Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Come inside sir (Thomas)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 9:33 pm

Tid
23.35 (Lørdag)
Sted
Centrum i Minas butik som hedder The Black Corner, Musiken der køre lavt i baggrunden https://youtu.be/CrOW2l1EQeE
Omgivelser
Mørke himmel og en masse løget pæle som laver lys på gaden, Ikke ret mange mennesker ud over de få som skal i byen.
Vejer
kold sommer nat
(Private)

"have det godt"

Butik døren lukket i efter det, der var en smule stille hvis det ikke havde været for den musik som der var i baggrunden, Mina gik tilbage til hendes plads bag disken og hun sat sig på den halv høje stol som der var.
Det havde været en lang nat for det var ikke så tit at der kom kunder i butikken om natten men det var jo kun der at Mina kunne arbejde og det gjord hun til fuld tid, ja hun havde næsten altid kun en time til og jage i hver nat og det var tit ligefør at det var for kort for hende.
Nu sad hun bare for sig selv mens hun ventede på at en eller anden sjæl skulle dukke om fra gaden men ville det være en særlig stor chance på en lørdag? Mina var ikke sikker på det, hun var ikke særligt van til at folk bare sådan dukket op når de heller ville være ude og drikke eller feste.
Mina havde en sort bh på og ned under sat et underchest corsage som havde den samme sorte farve som hendes bh, hendes arme var gemt bare sorte lange handsker som hun havde taget på mens hendes ben var gemt bag et sæt sorte bukser, en sand goth det kun man kun sige om hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 10:06 pm

Thomas åbnede døren indtil butikken. Han følte sig for en gangs skyld frisk og udhvilet. Udhvilet nok til at han gad købe nyt tøj. Det var ellers noget han havde det med at udsætte fordi han ikke havde så meget fritid... eller faktisk havde han ikke andet end fritid, men det meste var hans fritid reserveret til noget andet. Det var noget han selv havde valgt fordi han som regel ikke viste hvad han skulle gøre af sig selv, men selv en vampyr må ha nyt tøj, mest fordi hans tit gik i stykker.

Han skar andsigt af musikken da han gik indenfor, han viste ikke hvorfor han egentlig købte sådan noget tøj, det havde han bare lært, af de andre vampyrer dengang han var fletchling og ny i faget. Han kom til at tænke på at det var den eneste slags tøjbutikker, der havde åben om natten, hvilket måske havde noget med sagen at gøre. Han kom næsten til at grine og smilede for sig selv.

Thomas lignede en tolvårig, fordi han var blevet gjort til vampyr som tolvårig, og havde dermed ikke forandret sig siden. Han var iklædt en hvid T-shirt med et par sorte bukser, under en sort frakke, med hætte, der gik ned til hans fødder. På fødderne havde han et par sorte støvler der var beslået med metal. Hans hår var kulsort, og hans hud var ikke bleg som hos andre vampyrer, men mørkere som en mellemting mellem en europæer og en araber, selvom resten af hans træk var udpræget nordeuropæiske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 10:14 pm

Minas blik gik op da døren gik op, en kunde? Han så ret ung ud men sådan var det jo os nu om dage, de unge var dem som mest af alt gik rundt som goth alternativer eller hvad man nu end kaldet dem.

"Godaften sige endelig til hvis der noget jeg kan gør for dig"

Mina havde hendes eget ry rundt omkring og hun havde jo boede i byen for et par år, folk havde aldrig snakke om hvorfor hun stadig så ung ud men det kom dem vel heller ikke ved som sådan.

Mina rettet sig selv op så hun så mere elegant ud når hun sad lidt for tæt, hun var jo en vampyr og vampyrer havde altid en anden form for elegance end alle andre, de var smukke bleg og tit magtfulde. Sådan var det hos mange af dem og der var tit og små klaner rundt omkring men dem hold Mina nu en afstand til for det var ikke helt hendes kop te, hun rettet igen blikke på drenge mens hun lod et smil gå på hendes læber for et kort øjeblik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 10:29 pm

Thomas kiggede sig først omkring uden at svare, de mange stykker tøj med nitter, læder, pigge, små mærkelige vedhæng og sort-hvide farvemønstre. Det slog ham at det her ikke var en butik, børn normalt handlede i, og selvom han var langt fra at være et barn, var der alligevel nok ikke noget han kunne passe, men på den anden side var der jo ikke andet for end at spørge.
Han gik hen til disken, men øjnene rette mod kvinden bag den. "Ja... jeg ville bare høre om du overhoved har noget i min størrelse." Spurte han.
Thomas stemme var en rug og hæs, selvom alle ord var tydelige og veludtalte. Den passede absolut ikke til ham, og kunne få det til at løbe koldt ned af ryggen på de fleste mennesker, selvom vampyrer som regel ikke tog sig af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 10:41 pm

"det kommer meget an på hvad din normal størrelse er"

Mina kiggede på ham med et kort blik, hun havde sikker noget et eller andet sted for der var en del ung som kun var mellem 13 - 15 år så jo hun kunne vel lede lidt selv om det ikke var det ikke var den mest normale alder der kom på det her sted.

Mina hoppede ned fra stolen og hun gik fra disken og ned mellem de mange knager og hyller med tøj.

"det kommer sådan set os meget an på prisen for det ikke billigt og køb tøj her inden fra"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 10:57 pm

"Ja det tænkte jeg nok." Sagde Thomas. "Men i er den eneste butik der har åben på det her tidspunkt, og det er lidt svært for mig om dagen. Desuden er sort også det jeg helst vil ha' alligevel."
Han fulgte efter butiksindehavderen ned forbi rækkerne af tøj der var afspejlede de mørkeste aspekter af menneskets sind.
"Jeg tænkte bare at der nok ikke er så meget af den slags tøj, der kan bruges til mig, for hvilken mor køber det her til deres sønner?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 11:04 pm

"efter hvad jeg ved så jeg alene om at holde åben om natten, men jeg ved det sådan set ikke helt"

Mina gik stadig mellem de mange hyller og hun tog det tøj ned som hun var sikker på at han kunne passe.

"Altså det svært og skifte over til være goth, punk, alternativ eller cyber for det jo stille som skiller sig ud på mange måder og det svært få en mor til og forstå at man gerne vil være noeget særligt ind i mellem"

Mina gik tilbage op til disken og hun lag tøjet der oppe før hun igen forsvandt ned i mellem de mange ting.

"har du noget særligt du gå efter eller er det bare noget der skal være særligt og se på?"

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 11:12 pm

"Det skal ikke være formeget." Sagde Thomas. "Der er nogen der går rundt og ligner... jeg ved ikke hvad... med andsigtsmaling i hele hovedet. Jeg har brug for at par nye bukser, bare nogle sorte uden for meget, de skal heller ikke larme når, man går, det er lidt vigtigt."
Det var vigtigt, for Thomas brugte meget af sin tid med uset færden, for foreksempel at undgå vagter, og det ville være svært at snige sig bag ved nogen, med kæder og metal der rasler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 11:23 pm

"så det nok ikke bukser med kæder og sådan, og hvis der skal være noget som passer til maling tja så må selv kig i det der er"

Mina kom tilbage igen med lidt mere tøj og der efter tog hun igen plads på stolen mens hun kiggede tøjet i gennem, hun havde det normal rolig blik som altid når hun var på arbejde og sådan havde det altid været siden hun åbent butikken for nogle år siden.

"du kan selv prøve dig frem med det der er her for det ikke lige frem det tøj der larmer på nogle måde men jeg vil nu heller ikke sige at goth er det tøj der larmer det mere hvis man er punk at man gå med nitter og kæder og alt det der"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 12:24 am

Thomas nikkede og begyndte at kigge det udvalg butikken havde, igennem. Han fandt lidt af hvert, som han muligvis kunne passe, et par bukser der var brede om benene, men smalle om livet, og ikke så lange, der med nogle centimeters mellemrum, havde en metalplade. De ville ikke larme når han gik med dem, tænkte Thomas. Han fandt også en T-shirt med stor hals åbning og motiver, med kors og hugtænder over det hele. "Hvor er prøverummet? jeg tror lige jeg prøver det her." Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:40 am

"prøve og kom med"

Mina gik forbi ham og ned mellem nogle hyller før hun igen stoppede op for an prøverummet, hun kiggede tilbage på ham med et roligt blik og hun sagde ikke en lyd i lidt tid, hun lod den ene hånd gå op til håret som hun samt i hånden før hun tog den anden hånd op for lave en hesthale ud af hendes hår..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 9:01 am

"Tak." Sagde Thomas, og gik ind i boksen, for at skifte. Da han kom ud igen, var han iført bukserne og T-shirt'en. "Hvad syns du, passer de?" Spurte han. Han syntes de stod godt nok til hindanden, men han var utroligt dårlig til at sammenligne tøj.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Come inside sir (Thomas) Empty
IndlægEmne: Sv: Come inside sir (Thomas)   Come inside sir (Thomas) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Come inside sir (Thomas)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» So.. we meet agein //Thomas//
» Forglem mig ej //Thomas
» On a night like this~ Thomas
» The wispering of shadows (Thomas)
» tilbage i byen (Thomas)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: