|
| midt om natten//ashley// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Man Nov 12, 2012 10:31 am | |
| hun smilede "for jeg ved at de nok ikke er typen der binder dem for alvor og derfor udnytter de højst tænkeligt deres ofre til at tilfredstille dem, har jeg ret" spurte hun og gik hen mod hende, med yndefulde og elegant skridt "og det skulle ikke undre mig hvis der var noget der sagde nej til en så køn pige som dem" hviskede hun og smilede blændende og smukt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Man Nov 12, 2012 10:36 am | |
| "Jeg kan ikke gøre for at de først indser at jeg er et væsen og ikke et menneske bagefter" sagde alice og hævede kort øjenbrynet. Alice trådte nogen skridt tilbage da pigen begyndte at gå frem imod hende. Hun tog sin smøg og smed den på jorden hvorefter hun trådte på den "vil de have mig undskyldt jeg har et arbejde jeg skal passe" sagde Alice og gik frem hvor hun passerede Ashley. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Man Nov 12, 2012 10:39 am | |
| hun klukkede og lagde armene om hende "åhh de ved de vil, eller deres krop ved den vil" hviskede hun og smilede "og at de udnytter et par varmblodet eller to, skide hver med det, hvem bekymre sig englelig om dem" hviskede hun og grinede, efter lidt tid gav hun dog slip på pigen og kørte derefter en hånd igennem håret "men nyd da deres aften" hviskede hun og smilede blændende til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Man Nov 12, 2012 11:07 am | |
| "så lad os gå ud og få en drink istedet for" sagde Alice hun kiggede næsten udfordrende på pigen. spørgsmålet var, hvilken drink Alice snakkede om. En varm eller kold?.. Alice hævede øjnbrynet og satte den ene arm afventende i siden. Hun kunne nu alligevel ikke forlade en tøs som hende her. Der var jo ikke nogen chance for at alice ville være i så godt humør næste gang de mødtes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Man Nov 12, 2012 11:10 am | |
| hun smilede og nikkede "så hvad er de mest til alkohol eller noget med en puls" spurte hun pg gik hen mod hende, hun lagde armene over kors og stoppede op ved hendes side, så kort væk før hendes øjne faldt på pigen igen "men en drink lyder...opfriskende og nu er spørgsmåle bare hvad for en slags" hviskede hun og hævede det ene øjenbryn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 7:10 am | |
| "jeg har lyst til noget stærkt, noget wiskey måske" sagde Alice, hun var typen der ikke så meget var til det nye moderne sodavands alkohol. Næ nej det skulle være sådan det kunne mærkes ned i maven og ned langs halsen. Hun kiggede lidt frem for sig " der ligger en bar derhenne" sagde hun og pegede hen for enden af stien hvor der lå en lille bar. Uden noget svar begyndte hun at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 7:18 am | |
| hun nikkede og gik efter "whisky det lyder...lækkert" hun smilede og fulgte godt efter, selvom det faktisk ikke var synderligt svært, i hendes menneske tid, var hun meget atletisk og sportslig også selvom det var anset for at være upassende for en fin dame, ja men ren mig et hvis sted, det var det hun altid havde sagt til dem "uh bar"hviskede hun og bed sig kort i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 7:24 am | |
| Alice og ashley nåede til baren og Alice skubbede til døren så den gik op, en lugt at indelukked og røg ramte dem i ansigtet, den dæmpede belysning og sterinlys på bordende, den mørkerøde farve og mønstre på væggene, over i hjørnet var der en lille hyggelig bar, og nogen høje barstole bedækket af sort læder. Alice gik hen til baren "to wiskey uden is" sagde hun og fik to glas med wiskey i. Hun betalte for dem og ragte det ene glas til Ashley før hun satte sig op på barstolen hun tændte en cigaret og tog et stort hiv før hun pustede røgen ud i rummet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 7:34 am | |
| hun tog imod glasset med et nik, før hun tog en tår af den "mhh minder mig om mine unge dage, dengang jeg drak i skjul for min kære mand" hun rystede på hovede og så på hende "kunne det tænkes at jeg kunne få en smøg" spurte hun og lagde hovede på skrå, hendes øjne funklede næsten i det dæmpede lys, hvilket godt kunne være en smule mystisk og dog smukt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 7:44 am | |
| Alice kiggede på hende og gav hende en smøg og ligther "hvad er dit navn enlig, jeg fik ikke fat på det" sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå. Hun tog en tår af sin wiskey. Hun nød varmen der bredte sig ned igennem halsen og ned i maven, der var ikke noget bedre, hun kiggede lidt rundt på de gamle alkoholigere der sad rundt ved bordende og så lettere ensomme ud. synd for dem, tænkte hun ved sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 8:36 am | |
| hun tog imod det og tændte smøgen, hvorefter hun afleverede lighteren igen "jeg hedder Ashley, men kald mig Victoria, det er mit fødenavn" hun smilede kort og tog et stort hiv af smøgen, efter det pustede hun røgen ud og tog en tår af sin Whisky "hvad med dem selv, hvad kan jeg kalde dem" spurte hun og lagde hoved på skrå, et smil dukkede op på hendes læber, mens hun betragtede hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 9:30 am | |
| Alice kiggede kort frem for sig før hun kiggede på Ashley igen "Alice" sagde hun kort og kontant. Hun bed sig kort i læben det var ikke tit hun rent faktisk stiftede bekendtskaber med andre folk, hun var mere den indelukkede, og meget intetsigende person. "Det før... ehm..." sagde hun og det lød mest hen af vejen som en meget dårlig måde at sige undskyld på, men hun var for stolt til at få ordet undskyld ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// Tirs Nov 13, 2012 9:37 am | |
| hun smilede og nikkede "kønt navn, jeg tror faktisk engang jeg kendte en der hed Alice" hun smilede og rystede på hoved, da hun hørte hvordan hun prøvede at undskylde, rystede hun igen på hoved "nej de behøver ikke undskylde, de er vampyr, det er hvad vi gør" hun trak på skulderne, som for at sige sådan var livet bare |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: midt om natten//ashley// | |
| |
| | | | midt om natten//ashley// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |