Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Aterswell har fået kirke

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 8:50 am

Der har selvfølgelig altid ligger en kirke i Aterswell, men den er nu kommet som spillested. Der er før blevet snakket om at tilføje en kirke, og da forslaget endnu engang blev bragt op af en bruger valgte vi at få den sat ind. Vi regner med at se mange aktive emner hver søndag!

https://aterswell.danskforum.net/f37-kirken

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 8:56 am

Jeg ikke en der gå i kirke om søndagen men jeg har planer om at bruge den til en masse ting XD
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 8:58 am

Jeg vil nok også bruge den lidt Razz men ikke helt sikker på til hvad endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 9:17 am

uuuuh... glæder mig til at se hvordan mennesket nu endelig er blevet færdig med at renovere deres gamle kirke, det var godt nok også på tide, så jeg kan lave lidt rod det ^_^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:56 am

Undskyld, men er aterswell ikke en storby? altså ikke stor på amerikansk skala, men alligevel. Der burde da være flere end en kirke i byen sådan teknisk set, jeg kan godt forstå at nogle føler behov for et emnested kaldet kirken men der kan vel godt være mere end en alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 12:01 pm

Må man brænde den ned..?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 7:52 pm

nej thomas du må ikke brænde en kirke ned Smile

det er jo menneskelig historisk monoment og som er et højt symbol om hvordan menneskets tåbeligheder har slagted sin egen race pga en af disse tros følgende tåbeligheder. ^^
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 9:06 pm

Siger sorteleveren der er i krig med sine fætre elver Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:10 pm

En kirke er en smuk ting, for de der tror !
Eller dem der ikke tror og blot vil have et øjebliks fred.

* sukker* Thomas , fremover er du hos mig hver søndag, så du ikke laver noget ravage Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:12 pm

lyder godt Millicent ^^


PSST THOMAS I WILL FREE YOU! ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:15 pm

Noo , Azariel....you will TRY to ; )

^^
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 6:02 am

Hadrian har helt ret. Ligesom der er andre resturanter i byen end Red Lobster, og andre natclubber en dem der står på siden, andre stipclubber osv er der selvfølgelig også flere kirker. Der ligger også skoler selvom vi ikke har valgt at have det som emnested. Dette er blot en af kirkerne i Aterswell (lad os vælge at sige byens største kirke, med største kirkegård) men der er bestemt flere. Steder som i gerne vil spille der ikke er som emnesteder, kan oprettes i kategorierne Centrum, Uptown og Downtown alt efter hvor de er placeret.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 11:59 am

For der første er kirken et symbol på de grusomme og sindsyge mennesker, der har jagtet mig og mine fæller gennem flere 1000 år, det er intet andet end et symbol på mord og had.

Millicent: 1: Jeg kan hverken være i kirke, eller hos dig om søndagen. 2: Hvad får dig til at tro at du kan holde fast på mig, eller overhovedet tvinge mig til noget som helst. 3: Man kan brænde kirker på andre tidspunkter end om søndagen, jeg er ikke kendt for at være symbolsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 8:04 pm

Thomas, jeg ville da aldrig tvinge dig til noget- så hvorvidt jeg ville kunne er hypotetisk og vi finder nok aldrig Smile

Derimod vil jeg appelererr til al det gode i dig, m at lade den være.
Den betyder ikke noget for mig, men for en masse andre.vis godhed....vær større end dem.

Det er meget tidligt om morgenen...ikke slynge sådan om sig med tal XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 12:06 am

1, 2 og 3 burde du kunne håndtere på alle tider af døgnet, og desuden skrev jeg det sent om aftnen... kan ikke gøre for hvornår du læser det.

Som du ved er jeg ikke så godt til det der med at være større end andre, men min tid er ikke til at brænde kirker ned som en hævnaktion.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:13 am

Sålænge vi er enige om resultatet, Thomas Smile

Jeg er mere sproglig end matamatisk anlagt, og desuden lyshåret.
Er du sikker på dine krav til mig ikke er for høje ? * ironi*
Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:31 am

Du skal jo også udfordres lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:32 am

Med 1-2-3. Årh du er så strid XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:36 am

Korrekt det er de første tre numre, og så i den rigtige rækkefølge. Her kommer så det svære hvor mange dunke benzin skal jeg bruge for at brænde førnævnte kirke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:43 am

Ingen..du skal ikke bruge noget som helst, det har vi slået fast !
Det ville se kønt ud...pyrogirls ven nedbrænder kirke!
Politiet ville gå amok!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:19 am

Jeg kunne da godt tænke mig at se, en masse politifolk der går amok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:23 am

Og jeg kunne tænke mig at se krybe tilbage i deres huller, såå
Sorry Thomas, det bliver altså ikke lige nu Smile
Desuden er det ikke godt for det good guy image vi forsøger at skabe, vel Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aterswell har fået kirke Empty
IndlægEmne: Sv: Aterswell har fået kirke   Aterswell har fået kirke Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aterswell har fået kirke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En aften i kirke - Ashley Victoria
» Så er der kommet en beskrivelse af Aterswell
» Beskrivelse af Aterswell
» Goodbye Aterswell :D
» Maskebal i Aterswell!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Nyheder-
Gå til: