Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 tilbage i byen (Thomas)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 10:43 am

Thomas snerrede tilbage. "Det skal jeg nok selv afgøre om det gør." Sagde han. "Hvis det viser sig at jeg er ligeglad, så betyder det jo ikke noget om du har fortalt mig det eller ej."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:34 pm

calla sukkede tydeligt irriteret ``fint. jeg oplevede alt det den aften mine forældre blev dræbt og jeg blev bidt. tilfreds?`` hun kiggede på ham. men skjulte den sorg der tydeligt trængte sig på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:39 am

Thomas smil blev lidt bredere "Årh det kender jeg alt for godt, selvom det for mit vedkommene skete på to forskællige tidspunkter. Hvem finder dog på at andgribe en familie med et barn, var i dumme nok til at gå dybt ind i skoven ved fuldmåne?" Sagde han, som om det på ingen måde kunne forsage smerte at tale om folks døde forældre. For ham var det hundrede år siden, og han var for længst kommet over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:30 pm

calla knurrede irriteret ``nej, vi var hjemme i vores hus.`` hun gad ikke denne samtale mere, hun begyndte at væk fra thomas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 2:37 am

"Skal du gå?" Spurte han. "Hvis i blev andgrebet hjemme i jeres hus så må i jo ha gjort noget der vækkede deres vrede." Sagde han bare. "Selv varulve har en grund til at andgribe, i de perioder hvor i ikke kan kontrollere jer selv, siger andre ulve at i samles og holder øje med hinanden."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 3:22 am

hun stoppede og kiggede tilbage på ham ``vi havde intet gjort dem. vi vidste intet om dem, og de var i en flok. det var fuldmåne.``
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 3:43 am

"Hvordan ved du det?" Spurte Thomas. "Jeg ved at i ulve holder hinanden i ørene ved fuldmåne , dem der er født som varulve har bedre kontrol. Så hvordan ved du at dine forældre ikke havde gjort et eller andet?" Spurte han. Han havde et smil på læben, mens han hans blik var rettet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 3:46 am

calla var godt irriteret, engtelig gad hun ikke snakke med ham mere, men ingen skulle sige sådan om hendes forældre ``mine forældre og resten af min familie, kendet ikke til denne verden. de vidste ingenting om magien og varulve, vampyre og alle de andre!`` hun råbte det sidste ud. hun mærkede tårene der løb ned af hendes kinder. hun gik videre, hun ville ikke fortsætte den samtale, hvis han ville vide mere måtte han gå efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 5:28 am

"Ikke så højt din idiot vi står på åben gade!" Hvæsede Thomas af hende. Han kunne se at forbi passerende mennesker kiggede ind efter dem. "Det er ikke tilladt for nogle at nævne afsløre det for almindelige mennesker, og jeg er tilhænger af den regel." fortsatte han. "Det går jeg ud fra at du er klar over."Thomas løb rundt om hende og spærrede vejen, han var ikke færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 6:19 pm

``ja selvfølig kender jeg den regl.`` hvæsede calla rasende tilbage.``er der andet du vil vide?`` hun så på ham med lynende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 10:24 pm

"Nej, jeg vil også ha' dig til at overholde den regel, og hvis du råber højt om det, så bryder du reglen." Sagde Thomas lavmæglet. "Det gør du klogt i at huske, for ellers vil jeg sikre mig at du husker det... got it?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 1:22 am

``ja, fint. må jeg forlade dig nu?`` hendes stemme var skarp. hun ventede ikke på svar, hun gik udenom ham og fortsatte roligt videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 2:05 am

"Det må du vel." Sagde Thomas der ikke havde noget at udsætte på hende. Så længe hun ikek afslørede det hele, så var det i orden med ham. "Magen til sur mokke." mumlede han for sig selv, mens han bevægede sig den samme vej ud af gyden, for at gå hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 2:15 am

calla gad ikke være inde i byen mere,hun sukkede irriteret og lod tårene løbe. hun gik tilbage i gyde, hun sikrede sig at der ikke var nogle mennesker. hun skiftede til ulv, og løb. hun løb forbi Thomas. hun var ligeglad, nu ville hun bare tilbage i skoven så langt væk fra ham som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 11:18 am

"Hey!!" Råbte Thomas han reagerede hurtigt, og sprang mod hende i et forsøg på at skuldertackle hende, da hun løb forbi. Han hans styrke ville være overraskende stor for en på hans størrelse. Han ville ikke tillade nogen at se hende i denne form, dette var en overtrædelse han ikke kunne tillade. Det gør du bare ikke... ikke på vilkår!" Thomas stemme var blevet dyb, hæs og uhyggelig, hans øjne glødede også rødt et øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 9:51 pm

calla snurrede rundt og snerrede med rejste børsteer. hun skulle forestille sig at være en ulv og der var jo ingen mennesker her længere. hun gad ikke sige et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 11:55 pm

Thomas rejste børster og stirrede rasende på hende. "Du våger ikke at løbe igennem byen på den måde, det er i direkte modstrid med reglen, du har at gå gennem byen, som menneske, uden at skræmme livet af alle, så du ikke ender med at afsløre det hele! Sagde han, hans øjne gløde stadig rødt. Han så helt og aldeles rædselsvækkende ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 11:59 pm

calla droppede at knurre af ham og rejse børster. hun smilede lums, hun skiftede tilbage til menneske og stod nu nøgen foran ham ``er det her bedre så?`` hvæsede hun. hun var spændt til det yderste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 2:46 am

"Det er i hvert fald lovligt." Sagde Thomas og lod til at være fuldkommen uanfægtet af at hun var nøgen. "Jeg tror alle ville fortrække at du tog noget tøj på, mest fordi det må være koldt." Sagde han. Hans stemme var faldet tilbage i et normalt toneleje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 3:06 am

calla lo en kort hård latter ``betyder det at jeg skal tage tøj på?`` hendes smil forblev om munden, det var ikke venligt,men heller ikke fjendtlig som sådan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 3:36 am

Thomas lo lidt. "Nej det må du fuldstendig selvom, så længe du ikke løber rundt i byen som en enorm ulv." Han lænede sig igen op af muren, og forblev afslappet. "Jeg tænkte bare på dit helbred, du kunne gå hen og blive forkølet, for ikke at sige voldtaget, hvis du går rundt i byen på den måde. Men du slår selvfølgelig enhver ned der nærmer sig dig så mon ikke det går."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 3:39 am

calla lo og hendes ansigt blev stenhårdt ``mig voldtaget?! HA hvis ikke du er blind kan du se hvor afskygelig jeg er`` hendes smil forsvandt. hendes øjne blev hårdere,hende voldtager så grim som hun er bliver hun højest gloet ondt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:57 am

"du er i det mindste ikke indbildsk" Sagde Thomas flabet. "Men de fleste skøger ser ikke meget værre ud, og dem står folk i kø ved, så jeg tror de tager hvad de kan få, men det er dit eget ansvar." Sagde han. "Men hvor gjorde du egentlig af dit tøj, ligger det stadig derinde?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 5:10 am

calla sukkede irriteret ``ja,det ligger derinde``
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 10:28 am

Thomas trådte til side så hun kunne gå forbi ham og hente sit tøj hvis hun ville. "Er det så ikke lidt dyrt i tøj bare at lade det ligge på jorden?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage i byen (Thomas)   tilbage i byen (Thomas) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tilbage i byen (Thomas)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Til Thomas
» så er man tilbage - Catherin
» Jeg er tilbage - Jayden
» Come inside sir (Thomas)
» On a night like this~ Thomas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: