Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:09 am

Tid: 22:00
Sted: Den underjordiske by, sortelverdronningens slot
Omgivelser: Massere af vagter der står på hver sin side af porten.

Vagterne genkendte både Jayden og Galia. De lod dem frit passere. Jayden gik med rolige skridt ind i tronsalen, hvor dronning Lilianna sad. Jayden gik direkte op og standsede nogle meter foran tronen. Der knælede han og sænkede hovedet ”Jayden Grey, melder sin ankomst deres majestæt” sagde han ydmygt.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:16 am

Galia gik efter Jayden, hun tager sit sværd frem, og sætter det forand sig, hun knælede ned ved siden af Jayden og melde også sin ankomst "Galia Pithrania, melder sin ankomst deres majestæt"
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:21 am

Sortelverdronningen kiggede ned på sine to tjenere og nikkede kort, "rejs jer" sagde hun. Hun betragtede dem lidt og spurgte så, "hvad bringer jer her ned?". Hendes stemme var kold og feminin.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:25 am

Jayden rejste sig og kiggede op på dronningen. ”Jeg kommer for at få bekræftet en af dine ordre” sagde han og kiggede kort på Galia ”denne kvinde siger hun er sendt for at holde øje med mig, og hvis jeg er forsinket med min mission dræbe mig. Dog viste hun mig intet bevis på orden, og svarede mistænksomt på normale spørgsmål. Jeg kommer blot for at få bekræftet at hun virkelig er sendt af dem, at det er det deres ordre går ud på og at hun ikke er en spion”
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:30 am

Galia rejser sig også op kigger op på dronningen, og ved nok godt at det måske ikke helt var det det gik ud på, men pyt med det, hun fortryder indte.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:37 am

Dronningen rystede svagt på hovedet og sendte Galia et koldt smil, "hun er ikke spion" sagde hun, "hun blev sendt af mig, men" dronningen stoppede kort op og sendte Galia et hårdt blik, "hun er ikke blevet bedt om at slå dig ihjel, blot om at forhøre sig om din mission. Står det virkelig så slemt til, at trusler om død er den bedste måde at løse det på?", det sidste spørgsmål var rettet mod Galia.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:38 am

Jayden nikkede kort, og var stille imens han afventede Galias svar.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:44 am

" min droninge, du ved at jeg ikke toloraer fejltaliser eller forsinkelser, så når ham ikke var færdig i nu, synds jeg at han bare er en svag, led at have i dit mandskab" siger Galia meget bestæmt, men er stadigvæk ydmyg over for hende
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:47 am

Dronningen nikkede svagt, "Jayden, forklar hvorfor din mission ikke er færdiggjort endnu" forlangte hun med kold stemme.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:54 am

Jayden nikkede kort. ”Magikeren jeg er ved at opkræve penge fra har dem ikke lige nu. Jeg stod mellem to valgmuligheder. Dræbe troldmanden, tage alt hvad han havde af værdi og miste alle fremtidige penge og en mand der har svoret troskab imod dig. Eller, give ham en uge til at skaffe pengene, få pengene som var planen fra starten, stadig have hans magier til din rådighed og hans fremtidige penge. Selvfølgelig hvis han ikke overholdt min advarsel har jeg tænkt mig personligt at gøre ham til historie og derefter tage alt han har af værdi som erstatning. Jeg forklarede dette her for frøken Galia, og blev mødt med spot og hån. Måske er det mig der er galt på den deres majestæt, jeg gjorde hvad jeg mente ville falde bedst i din smag” han bukkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:02 am

Galia stod og afvendet hvad dronningene ville sige til det, hun kigger kort på Jayden uden at drje hovdet også tilbage på droinnngene
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:12 am

Dronningen overvejede sagen lidt, "I har begge ret, der er ingen grund til at miste en forbindelse, men det er også vigtigt at denne menneskemand ikke opfatter os som svage" hun kiggede fra den ene til den anden, "få fat i pengene og sørg for han er klar over, at jeg ikke tolerere forsinkelser en anden gang" afsluttede hun.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:12 am

"Som de befaler deres højhed" Jayden bukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:14 am

"skal ske min dronning" siger Galia og bukker, hun tager sit sværd igen og går ud
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:15 am

"du må gå" siger dronningen og læner sig tilbage i sin trone.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:19 am

Jayden nikkede. Han kiggede i retning af Galia med et svagt utilfreds udtryk og forlod så tronsalen.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:21 am

Galia stopper op uden forand slottet og er ret tilfredes smil
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:23 am

"Så du løj om din ordre" sagde Jayden uden at se på Galia. Han trak blusen af og foldede et par store, sorte vinger ud. "Interessant.. hvis du vil undskylde mig, jeg har noget vigtigt at ordne.." han lettede fra jorden og fløjt hurtigt over bygningerne.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:26 am

Galia så Jayden flyve væk, hun begyde at gå imod udgangen af byen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:31 am

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//   Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aterswell har fået kirke
» heya Admin?!?
» Spørgsmål til Admin.
» Spørgsmål til Admin- blodbånd.
» Admin holder juleferie!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Hightown-
Gå til: