Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 9:18 am
"Hans navn er Samuel.." sagde Logan stille "det var ham der i sin tid forvandlede mig.. han havde allerede tingene klar der. Han skulle bare finde sig en passende person til at gå med det og.. ja, jeg blev udvalgt" han smilede svagt til hende. "Jeg har ikke prøvet andet.. jeg klare mig nok.. han er ikke voldelig når jeg adlyder.."
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 9:23 am
hun nikkede og sukkede stille "men det er stadigvæk forfærdeligt" alt den glæde hun havde haft før, var væk og hun lignede med et en pige, som lige havde set noget, sam så forsvandt igen "de må tror jeg er en idiot" hviskede hun og rystede på hovede af sig selv
Katy
Race : Vampyr Bosted : Centrum Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 4217
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 9:27 am
”Dem? Nej bestem ikke” sagde han og så overrasket på hende. Forsigtigt lagde han hænderne på hendes skuldre ”hvorfor skulle jeg tro det?” han følte sig fortabt. Han havde lige set den første forbindelse med en vampyr der ikke var hans herre.. men han havde ødelagt den lige så hurtigt som den var kommet. ”Jeg er ked af hvis jeg har..”
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 9:30 am
hun rystede på hovede "de har ikke gjort noget, jeg ville bare ønske noget som jeg ikke kan få, og endnu engang har verden vidst mig at jeg ikke får noget, ikke den mindste smule" hviskede hun og tog hans hånd mellem sine egne "jeg ved de er yngre end mig og er fanget, men jeg kan virkelig lide dem og jeg ved det er et problem" hviskede hun og så på hans hånd
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 9:46 am
”Jeg ved ikke..” Logan så trist på hende ”jeg ville aldrig have talt med Dem hvis jeg vidste det ville resultere i at gøre Dem ondt” sagde han og så bekymret på hende. ”Jeg kan ikke ændre noget og.. hvis De ønsker ikke at se mig mere er det helt forståeligt.”
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 9:51 am
hun rynkede brynet, men lagde armene blidt om ham og hvilede kinden kod hans bryst "nej, de må ikke forsvinde" hviskede hun og smilede svagt, hun puttede sig ind mod ham og lukkede kort øjnene, mens hun tog sig selv i at lytte efter en lyd der aldrig ville være der, hans hjertebanken
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 9:56 am
Logan så ned på Ashley og strøg hende over håret. Han så på hende med bekymring, overrasket over at kunne vække de følelser i en anden vampyr. ”Det skal nok gå.. De er for hård ved Dem selv..” sagde han og rystede bedrøvet på hovedet. Han følte sig meget skyldig, og vidste ikke hvad han skulle stille op. For første gang i 50 år var han meget forvirret og oprigtigt fortvivlet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 10:22 am
hun sukkede og "er jeg bare en dum vampyr for dem, en som tilfældigvis godt kan lide dem, men ser de mig bare som en dum og idiotisk vampyr" spurte hun og så på ham med nysgerrige øjne, hun bed sig kort i læben og vidste på en eller anden måde godt hun intet var værd, hun var jo bare en dum blodsuger, intet værd
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 10:52 am
”Nej, jeg synes bestemt ikke du er dum..” sagde Logan og så på hende. ”Jeg tror ikke nogen ville finde dig uintelligent eller uattraktiv” han sendte hende et blidt smil, håbede at hans ord ville rette op på noget af den skade han havde fået lavet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 10:56 am
hun smilede og nikkede stille "mange tak" hviskede hun og lænede sig tilbage på bænken, hun brækkede et stykke træ af og så på det "gad vide hvor ondt det gør at blive spidet med sådan en" hviskede hun tænksomt, hun holdte den mod sin håndflade og pressede stille spidsen mod huden, hvor blodet stille begyndte at pible frem
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 11:12 am
Logan betragtede hende imens hendes blod løb ned af fingeren. Han smilede svagt og satte sig overfor hende ”smerte er overvurderet..” sagde han og tog den ud af hendes hånd.. pressede den ind i sin egen finger. ”Det er ikke så slemt.. der er kun et sted man ikke skal lage med træpæle” sagde han og kastede træstumpen til siden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 11:15 am
hun smilede og så på ham med blide øjne "det ved jeg, men jeg føler mig så tom" hviskede hun og så direkte på ham "der er intet, intet tilbage, ingen der holder mig tilbage, ingen der holder af mig" hviskede hun og bed sig i læben
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 11:25 am
"Du skal ikke være bekymret" Logan smilede til hende "jeg er sikker på du nemt kan finde dig en fyr.. eller en kvinde for den sags skyld" han lo svagt "jeg tror ikke du skal være bekymret, hvis du ikke har fundet nogen endnu er det fordi du ikke er kommet de rigtige steder.. har du prøvet at være på The Bloody moon?" spurgte han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Lør Nov 10, 2012 11:28 am
hun rullede med øjnene "ja, men det er ikke sket endnu, så hvorfor skulle det så overhoved ske" spurte hun og rynkede brynet, men da han spurte hende om et sted rystede hun stille på hovede "nej det har jeg aldrig og jeg har da aldrig hørt om stedet" hviskede hun stille
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 3:51 am
"Jeg har været der et par enkelte gange" fortalte Logan og smilede svagt "det er en blandet flok der opholder sig der.. varulve, vampyrer.. langt de fleste mennesker kan magi.. det er et spændende sted." han rystede svagt på hovedet "jeg ved ikke hvad du leder efter i en mand.. men jeg er sikker på at du kan opfylde kriterierne for langt de fleste.. måske er det dine standarter der er høje?" han smilede blidt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 3:56 am
hun smilede og nikkede "det lyder interessant" hviskede hun og smilede blidt "det må jeg se på en dag" hun lagde en hånd på hans kind og så ham dybt i øjnene "nej, men jeg kan bare godt lide dig" hviskede hun og bøjede sig ned mod ham, blidt trykkede hun sine læber mod hans og sukkede
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 4:08 am
Logan så på det kønne ansigt, og fornemmede de bløde læber i mod sine egne. Han tøvede et sekund og lod så sine øjne glide i, ansigtet forsvandt i mørket og kun den bløde fornemmelse blev tilbage. Et sted indeni var der noget der svagt protesterede, lyden af en lænke der raslede og et løfte han var ved at bryde. En gnist af noget fra hans menneskeliv, der blussede op og forsøgte at fortælle ham noget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 4:11 am
hun smilede og lagde armene om hans hals, da han ikke gjorde noget for at stoppe hende, trykkede hun sig mod ham og nussede ham blidt i nakken, mens hendes kys blev mere og mere vedvarende, minder fra hendes menneske tid dukkede op og en nye nydelse bredte sig i hendes krop
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 4:20 am
Logan brød til sidst kysset og så på hende med et spørgende blik. Hans blik blev sørgmodigt, dette var ikke den rigtige måde at trøste hende på, og en uartig måde at trøste sig selv. ”Hvis vi fortsætter, tror jeg kun det vil gøre mere ondt når jeg må forlade dig” advarede han ”min herre bliver ikke begejstret.. og jeg tror han ville forbyde mig at se dig, i det øjeblik han fik det afvide”
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 4:24 am
hun sukkede og bed sig i læben "du vil sikker ikke engang have mig" hviskede hun og lagde hovede mod hans skulder, hun bed sig hårdt i læben, så små dråber blod lande på hans skulder "jeg forstår dig godt, jeg vil ikke engang have mig selv" hviskede hun og sukkede stille
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 4:49 am
Logan betragtede smukke pige. Han overvejede hvad der ville såre hende mest.. at han fortalte hende han ville have hende, men at det simpelthen ikke kunne lade sig gøre, eller at han sagde han ville have hende, og så sparede hende smerten for at det kunne have været en mulighed. Han sukkede svagt "hvad jeg vil have og ikke have er ikke længere op til mig"
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 4:55 am
hun nikkede og så på ham "men jeg vil have dig" hviskede hun og bed sig i læben, hun så kort på hans skulder "jeg er vidst kommet til at bløde på din skulder" helt ubevidst var hun gået hen og brug du i steder for de "jeg ville ønske..." hendes stemme knækkede over
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 4:59 am
Logan så på sin skulder.. med fingeren tørrede han blodet af og slikkede det væk. ”Smagen er vampyrblod fascinere mig altid” sagde han sagte. Det havde været meget få gange han havde smagt det. ”.. jeg må ikke” han så advarende på hende ”han ville.. muligvis slå mig ihjel, muligvis bare spærre mig inde..” han rynkede brynene ”ellers måske dræbe dig”
Gæst Gæst
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 5:05 am
hun nikkede og så hvordan han slikkede på fingeren, hvordan han slikkede hendes blod i sig "han kan slå mig ihjel hvis han ønsker, jeg har efterhånden intet at leve for mere, så hvis han ønsker, kan jeg jo gøre det let for ham, møde solen eller bare tage en kæp og gøre det af med mig selv" hun lukkede øjnene og spændte i kæppen
Katy
Emne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria Man Nov 12, 2012 5:07 am
"Sig ikke sådan noget.." Logan så alvorligt på hende "Samuel er min herre, for ham er jeg hans ejendom.. og jeg tror ikke han bryder sig om at folk bruger hans ting uden at have fået lov. Det ville sikkert kun behage ham at du døde men.. du har meget at leve for, at give op på livet er ikke en god løsning"