Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 mit ny hjem/terry/private emne

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:18 am

S en lejlighed over for the Bloody Moon
kl 22,00
V tåget men ellers fint
O mig
Arason gik op til sin lejlighed der lå over for the bloody Moon
i det han gik op til 1 sal hvor hans lejlighed. han putte nøglene ind og kiget der ind der var støvet han smidt sin kappe fra sig og kiget sig omkring der var ikke noget galte med lejlighed som ved de fleste andre det enste der var helt smadret et knuste vindue og støv han sukket og gik ind i stuen


Sidst rettet af Arason Fre Jul 20, 2012 8:29 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:36 am

Terry kom kørende på hendes skateboard, ned ad gaden hvor The Bloody Moon havde adresse. Hun havde hørt om stedet, men aldrig besøgt det. Hun havde dog heller ingen planer om at besøge det foreløbigt. Hun fik mere fart på og undveg nogle børn som kom løbene bagfra en parkeret bil. Hun så tilbage efter dem og lagde derfor ikke mærke til at hun fik drejet skateboardet lidet og da hun kørte ned fra fortorvet, fik det hende til at miste balancen da der samtidig kom en bil kørende. Hun faldt ned på ryggen og prøvede at tage fra med hænderne hvilket ikke lykkedes og hun endte med at slå hovedet i kantstenen. Hun havde udstødt et skrig da hun faldt, men ingen lod til at bemærke hende. Med et lille støn skældte hun sig selv ud for ikke at bruge beskyttelses udstyr og holde sig til baghovedet der dunkede og prøvede at få liv i højre hånd selv om det gav et jag op gennem armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:43 am

i det Arason hørete et skrig hoppet han ud af det knuste vindue han land med begge ben på taget og begynde at løbe ned mod den der havde skreget han hoppet ned på gaden imens ham i bilene havde køret sin vej i det han landet på fortovet på begge benne lige på bordet "hvorfor kan aldrig ha en normale dag" råbte Arason og løbe hen til hende "hvad skete der" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:50 am

Terry så mod råbet, mens hun fik sat sig mere op. Hun var meget om ved baghovedet og turde ikke se på hånden hun holdt mod det, i frygt for at det blødte. Hun så op på manden der stillede et spørgsmål. Et charmerende muntert smil bredte sig på hendes læber, selvom hun havde ondt flere steder. "Jeg faldt af mit skateboard" svarede hun og så kort frem ad for at sikre sig at skateboardet, som var nået over på den anden side af vejen, ikke var blevet kørt over og ødelagt. Hun lod sin højre hånd hvile på hendes lår, da hun havde ondt i håndledet og ville lade det hvile lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:57 am

"kan du rejse dig op" spurgte Arason selv om han lide havde mødt hende var der en uroligehed i hans stemme han kiget på hende og begyndt at tale igen " skal jeg hente dit skateboard" han nikket over mod det "jeg troer vi skal ha dig til hospitalet" han kiget på hende igen og kiget sig omkring der var ikke flere ude nu "vi kan tage min motercykel vis det skule være" han kiget sig omkring igen vis hun var kommet galt af sted ville han ikke kunne tilgive sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:01 am

"Argh det skal bare gås væk" sagde hun med et skævt muntert smil og nikkede samtidigt ja til hans foreslag til at hente skateboardet. Hun flyttede hånden fra baghovedet, og uden at kigge på den, da hun virkelig håbede at der intet blod var, satte hun ned mod fortovskanten, da den højre hånd ikke lige var i god nok stand til at skubbe hende op at stå. Hendes hestehale var blevet løs og var ikke så høj mere. Hun afprøvede hendes fødder og konstaterede at det bare var baghovedet, albuen og håndledet på højrearm hun havde slået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:07 am

han nikket og gik hen og hente hendes skateboard i det han tog det fornemete han at hun ikke viste om hendes hovede var kommet til skade da han gik til bage til hende sagde han "vi må alle så vide om dit hoved tog skade" han kiget på hende dybt allevorliget og spurgte så hvad lave en dame som dig nede i slumerekvarteret" han kiget sig omkring for at sikre sig at der ikke var flere personer her han sætte sig på knæ ved hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:12 am

"Tak"sagde Terry da han var kommet tilbage efter at have hentet hendes skateboard. Hun skimtede kort til hånden hun havde presset mod baghovedet, men sagde intet om det selvom der var en smule blod på hånden. Men ikke nok til hun ville bekymre sig om det.
"Jeg bor i nærheden" svarede hun så på hans spørgsmål og smilede skævt. Hun vidste det måske ikke det bedste sted at bo, men det var billigt og indtil videre var det hun havde råd til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:23 am

"jeg bor lige der bag ved dig" han kaste med sit hoved i den retning " er lige flytte der til har ellerste ikke borde et sted får "han rejste sig op "ville du med oppe og ha noget at drikke eller spise" han kiget på hende og rejste sig op i det han gav hende hans hånd for at hjælpe hende op han kiget sig igen over skulden det var ikke en go ide at blive her ude mere han kiget tilbage til hende og prøvede at smile imen han kiget sig omkring igen og smilte tilbage til hende imens han var i sine egne tankere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:32 am

"Jo tak" svarede hun med et venligt smil, hun vidste der ikke rigtig var noget at spise hjemme i lejligheden. Men han virkede nu ikke som en skummel forbryder, så hun tog chancen. Hun tog hans hånd da han ville hjælpe hende op. "Jeg hedder forresten Terry" præsenterede hun sig med det samme muntre charmerende smil, som spillede på hendes læber tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:36 am

"i orden"han kyste hendes hånd og præsntere sig "mit naven er Arason så der er ikke så meget ellers i det " sagde han i det han bukket "nå komme du med" han begyndte at gå over til sin lejlighed i det han begyndte at gå der op imens han kiget for at se om hun var med i det han var gåede hen til trapperne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:42 am

"Spændende navn" sagde hun smilende mens hun tog skateboardet og gik efter ham, da han gik mod hans lejlighed. Hun lod blikket glide rundt, og trak elastikket ud at håret da hestehalen alligevel ikke så særlig pæn ud længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:47 am

"ja famile arvet" han gik resten af vejene op og gik ind af døren det var godt hun ikke kunne se hans ansigt fordi hans ar var lige hans venstre øje og han havde ikke haft sin solbriller på "hvad kan jeg byde dig jeg har øl noget campange og sodavand eller mælk og så er der vand" han kiget sig om for at vente på svaret fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:54 am

Terry så nysgerrig rundt da de kom ind. "Overrask mig" sagde hun med et muntert smil. "hvornår flyttede du ind?"spurgte hun venligt. Hun trak elastikket ned på venstrehåndled som et armbånd. Hun havde det med at miste elastikkerne hvis hun lagde dem i hendes lommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:04 am

"lige for et par minuter siden det var grunden til at jeg kom så hurtige " han fandt en 2 liters sodavand frem og komme ind med den og to glas i det han kiget sig omkring "kan du ikke lukke døren" spurgte han i det han gik hen og lavet vinduete "ville du også ha noget at spise" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:12 am

"Det var ikke så længe siden" sagde hun med et muntert smil og gik hen til døren og lukkede den. "Nah jeg er ikke rigtig sulten" svarede hun og gik hen til ham og så ud af det ødelagte vindue. "Hvad er det sket med det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:17 am

"ved ikke det var sådan da jeg flytte ind bare sætte dig i sofane" komme lige om lidt " svarde han og fik lavet hulet så hans sted ikke tog skade han gik hen og sætte sig i stolen eftter han havde gjorde sofan ren og stolen ren og sengen resten var rente
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:25 am

"Uha" smiler skævt til ham og betrakter ham, mens han lavede vinduet. Hun stillede skateboardet på gulvet og gik hen og satte sig i sofaen. "Hvad synes du om Downtown?" spurgte hun med et smil og lænede sig tilbage, mens hun betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:29 am

"det er da en fin del ende til vidder så mere er der ikke i det" sagde han og sætte sig i stolene eftter det var helt færdig vinduet "har du nogen dyr i dit sted" han kiget på hende og vente på et svar imens helte han cola op til dem "håbe du kan lige cola"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:34 am

"Det er lidt skummelt om natten men ellers kan jeg godt lide stedet" Sagde hun med et smil og rystede på hovedet til spørgsmålet om kæledyr. "Nej jeg har ingen dyr, men har overvejet at få mig en kat" svarede hun og smilede til ham. "Kan jeg godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:39 am

"værsågod" sagde han i det han gav hende glaset og tog sit eget glas "hvorfor ikke en hund" spurget han om og kiget på hende "hvad lave du som arbejde" han kiget på hende igen og håbet at hun ikke så hans ar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:44 am

"Tak" sagde hun og tog imod glasset. "Min mor havde en kat da jeg var lille" svarede hun med et skævt smil og tog en slurk af glasset. "Jeg er servitrice på en lille café" svarede hun og holder om glasset med begge hænder. "Hvad arbejder du med?" spurgte hun så med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:49 am

"dusørjæger" svarde han det var ikke noget han følte sig stolte af. at være dusørjæger var en måde at undegå at blive drabte på "jeg hjælpe poltite for en sum penge sætte jeg mit liv på spild" han håbde ikke at hun havde lugte lunten for v´hvis hun ikke var andet ende et menske kunne det her koste ham dyret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:54 am

"Dusørjæger?"Sagde hun en smule overrasket og smilede så muntert til ham. "Jeg troede bare det var noget folk var på film"Sagde hun så muntert og nippede til colaen. "Er det sjovt at være eller?" spurgte hun og tænkte at det nok var et mere spændende job end det hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 7:59 am

"nej det er ikke sjovet vis det var det du spurgte om" svarde han "øm det er ved at være sent må bede dig om at sove her i nat fordi jeg ville nemlige se om dit hoved tog skade og det ved jeg første imorgen" han kiget på hende og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mit ny hjem/terry/private emne Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mit ny hjem/terry/private emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» På vej hjem.. //Nikolas//
» Full Private Academey
» Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
» et nyt hjem
» På vej hjem en sen aften - Paula

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: