Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fest for studerende //Fredrick//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 12:23 am

Tid: 20:00
Sted: et lejet lokale i centrum
Vejr: køligt
Omgivelser: Massere af studerende fra jura og medicin.

Elias stod og sig lidt omkring. Der var flere mennesker end han havde regnet med, men Christian havde også sagt at de var 3-4 skoler der var mødt ham. Elias var iført en sort skjorte, med de øverste 3 knapper stående åben. Det var Christians trick, han påstod det tiltrak pigerne. Han havde grå bukser på og sko der passede til. Han stod sammen med sine venner fra klassen (Christian og 2 andre) og fulgte lidt med i deres samtale.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:03 am

Fredrick havde stået og snakkede med et par stykker fra sin klasse, men havde forladt dem for at kigge sig lidt omkring til festen. Han gik gennem mængden for at se om der skete noget spænende, eller om der var nogen han kendte og ikke havde fået hilst på endnu. Han ledte ligeså meget med sin næse, som med sine øjne. Efter at have gået lidt, fangede han en velkendt lugt og begyndte at følge den. Han smilede svagt da han fik øje på Elias i mængeden. Han gik over mod ham, "Hey" sagde han og smilede stort til ham.
Fredrick var klædt i en beige åbenstående skjorte over en sort t-shirt (ligesom på billedet) han havde sorte cowboybukser og det lange hår sat op i en hestehale.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:29 am

Elias så overrasket på Fredrick og lyste op i et smil. "Fredrick, hej!" sagde han og kiggede hurtigt på sine venner "Fredrick, dette her er nogle venner fra min klasse. Dette her er Christian, Mark og Mads" sagde han og de løftede deres hånd til hilsen da deres navne blev nævnt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:48 am

Fredrick smilede til dem, "hey, rart at møde jer" sagde han. Han stillede sig over ti dem, "så, hvilken klasse kommer d fra, eller hvilken skole?" spurgte han nysgerrigt Elias.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:50 am

Elias nævnte navnet på sin skole "første år" sagde han og smilede lidt. "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:52 am

Fredrick kom også med navnet på sin, "anndet år" sagde han med et grin, "hvad læser du så?" spurgte han, stadig nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 1:55 am

"Jeg læser til advokat.. selvom jeg nok skal ind i min fars firma. Men det er meget godt athave styr på den slags" sagde han "og.. du?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:01 am

Han nikkede og grinede svagt, "sejt, jeg læser til læge" sagde han med et smil, "og jeg håber virkelig jeg kan få et job med det, når jeg engagn er færdig" fortsatte han, "ellers ved jeg virkelig ikke, hvad jeg skulle lave. "Hvad for et firma har din far?".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:13 am

"Forsikringsfirma" sagde Elias og så ikke meget begejstret ud. "Nå.. læge? Det er jo sejt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:17 am

Han så lidt undersøgende på ham, "du virker ikke så begejstret over det?" sagde han spørgende, så smilede han til ham, "tak" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:24 am

"Den slags handler lidt om at snyde folk der har været ude for ulykker for penge.." sagde Elias og sukkede "men jeg tænker at hvis jeg overtog firmaet kunne jeg måske hjælpe folk istedet, selvom vi ville miste penge på det, så tror jeg stadig godt det kunne køre rundt.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 4:37 am

Fredrick smilede til han, "det lyder fedt" sagde han oprigtigt, "altså at overtage virksomheden og hjælpe folk".
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 4:41 am

Elias nikkede "nu får vi se, advokat er jo ikke meget moralsk bedre"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 4:43 am

Han grinte, "det kommer vel an på, hvordan man gør det" sagde han med et smil, "hvis jeg skulle komme i problemer, så ringer jeg bare til dig" tilføjede han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 7:54 am

Elias grinede lidt og nikkede. "Er der nogle der vil have noget at drikke?" tilbød han og så på dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:00 am

Fredrick smilede "jeg kunne godt drikke en øl" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:12 am

Elias nikkede. Han så på de andre, et par af dem ville også gerne have en øl. Elias smilede og smuttede over til baren. Christian rystede lidt på hovedet "han er nu en spøjs knægt"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:14 am

Fredrick betragtede ham lidt, "hvad mener du?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:14 am

"Han er bare lidt speciel, men på en god måde" sagde Christian og smilede "hvor kender i hinanden fra?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:17 am

fredrick nikkede, han var enig med Christian, "oh ... vi stødte bare ind i hinanden og faldt i snak" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:18 am

Christian nikkede "cool" sagde han og så lidt undersøgende på Fredrick.

Elias sukkede og ventede i en lang kø ved baren.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:20 am

Fredrick nikkede og smilte svagt, "så ... i går i hans klasse?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:20 am

"Ja, vi plejer at studere sammen" sagde Christian.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:23 am

Fredrick nikkede, "så læser du også til advokat?" spurgte han, mest for at holde samtalen kørende.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 8:25 am

"Ja det gør jeg" svarede Christian "dog for at blive advokat.

"Hm, jeg tror Elias flirter med bartenderen" sagde den ene af de andre, som hurtigt fik en albue i siden af den anden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fest for studerende //Fredrick// Empty
IndlægEmne: Sv: Fest for studerende //Fredrick//   Fest for studerende //Fredrick// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fest for studerende //Fredrick//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» fest! - Natsu og Richard
» Sikke en fest.. gab //Confidence//
» Hjerternes Fest ~ Millicent
» Fest og farver - Margaret
» Candyfloss!!! - Fredrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: