Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 midt om natten//ashley//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 12:01 am

Parken var ikke hyggelig som den var om dagen, ikke nok med at det var nat, men også meget tæt på vinter. Så de halvbrune blade havde forladt deres gren og fundet deres nye plads på jorden, så folk kunne trampe over dem.
Vinden blæsede en smule, og fk de nu nøgne grene til at klaske sammen og gik et lavt smæld hver gang.
Månen stod højt på himmlenen og lysede således at der kom et lys ud over lygterne i parken som stod langs de smalle løbe stier.
En mørk skikkelse kom gående langs den ene af stierne, hun havde en hættetrøje ppå med hætten over hovedet, og en lædderjakke på ud over. Samt lædder bukser med lynlås i sidderne og nogen høje støvler.
Under hætten kunne man tydeligt skimte det halv rødehår.
Alice var denne mørke skikkelse, og for første gang kom hun gående uden nogen intentioner om at skabe ballade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 1:30 am

påklædning en stram t-shirt, som viser ryg og mave og hud igennem alle de huller den nu har, et par sorte stilletter med nitter på det bagerste, en par stramme hullede jeans og nogle sorte ray ban solbriller

hun stod oppe ved et hustag og betragtede byen, det var en ting hun altid havde holdt af, ja nok forevigt, selv dengang hun var menneske, var den ting hun altid lavede var at være oppe i et træ og bare se på hvordan den travle dag passerede. hun smilede og tråde et skridt tilbage, hvorefter hun sprang ned og landede perfekt på fødderne, hun bar en sort taske, hvorfra hun op tog et par sorte silletter, også begav hun sig mod parken, den smukke park også en af hendes ynglings steder fra da hun var menneske, der var så smukt og dejligt, fredeligt og smukt og som vampyr var der jo bare endnu smukkere.
hun lod sit blik glide hen over den nu måske forladte park og for et menneske ville de være umuligt at kunne se igennem de mørke solbriller, men for en med et så godt syn som hende selv, var det jo let som en leg. i takt med at hun om længere ind, fik hun til sidst færten af en anden vampyr og hun fulgte færten til hun fandt en ung smuk kvinde "jamen goddag" hendes stemme var fin og formel og passede ikke til hendes ungdommelig, men hårde ydre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 2:17 am

Alice havde i mellemtiden imens hun havde gået tændt en cigaret.
Hun vendte sig hurtig om da hun hørte en stemme bagved sig.
Hun gav den nu ellers meget smukke unge pige et elevatorblik. Flot tøj, tættebukser så man rigtig kunne se hendes flotte former, det var noget der fil alice til at kigge en gang mere efter. Pigen var blondt og lignede efter Alice's mening en uskyldig ung pige, dog kunne Alice godt se på det hele at pigen var varmpyr, det var noget alice kunne se med det samme.
Alice fjernede hætten og det røde hår kom til syne. Som gav et skær i månelyset.
Alice rømmede sig kort "godaften" sagde hun og tøg et hiv af sin cigaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 2:22 am

hun smilede og gik langsomt nærmere "hvad laver en ung smuk pige som dem dog her ude, midt om natten" spurte hun og stoppede op foran hende, pigen her var faktisk meget smuk og måske enda utrolig smuk for selv en vampyr. hun lagde hovede på skrå og hævede det ene øjenbryn en smule drillende "her hvor alt kan ske, selv for de yngste små uddøde" hun gik rundt om hende og berørte ganske svagt hendes hår, efter at havde gået rundt om hende, næsten for at se om hun var ligeså smuk hele vejen rundt stoppede hun op foran hende, tog solbrillerne af og afslørede et par elektriske blå øjne, med et næsten blændende smil satte hun dem i panden og betragtede pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 2:27 am

"hvis man er 185 år ville jeg nok ikke kalde mig selv for en pige" sagde Alice med sit normale spydige tonefald. Hun kunne mærke at tøsen gik rundt om hende og rørte hendes hår. Alice var som altid en smule provokerende og da pigen passerede forsiden af Alice pustede hun røgen ud i pigens hovede. Det kan godt være at Ashley var en smuk pige, men Alice elskede som altid at provokere og prøve folks grænser af før hun kunne være flink. Selvom hun enlig aldrig var sød overfor folk eller flink. Hun kiggede pigen direkte i øjne, ikke stirrende, bare sådan mere som at holde en hvis form for øjenkontakt.
Selv på Alice's måde at stå på kunne man se at hun var en næsten alt for stolt varmpyr der ikke lod sig stoppe på nogen måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 2:32 am

hun klukkede blidt "åhh de er jo en pige, jeg selv er meget ældre end dem, for faktisk at være mere præcis er jeg 476" hun smilede og kunne høre hvordan hun prøvede at være provokerende, men efter så mange år på denne jord, hvor stort set alt bare ikke var godt nok, at miste dem man elskede, at se dem blive gamle, alt dette, ja efter det så lod man sig som regl ikke provokere så let og da slet ikke af en yngre vampyr. stille lod hun tungen glide hen over de hvide og nu snor lige tænder "men jeg kan se at de måske er ude for at nyde denne aften" spurte hun og smilede drillende, det var skam ikke kun denne unge pige, der kunne være provokerende, for selv i hendes levende tid var hun en af de mest eftertragtede piger, men så også den mest provokerende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:44 am

"jeg nød denne aften ind til nu" sagde Alice koldt, hun blev faktisk en smule irreteret over at hun var yngre end Ashley.
Alice smed smøgen og trampede på den. Dog kunne hendes blik ikke lade vær med at glide over pigens velformede krop. Efter som der var en smule lebbe i hende, gjorde det dog også at hendes øjne valgte deres egen vej at gå.
Alice fnøs. den tøs skulle ikke tro hun var noget, Alice overvejede om hun skulle skræmme hende lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 3:53 am

hun lagde hænderne på hofterne og så på hende "jamen det må de da undskylde" hun klukkede og lagde hovede på skrå "men det er en smuk aften, en man kan nye ligegyldig hvad" sagde hun og hendes franske accent blev et kort sekund ekstra stærk, næsten forførende. hun strakte sig og lagde armene over kors, hendes øjne glimtede af morskab. hun rettede hovede op og kørte en hånd igennem håret, som bølgede ned og sad perfekt mellem hendes skuldre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 7:26 am

"aftnerne er det samme" sagde hun og studerede ashley. Hun kiggede på hende og hævede kort øjenbrynet.
En blondt lille sag, det fik næsten alice's tænder til at løbe i vand, hvis bare tøsen havde været et menneske havde det været barnemad.
Alice gjorde nu ligesom pigen havde gjort før, hun gik en tæt cirkel omkring pigen og stilte sig bagved hende hvor hun langsomt tog sin kniv og lod den først kurre langs pigens ben, lår og derefter op til halsen "måske skulle du ikke løbe rundt på sådan en tid her, du kunne jo ske at komme til skade" hviskede alice nær pigens øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 8:47 am

hun klukkede, fulgte kniven med øjnene, så på pigen i øjenkrogen "åhh de tror så at jeg er bange for deres lille kniv" klukkede hun og rystede på hovede, hun greb fat om hendes hånd og klemte til, uden rent faktisk at bruge særlig mange kræfter, men efter så mange år hvor hun havde flået halsen op på så mange levende som hun nu end kunne, ja så for man en del styrke, uden at gøre så meget ved det, hun trak sig væk og vendte sig om mod pigen med et lettere provokerende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 8:59 am

Alice smilte ondsindig og tog kniven over i den anden hånd da ashley tog fat omkring hendes hånd. Alice tog hånden med kniven og tog den om bagved Ashley's nakke således at klingen kunne mærkes imod hendes hud på nakken "nu syntes jeg du skal passe på, et enkelt snit og jeg kan skære igennem uden og ind igennem nakken..det burde nok gøre lidt ondt" sagde alice og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 9:02 am

hun smilede og greb fat om pigen hår, hun tvang hendes hoved tilbage i et jerngreb og bøjede sig ned mod hendes hals, "pas selv på" hviskede hun og lod sine hug tænder bører hendes hals ganske let "for jeg ville med glæde bide igennem deres hals og dræne dem fuldstændig" hvislede hun og rev hendes hovede længere tilbage "fjern kniven ellers flår jeg halsen op på dem" advarede hun hvislende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 9:39 am

Alice blev overrasket, men ikke bange på nogen måde "tror du jeg er bange for dig!" sagde hun vredt men blev ved med at holde kniven, bare for at se hvor langt hun kunne presse pigen og hvor langt pigens grænse gik til "du er en lille tøs der ikke kan en skid!" hvislede hun vredt.
Alice pressede kniven hårde imod pigens nakke.
Hun skar dog ikke, endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 9:42 am

hun snerrede svagt og pressede sine tænder mod hendes hals "åhh så meget hals" hviskede hun og duftede til den "sidste chance fjern kniven eller jeg flår halsen op på dem og nyder alt deres blod" hviskede hun og lod sine hugtænder, ganske blide køre op af pigens hals og hvis det ikke var for hendes trudsel, kunne man tage det hun gjorde som en kærtegn. hun bakkede hende ganske langsomt og umærket hen mod et træ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 9:55 am

Alice blev nærmest nød til at bakke med ellers ville hun vælte. Hun pressede kniven hårdt og lod den så glide langs ashleys nakke, så der nok ville pipple en smule blod frem "Fjern tænderne!" hvislede alice. underligt nok nød alice pigens kærtegn med tænderne.
alice forsøgte at få sit røde hår fri fra pigens faste tag. Hun hvæsede vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:00 am

hun klukkede og svajede ganske let i ryggen, da blodet gled ned fra hendes nakke, dog healede såret hurtigt igen, hun gav slip på hendes hår og lod fingrene glide ned langs hendes arm, hvorefter hun tvang dem over pigens hoved, hun fjernede ansigtet fra hendes hals og så på hende med et mystisk udtryk, som kunne være svær at kode, men det var hverken ondsindet eller noget i den still
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:22 am

Alice sukkede lettet da hun fandt ud af at tøsen ikke ville bide hende.
dog blev hun overrasket da ashley tog hendes arme og førte dem over hendes hovede, hun kiggede kort op på hendes hænder og derefter på ashley. Kniven var stadig i hendes hånd men dog kunne hun intet gøre med dem når de var deroppe. Hun kunne tydeligt mærke at det ikke var en ond handling på nogen måde. Alice blev måske en smule forvirret, hun kiggede kort pigen i øjnene før hun fjernede blikket igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:26 am

hun smilede og nussede hende blidt rundt i håndledet, hvorefter hun kun holdte fast i hendes hænder med en hånd, da hun med den anden greb kniv og kastede den af helveds til den anden vej, hvorefter hun igen havde en af pigens hænder i hver hånd, hun bøjede sig ned mod hende og åndede hende svagt i øret med sin kolde ånde "hvad er der galt, kan de ikke lide det sådan" hviskede hun i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:33 am

'alice sank kort en klump i halsen, det var faktisk første gang alice var lettere måløs. Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige hun kom først nu i tanke om hendes nye job, hvad skulle hun nu gøre. hun kunne ikke gå hen og vise følser for folk. mhh men en enkel nat.. Nej det gik ikke. Hun blev nød til stadig at være kold og kynisk. "ville bedre kunne lide det hvis jeg havde min kniv" sagde hun hvæsende. Men i virkeligheden nød hun det i fulde drag, at ikke at være den dominerende for en gang skyld.
"Har du ikke et andet sted du skal være" spurgte hun spydigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:38 am

hun trak kort på skulderne "too bad" hviskede hun og strøg hende ned langs håndryggen, i hvad man bille kalde kærtegn, som dog var endnu bedre end hvis et hvert andet menneske gjorde det. "men de klare dem jo så fint uden den, gør de ikke" spurte hun og pressede hende ind mod træet "de kan lide det, jeg ved de kan" hun lod igen sine hugtænder glide ned af hendes hals og ned af hendes skulder, men denne gang var der ingen trussel over det, det var bare ren kærtegn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:43 am

Alice kiggede på pigen "du ender med at komme tilskade hvis du fortsætter på den måde" sagde alice vredt. Eller, hun forsøgte at lyde vred.
hun kunne ikke få sig selv til det, hun havde ting hun skulle lave, steder hun skulle være, der var et hvis ansvar med det job hun havde fået, hun kunne ikke stå der nu og nyde pigens kærtegn. Alice strittede en smule imod, selvom hendes krop sagde ja, mente hendes hjerne alligevel det stikt modsatte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:48 am

hun grinede "ja det siger de, men deres krop, den udånder det stik modsatte" hun tog en dyb indåndende og nikkede kort "jeg kan lugte det overalt på dem" hviskede hun og lod kort sin ene hån glide ned over pigens krop, ganske blidt gled den ned over hendes hals, hendes bryst og ned til låret, hun nussede hende op igen, op af låret, op af ribbenene og op til hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:09 pm

"Jeg bliver nød til at gå" sagde hun nu faktisk en smule vredt, hun skubbede ashley væk og gik selv en smule væk fra hende. Hun greb en smøg og tændte den hvor hun tog et næsten panisk langt sug. Det var første gang hun havde mødt en så villig person.
En person der rent faktisk ville have hende. Det var faktisk svært for hende, følser var ikke hendes område overhovedet. Og hun kunne dog mærke at det for tøsen nok ikke kun drejede sig om det intime.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 10:12 pm

hun klukkedeog lod sig skubbe væk da pigen forsøgte at komme væk "det ser nu ikke sådan ud for mig, hvad frygter du at jeg skulle blive forelsket" spurte hun og gik hen mod "aldrig, jeg forelsker mig ikke, et one night stand....måske men det er også alt" hviskede hun og stoppede op foran hende, hendes øjne strålede næsten i forhold til før og de var kun rettet mod denne unge vampyr, men det ar rigtigt hvad hun sagde, aldrig ville hun lade sig selv blive forelsket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:29 am

alice kiggede pigen i øjnene "og hvem siger at jeg har brug for et one-night stand, eller hvad du nu kalder det" Alice kendte ikke så meget til ordet one night stand, hun havde kun stiftet bekendskaber med sine ofre, men de endte jo også med at dø.
Alice rømmede sig lidt. Hun fjernede kort øjnene fra tøsen, men kiggede så igen, det var rent faktisk svært for hende at holde blikket væk fra pigen.
Alice tog et hiv af sin smøg..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





midt om natten//ashley// Empty
IndlægEmne: Sv: midt om natten//ashley//   midt om natten//ashley// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
midt om natten//ashley//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Soul of ice //Ashley//
» Legplads ~ Ashley og åbent
» Blind date - Ashley Victoria
» en aften i byen - Ashley Victoria
» En aften i kirke - Ashley Victoria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: