Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 mit ny hjem/terry/private emne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:44 am

"Det er sørgeligt at børn bliver dræbt"sagde hun med et trist skævt smil og gik tilbage til sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:46 am

"ja men den måde at de har et bide mærke på dem det er det jeg ikke forstår han lænte sig tilbage i stolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:52 am

"Måske en psykopat?"Foreslog hun og ville helst ikke snakke om død og drab, det var ikke ligefrem et særlig glad samtale emne. Hun satte sig på senge kanten. "Har du egentlig en t-shirt eller noget jeg kan sove i?"spurgte hun da hun havde fået set lidt på hendes tøj, hendes jeans jakke hun stadig havde på var lidt beskidt efter faldet men også hendes top som var inden under var på en eller anden måde også blevet lidt beskidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:56 am

"ja den ligge der inde hvor lagnete er også så bare tag det du ville sove i" han vendte sig om og kiget på hans pc mens han læste nyhederne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:05 am

Terry rejste sig og gik hen for at tage en t-shirt, hun tog en tilfældig og kiggede ikke rigtig på den. Hun holde den op for ham "Kan jeg tage denne?"spurgte hun med et smil. Hun vidste at nogle havde en ynglings t-shirt som betød noget for dem, så hun skulle bare være sikker på hun ikke tog en med betydning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:12 am

"ja den er i orden" svarde Arason og kiget på hende og vente sig om og lagde sig ned i stolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:14 am

Hun gik hen til sengen og lagde t-shirten på sengen og begyndte at tage heneds jeans af. Hun havde aldrig været genert og havde alt for meget erfaring med drenge til at føle sig usikker i deres selskab. Hun trak toppen af og vendte ryggen mod Arason da hun tog bh'en af. Hun samlede t-shirten op og trak ned ned og sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:18 am

"nå ville du godt sove nu" spurgte Arason om og kiget mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:20 am

"Nah jeg er ikke træt men jeg kan jo godt skifte alligevel"sagde hun med et charmerende muntert smil og lagde og på sengen. Hun bøjede det venstreben og lod den højreben ligge hen over det venstre bens knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:26 am

"er du sikker på at du ikke ville ha noget at spise eller drikke nu" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:16 am

"Nej tak jeg er ikke sulten og heller ikke tørstig"sagde hun med et charmerende muntert smil og rullede om på maven og lagde kinden ned mod sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:19 am

"ok det er da godt så" svarde han hende og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:21 am

Terry smilede muntert og lukkede øjnene, men hun var ikke engang træt nok til at falde i søvn. Så hun lyttede egentlig bare til de lyde som Arason lavede med pc'en eller hans vejrtrækning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:28 am

Arason skruet ned på musikene og kiget på hende mens han lide så stille falde i søvne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:29 am

Terry lagde mærke til at hans vejrtrækning blev langsommere og rullede om på ryggen for at se om hun måske lettere kunne falde i søvn i den stilling men endte med at rulle om på den anden side og derefter om på maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:37 am

//næste dag//
Arason sove stadig selv om solen var stået op og at lyset gik igmene gardine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:39 am

Terry var faldet i søvn kort tid efter hun havde forsøgt sig med forskellige sovestillinger. I løbet af natten havde hun fået lagt sig skævt så hun fyldte det meste af sengen og gjorde ingen tegn til at vågne foreløbig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:46 am

Arason vågnet og gik ud i badei det han slappet af han gik inde i stuen igen Terry lå stadig og sove så han ville ikke vække hende i det han gik ud i køknet og lavet noget mad til dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:55 am

Terry sov som en sten og havde ikke lyst til at vågne, selvom hun var halvt vågen. Hendes hoved gjorde en smule ondt og hendes håndled var en smule hævet og øm. Men ikke noget hun ikke kunne holde ud. Hun besluttede sig endelig for at åbne øjnene og satte sig op i sengen, samtidig med hun kvalte et morgen gab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:01 am

i det komme Arason inde i stuene med noget mad kl var cirka 12,00 han gik hen til hende "vil du ha noget midagsmad" spurgte han om og smilte til hende i det han selv bare tog en tår af en sodavand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:04 am

Hun smilede muntert da han sagde middagsmad, da det betød at hun havde sovet længe. "Jo, men ikke noget med kød"sagde hun med et skævt smil "Jeg er besværlig det ved jeg"tilføjede hun med et smil og stod ud af sengen hun gik hen til hendes tøj der lå på gulvet og samlede hendes jeans op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:13 am

"ja jeg havde heller ikke regnete med at du ville ha kød så her er der salate og vis du ville ha mere så er det ude i køknete" svarde han til hende og smilte ha havde kunne fået hans bukser på han havde ikke nåede at ta en t-shirt på det var et par blå jeans han havde på sig og var meget blege men ikke mere ende det var normalete for et menske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:49 am

"Hvorfor regnede du med det? Kunne være jeg bare ikke kunne leve uden kød"sagde hun med et muntert smil, mens hun hoppede lidt for at få de stramme jeans på plads omkring lår og bagdel. Hun trak hans t-shirt af og lagde den fra sig på sengen hvorefter hun samlede hendes bh op og tog den på. Hun samlede toppen op og gik hen til maden, mens hun trak den ned over hendes hoved og fik den ordentlig på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:53 am

"det syndes jeg bare du så ud til at være og mit indtryke var at du var vegetar" svarde han og kiget på hende og smilte i det han gik ud i køkenete og tog noget sodavand imens han spurgte hende om "er der noget du ville ha og drikke" sagde han og stod ude i køknete
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:54 am

"Jeg synes du ikke jeg ligner eller opføre mig som en vegetar, min far glemmer det i hvert fald altid"sagde hun med et smil og satte sig til bords ved maden og tog et salatblad med fingrene og tog et lille bid af det. "Og nej tak, jeg er ikke tørstig"svarede hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mit ny hjem/terry/private emne
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Full Private Academey
» Private Party - Christopher
» Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
» et nyt hjem
» På vej hjem.. //Nikolas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: