Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 mit ny hjem/terry/private emne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:58 am

"ok ja men jeg spiser ikke hvis jeg kan undegå det" svarde han hende og komme ind til hende med noget han selv kunne drikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:00 am

"Spiser du ikke?"spurgte hun undrende og var ikke sikker på om hun havde forstået det ordentlig. Det var ikke altid hun spiste morgenmad, men det var fordi hun sjældent var sulten så tidligt på dagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:04 am

"ja sådan har jeg det altid jeg spiser normalte kunne aftensm " svarde han og smilte til hende i det han drikket hans vand og kiget på hans vand han havde lærete at overleve uden at få mad næsten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:09 am

"Det lyder nu ikke særligt sundt"sagde hun med et skævt smil. "Jeg kan nu godt lide at spise. I sær vis det er med en veninde eller en god ven, det er jo hyggeligt"sagde hun med et muntert smil og spiste noget mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:12 am

"ja det har du ret i men mit job har bare gjorde at de fleste natte kan jeg ikke sove og så har det også tage sultene fra mig" svarde han og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:14 am

"Måske du skulle få et nyt arbejde, det lyder jo ikke som om du har særlig gode arbejdsforhold"sagde hun med et skævt smil og fik spist det halve af salaten. Hun kunne mærke at hun ikke var så sulten igen og spekulerede på om han ville blive fornærmet hvis hun ikke spiste op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:19 am

"jo men jeg fik aldrig klarete skolene så det er lidt sværte og vise du ikke er mere sulten så skal du ikke spise mere" svarde han og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:22 am

"Jeg droppede ud af skolen, gad det ikke"sagde hun med et skævt smil "Og tak for mad"sagde hun høfligt, hendes mor blev altid sur hvis ikke man sagde det når man var færdig med at spise, så det var nærmest blevet en vane at skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:26 am

"det var så lidt selv om det er mig der burde takke dig" smilte han og kiget på hende "hvordan har dit hovede det idag" spurgte han om og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:30 am

"Takke mig for hvad?"spurgte hun muntert og kløede sig på baghovedet. Hun kunne mærke en bule, som var øm. "Jeg har lidt hovedpine men det forsvinder nu nok"svarede hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:33 am

"for af være faldet ellers ville vi nok aldrig være mødet" svarde han med et lille smil men hans hoved gjorde helvedes ondt han prøvet han smile til hende med smertene tog overhånde i det han tog sin hånd op til hans ar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:39 am

"Nåårh ja det var da så lidt"sagde hun med et klukkende smil og tog elastikket ud af håret og lod det falde ned af ryggen. Det nåede hende til midten af ryggen. Hun trak fingrene gennem det for at få mere orden på det.
"Har du ondt?"spurgte hun og så undersøgende på hans ansigt da han holde sig til sit ar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:45 am

"ja" mumlete han og begyndte at holde sig endenu mere fastede til hans ar imens han stadig prøvet at smile til hende men det lykkese ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:48 am

Hun rejste sig op for at stille sig helt hen til ham. Hun lagde en hånd på hver side af hans hoved for at se hvad der var med arret, han havde holdt sig til. "Har du overvejet at få det undersøgt?"spurgte hun og så undersøgende på hans ansigt, inden hun slap ham igen og sendte ham et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 1:53 am

"nej det er alt for dyrt det der for" svarde han og smilte til hende imens han tog sig til hovede "der er noget jeg må fortæle dig du troer garantere at jeg er skør når jeg fortælle det" sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:07 am

"Altså hvis du har tænkt dig at sige du er en kvinde, ja så er du skør"sagde hun med et muntert smil og lod det blive drillende inden hun fortsatte "For det kan jeg sagtens regne ud på grund af dit hår."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:13 am

"nej jeg er en mand men jeg er kvart elver" svarde han og smilte til hende i det han kiget på hende han kiget væk hun ville sikkert tro han var skør nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:15 am

"Okay"sagde hun med et svagt skuldertræk. Hun regnede med at en eller anden i hans familie måske havde været glad for naturen og kaldte sig elver. Hun var dog klar over at hendes elskede kusine var varulv, men hun troede at hun var det eneste væsen. "Hey hvad er klokken?" spurgte hun pludselig da hun kom i tanke om arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:18 am

"15 troere jeg nok skal jeg tage med dig på arbejde hvis det er det" svarde han og smilte til hende i det han tog sin t-shirt på han vendt sig om igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:22 am

"SHIT!"sagde hun og sprang af sted til hendes skateboard. "Nej det gør ikke noget, det tager ikke særlig lang tid for mig"sagde hun med et smil og stod henne ved døren. Hun skulle møde kl 15, men tænkte ikke det gjorde noget hvis hun kom lidt forsent. "Tak for din gæstfrihed"sagde hun med et smil da hun åbnede døren og sendte ham et venskabeligt flyvekys med hånden. "Vi ses!"sagde hun lidt højere da hun forsvandt ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:29 am

"ja det gør vi" svarde han senere om aften næremere kl 20 var Arason gåede inde i the Bloody Moon hvor han sad og slappet af hans kontrakete den dage gik godt han behøvede ikke at dræbe ham så han drak en øl for at fejere det i det han kiget sig omkring Han var blivete forelskete i hende Terry selv om han kunne havde mødt hende en dag i det der var en fuld mand der skubet til ham i det han råbte "skal du ha tæske" imens koget Arason han ville godt smadre ham men han gad det ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:38 am

Terry havde haft en kort vagt den dag, men hun var alligevel blevet træt. Hendes chef havde givet hende en skideballe for at komme forsent og så hjalp det ikke at hendes hovedpine ikke ville forsvinde. Men hun havde endeligt fået fri, og var på vej hjem. Hun overvejede at tage en lille tur i byen, men hun havde ikke rigtig lyst til det. Hun satte lidt fart på skateboardet og nåede gaden hvor Arason boede. Nu overvejede hun at besøge ham, men hun havde jo overnattet der så det kunne være hun skulle vente med det. Hun trillede afsted og så hen på the bloody moon, hvor dørmændene snakkede og ikke holde øje med hvem som gik ind. Hun smilede muntert og fortsatte ned ad gaden. Hun drejede ind på en gade på vej hjem.


//Out, vi kan tage endnu et emne på et tidspunkt Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:40 am

//iorden har du se på du ved skyrim forumet//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:41 am

//Ja, tror der er alt for meget info jeg ikke kan holde styr på Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:42 am

//ok//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mit ny hjem/terry/private emne
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Full Private Academey
» Private Party - Christopher
» Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
» et nyt hjem
» På vej hjem.. //Nikolas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: