Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 mit ny hjem/terry/private emne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:02 am

Terry nikkede til at det ikke var sjovt, det var sikkert rigtig nok. Det ville nok ikke være et drømmejob for hende. "Øhm klart"svarede hun og trak svagt på skulderne. Hun kunne godt mærke at det dunkede i baghovedet, men ikke så slemt som det havde været lige efter hun var faldet. "Skal jeg sove på sofaen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:04 am

"nej du kan tage sengene jeg sover i sofaene" smilte han og kiget på hende han tog sig til sit ar det begyndte at gøre ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:07 am

"Jeg vil ikke jage dig fra din seng, jeg tager sofaen"sagde hun med et smil og så undersøgende på hans ansigt. "Er du okay?"spurgte hun en smule bekymret og lagde hovedet lidt på skrå, så hendes lange brune hår faldt ned over venstre skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:11 am

"ja bare et gamelte ar og nej jeg insistere på at du tag sengene og jeg tage ikke et nej for et svare" svarde han mens han smilte og kiget sig omkring igen der var vist ikke andre han gik hen og låste døren og gik ind i stuen igen og sætte sig ned i stolene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:14 am

"Okay så" sagde Terry med et skævt smil og havde af en eller anden grund ikke lyst til at diskutere med ham, hun kendte ham jo ikke og ville derfor ikke gøre ham fornærmet eller vred da hun ikke vidste hvordan han ville reagere. Hun så efter ham da han gik for at låse døren. Hun førte glasset op til munden og drak det sidste og stillede det fra sig. Hun trak fingrene gennem håret for at rede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:17 am

"nå men er der noget du ville ha til morgen mad imorgen spurgte han om og sætte sig i stolene og tog hans swærd ind og begyndte at kige på det det var ikke skarpte og det kunne man se på det "ville du gerne lære at skyde med bue" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:31 am

"Jeg klare mig"svarede hun med et smil, det var ikke altid hun spiste morgenmad da hun sjældent var sulten når hun stod op. Hun betragtede hans sværd og smilede charmerende da han tilbød hende undervisning. "Nej tak, jeg er den slags menneske som er imod våben" svarede hun med et skævt smil og håbede ikke det ville fornærme ham. Hun var mere den type som løste problemerne med ord, selvom hun var temperamentful.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:35 am

"ja det er også mere for at forsvare dig selv" i det han kiget på hende og smilte "og så noget han træn sig med" han smilte til hende igen og drak sit glas i en mund fuld
//kende du skyrim//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:37 am

"Jeg håber bare på jeg bliver overfaldet af en som jeg kan ramme i skridtet med et knæ og så løbe. Jeg er ret god til at løbe"sagde hun med et muntert smil og lænede sig lidt frem. Hun havde løbetrænet siden hun var 15, men havde dog ikke gjort så meget ud af det her på det sidste.


//Ja, min bror og kæreste spiller det. Så jeg kender det//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:43 am

//ok men der er et forum med det som det her kig inde på reklame på denne side vis du er intreserte//
Arason smilte og lænte sig frem også "jeg troere ikke du ville kunne løbe fra mig" smilte han og kiget på hende og trak sig ikke tilbage han kiget nøje på hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:46 am

//Skal tage et kig//

"Det finder vi måske ud af en dag"sagde hun med et charmerende muntert smil og et glimt i øjet. Hun havde altid elsket at have det lidt sjovt. "Men jeg har nogle kneb, som en gammel veninde lærte mig engang. Så jeg er ikke total forsvarsløs"sagde hun med et smil og kørte højrehånd rundt i en cirkel da hun stadig var meget øm i den efter faldet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:49 am

"ja det håber jeg da er du helt sikker på at du ikke ville lære at skyde med bue" han kiget undersøgen på hende og trak sig så tilbage "hvordan var din mors kat så" sagde han og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:52 am

"Måske kan du lære mig det på et tidspunkt" Hun ville afvise ham fuldstændigt, hun kunne godt lide hans selskab, selvom han måske var lidt underlig. Men det var måske bare det med våbene som fik hende til at synes det.
"Den var pisse irriterende"svarede hun med et muntert smil "jeg hadede den over alt på jorden og var alligevel grædefærdig da den døde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:56 am

"når på den måde og våben er bare mit job jo bare så du ved det" svarde han med et glimt i øjete og kiget på hende igen imens han gik ud med våbent han smilte da han komme tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:58 am

Hun smilede venligt til ham og nikkede til det han sagde. "Jeg har intet imod du kan lide våben, folk har sjældent sammen mening om al ting"sagde hun med et smil og studerede hendes håndled der så større ud end det plejede, men så op da han kom tilbage.
"Hvor længe har du været dusørjæger?" spurgte hun med et nysgerrig blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:01 am

"Næsten lige begyndte har kunne haft 2 kontrakter så ellers ikke så meget" han kiget på hende et øjeblik " dine hænder er jo hævet" sagde han en smule uroliget og kiget på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:06 am

"Nååh okay"sagde hun med et smil og trak på skulderne da han gav hende hævede hånd opmærksomhed. "Den er sikkert bare forstuvet" sagde hun med et muntert smil, og lagde den stille i skødet. "Jeg har tit forstuvet mine håndled så". Hun havde et eller andet problem med når folk bekymrede sig for hende, hun undgik det helst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:12 am

"nå okay det er ikke noget så" han kiget på hende og smilte så imens han kiget på hende igen "har du nogen famile tilbage" spurgte han om imens lagde han sig tilbage i stolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:14 am

Hun smilede skævt og nikkede til spørgsmålet "Jeg har min far og lillebror, men er ikke så gode venner med min far for tiden så har ikke rigtig kontakt til dem" lænder mig tilbage. "Hvad med dig selv?" smiler til ham.



//Jeg skal i bad, så er væk i noget tid Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:19 am

"miste dem alle de jeg var 1år så der er ikke så meget at fortælle" svarde han og kiget på hende "det er nok på tide vi går til køjs" sagde han og kiget på hende imens han tog sit glas ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:33 am

"Det er jeg da ked af at høre"sagde hun med et trist blik. Hun mistede sin mor til kræft da hun var ti, men snakkede dog aldrig om det.
"Ja det er sent" sagde hun med smilede venligt til ham, hun tog sit eget glas og gjorde det samme han havde gjort ved sit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:51 am

" du kan godt selv finde langente frem ikke" han kiget på hende og gik ind og tog sodavandet med ud i køknet og sætte det ind i køleskabet imens han gik ind i stuen og rullete for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:56 am

"Øøhm"sagde hun og så rundt, hun vidste ikke hvor han havde den slags ting henne. Hun betragtede ham da han gik rundt og rullede ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 10:00 am

" i skabet ved siden af sengene" svarde han og vente sig om mod hende "det er der senge tingene er " han rejste sig og fandt det frem til hende "gribe" sagde han og kaste tingene hen til hende det var ikke engang åbnet i nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:57 am

Terry smilede muntert til ham og greb det, med venstrehånd som var den eneste der ikke klagede hvis hun ville bruge den. Hun begyndte at åbne den og foldede det ud.
"Må jeg egentlig spørge hvor gammel du er?" spurgte hun med et smil, mens hun rystede det så det blev helt foldet ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mit ny hjem/terry/private emne
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Full Private Academey
» Private Party - Christopher
» Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
» et nyt hjem
» På vej hjem.. //Nikolas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: