Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Så.. her skal jeg bo? - VI

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 16 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:03 am

Sted: VIs lejlighed
Tid: 06:23
Vejr: solskin
Omgivelser: rodet værelse..


Caitlyn vågnede forholdsvist tidligt næste morgen. Hun gabte, satte sig op og strakte sig. Hun så sig omkring og rynkede brynene. Morgenlyset fik ikke ligefrem værelset til at se mindre rodet ud. *Jeg kan ikke leve sådan her.. * tænkte hun og rejste sig. Hun klædte sig på og gik i gang med at rydde op på værelset.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:04 am

vi lå og sov tungt som en sten og snorkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:07 am

Caitlyn brugte nogle timer på at rydde op. Til sidst havde hun smidt alt skrald ud, kommet beskidt tøj i vasketøjskurv og det hun (gættede på) var rent i skabene. Hun havde også generelt orginasteret tingene lidt bedre. Hun gik ud og lavede morgenmad da klokken var 08:34
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:07 am

vi lå halvt på sofaen og sov
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:08 am

Caitlyn så lidt på hende "..." hun rystede på hovedet og gik ud i køkkenet. Tjekkede om VI havde noget man kunne lave morgenmad af, og endnu vigtigere.. var der te i huset?
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:11 am

hendes køkken var ret tomt ret mad mæssigt og the var der en lille æske af som stadig var uåbnet med et bånd på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:14 am

"Uh" mumlede Caitlyn glad og satte noget vand over til te. Hun var tilgengæld mindre glad for indholder af køleskabet... "måske man kunne nå ud og købe noget" mumlede hun og så på klokken. Hun vidste ikke hvornår VI ville vågne.. hun listede lydløst ud af huset og ned for at købe lidt ind.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:15 am

vi sov som en sten og virkede ikke som en som havde planer for at vågne forløbig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:17 am

Caitlyn kom tilbage en lille times tid senere med to poser fulde af ting. Hun fyldte køleskabet med alt lige fra æg, mælk, smør, forskelligt pålæg, juice, grøntsager, kød osv osv.. hun kom også andre nyttige ting som mel, sukker, salt og andre ting i den stil i skabene. Til slut dækkede hun op til morgenmad og kom noget frisk morgenbrød på bordet som hun havde købt hos bageren. Hun lavede en kande te klar til sig selv og gik så ind for at vække VI. "Viktoria?" sagde hun og så på den sovende pige.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:17 am

"nahhaha" brummede hun og vendte sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:18 am

"Viktoria, der er morgenmad.." sagde hun og ruskede blidt i hende.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:24 am

"hmmmfm finnnt" munlede hun og åbnede træt øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:24 am

Caitlyn så ned på den trætte pige med et lille suk "op med sig" sagde hun og satte sig hen til bordet. Hun tog en tår af sin morgente og kiggede på den avis hun havde hentet.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:25 am

vi kom gående mod hende og køede sig i øjene " hvad er klokken?" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:26 am

Caitlyn så på sit ur "den er ved at nærme sig halv 11, du har sovet det meste af dagen væk" svarede hun og bladrede
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:27 am

"kun halv elleve" mumlede hun opgivende og satte sig på på en stol og gabte højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:28 am

Caitlyn skævede mod Vi ved hendes bemærkning. Hun tog en ny tår af sin te og foldede avisen sammen.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:29 am

vi spiste stille og prøvede at holde sig vågen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:31 am

Caitlyn så på Vi og kom til at grine lidt "hvornår plejer du at stå op?" spurgte hun og smurte sig en bolle.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:32 am

"...3" gabte vi og spiste og smaskede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:33 am

"....3....." mumlede Caitlyn og så næsten helt forskrækket ud. Hun tog en bid af sin bolle og så undersøgende på VI. ".. vil du foretrække jeg spiser morgenmad alene?" spurgte hun så. Selvom VIs måde at leve på var fuldstændig uhørt, så ville hun ikke ind og ødelægge alle hendes rutiner.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:35 am

"jeg burte vel lære og stå tidligt op" gabte vi og hælte juice op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:36 am

Caitlyn nikkede lidt og spiste. Hun så sig omkring "så.. nu hvor solen er oppe og du har fået sovet.. mener du stadig, at du har lyst til at jeg bor i din lejlighed?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:39 am

"ja" gabte vi og drak hele glasset i en tår "hvis du vel" sagde hun og så lidt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:43 am

Caitlyn nikkede lidt.. hun spiste videre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så.. her skal jeg bo? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så.. her skal jeg bo? - VI
Tilbage til toppen 
Side 1 af 32Gå til side : 1, 2, 3 ... 16 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Copenhell skal du med?
» Nu skal der skrives!
» Regler der skal overholdes
» Et job der skal gøres - Seungri
» Så skal der drikkes? //Junior//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: