Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et job der skal gøres - Seungri

Go down 
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 7:37 am

Tid: 22:03
Sted: Seungris hus.
Vejr: Stjerneklar aften.
Omgivelser: Ikke særligt mange mennesker, fint område med store huse.

Azreal stod og så på det store hus. Det var helt tydeligt at manden var magtfuld, hans bolig levede i hvert fald op til hans rygte. Han bevægede sig op imod husets dør. Han kastede et kort blik på den enorme swimmingpool, et statussymbol blandt menneskene. Havde det været et menneske han skulle besøge ville han ikke have været bekymret.
Han ringede på døren. Han havde lavet en illusion omkring sig, så han lignede menneske. Hans træk var stadig de samme, men huden havde en mere naturlig farve og ørene var runde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:28 am

Det var tidligt på aftenen. Seungri sad nede i kælderen og læste. Det havde han gjort hele dagen, for der havde ikk været noget andet at foretage sig. Han var midt inde i et kapitel da nogle ringede på døren. Seungri blev roligt sidende og læste kapitlet færdigt og lagde så bogen på plads. Han gik roligt op ad trappen og åbnede døren. Der var ikk gået mere end et halvt minut siden der blev ringet på til han åbnede den. Der stod en mand uden for og Seungri smilede høfligt. ”Hvad vil en sortelver mig?” Han så sig en gang rundt for at sikkre sig at der ingen andre var i nærheden. ”Kom inden for, og så kan du jo fortælle mig hvad dit ærene her er.” Seungri trådte et skridt til siden så han kunne komme ind, og hun lukkede hurtigt døren efter ham da han var kommet ind.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:26 pm

Azreal blev lidt overrasket da han omtalte ham som hans rigtige race, men det burde han vel have forudset. Han var ikke helt sikker på hvordan det fungerede, men vampyrer kunne vidst lugte hvad race man var. ”Mange tak” svarede han og trådte ind i huset. Han så sig omkring og blev enig med sig selv om at han godt kunne lide stedet. Han rettede blikket mod vampyren ”træffer jeg dusørjægeren Seungri?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:15 pm

Seungri smilede til sortelveren. ”Når så du søger en dusørjager. Ser man det” sagde han med et lidt eftertænksom stemme. Han nikkede kort over mod sofaerne. ”Tag endelig plads, og så kan du fortælle hvem du vil havde fat i, og hvor meget du er villig til at betale. Jeg er ikk helt billig nemlig.” Han smilede igen. ”Vil du havde noget at drikke? Kaffe, the?” Han var allerede på vej over mod køkkenet, men ville saktens kunne høre hvis der blev sagt ja tak til noget. ”varm Kakao måske?” han fortsatte med at gå over mod køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:12 am

Azreal bevægede sig over imod sofaen og satte sig som han var blevet tilbudt. ”Mange tak, kaffe” svarede han og så efter Seungri. ”Nej jeg har hørt dine priser ikke var helt små. Hvad tager du normalt for et drab?” spurgte han og tænkte hurtigt over hvor meget han ville være i stand til at betale vampyren. Han så sig om i huset, det tydede på han tog en god slat penge for de ting han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:38 am

Seungri satte kaffen over og gik ind i stuen og satte sig i den anden sofa. ”hvilken race er der tale om?” spurgte han. ”Og hvor meget er du villig til at give? Jeg skal nok sige om det så er nok eller hvad” han lagde benene op på bordet og ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 10:31 am

”Det er en sortelver, kvinde” fortalte Azreal og så i retning af vampyren. Han var ikke den rigeste mand i verden, og han begyndte at tvivle på om han overhovedet var i stand til at betale prisen vampyren forlangte. ”8500 $” sagde han og tøvende. //Så vidt jeg kan regne ud er det omkring 50.000 kr.. hvis jeg tager fejl er det i hvert fald det han gerne vil betale xD// Det var bestemt ikke hans penge alle sammen, nogle af dem havde han snupper fra familien. Det behøvede vampyren jo ikke vide, og han var sikkert også ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 9:24 pm

Seungri så en smule tænksom ud, og smilede for sig selv. ”Hvad har hun gjort siden du vil ha hende dræbt?” Spurter han. Han vil gerne lige vide hvorfor først. Der skulle være en grund til at personen skulle dø, men han var næsten ligeglad med hvad grunden var, bare der var en. ”men 8.900 $ er okey.” //jeg fik de 50.000 til 8.900XD// Han blev roligt siddende og betragtede sortelveren som han ikk havde fået et navn på endnu. ”Hvar er dit navn enlig? Du kender mit, og det vil være rat hvis jeg ved hvem jeg snakker med.”
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:05 pm

//Yes yes xD så bliver det det, mine matematiske evner er ikke gode Razz//

"Mit navn er Azreal" præsenterede han sig selv "Azreal Shadowstep. Ud over at kvinden er en af de værste af slagsen, så ønsker jeg hende død som hævn" forklarede han "min søster blev dræbt for nogle år siden, men morderen blev aldrig fundet. Det vil sige det gjorde hun, men på grund af sit gode navn og status blev hun aldrig straffet. Det vil jeg gerne ændre på. Jeg kan ikke selv slå hende ihjel, hun er både dygtigere med våben og magi end jeg.." han så lidt på Seungri "det er selvfølgelig vigtigt at ingen finder ud af det er mig der står bag det. Så ville de få mig halshugget.. min egen status er slet ikke nok til at kunne blive fritaget for mord, og bestemt ikke på så vigtig en person"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et job der skal gøres - Seungri Empty
IndlægEmne: Sv: Et job der skal gøres - Seungri   Et job der skal gøres - Seungri Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et job der skal gøres - Seungri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ting skal gøres - Thomas
» PÅ natclub - Seungri
» A tired night - Seungri
» Så.. her skal jeg bo? - VI
» Copenhell skal du med?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: