Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Soul of ice //Ashley//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Soul of ice //Ashley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 7:34 am

"2 minuttet" sagde Cicero kort før han forsvandt indenfor med en hurtig fart så alarmen ikke kunne nå og opdag ham, han kom om i bag lokalet hvor alarmen sad og han tastet koden kort før han tændte lyset, han kom tilbage hen til hende "bare kom indenfor" sagde han roligt mens han kiggede på hende og han forsvandt tilbage indenfor i mellem de mange figurer, han gik tilbage til det lille bag lokale hvor der var et lille køleskab og han gik igang med finde blod frem til dem begge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 7:42 am

hun nikkede og trådte derefter ind i, hun gik hurtigt hen mod ham og stirrede på blodet, hvorpå hun kunne mærke sulten røre på sig igen og denne gang ville smerte ikke hjælpe da hun allerede følte masive smerter i halsen, hun slikkede sig om munden og sukkede stille, før hun så på ham og smilede kort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 7:47 am

Cicero gik i skabet efter to glass og han kom blodet op i og sat glassen i mikrooven, han vendt sig om imod det store rod af arbejde som han havde haft gang i og han kiggede kort på den figur som han var igang med "jeg skulle have ryddet op" sagde han kort mens han kiggede hen på hende med et kort blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 7:52 am

hun trak på skulderne og lænede sig op af en væg "sådan er det vel, de kan jo ikke gøre alt på trods af at de er en vampyr, så er der ting de ikke kan gøre, de er jo ikke perfekt" hun smilede og kørte en hånd igennem håret "er det snart færdigt" spurte hun med et blidt smil, hun lagde hoved på skrå og hævede det ene øjenbryn med en spørgende mine
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 8:31 am

"Ingen er perfekt os selvom de selv tror at de er det" sagde Cicero "næsten men der stadig en del og gøre, håret skal sys i og mange andre detaljer skal os laves" sagde Cicero kort mens han kiggede figuren, et bip lod kort fra mikrooven og Cicero tog de to glas ud der fra og han holdet ene frem imod hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 8:33 am

hun nikkede og så nærmere på hans figur "den er...interessant" hun smilede og nikkede et tak da han rakte hende glasset, som hun tog imod med et smil "merci, det var det jeg havde brug for" hun smilede og tog en lille slurk, hvorefter hun smilede afslappet og lænede sig igen op af væggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 8:43 am

"Jeg må dog sige at mit liv som kunster har være... Blandet et nok et godt ord, jeg både en man ser til de fine fester men der os en anden side at mit liv som det er nu.. Jeg har været ned i den klasse hvor stoffer og andre af sådan ting har magten" sagde Cicero kort "men nu jeg blot tilbage i de fine klasser" sagde han kort efter mens han nippet til glasset, han trak vejret uden en lyd og han kiggede stille på hende mens han så en smule tankefuld ud i ansigt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 8:46 am

hun nikkede og fjernede sig fra væggen, hvorefter hun gik rundt om figuren med et tænksomt udtrykke "altså kunst er også meget smukt, og jeg elsker selv at spille musik som er en slags kunst" hun trak på skulderne og drak igen stille fra glasset "men at de kæmpede dem vej fra underklassen og op igen, det er...utroligt" hun smilede og så blidt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 8:54 am

"Livet kører jo op og ned" sagde Cicero kort mens han kiggede på hende "men som det ofte sker falder man tit tilbage ned igen, men det gå vel nok så længe man kan komme tilbage igen" sagde han kort mens han igen nippet glasset sig. Den underlig rus kom en smule frem men den var ikke ligesom når han stod med hans offer, åh han kunne godt bruge blod fra et menneske efter et andet væsen men det ville han nok ikke få før i morgen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 8:57 am

hun nikkede "de har så sandelig ret, det gør livet, det er aldrig perfekt" hun smilede blidt til ham og kørte en hånd igennem håret med sin frie hånd "sådan er det, men så er der de mennesker som altid er på toppen og dem som altid er på bunden" hun smilede blidt og varmt til hende "jeg er selv en af dem som var på toppen hele tiden" hun smilede og lod sin tunge glide hen over sine tænder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 9:02 am

"Livet er tit mest på toppen når man har det godt, men til tider har man det os godt med og være lidt nede" sagde Cicero kort mens han kiggede ned i gulvet "lige meget hvor jeg end er så er jeg normalt glad for være der hvor jeg er" sagde Cicero kort mens han kiggede tilbage op på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 9:11 am

hun nikkede stille "jeg mente nu rangstien, men ja det har ret" hviskede hun og smilede blidt, hun betragtede ham og så hvordan han vendte blikket ned og efter lidt tid tilbage på hende igen "det er jo også det vigtigste at de nyde hvor det er" hun smilede bredt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 9:20 am

Cicero sat glasset fra sig, han trak vejret kort men hans øjne havde fået den sort farve som de normalt ville have.
"Så det her hvor jeg overvejer om jeg skal gøre arbejde færdig i morgen eller om jeg skal læg det til side til en anden god dag" sagde Cicero kort mens hans kiggede på hende og han flyttet hans glas over i vasken..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 9:32 am

hun så på ham og hlvede det ene øjenbryn "skal jeg lader dem være så de kan arbejde i fred, for jeg kan da godt gå" hun smilede og drak videre af sit glas med blod, før hun lagde armene over kors og lagde hoved på skrå, hun så spørgende på ham og gik hen mod ham så hun til sidst stod ved siden af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 9:47 am

"Ah jeg gemmer dette i morgen aften" sagde han roligt "det min fri aften så jeg gider ikke og bruge den på og lave for meget der har med arbejde og gøre" sagde Cicero kort mens gemt en hånd i lommen, hans tanker fik lov til og køre fri i lidt tid mens han slappet af i kroppen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 9:52 am

hun nikkede stille og satte sig på det bord hvor han havde sat sit glas "jamen så bliver jeg" hun smilede og tog igen en tår af glasset, en beroligende virkening bredte sig ud i hende, som hun drak og fik tørsten til at forsvinde, hun overvejede at drikke fra glas i stedet for at jage, det var mere sofistikeret og hun skulle ikke bekymre sig om at blive set på denne måde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 8:31 am

"Føle dig endelig hjemme" sagde Cicero roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik, Cicero overvejet hvad de skulle finde på for der var ikke meget og lave på den her tid af aften og især ikke på en hverdag..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 8:42 am

hun klukkede og satte sig godt op på bordet, hun lagde benene over kors og lænede sig en smule tilbage "jamen hvad skal vi nu finde på at lave" spurte hun og prikkede drillende til hans ben med sin fod, hun lagde hovede på skrå og hvilede sig på armene, mens hun med et varmt smil så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 8:48 am

"Tja hvad kan man bruge tiden på?" Sagde Cicero roligt mens han kiggede på hende pg han prikket bare tilbage igen dog ramt han hende på armen "jeg kan lave lidt af hvert" sagde han kort efter mens han kiggede ned i gulvet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 8:58 am

hun smilede og hævede det ene øjenbryn "lav en figur af mig" hviskede hun og rejste sig op, hun lagde hovede på skrå og smilede blændende til ham "jeg kunne da være en god model, eller..." hun bed sig kort i læben, men et smil fik hende til at holde op og hun lagde armene over kors
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:04 am

"Hmm det ville tag tid, og jeg ville nok ikke kunne nå og blive færdig før om lidt lang tid" sagde Cicero roligt "men jeg kan da godt kast mig ud i det hvis det er" sagde han kort før han gik over for lede efter hans tegneblok, det tog et øjeblik og han kiggede os efter et par blyanter "jeg håber du kan stå stille i lidt tid" sagde han kort mens han kiggede på hende med roligt smile og han sat sig bare på gulvet med blokken for an han..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:12 am

hun klukkede og så op, med armene på hofterne sig hvordan jeg skal stå, modeller mig" hviskede hun og så ned på ham igen "er det ikke sådan i kunstnere gør" hun lagde hovede på skrå og hævede det ene øjenbryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:15 am

"Gør hvad du finde mest naturlig, jeg skal bare lave en tegne med detaljer som jeg kan arbejde ud fra" sagde Cicero roligt "normalt stå folk model men jeg har det tit bedre med noget mere naturligt" sagde Cicero kort "nogle mennesker er bare så stive i deres led så man skulle tro at det var løn"sagde han kort mens han lavede et kort smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:19 am

hun klukkede og så blidt ned på ham, hun nikkede kort og kørte en hånd igennem håret, hvorefter det fik mere fylde "fair nok, så skal jeg prøve" hun smilede og og lagde den ene hånd mod sin hofte og den anden mod sin pande, hun drejede ansigt ganske svagt og smilede "sådan" hviskede hun og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:23 am

Han kiggede på hende med et roligt blik og hans hånd arbejde roligt af sig selv på blokken, han behøvet ikke og se hvad det var som han lavede for hán havde gjorde det her i så mange år efterhånden så alle detaljer kom sådan set af sig selv, dog gik hans øjne på blokken med en hurtig fart men det kom op på hende igen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 3 Icon_minitime

Soul of ice //Ashley//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» midt om natten//ashley//
» Legplads ~ Ashley og åbent
» En aften i kirke - Ashley Victoria
» Blind date - Ashley Victoria
» en aften i byen - Ashley Victoria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum