Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Soul of ice //Ashley//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Soul of ice //Ashley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:38 am

hun klukkede og så hvordan han hoppede ned fra bænken, og med en elegance og ynde som en vampyr hoppede hun ned kort efter ham "det var så lidt og selv må jeg sige merci, det er længe siden jeg faktisk har danes med nogen før, og som de selv siger ud over de få fine fester man tager til engang imellem" hun smilede og kørte en hånd igennem håret, mens hun så på ham med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:44 am

"Må jeg bryde på et eller andet? Natten og stadig ung og der en masse man jo kan finde på hvis det er" sagde Cicero roligt mens han kiggede på hende med et roligt "altså is de har lyst til og del selskab med mig" sagde han roligt og han lavede igen et til sving men den her gang endt han dog på jorden for løgetpælen gav efter til hans stykke og han endt med og lig på ryggen i sneen, Cicero var stille i kort tid mens han overvejet hvad det lige var ske og han endt bare med grine af ham selv mene han lå halv stille i sneen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:47 am

hun klukkede og så ned på ham med blide øjne "det vil jeg meget gerne, jeg ville elske at nyde deres selvskab" hun smilede og gik stille hen til ham, hun knælede ned og så på ham med et hæved øjenbryn og et spørgende mine, aldrig havde hun set en vampyr som ikke opførte sig som en fra sin tid, hvor han, ja han var som en der næsten lige var blevet skabt og skulle afprøve sine nye evner, hun lagde armene over kors og så direkte ned i hans øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:53 am

"Åh undeskyld det så længe siden at det sket noget som helst sjovt i mit liv" sagde Cicero kort mens han kiggede op på hende "jeg normalt en arbejdes narkoman og derfor har jeg næsten ikke tid til og nyde livet" sagde han kort mens han sat sig halvt op, det sorte hår var væk da sneen havde givet det en hvid farve og det samme galt hans jakke. Han kom op og stå igen mens han stadig kiggede på hende " har du da selv haft den det følelse hvor man bare haft bruge og lavet noget sjovt" sagde han roligt mens han begyndt og brøst sne ud af håret..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 10:56 am

hun smilede og trak på skulderne "deres undskyldning er accepteret" hun smilede blidt og sukkede da han børstede sneen ud af sit hår "her lad mig, de kan jo ikke" drillede hun og sad straks bag ham, hvorefter hun begyndte at køre sne fingre igennem hans hår, for at fjerne det sidste af sneen "nej det tror jeg ikke, jeg er vel lidt af en sort seer kan jeg godt sige" hun trak på skulderne og så på ham med blide øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:00 am

"Hmm.. Tja jeg lidt dyster i hverdagen men det mere fordi at jeg møder så mange kedelig typer, det svært og være kunster nu om dagen.. Der var mere morskab i det tilbage i 1880en" sagde Cicero kort mens han kom helt op og stå "men sådan er verden jo, folk ser ikke meget af hvad det sker før det er sket" sagde han kort mens han rettet hans hår tilbage på plads..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:03 am

hun nikkede og rejste sig op "oui, jeg nød nu mere min egen tid, den gang alt var bedre og mere perfekt, dengang alle kendte alle, idag har kvinde så mange rettigheder og de ved ikke hvad de skal bruge halvdellen af dem til" hun rystede på hoved og gik hen til bænken hvorefter hun stille satte sig og så på ham med et blandet udtryk "de er kunstner hvad er deres fag" spurte hun stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:08 am

"Sandt nok, verden var lidt nemmer den gang da den stadig var mere simple" sagde Cicero "jeg arbejder med alt fra malerier, voksfigur, tegner og mange andre ting... Men mest voksfigur da jeg ret god til det med detaljer" sagde han roligt mens han kiggede på hende " man kan sig at det et arbejde der givet mig lov til og bruge mine overnaturlige sider på en måde or dødelig stadig ikke opdager det" sagde han kort efter..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:11 am

hun nikkede stille og klappede på pladsen ved siden af sig "kom sid med mig og fortæl mig om disse voksfigurer de laver" hun smilede og hævede det ene øjenbryn nysgerrigt, stille lagde hun benet over kors og lænede sig tilbage på bænken, mens hendes øjne blidt betragtede ham med en nyvundet nysgerrighed, hun smilede og lagde hoved på skrå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:18 am

"Du kan få lov til se dem engang hvis det er, jeg har endda lavet en af mig selv og skal jeg lige sige at mit billede af mig selv er lidt mere.. Ja underligt er nok ordet" sagde Cicero kort før han tog plads ved siden af hende "men jeg kan sige at det er et arbejde tager flere dag før figuren er klar, lige nu arbejder jeg på en som skærm sendes tilbage til Europa" sagde han kort "eller måske skulle jeg bare tag den med når jeg skal hold udstilling i London her om nogle måneder" sagde han kort..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:21 am

hun smilede og nikkede kort "det ville jeg meget gerne, det lyder meget...interessant at de laver disse ting, det er næsten smukt, som et stykke musik, bare i voks" hun smilede og vendte sig mod ham, så hendes ene ben var oppe på bænken, men det anded hang og dinglede ude for bænken, hun smilede varmt og kørte en hånd igennem håret med en stille bevægese
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:31 am

"Musik er jo os en anden form for kunst" sagde Cicero kort mens han kiggede på hende, hans øjne forblev bare på hende og på en eller anden måde var han en smule træt og sulten på samme tid, det var dage siden at han havde fået blod og det kunne nemt ses fordi hans øjne var blev svagt røde. Mon han kunne tag hende med tilbage til butikken for der havde han blod i køleskab som han kunne varme i mikrooven "vil du gå med mig til butikken, jeg en smule sulten plus jeg har stadig en halv jetlag som jeg skal komme mig over" sagde han kort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:33 am

hun nikkede kort og rejste sig "det vil jeg meget gerne og nu hvor de alligevel siger det så kunne jeg også god trænge til en opfyldning" hun smilede kort og kørte en hånd igennem håret "jeg ved dette måske er et underligt spørgsmål for dem, men tror de nogensinde der er nogen som vil elske mig som jeg virkelig er" spurte hun stille og bed sig kort i læben, før hun vendte sig mod ham og så ned på ham med et afventende blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:41 am

Han kom roligt op og stå ved siden "så lad os gå" sagde han roligt, det andet spørsmål kom en smule bag på ham og han overvejet hans svar med en god omhug "jeg gå mere op i personlighed, så ja det kunne jeg vil godt, det vil det inder der tæller" sagde Cicero roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik før han begyndt og gå af sted med en rolig fart
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:43 am

hun nikkede stille og fulgte ham med samme fart som han selv "oui, det er selvfølgelig også det vigtigste, men alligevel, jeg frygter at hvis der er nogen der" hun rystede på hoved og så væk, stille bed hun sig i læben og man kunne høre et suk fra hende "det er bare svært at finde en at dele sit liv med, som de selv sagde tidligere" hun vendte stille blikket mod ham og smilede svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:49 am

"Tja men skal jo have viljen til og luk folk ind" sagde Cicero mens han kiggede på hende "men på samme tid men skal jo os være lykkelig sammen med personen" sagde han kort mens han forsat op på gaden, en fordel var at det ikke tog særlig lang tid og gå til hans butik for den lå her i downtown delen selv om det ikke var det bedst sted og have en kunst butik så klaret han det nu meget godt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:52 am

hun nikkede stille og hævede sine øjenbryn "jeg tror aldrig jeg bliver lykkelig, det ligger ikke i min natur og udvise glade tanker eller direkte følelser, det har man mennsker til, små varm hjerted mennesker" hun rystede på hoved og rynkede kort brynet, hvorefter hun stille fulgte med ham, stille kunne hun mærke tørste sætte igang, nu da hun havde tænk så meget over det, begyndte det også at bide sig mærke i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 11:58 am

"Kærlighed er en svær ting, men du kan jo os bare leve efter begære og så tag kærlighed en anden god gang" sagde Cicero kort "for det sådan jeg lever lige nu" sagde han kort efter mens han kiggede ned af gaden hvor der var flere mennesker fordi de var på vej ind i byen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 12:01 pm

hun trak på skulderne "hvorfor gøre det, jeg er sikkert bare for sentimental, at tro på kærlighed at tro på at jeg er noget værd" hun rystede på hoved og et suk passerede hendes læber og hun fortsatte i samme fart, og nu da tørsten var ved at tage over, var hun ved at blive en rigtig sort seer, en der ikke var til at være sammen med, fordi hun så sort på alt og alle
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 12:12 pm

"Kærlighed og nydelse er to ting for sig" sagde Cicero kort "men kan godt have den ene uden den anden tror mig jeg ved en del om det" sagde han roligt mens han kiggede på hende "or shall I show what I mean?" Sagde Cicero kort mens hans blik atter var tilbage på gaden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 12:23 pm

hun rynkede brynet og det overraskede hende lidt at hun direkte rullede med øjnene "i know, men hvorfor skulle jeg være værd nogens begær" spurte hun og vente sig direkte mod ham, hun lagde sin pegefinger mod hans bryst og hævede det ene øjenbryn "hvorfor, jeg er ingen begær eller nydelse og da slet ikke nogens kærlighed værd, min søster havde ret, jeg vil ende op alene" hun rystede på hoved og vendte sig om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 6:57 am

"Der kommer altid en tid hvor man har det sådan, men man skal vel bare prøve og se altid fra den lyse side os selvom det kan være svært og være postiv konstant" sagde Cicero roligt mens han kiggede på hende med et roligt "jeg ved det kun alt for godt efter mere end 2000 år som vampyr" sagde han kort mens han lod en hånd gå gennem det sorte hår..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 7:13 am

hun sukkede og rullede med øjnene af ham "sikke dog en fin prædiken de kan" hun rystede på hoved af ham og lagde armene over kors "og hvad får de ud af all den sang om jeg må spørge" spurte hun svagt og lagde hoved på skrå, hun trådte stille et skridt tilbage og betragtede ham nøje
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 7:22 am

"Erfaring er nok mere ordet" sagde Cicero kort mens han kiggede på hende, han stoppet hans gang og de stod udenfor en butik uden lys.
Cicero gik i den ene lommen for finde hans nøgler til butikken "kunne du vente her et øjeblikket en alarm som jeg skal slå fra" sagde Cicero roligt mens han gik igang med og låse døren op, mørket indenfor var nemt og se igennem, men han var jo vampyr og derfor havde han jo et bedre syn end mange andre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 04, 2012 7:28 am

hun nikkede og stod stille, mens hun ventede "oui det kan jeg vel godt, bare det ikke tager for lang tid" hun lød helt hæs og var ved at gå til af sult og tørst, hun lagde armene over kors og borede fingrene ind i sin arm, smerten ville måske gøre sulten mindre, måske aflede hendes opmærksomhed
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Soul of ice //Ashley//   Soul of ice //Ashley// - Page 2 Icon_minitime

Soul of ice //Ashley//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» midt om natten//ashley//
» Legplads ~ Ashley og åbent
» En aften i kirke - Ashley Victoria
» Blind date - Ashley Victoria
» en aften i byen - Ashley Victoria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum