Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En aften i kirke - Ashley Victoria

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:20 am

hun satte sig lidt hen til ham og lagde en hånd på hans skulder "det gør ondt og de var sulten var de ikke" spurte hun blidt, hun gav hans skulder et blidt og varmt klem, hvorefter hun igen gav slip "hvis de er i det rigtig selvskab og opføre dem ordenligt eller lader hver med at gøre noget dumt, så skal de nok blive ligeså gammel som mig" hun smilede og hævede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:23 am

Logan smilede ”ak ja, men jeg opføre mig ikke altid så godt som jeg burde” sagde han og lo. ”Jeg kunne let forestille mig blive flået fra hinanden fordi jeg havde trådt den forkerte vampyr over tæerne, eller endnu værre.. brænde op fordi jeg var for længe ude en smuk sommernat” han sendte hende et lille, tilfredst smil. Tanken skræmte ham ikke så meget som den burde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:27 am

hun nikkede stille "åhh så anskaf dem et ur, eller lav en tidsplan" forslog hun og vendte sig mod ham "men altså jeg har levet i over 400 år og jeg har da ikke trådt noge over tæerne endnu" konstaterede hun med et måske næsten forforende smil "så fortæl mig hvad de hedder" hviskede hun og lagde hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:32 am

Logan så på den smukke kvinde, og kunne ikke lade være med at smile. Han lyttede opmærksomt på klangen i hendes stemme, og overvejede kort om hans egen lød halvt så charmerende. ”Mit navn er Logan Xanderfield” præsenterede han sig ”og De er?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:35 am

hun smilede og fulgtede sine læber "Logan siger de, jamen det er da en fornøjelse at møde dem" hun lod kort sin hånd glide ned over hans overarm og så ham direkte ind i øjnene "jeg hedder Ashley Victoria Benson" hun smilede forførende og alt ved hende udstrålede næsten forfør, lige fra hvordan hun snakkede, til hvordan hun fugtede sine fyldige læber
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:44 am

”Ashley Victoria Benson” gentog Logan og smagte lidt på ordene idet han sagde dem. ”Det er et meget smukt navn.. er det fra din tid som menneske, eller et du har taget dig siden?” spurgte han og så på hende læber, hendes øjne, hendes hænder og smilede bredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:47 am

hun smilede og nikkede kort "mange tak, men nej, jeg blev født med navnet Victoria og har så skiftet navn et par gange, og nu er jeg så Ashley" hun så hvordan hans øjne landede på forskellige delle af hende, og hvis hun kunne ville hun skam rødme, fa der ikke var nogen udødelig der havde set sådan på hende før, og ingen mand siden hendes mand "hvad med dem selv, har de altid været Logan" spurte hun forførende
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:51 am

”Altid” svarede Logan ”jeg har endda beholdt mit menneskelige efternavn.. jeg følte mig meget knyttet til det dengang, og ser nu ikke længere grund til at skifte”. Det var en helt fantastisk følelse at sidde og snakke uforstyrret med denne kvinde. Han følte sig ikke nær så alene i verden, det var som om et kald endelig var blevet besvaret i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:53 am

hun nikkede og smilede "jeg har også behold mit efternavn, jeg tænkte at det var vel den eneste måde jeg kunne huske min nu døde mand" hun trak på skulderne og så kort væk, for hun igen så på ham med et genvundet smil "fortæl mig om dem selv" hviskede hun og lagde hovede mod hans skulder "er dette okay, eller skal jeg flytte mig" spurte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:00 am

Logan så på hende.. betragtede hendes kønne ansigt. Han sendte hende et blidt smil ”De kan sidde som De ønsker.. det genere ikke mig” svarede han. Noget hun havde sagt fangede hans interesse ”deres mand..” sagde han og så undersøgende på hende ”jeg er sikker på den historie er langt mere interessant at høre.. min er en kedelig affære, ikke noget man vil rodes ind i..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:04 am

hun klukkede og puttede sig stille ind mod ham "okay så, jeg var 19 år og var lige blevet gift med mit livs kærlighed Shane og alt gik perfekt, for da jeg jo var bland de rigeste så skulle jeg også selv have den rigeste og smukkeste mand, men en dag et par måneder efter min 20 års fødselsdag, kom vi op og skædes til et bal, vi havde længe snakket om at det var på tide at få et barn, men under festen sagde han til nogen af sine venner mens jeg ikke lyttede ta han aldrig ville have et barn med mi. men efter et langt skænderi løb jeg hjem for at for ham til at køle ned så vi kunne tale om det snere, men jeg nåede aldrig helt hjem da jeg blev angrebet bagfra" hviskede hun stille og rystede ganske svagt over minderne
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:08 am

Logan sad og lyttede fascineret til hendes fortælling. Hans ansigtsudtryk ændrede sig ikke på noget tidspunkt under historien, han sad blot og lyttede intenst. Først da hun holdt hende, strøg han hende forsigtigt over kinden. ”Det gør mig ondt at høre” sagde han og tog en lok af hendes hår mellem sine fingre.. så på det, og lagde det så bag hendes øre ”hvad skete der med ham?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:12 am

hun satte sig op og så på ham med blide øjne "det er længe siden nu, og han døde af lungekræft, i en alder af 35, men han er fortid og jeg kommer aldrig til at blive elsket igen" hviskede hun og fandt ud af hvor tæt på ham hun sad, så tæt at deres næser næsten rørte hinanden, hun bed sig i læben og så ham dybt i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:18 am

Logan betragtede den smukke kvinde, tættere på end han havde været på.. nej ikke helt. Havde han haft en vejrtrækning havde den været urolig. ”Lungekræft, stakkels mand” sagde han uden at flytte blikket fra hende ”og du ved lige så godt som jeg at du ville kunne få en hvilken som helst dødelig mand du lystede, og sikkert også de udødelige med..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:21 am

hun bed sig i læben og rynkede brynet "men hvorfor, jeg har levet i over 400 år og ingen har gidet, jeg er sikkert ikke engang smuk nok af en vampyr" hun rystede på hovede og så væk, et kort sekund før hendes øjne igen lå på hans, ganske svagt og fint "men hvorfor tror de dog at selv de udødelig ville kunne elske mig, de er jo selv smukkere end mig" hun rynkede brynet og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:28 am

Logan smilede svagt af hendes ord. ”Aldrig havde jeg troede at sådanne ord skulle blive rettet imod en skønhed, 400 år ældre end jeg.. men hvor er De dog naiv” sagde han og strøg hende over håret. ”Det ligger til kvinden at være smuk, og godt nok har jeg ikke set mange vampyrer i mine dage.. men du er bestemt et syn for guder” han smilede svagt ”og smukkere end jeg”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:33 am

hun smilede og på en eller anden måde glædede hans ord hende, hun bøjede sig tættere på ham "mange tak" hviskede hun og lagde sin ene hånd på hans kind "det har været så længe siden, må jeg godt kysse dem" spurte hun og bed sig i læben, hun lukkede kort øjnene og gjorde sig klar på at blive bedt om at gå eller flytte sig, hun gjorde sig specielt klar på at få afviselsen
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:36 am

Logan så på hende.. ”jeg har ikke fortalt dig alt om mig selv..” sagde han og lod blidt sine læber røre hendes. Det var kun et blidt kys, og det varede ikke længere end et par sekunder. Så rejste han sig og bevægede sig nogle meter væk fra hende.. ”jeg er ikke fri”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:41 am

han stivnede, men da han fjernede sig nikkede hun stille og rejste sig op "undskyld jeg går bare nu, og lader dem være i fred, så de kan nyde resten af deres aften i fred" hviskede hun og trådte et skridt væk, aldrig før havde hun følt sig så ydmyget også af en yngre vampyr, det var langt under hende
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:49 am

”Jeg mener..” Logan så tøvende på hende ”jeg er ikke fri.. jeg har ikke fri vilje.. jeg er en slave” ordene lød så ydmygende. Det var ikke værdigt.. at indrømme man havde ladet nogle andre overtage ens liv. At nogle var stærke nok til at holde en nede, selv efter man var blevet dette..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:52 am

hun stivnede og tog sig selv i at gå tilbage til ham "en slave hvordan" spurte hun og bed sig i læben "jeg er ked af at høre det, virkelig, kan jeg gøre noget for at hjælpe dem, bare et eller andet" spurte hun og lagde en hånd på hans, det var tydeligt og direkte fremtræden i hendes øjne at hun ønskede at hjælpe ham, såå meget faktisk
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:57 am

”En slave som i.. at jeg bliver ejet af en anden person, og arbejder for ham uden løn og uden mulighed for at sige op..” sagde han tøvende. Det virkede forkert at tale om, han forestillede sig allerede at han ville få problemer det dette her. ”Jeg tror ikke der er noget De kan gøre, jeg.. bare inden du blev for knyttet til mig, jeg er ikke sikker på jeg ville få lov til..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:01 am

hun lagde panden mod hans kind "hvis jeg kunne gøre noget, så ville jeg gerne, jeg kunne gøre dig min" hviskede hun og så på ham med e hævede øjenbryn "også ville du være fri igen, du ville stadig være min, men ikke på samme måde" hun strøg ham over kinden og bed sig i læben "men der må da være noget jeg kan gøre" hviskede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:07 am

Logan smilede blidt. "Det er søde ord.. men jeg er bundet af magi" sagde han og løftede hagen så hans hals blev blottet. Omkring den hang et halsbånd med en hængelås. "Han har nøglen.. og hvis ikke jeg adlyder, så sender han smerte igennem mig.. så stærk at jeg ikke kan bevæge mig.." sagde han stille. "Og han kan finde mig.. og det kan ikke tages af..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:10 am

han sukkede og så ned "okay" hviskede hun og lagde hovede mod hans skulder "wow, det havde man ikke lige forventet" hviskede hun og bed sig hårdt i læben, så hårdt at hun faktisk bed hul og ganske lidt blod løb ned af hendes hage "hvem er deres harre" spurte hun og så på ham igen, med blod løbende ganske svagt ned af hagen og alvorlige øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kirke - Ashley Victoria   En aften i kirke - Ashley Victoria - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aften i kirke - Ashley Victoria
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» en aften i byen - Ashley Victoria
» Blind date - Ashley Victoria
» Aterswell har fået kirke
» Soul of ice //Ashley//
» midt om natten//ashley//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Kirken-
Gå til: