Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Så.. her skal jeg bo? - VI

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 17 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Viktoria

Viktoria

Race : Menneske
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:43 am

"så hvad er planen for idag?" gabte vi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:44 am

"Jeg skal ned og have mig et job" sagde Caitlyn og så på avisen.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:46 am

"var der ike det med bandet?" mumllede vi og blev færdig med at spise
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:49 am

Caitlyn nikkede "jo, men jeg har fundet et fint lille bageri hvor det ser ud som om jeg kan få arbejde.. og en af bandemedlemmerne handler der ofte." Hun smilede svagt af sin geniale plan "det er perfekt"
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:50 am

"ville der ikke bare være nemmere at finde dem?" spurte hun og gik hen og lavede kaffe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:50 am

"Problemet er.. at jeg ikke er sikker på at overleve en direkte konfrontation med dem" sagde Caitlyn "jeg har en perfekt plan.."
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:52 am

"pft" fnøs Vi og fik drukket kaffe "hvis du roder op i værelset ved siden af mit som du kan lide det og flytter tingende du ikke vil have ind på mit så finder jeg udstyr i mens " sagde vi og tog en tår kaffe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:53 am

Caitlyn nikkede. Hun spiste det sidste af bollen og rejste sig. Så gik hun ind på det andet værelse og så sig omkring.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:56 am

der stod en DJ pult og værelset så ud som om det var lydisluleret og der lå en seng og to skabe og der lå pizza bakker på hovedet og på sengen og øl døser og sodavands flakser på gulvet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:57 am

"..." Caitlyn kom ud fra værelset igen "er du sikker VI? Du ser ud til at bruge dette her rum.." sagde hun
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:58 am

Vi var gået
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:59 am

"... VI?" Caitlyn så sig forvirret omkring. Hun ledte forgæves lejligheden igennem uden held. Hun sukkede svagt og begyndte i første omgang bare at rydde værelset op.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:00 am

vi gik det meste af efter middagen og starten af aften på at shoppe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:02 am

Caitlyn havde ryddet værelset op og gjort hovedrent i hele lejligheden. Hun lå nu i badekaret med lukkede øjne og slappede af. Hun havde ikke kunne få sig selv til at fjerne noget fra VIs værelse.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:03 am

Vi sparkede døren op "im hooome" sagde Vi og smækkede døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:05 am

Det gav et gip i Caitlyn og hun kom næsten til at spilde vand på gulvet. Hun lagde en hånd for hjertet og sukkede svagt. "Jeg er lige i bad" svarede hun og lod sig glide længere ned i det varme vand.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:06 am

"ok har noget du skal se når du er færdig!" sagde Vi spændt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:08 am

"ok..?" Caitlyn så spørgene mod døren. Det lød som om hun skulle gøre sig færdig før end hun havde lyst til. Hun fik vasket sæben af kroppen og tørret sig. Hun kom ud af badeværelset med et håndklæde om sig "hvad er det?"
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:11 am

Vi stod i sin kamp uniform og handsker og så overglad ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:12 am

Caitlyn så op og ned af hende "oh?" sagde hun overrasket og gik hen til hende "er det det du har lavet hele dagen?"
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 2:12 am

"ja!" sagde vi "hvad synes du?" spurte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 5:05 am

"Du er fint" sagde Caitlyn og så undersøgende på dragten "er den skudsikker?"
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 5:36 am

"jeps" sagde Vi og smillede kækt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 5:37 am

"Godt" Caitlyn nikkede lidt "det får du brug for" hun smilede til VI "forresten.. hør, jeg har ryddet op i dit musikrum, det ser ud som om du bruger det.."
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 5:38 am

"jeg sagde du bare skulle flytte tingende her ud så smider jeg det ind på mit?" spurte vi og havde hovedet på skrå
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Så.. her skal jeg bo? - VI   Så.. her skal jeg bo? - VI - Page 2 Icon_minitime

Så.. her skal jeg bo? - VI
Tilbage til toppen 
Side 2 af 32Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 17 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Copenhell skal du med?
» Nu skal der skrives!
» Regler der skal overholdes
» Et job der skal gøres - Seungri
» Så skal der drikkes? //Junior//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum