu hvis han blev meget sur? Hun havde ingen ide om hvordan han ville reagerer på sådan noget? Hun trak ham ind mod sig, distræt som hun var af de nye tanker.Millicent begyndte straks at nusse ham i nakke og hår.Hun elskede at være tæt på ham...røre ved ham..blive rørt....længere var den egenlig ikke. Et tungt suk , løb fra hende. " Hvis du henter mig..hmmm....11.30? Det skulle hive os fin tid fra mig og til hospitalet" sagde hun lidt langt væk, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 8:02 am | |
| Det lød rimeligt og Stephen nikkede derfor en enkel gang og lukkede tilfreds øjne, som var han et andet dyr der kunne lige og spinde i velbehag. "Meget god tid." Tilføjede han da han havde regnet lidt på hvor lang tid det tog. Hun bude i byen, ikke udenfor. Han kiggede kort efter op for at se hendes ansigt. "Sig når du vil hjem, jeg skal nok køre dig hvis du vil have det." Han lage sit hoved på plads hvor det lå bedst mens han fiskede ud efter hendes hånd som han begyndte at kærtegne. Lige en stille stund inden det gik løs. Hvad der stod næst på programmet vidste han - af gode grunde - ikke, men måske Millicent vidste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 8:45 am | |
| Millicents øjne gled kort i , og hele hendes krop løsnede op for muskel spændinger og infiltrationer, da Stephen puttede sig og oven i købet begyndte at nusse Millicents hånd. Det var rigtig dejligt, og hun ville have elsket at ligge der med ham, længe. Men...nu havde de lige lagt planer for at hun skulle hjem. " Hvad med i morgen Stephen? Skal vi være sammen efter hospitalet, eller ? Jeg tænkte vi kunne spise frokost sammen, hvis din tid tillader det?" Hun puffede til ham, forsigtigt og ikke videre hårdt." hvad med Ally? Kan hun blive her eller skal jeg tage hende med hjem?" Begge dele var okay, for hun ville savne hende , når hun lå mutters alene i lejligheden, men Millicent var også lidt beklemt ved hele tiden at transporterer killingen frem og tilbage.Den blev jo helt rundforstørret.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 8:53 am | |
| "Middag lyder fint, selvom jeg tror kokken vil glo lidt, når du bestiller rene gulerødder." Han trak kort i smilebåndet og lage hoved tilbage, for så at kigge op på Millicent endnu en gang. "Hvis du gerne vil have hende med hjem, så gør du det bare, jeg skal nok køre jer begge." Hvis Stephen skulle være ærlig, så ville han nødig have katten alene. Millicent vidste hvordan den skulle håndteres. Han havde ikke den mindste anelse omkring det. "Vil du køre nu eller skal vi bare vente lidt? Jeg ligger godt, så du skal altså lige overtale chaufføren." For at understrege sine ord, lage han sig igen til rette og lukkede tilfreds øjne til han blev tvunget til enten at rejse sig op eller måske fik han lod til lige at ligge fem minutter længere. Han ville ikke klage hvis det var tilfælde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 8:59 am | |
| " Okay...så tror jeg at jeg tager hende med hjem" besluttede hun.Ensomheden ville sikkert dræbe henðe ellers.Den graviditet gjorde sære sager ved hendes humør, det var tydeligt. Millicent greb en pude og fik den stoppet ind, mellem sig selv og Stephen.Sådan at når hun rejste sig, så ville han ' lande' blødt. Hun kom op at stå og med et lille smil , lod hun ham tilbage med ordene " Du kan hvile dig lidt...jeg skal lige pakke Allys ting og et par af mine egne" Millicent drønede lidt rundt, og efter en gode 15 minutter, var hun klar.Med katten under armene , kaldte hun på Stephen.." sweetie....vi er køre klar" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 7:22 pm | |
| Et utilfreds grynt kom fra Stephen, men han blev liggende som ønsket. Først da Millicent stod klar, med alle sine pakkenelliker, stod han op og fandt noget overtøj samt sko. Synet af en 'klar' Millicent hang stadig fast i hans nethinde og fik han næsten til at smile. Det så ganske morsomt ud når hun slæbte rundt på det kræ, som var det en anden taske. Hvis han havde været katten, havde han for længst protesteret. Ude i bilen blev der sat gang i først motoren og så varmen. I følge Stephen havde vinteren nu varet længe nok og den kunne godt smutte igen, men han var vældig glad for at han ikke boede et sted som Rusland, Norge eller Svergie. Bare navne fik næsten frembragt kuldegysninger. Hvis ikke Millicent havde noget at indskyde, ville Stephen begynde at planlægge rasten af dagen i hoved. Han havde lidt forskelligt at give sig til, hvilke han ikke ville beklage sig over. At være alene var normalt ikke et problem for ham, men han ville ikke være overrasket hvis stilheden i hans lejlighed, efter Millicent var smuttet, ville prikke ham på skulderen en gang eller to. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 8:01 pm | |
| En sang i radioen, var det hun udfyldte hovedet og beskæftigede sig med...efterfulgt af den næste sang og sådan gik det til de meget hurtigt holdte parkeret , foran Millicents bygning. Hun kom ud af bilen....og hvis Stephen gjorde hende kunsten efter, ville hun med fremstrakte arme holde Ally op i ansigtet til Stephen, så de næsten kunne gnide næse " Sig farvel til daddy, Ally" sagde hun varmt og kærligt, men lidt drilleri legede i øjnene på Millicent.Hun vidste godt det ikke lige var Stephens stil....ikke med et dyr.Hun regnede med hvis det var Virus der havde fået fornøjelsen af at dingle i hænderne på Millicent, som hun holdte frem, ville Stephen være ' all over' babyen med kys og kærlighed. " Hjælper du mig lige op?" Ville hun vide. Millicent ville også helt tage afsked, uden en livlig killing i favnen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Man Jan 21, 2013 9:43 pm | |
| Stephen fulgte med ud af bilen, men fortrød i samme øjeblik han fik stukket en kat i hoved. Han kiggede næsten anstrengt på den, hvorefter han kejtet klappede den på hoved. "Lad os komme op med dine ting inden den stikker af." Lød det tamt fra ham. Det virkede som den bedste måde at få katten væk på, for selvom han ikke havde noget imod at klappe og kæle for katten, så legede han kun til mund til mund med Millicent. For at komme vide i programmet, hankede Stephen op i Millicents taske og tog den med op til hendes lejlighed. I følge ham selv en fin måde at undgå mere mund til mund med katten og dens hårdboller. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Tirs Jan 22, 2013 2:41 am | |
| Millicent smilede stort, da han klappede Ally, og halede den bagefter op til sin egen mund, og kyssede den mellem ørene." ja...lad os komme op" hun lid ham tage tasken og fiskede selv nøglen frem da de var nået op. Der var en duft af deja vue over scenen, da hun spurgte...." Skal jeg lave lidt te, inden du smutter?" Denne gang ville han bare ikke få lov at overnatte...det gik jo slet ikke med den læge aftale dagen efter, HVIS nu hun besluttede at luske afsted alene. Hendes øjne kærtegnede Stephens ansigt, og hun kunne allerede nu...alene ved tanken om at snyde ham...mærke den ekstrem dårlige samvittighed.Det hele handlede hun ikke ville have al hendes opkaste frem i lyset....og skulle der af en eller anden grund være noget ...galt...så skulle hun nok løse det ...alene...og skåne Stephen.Det var hendes bevæggrunde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Tirs Jan 22, 2013 3:02 am | |
| Kort lod Stephen til at overveje om han skulle blive og få en kop, men droppede idéen. Han havde noget der hjemme hvis det blev nødvendigt at få mere og Millicent havde sikkert også nogle ting at lave. "Ellers tak, tror jeg springer over lige denne gang." Efter at have sat taskerne på hendes seng, gik han ud og indfangede Millicent for at give hende et godt og grundigt kys. Der ville gå en hel nat før han kunne gøre det igen, så det var lige med at nyde det og udnytte chancen. "Jeg har lige nogle ting at lave der hjemme, for eksempel at kigge efter katte ekskrementer." Han trak kort i smilebåndet og gav Millicent et ekstra kys. "Jeg kommer og henter dig." Panden var fri, så der fik han lige sneget endnu et ind, før han slap hende og ville smutte.
OOC: Out. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent Tirs Jan 22, 2013 7:27 am | |
| Millicent havde efterhånden fået forvirret sig selv så godt og grundigt, at hun ikke vidste hvad hun skulle synes om det hele.Kun de få øjeblikke, han havde hende i hans arme, og kyssede Millicent , fandt hun en form for ro.Bekymrende...før i tiden havde hun også haft den ro når hun var alene.Men nu.....nu var der altid en eller anden udefinerbar uro, når Stephen var al for langt væk. " Okay....en anden gang kan du blive så.Jeg skal alligevel også gøre lidt rent" . Hun fik sagt farvel til ham.En irriterende kvalme bankede på, men istedet for at gå ud og kaste op, gik Millicent ind og tog tøjet af, og et par overalls på. Hun trissede ud i køkkenet, og gav Ally frisk vand og mad.Kyssede på katten, og stak så af hjemme fra.Ned i det lille arbejdsrum hun havde.Der hvor Stephen og hende havde overnattet, da de var på flugt fra politiet. Der.....gik hun amok i maling....og forvandlede tre store lærreder til vilde eksplosive abstrakte billeder.
// out. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent | |
| |
| | | | Hjerternes Fest ~ Millicent | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |