Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fest og farver - Margaret

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:05 am

Tid: 23:02
Sted: The bloody moon
Vejr: Kølig aften
Omgivelser: Massere af folk der danser og drikker. Folk der kommer hvide piller i unge pigers drinks, og piger der kaster deres drinks i hoved på folk.. folk forsvinder ud på badeværelserne, og kommer tilbage lidt mere end bare berusede.. Det er bedst at tjekke sin lomme for sin pung en ekstra gang, og hvis du går fra din drink, så betaler det sig bedre at købe en ny med det samme..

Jayden lukkede forsigtigt den hemmelige dør i kælderen. Han strakte sig lidt, og gik lydløst op af trappen.. han åbnede døren. Den høje musik, og folk der råbte for at overdøve larmen. Han missede kort med øjnene og lod dem vende sig til lyset. Han forsvandt ind i mængden og sørgede omhyggeligt for at døren bag sig var lukket. Han kastede et hurtigt blik rundt på de mange mennesker, lod sig dumpe ned på en stol oppe ved baren og smilede svagt. ”Bare det sædvanlige..” sagde han. Bartenderen rystede på hovedet og hældte en tilfældig drink op..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:31 am

Margaret, som lige var flyttet til byen, havde besluttet sig for at udforske nattelivet på The Bloody Moon. Hun var egentlig ikke typen som festede særligt meget, hun kunne godt lide at side der hjemme og læse en god bog, men det var nu ikke det folk troede når de så hende.
Hun stod udenfor og var endnu ikke kommet ind, hun betragtede tre piger som stod og grinede højt og så ud til at være mere fulde end godt var. Hun sukkede lydløst og rettede kort på den høje hestehale, som hendes sorte hår var sat op i.
Hun havde taget et par sorte slidte stilet støvler på, sorte gamle stramme jeans der viste hendes anoreksi ben frem. Hun havde en sort meget slidt læderjakke på, som skjulte hendes hvide stramme top og som også skjulte hendes meget tynde overkrop og arme.

Da hun endelig tog sig sammen til at gå ind, gik hun meget langsomt og lod blikket glide rundt på de mange dansende og ud så sig dem som så ud som nogle man ikke skulle omgås. Musikken var høj og skjulte den klikkende lyd fra hendes stiletters hæle, mens hun lige så roligt fik sig kæmpet vej op til baren hvor hun satte sig på en ledig barstol.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:40 am

Jayden fik sin drink, og smagte på den uden at skjule sin nysgerrighed. Han nikkede anerkendende, og gav bartenderen lidt drikkepenge. Uden at fjerne den søde drink fra sine læber, lod han igen blikket glide rundt i lokalet. Hans øjne stoppede ved en ung pige der var på vej ind af døren. Høj, slank.. han vurderede hende til lidt mindre end hvad godt er, smukt sort hår og klædt som om hun ikke var typen man skulle genere. Han lavede en dæmpet lyd med tungen, og overvejede om han skulle tale med hende.. han ville vendte og se om hun satte sig i baren, eller om hun var der for at møde nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:47 am

Margaret satte sig til rette på barstolen og lynede hendes jakke op, da luften i rummet var meget tung og hun hadede at svede og ville hellere fryse end have det for varmt så hun svedte . Hun så kort på bartjeneren uden at tiltrække sig opmærksomhed. Hun var ikke sikker på om hun havde lyst til at få noget at drikke her, hun ville ikke ende med at få piller eller andet som hun ikke var interesseret i at tage. Hun lod kort blikket falde på en ung mand som fangede hendes opmærksomhed, der var noget over ham som hun ikke kunne beslutte sig for hvad var, hun lod det dog passere med det samme og vende sig mod bartjeneren som stod foran hende og som vist nok lige havde spurgt hvad hun ville have.
"Rom og cola"svarede hun hurtigt, da det var det første som falde hende ind.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:51 am

Jayden smilede svagt, da kvinden satte sig ikke langt fra ham. Så prøvede han ubemærket at sætte sig på stolen ved siden af hende.. ”hm, jeg er heldig.. jeg håbede du satte dig her” sagde han og smilede til hende. ”Men jeg var for langsom.. du har allerede bestilt en drink.. kan jeg tilbyde at betale?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:00 am

Margaret vende blikket mod den unge mand som så på ham med et blik der ikke var så imødekommende som det kunne havde været. Hun havde i nogle år haft det med at holde folk på afstand, og blev dårligere og dårligere til at være sammen med andre. Hun bar dog ikke så sikker på hvor imødekommende hun skulle være mod en hun mødte sådan et sted.
"Vi får at se om jeg også er heldig"sagde hun bare med en neutral stemme og stak hånden ned i jakkelommen for at se om hun havde penge nok til selv at kunne betale, hun var ikke ligefrem den rigeste og hun havde endnu ikke fået et job. Hvorfor hun overhovedet havde bestilt en drink forstod hun ikke lige nu. "Måske en anden gang"svarede hun på hans spørgsmål om han måtte betale og lade pengene på bordet, da drinken blev serveret. Hun bad til at det var nok, og regnede med det, da bartjeneren ikke sagde noget om at der manglede penge. Hun tog drinken mellem begge hendes hænder og vende sig igen mod den unge mand.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:07 am

”Uh, du såre min mandelighed..” sagde Jayden og lagde med en skuespillers drama en hånd på sit bryst og så såret ud. ”Ak ja.. i hvilken god film har helten også fået pigens positive opmærksomhed fra første øjekast?” han bestilte endnu en drink til sig selv, tog den op i hånden og vendte sig så imod hende igen.. ”Mit navn er Smith.. James Smith.” han sendte hende et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:13 am

Margaret så på ham med et blik der tydeligt viste at hans måde at snakke på, fik hende til at mene at han var noget underlig. Dog gjorde det hende ikke så meget og hun valgte at slappe lidt af med at jage ham væk til hun havde set ham lidt mere an.
"Margaret" præsenterede hun sig og syntes ikke at der var grund til at fortælle ham efternavnet, hun var lidt forsigtig med at give oplysninger af sig selv ud. Hun boede jo i slumkvarteret og ønskede ikke ubudne gæster.
Hun nippede til drinken, mens hun betragtede ham. Hun stillede kort drinken på baren for at lyne jakken. Hun vidste at hendes kraveben var meget tydelige og tit virkede lidt skræmmende eller på andre måder stødende på folk, så hun skjulte tit hendes tynde krop, dog var det dog tydeligt med hendes ben, på grund af hendes valg af bukser.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:25 am

Jayden betragtede hende lidt.. det virkede ikke som om hun var særlig imponeret.. og her prøvede han ellers så hårdt. Han tog et sip af sin drink, og lod kort blikket glide ned af hendes krop da hun lukkede jakken.. jo, endnu engang lagde han mærke til at hun var en anelse for udmagret. ”Margaret.. pænt navn..” sagde han og lagde hovedet let på skrå. Han fandt en smøg frem fra sin inderlomme og tændte den ”du har ikke noget imod jeg..?” spurgte han og lod spørgsmålet hænge i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:30 am

Margaret bed sig svagt i læben og overvejede hvad hun skulle gøre for ikke at jage ham helt væk. Hun havde ikke noget imod lidt selskab, hun var bare alt for van til at komme af med folk, så hun glemte hvad man snakkede om når man gerne ville snakke.
Hun nikkede kort af hans kompliment og tvang et lille skævt smil frem på de sart rosarøde læber og nippede til drinken. Hun smilede så sjældent at det ikke længere faldt hende naturligt. "Kun hvis du ikke byder..."svarede hun og gjorde sit bedste for at være imødekommende, og stillede glasset på baren, men lod hendes fingre være lukket om det, for at undgå at nogen kom noget i det.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:33 am

”Damn, der røg mit scoretrick nummer to..” sukkede han og tog et sug af smøgen ”er det et tilfælde af alle de smukke piger ikke ryger? Eller er jeg bare uheldig?” han betragtede hende bare lidt, og prøvede at vurdere hendes ansigtsudtryk. Hun virkede ikke just glad for hans selskab.. meeeeeeen det havde jo ikke slået ham af hesten før, så det skulle det heller ikke gøre denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:36 am

"Måske virker din charme bare ikke på alle"sagde Margaret roligt og drak lidt mere af drinken. Hun havde aldrig kunne beslutte sig for om hun kunne lide rom og cola, men det havde været hendes lillesøsters ynglings drink og siden hendes død havde, sådan nogle ting mindet Margaret om hendes elskede søster. Selv de tv pogrammer som Margaret førhen nægtede at se, men som lillesøsteren havde elsket, sad hun oftest og så bare for at føle at hendes søster ikke var helt væk.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:44 am

”Er du ude på at knuse en ung fyrs hjerte før tid?” spurgte han og så lidt på hende.. nej hun kunne bestemt ikke lide ham. Var det noget han havde sagt? ”Det er smøgen ikke? Skal jeg slukke den alligevel?” spurgte han og tog den ud af munden.. han holdt den foran sig, og førte den langsomt hen over et askebære så hun kunne se han virkelig ville ofre sin smøg for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:53 am

Margaret så på ham og vidste ikke helt om hun skulle sige undskyld til ham for hendes opførelse. Men hun var bare ikke godt til det med at være social.
"Du må gerne ryge. Mine forældre har røget hele deres liv, så jeg er vokset op med det"sagde hun og så på hans smøg, som han holde ind over askebæret.
Hun forsøgte at se mere imødekommende ud, dog så hendes ansigttræk lidt halv barske ud, på grund af det manglende lad fedt, som man skulle have for at se sund ud. Hun nippede til drinken og stillede det fra sig, da hun ikke havde lyst til at drikke mere. Hun var blevet træt af smagen. "Bor du i byen?" Spurgte hun og forsøgte at se venligt ud, selvom hun ikke smilede som andre piger ville have gjort. Han så jo godt ud, så at hun ikke flirtede med ham, som andre piger sikkert gjorde, måtte genere ham på en eller anden måde
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:59 am

Jayden var ikke sikker på at historien om rygerfamilien lød som den bedste grund til at blive ved.. der lå sikkert en psykisk barriere der et sted.. det måtte han huske. Han slukkede smøgen og smilede til hende.. hun talte stadig med ham, men det kunne jo være hun bare ikke ville være uhøflig..
”Ja jeg bor her i byen..” sagde han og tog endnu en slurk af sin drink.. ”og du? Jeg har vidst ikke set dig før?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:05 am

Margaret lod de grønne øjne hvile på hans ansigt mens han talte, det var sjældent hun så på den hun talte med's ansigt. Normalt undgik hun øjenkontakt da hun lettere kunne afvise folk så. Det hele var jo kun en facade.
"Jeg er lige flyttet til"svarede hun og havde ikke lyst til at komme ind på hvor i byen hun boede. "Hvor længe har du boet her?" spurgte hun så for at se om hun lige så langsomt kunne komme væk fra emnet igen.
Hun var lidt overrasket over hvor let hun kunne snakke med ham. Selvom han var lidt for charmende efter hendes smag, men hun plejede jo også at undgå venskaber eller andre følelser for andre, så hun fandt hurtig fejl hos folk og havde de ingen fejl, fandt hun på et eller andet latterligt for ikke at kunne lide dem.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:14 am

Jayden tænkte lidt over det.. ”hm, 3-4 år tror jeg nok?” sagde han og rynkede panden lidt. ”Jeg har ikke talt.. jeg er ikke typen der fejre indflytningsdag” han smilede skævt. ”Så du har ikke været i byen særlig længe.. og du vælger at tage til bloody moon?” han drak det sidste af sin drink ”normalt ville jeg ikke skræmme en sød pige væk fra mit yndlings sted at komme er ellers ikke min stil.. men måske er dette her ikke stedet for dig. Hvis ikke du har bemærket det.. så er der stofmisbrugere og alkoholikere her..” han lod igen blikket køre op og ned af hende ”du burde være et bedre sted”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:20 am

Margaret så på ham og bliv lidt misfornøjet over det han sagde. Hun kunne sagtens tage vare på sig selv sådan et sted, og hun havde endda taget sig af både sig selv og sin lillesøster, indtil lillesøsteren havde taget sit egen liv. "Du ved ikke hvor jeg burde være, du kender mig ikke!"sagde hun med en skarp stemme og rejste sig fra barstolen. Hun havde arvet hendes fars temperament og der skulle sjældent meget til før hun blev fornærmet eller på nogen måder vred.
"Du må have mig undskyld, jeg skal hjem til min hyggelige lejlighed i Downtown" sagde hun sarkastisk og vende sig hurtigt rundt så hestehalen piskede ud i luften. Hun gik ind mellem de dansende for at tage den lige vej hen til udgangen.
Hun vidste ikke om hun fortrød hendes reaktion, men han ville sikkert hurtig finde en anden pige at snakke med, så det kunne være ligemeget.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:29 am

Jayden rejste sig hurtigt, lagde lidt ekstra penge på disken, og fulgte så efter hende ud af døren. Så snart de var kommet udenfor, kom han op på siden af hende.. ”hmm, jeg er ikke sikker på jeg skal være fornærmet over at du forlod mig helt alene.. eller smigret over du tog mit råd OG fortalte mig i hvilken del af byen du bor..” han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:35 am

Margaret sendte ham et blik der kunne dræbe. Hendes søster var altid brudt ud i grin hvis hun havde fået rettet blikket i mod sig, og drillende kaldt Margaret for en farlig Panter-Tiger.
Hun var irriteret over ham, hun plejede altid at kunne skræmme drenge væk, men han var mere hårdføre end andre. "Fuck af"sagde hun med sammenbidte tænder, og gik ned ad gaden og lyttede kort til lyden fra hendes stiletter. Hun blev altid tvær hvis hun ikke kunne skræmme folk væk, det var jo det hendes liv gik ud på.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:38 am

”…” Jayden satte tempoet op, og prøvede at følge med hende. ”Ok, jeg fik jo et par drinks der inde.. så ret mig hvis jeg tager fejl” sagde han alvorligt ”men nogle gange.. ikke hele tiden bare rolige.. jeg er ikke sikker på om det er dit valg af ord, eller måden du betoner dem.. men et eller andet siger mig du ikke kan lide mit selskab.. bare sig jeg tager fejl, så glemmer vi alt om det” han smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:44 am

Margaret stoppede brat op og trak vejret dybt. Hun vidste at nu skulle der ikke noget til før hun flippede ud. Hun talte til ti langsomt inde i hovedet med lukkede øjne, og var ligeglad med hvad han ville tænke om hende.
Hun pustede luft ud i et hurtigt stød og så på ham. "Jeg kan generelt ikke lide andre, specielt ikke mænd"sagde hun så roligt hun kunne, men kunne dog ikke skjule den svage skælven i hendes stemme som dukkede op, når hun var ved at blive vred. Hun vidste at det hun sagde med at hun ikke kunne lide mænd, ville lyde som om hun var lesbisk. Men grunden der til, var den grund som havde fået hendes søster til selvmord.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:46 am

”Hmm.. mange dårlige forhold?” spurgte Jayden og så lidt på hende. Det ville faktisk passe meget godt til hende.. han så det for sig, en sød uskyldig pige.. fået hjertet knust en gang for meget.. overladt til at heale det selv, med dårlige popsange og alt for meget is! Hun havde taget på i vægt, var blevet deprimeret, og nu sultede hun sig!.... han overvejede hvilken tv serie hendes liv mindede ham om..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:52 am

Margaret sendte ham et irriteret blik. Hun havde ikke tænkt sig at diskutere hende tidligere forhold, faktisk ville der slet ikke være noget at diskutere for hun havde aldrig haft en kæreste.
"Fuck dig..."sagde hun med en lav stemme, samtidig med at hun tog hendes stiletter af. Normalt løb hun aldrig, men hun var pludselig blevet ked af det og for at opretholde den facade hun havde udad til var det på tide at smutte, før hun gav sig til at tude som en lille pige. Hun satte i løb ned ad gaden og smuttede ind ad en smal gade, som mest mindede om en gyde. Men hun kunne to veje hjem, den mere sikre men den der tog længst tid og så den der indebar mørke smalle gader, men som var den hurtigste. Hendes vægt gjorde det let for hende at løbe, der var ingen vægt som gjorde hende langsom. Dog fik hun det tit dårligt efter en langløbe tur, men hun løb dog tit for at holde vægten nede.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:58 am

Jayden så dumt på hende da hun tog sine sko af, og det tog ham for lang tid at opdage hvad hun havde gang i. Hun sprintede pludselig af sted, og det var ikke i det mest venlige kvarter.. han sukkede tungt, virkelig? Så slem var han da ikke..
Han satte hurtigt i løb efter hende.. han var van til at løbe, veltrænet.. desuden var hans ben også længere end hendes, ekstra fordel! Han fulgte hende ned af gaden, besluttede sig for at lade hende være når hun var i et mere.. sikkert område. Selvom det eneste der skræmte hende lige nu nok var ham.. det var der jo ikke så meget at gøre ved.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fest og farver - Margaret Empty
IndlægEmne: Sv: Fest og farver - Margaret   Fest og farver - Margaret Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fest og farver - Margaret
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sikke en fest.. gab //Confidence//
» Hjerternes Fest ~ Millicent
» Fest for studerende //Fredrick//
» fest! - Natsu og Richard

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: