Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ting skal gøres - Thomas

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:04 pm

tid: Nat
Sted: gammel bygning som renoveres i midtbyen

Adressen som Thomas har modtaget er en gammel bygning i midtbyen som renoveres. Hadrian har dog vha. lidt teknik sørget for at firmaet der renoverede bygningen gik konkurs og lige nu sår bygningen fri til at Hadrian kan benytte det uden at det opdages. Stiladser er sat op omkring bygningens facade og udenfor glider trafikken forbi.
Inden i bygningen har Hadrian indrettet et værksted/laboratorium til at vampyren og Hadrians teknikkere kan sørge for at maskinen som Hadrian vil havde skabt bliver en realitet. Hadrian befinder sig i entreen sammen med en vagt og venter på at vampyren kommer, en anden vagt befinder sig i bygningens p-kælder hvor jeepen med Hadrians computer holder og opfanger hvis noget nærmer sig eller hvis der skulle komme flere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:55 pm

Thomas sad oppe på stilaset der omgav bygningen, han havde set usædvanlig mange vagter, i forhold til den tilsynladene tomme bygning, så han viste at han var det rigtige sted. Han ville lige afprøve sin nye kodning før han ankom. Det var mest for at drille Hadrian han havde lavet det, Hans telefon udsendte nu magiske bølger der ville sløre ham for Hadrians maskine. Det have været let at lave, siden Hadrian selv havde fortalt ham hvordan den virkede. Da han var tilfreds med at ingen reagerede på hans tilstedeværelse, lod han sig fire ned af en reb, der plejede at blive brugt til at hejse ting op, og ned fra stilaset, og landede foran bygningen. Han tog i døren indtil bygningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 8:34 am

Hadrian havde netop tændt sin cigaret men da han så der blev taget i håndtaget til entreen lod han cigaretten falde til jorden og før den landte havde Hadrian trukket våbnet. Vagten som tydeligt havde forventet vampyrer hævede granatkasteren med træpæle i og hvem der end trådte gennem døren nu ville aldrig komme ud derfra i live.
Skikkesen trådte gennem døren og lyset fra gadelamperne gjorde personen svær at se i det dunkle lokale, der blev affyret med et lavt dunk fra granatkasteren og træpælen fløj gennem luften med det samme, men Hadrian havde taget sig lidt mere tid til at identificerer skikkelsen og nåede at bremse sig selv.
I p-kælderen reagerede maskinen på magi men det var somom at der var magi overalt i udkanten af radarens rækkevidde og intet virkede. Vagten der havde betjent maskinen var nu ifærd med at genstarte den i håb om at det var systemfejl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 9:11 am

Thomas der havde ladet døren svinge op, havde reageret i brøkdelen af et sekund. "Wow." Lød det fra ham. Han stod med et overrasket udtryk i ansigtet, og med træpælen knuget i sin ene hånd. Han stirrede på den, med undren i blikket, han havde grebet den pælen i flugten. "Se dig for hvor du skyder med den tingest dit @¤$%" og tyrede pælen lige i skallen på manden. Det var ikke noget hårdt kast, det Thomas krop manglede i styrke og udholdenhed, havde den hurtighed og koordination. "Hva forgår der Hadrian, hvorfor skyder du på mig, har du fået kolde fødder med vores aftale?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 9:18 am

Mens vagten blot ignorerede træpælen trådte Hadrian et skridt frem.
" Det der med at komme uanmeldt har du lidt for meget gang i og der er stor grund til at reagere som man gør når min maskine ikke opfanger vampyrer men den derimod er blevet overbelastet af en eller anden grund som jeg tror du kender" Sagde Hadrian koldt somom det var Thomas' egen skyld at han nær var blevet spiddet.
Hadrian noterede sig dog at vampyren havde utrolige reflekser og Hadrian måtte udvikle et bedre projektil som ikke kunne gribes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 10:12 am

Thomas stirrede på Hadrian som han var en idiot, selvom Thomas udmærket godt viste hvad Hadrian flippede ud over, men der var ingen grund til at afsløre noget. "Hva' helvede mener du med 'uanmeldt'?! Du skrev jeg skulle være her kl 01:00 sharp, det er nu! Hvis din primitive russiske mikrobølgeovn ikke virker, så er det fandeme ikke min skyld, og dette er sidste gang jeg tolerere at du peger på mig med den ting, så få den omgående væk inden jeg myrter din sikkerheds vagt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 10:22 pm

Hadrian blev lidt chockeret vidste vampyren virkelig at Hadrians maskine originalt stammede fra Rusland, havde han kommet til at fortælle det selv eller var det bare talesprog. Hadrian var derimod ikke overbevist om at det var tilfældigt at hans maskine ikke virkede.

Vagten smuttede i mellemtiden det ville nok være bedre at han hjalp med at fikse 'mikrobølgeovnen'
" Skal vi gå op til mine teknikere? " Sagde Hadrian koldt som om han ikke hørte hvad vampyren sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 3:38 am

Thomas stak hænderne i lommerne på sin frakke og slukkede telefonen, nede i lommen. "Det var bedre, hvor er de henne?" Han stemmelege blev mere behageligt. Han ventede på Hadrian skulle lede vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 3:43 am

Hadrian trykkede på elevator knappen som tilsynladende var det eneste i bygningen der havde strøm for alt lys var slukket og rummet var kun let oplyst af lyset fra gadelamperne.
" De venter ovenpå jeg har indrettet værksted og sørget for alt nødvendigt? Hvis du er tørstig skal du bare sige til så skaffer mine folk det, i aften er der ikke tid til unødvendige forsinkelser " Sagde Hadrian tilfreds over at Thomas ikke var mere sur over at være blevet beskudt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 4:02 am

Thomas stod med armene over kors, og ventede mens elevatoren kørte. Thomas var vandt til værre behandling end at blive skudt på, og dette var ikke noget nyt. Han var heller ikke blevet overrasket over hvad kanonen som 'Gorilla' havde skudt med, der måtte ha' været noget underligt med den, eller ville den nok ha været en smugle 'overkill' bare for at forsvare sig mod en vampyr. Desuden var Hadrian ikke den første til at forsøge at lave et effektivt anti-vampyr våben, baseret på træpæle, det var der opfindelsen armbrøstet kom fra. "Udmærket, men jeg har allerede spidst."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 7:21 am

Elevatordøren gik op og Hadrian trådte ind og trykkede på den øverste etage.
" Jeg håber at du kan forklare det hele overfor mine teknikere så de forstår hvordan det kommer til at fungere, og husk det er dig der bestemmer de er der mest for at lære hvordan de kan kopiere det så maskinen kan masseproduceres "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:19 am

"Det er ikke svært, de skal bare installere den dims jeg har lavet til en computer." Thomas var en smule mut. Han gik ind i det lokale de var kommet ind i, og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 11:01 am

Lokalet som elevatoren stoppede på var den øverste etage i bygningen. Der var sat lys op så rummet der blev brugt som laboratorium var belyst og vinduerne var omhyggeligt forsejlede så lys ikke kom ud fra vinduerne eller at folk ikke kiggede ind hvis de havde kikkert.
De tre teknikere havde andrettet alle brugbare componenter på diverse borde og der var opsat arbejdstegninger på alle væggene. De stod afventende da Hadrian og Thomas trådte ind.
" Hils på Professor Sakarof min øverste tekniker " Sagde Hadrian og den ene af mændene trådte frem. Manden var klædt i laboratorie tøj (hvid kittel) og han havde et firkantet ansigt og var vel omkring de 70 år så det ud som om. Hans to assistenter havde masker på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 11:20 am

Thomas så forundret på de tre mænd. "Jeg troede vi skulle bygge en computer, ikke fortage en hjerne operation." Thomas så op på Hadrian. Hvad i alverden skulle det her dog forstille? "Har i gjort noget forarbejde?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 12:48 pm

" Havde jeg virkelig glemt det? det er fordi min maskine faktisk har en radioaktiv kerne som et vigtigt hovedkomponent og kitlerne er belagt med bly, men det er ikke noget der bliver vigtigt for dig du skal jo blot overføre dit program til computeren og så skal mine teknikere nok kopiere det bagefter, det kan godt være at du siger at en hybrid maskine ikke duer men så må man bare havde begge maskiner " Sagde Hadrian koldt,
" og så var der også detaljen at syrebatterierne også var enormt farlige for at de kunne klare at køre maskinen mere end 20 minutter. Ja alt i alt skal man altså også havde kemi med for at skabe min maskine ligesom med den her som bare var et lille projekt som jeg blev ret glad for " Sagde Hadrian mens han tog noget der mindede om en blanding mellem et moderne våben og en vandpistol, op af en kasse i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 12:57 pm

Thomas så på Hadrian, han anede ikke hvad i alverden han skulle bruge radioaktive kærner til, når de havde magi, en langt mindre farlig, og langt mere kraftfuld kilde. "Jeg tror ligeså godt du kan smide den radioaktive kærne ud den for vi ikke brug for." Han gik hen til den computer der var stillet frem til ham. og begyndte at sætte sit udstyr op, til anskuelse for videnskabsmændene. "Jeg sætter lige programmet op, så i kan se det, og hvad er det der i øvrigt." Spurte han og pegede på det Hadrian stod med i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 1:04 pm

" Kort sagt er det en vandpistol med syre, det tvivler jeg på at du kan gribe " Sagde Hadrian mens han gav den videre til en af assistenterne, som havde fjernet deres masker da de indså at de ikke skulle igang med det sædvanlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:46 pm

"Hvilken slags." Sagde Thomas og lød på ingen måde som om vandpistolen skæmte ham det mindste, som menneske havde Hadrian ikke en chance for at ramme ham med den. Desuden var den nye frakke han havde fået af Safre, syet til at modstå andgreb, så den kunne sikkert også klare lidt syre. "Kan du i øvrigt ikke pakke den væk, jeg står og får fornemmelsen af du er bange for mig." Sagde Thomas i et drillende tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 12:10 am

" Hvis jeg var bange for dig ville den være ladt, men den ætser ikke selv, den kan også lades med vievand og det sælger godt, det er bare syndt for de vampyrjægere der tror vievand er effektivt " Sagde Hadrian i et afslappet tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 3:20 am

"Det er da mere synd at de tror de overhoved har nogen effekt på noget, at en præst har stået og mumlet over det. Men hvis ikke du har tænkt dig at forsøge at holde mig i skak med den, hvad vil du så med den, jeg er ikke i humør til vandkamp." Thomas stod stadig og var ved at installerede sin anordning i computeren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 7:53 am

Assistenten lagde 'vandpistolen' tilbage i kassen.
" Hvad har egentligt effekt på vampyrer udover god gammeldags ammuniton? for man skal vidst være meget heldig hvis træpælen skal virke " Sagde Hadrian mens han ignorerede kommentaren om vandkamp. Hadrian brugte nemlig stedet som lager for nogle af hans varer hvilket var grunden til at han havde et par andre genstande i bygningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:37 am

"Se det er noget du selv må finde ud af, det er et emne at diskutere med en der garanteret vil bruge det imod en så han ikke har brug for en længere." Thomas så op fra sit arbejde mens han talte, troede det tåbelige menneske at han bare kunne spørge om den slags, de fleste vampyrer ville ha myrdet manden på stedet hvis de havde hørt ham, og det ville Thomas sikkert også have gjort hvis ikke de var midt i noget vigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:38 pm

Hadrian ignorerede vampyrens bemærkning igen.
" Er du snart klar? jeg har ikke fået meget søvn på det sidste men det er nok ikke noget du har problemer med " Sagde Hadrian og prøvede at lyde lidt træt men sandheden var at hans sanser var på det højeste i aften og adrenalinen pumpede, det har var en enormt vigtig aften for Hadrians fremtidige forretninger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:18 am

"Jeg er klar." Sagde Thomas og vendte computeren, så Hadrian kunne se at programmet kørte. "Jeg så også du havde flyttet din båd fra havnen, gemmer man sig?" Han vente sig mod den gamle tekninker og begyndte at forklare hvordan han installerede programmet, forklarede noget med at jo mere computerkraft man brugte (og der skulle temmelig meget til) jo større et område kunne man søge, samt mere præcise søgninger kunne man lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:31 am

" Nej båden ligger skam snart i havnen igen men der er jo ikke meget ved at havde en båd hvis man ikke sejler i den " Sagde Hadrian afslappet mens han prøvede at fatte hvad der blev forklaret af teknik. Det var rigtigt at Hadrian havde haft flyttet båden men den ville være tilbage i havnen snart bare uden at Hadrian boede der.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ting skal gøres - Thomas Empty
IndlægEmne: Sv: Ting skal gøres - Thomas   Ting skal gøres - Thomas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ting skal gøres - Thomas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Et job der skal gøres - Seungri
» Alt ting skal jo begynde på ny ((Arissa))
» Farlige ting - Pandora
» GLÆDELIG JUL OG ALLE ANDRE TING :D
» Så.. her skal jeg bo? - VI

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: