Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 tilbage i byen (Thomas)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 4:03 am

calla grinede hårdt ``nej,det er det billigste jeg kunne finde. jeg går ikke op i tøj`` hun smilede og gik ind og tog sit tøj på. hun gik tilbage til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 5:31 am

"Derfor er det stadig lidt af et spild... er det ikke?" Spurte han. "Du kunne jo spare den udgift hvis du ikke smøglede så meget med di n ulve-skikkelse."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 6:27 am

calla gabte træt. hun holdt sig høfligt for munden ``det er derfor jeg helst er i skoven. der er der ingen der kan finde på at... hvad var det du sagde... voldtage mig når jeg løber nøgen rundt`` hun gad ikke diskuterre mere. hendes gaben blev værre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 10:20 pm

Thomas trak på skuldrene. "Jeg er ligeglad med hvor meget tøj du har på, når bare du ikke bliver set som ulv, af almindelige mennesker." Sagde Thomas. "Du kan ha lige den skikkelse du vil ude i skoven, men herinde må vi allesammen opføre os diskret."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 12:50 am

calla nikkede fraværende og træt ``ja ja. jeg lover at jeg forbliver menneske inde i byen. glad nu?`` hun smilede svagt og gabte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 3:42 am

"Ja, det er jeg hvis du altså holder dit løfte." Sagde Thomas. "Hvis menneskene viste at alt det eksisterede ville det gøre det en smugle sværere at jage, fordi alle og enhver ville bolte deres hjem til om natten, og tage enhver forholds regel for at holde os ude, fordi mennesker ikke er andet en klumper af irrationel frygt, som vi vampyrer er nød til at spidse fra. Det er ikke os alle der er så godt trænet som jeg er, så mange af dem ville komme til at sulte." Han så kort på hende før han fortsatte. "Husk på det, hvergang du overvejer at være ligeglad."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)    tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 6:32 am

calla smilede træt ``det skal jeg nok huske. ved du hvor der er et hotel jeg kan sove på?`` hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 7:37 am

"Hvor meget er du villig til at betale for et hotel ophold?" Hvis det skal være luksus så vil jeg forslå et 3 km i den retning." Han pegede op af gaden med en tommelfinger. "Hvis du derimod er til snuskede moteller, så ligger der et to gader herfra, hvis ikke du har noget imod mug i madrassen og ludere der højlydt betjener kunder i værelserne ved siden af."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 2:40 am

calla smilede ``så længe jeg kan komme til at sove så er jeg ligeglad hvor meget det koster``
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 3:16 am

"Så er det den vej" Sagde Thomas og pegede. "Den vej og til højre." Han lod armen falde ned langs siden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 3:19 am

calla smilede ``jeg takker for vejvisningen`` hun rakte ham hånden ``så er det vel farvel for denne gang?`` hendes smil blev bredere og venligere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 4:03 am

"Farvel så." Sagde Thomas og tog hånden hun rakte frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 4:11 am

calla tog hånden til sig og begyndte langsom og roligt at gå den vej han havde beskrevet, hun vendte sig en enkelt gang om for at se på ham og sende ham et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 7:23 am

Thomas trådte tilbage ind i gyden før hun vente sig om. Han var glad for at hun havde rette sig efter forbudet, så de ikke behøvede at ha et skænderi om det. Han klatrede op af en af de to bygninger og tog vejen hen over tagene hjem.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tilbage i byen (Thomas)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Til Thomas
» så er man tilbage - Catherin
» Jeg er tilbage - Jayden
» Come inside sir (Thomas)
» On a night like this~ Thomas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: