Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:02 am

Tid
22.30
Sted
Parken selv om den er lukke for besøg
Omgivelser
Ingen mennesker som sådan, mørket ligger tæt over parken og der sker ikke så meget igen
Vejer
Koldt og kedeligt
(Private)

Mørket havde lag sit tæppe over landet og der var kun få lys rundt omkring i de mange hjem, vinden blæst stille gennem træerne og den gav en halv uhyggeligt lyd hvis man altså gik rundt inden i den mørke park.
De flest folk ville nok ligge i seng på den her tid eller os ville de være på vej der hen af, anyways alle hold sig inden hvis de da ikke havde en eller anden god grund til og være udenfor i mørke. For nogle væsner var mørket dog et hjem og det nok mest vampyrerne man ville finde ude på den her tid i forhold til mange andre racer som kom rundt omkring i mørket, for en vampyr var natten stadig ung og han var på vej ud for finde et bytte som han kunne lege med.
Han havde rød hår og bleg hud som alle vampyrer nu havde, hans øjne havde en sort rød farve mens hans tøj bestod i det hvidt jakkesæt som passet fint til ham, det var nemt og sige at han var et alternativt væsen som gjord det store ud af ham selv og hans elegance over for andre væsner rundt om ham.
Han gik sådan set for ham selv i mørke og han sagde ikke en lyd mens han gik som spøgelse for han var lydløs og det var nemt og se han var helt klar over hvor alting var i mørket, tak og lov for et godt nattesyn som var beder end alle andre racers her i verden, ja han nød hans live som vampyr selv om andre nok ville se ham som et mennesker der ikke var andet end en morder som kun var ude efter blod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:11 am

Arason løbe hurtige mod parken han havde sit sadvanlige tøj på og en masede våben mod vampyr han havde fået at vide at hente denne vampyr en vampyr ved naven Cicero
han havde sit sadvanlige kors med sig som templeridder alleså hans far og mor havde haft det var godt at bruge for at holde vampyrene fra ham han skulle jo bare sigde fadervore hele tiden det gjorde at vampyren ikke ville kunne røre ham fysike han kiget sig omkring der var andre en ham i denne parke hvem det var viste han ikke men han havde et gæt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:17 am

Lyden af en der løb, Cicero fanget den med lethed og han kiggede sig om mens han gik videre gennem mørke. Hvorfor ville et menneske løb rundt i parken på den her tid? Det gave ikke den store mening i Ciceros øjne og han var klar på lidt at hvert mens han gik derfor ham selv *måske et offer eller nogle andet i den stil* tænkte han kort mens han stoppede op for et kort øjeblik og han trak vejret stille og roligt mens han kiggede tilbage af den vej som han var kommet fra..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:24 am

i det Arason følte at nogen kiget på ham vendt han sig om og stirete dirkte ind i vampyrens øjne "jeg ved du er her" råbte Arason og tog sin crosbow frem og sætte vildt hurtig træpælen på og kiget så frem i det han mærket øjne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:57 am

Cicero kom med en latter mens han kiggede på ham fra lidt lang af sted "endelig kommer der en som gerne vil prøve og dræbe mig" sagde han kort mens et smil var på hans læber, han kun se crosbowen og han var klar over at han havde tænkte sig og gør et mordforsøg hvis han kunne komme til det. Han gik frem af lydløs som han var mens han kom en smule tæt på for jæger an med et kort blik, han hold sig til de mørke skygger hvor han ikke var til og se og han stoppede med trak vejret for det var det ikke en grund til så længe han var så tæt på jægerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:03 am

Arason begyndte at mumle fadevore i det han høret et skridt i nærheden af ham hans elver øre gjorde at han kunne høre bedre en andre mensker i det han sagde det her hen vendt til vampyren "hvorfor komme du ikke ud hvor man kan se dig helt" sagde Arason i mens han forsætte mumlete fadervor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:18 am

"hvad sjov ville der være i det?" sagde Cicero kort mens han kiggede på ham "men hvis du ønsker det" sagde han kort mens han gik frem i lyset fra en de små løget pæle som der var, han var nem og se når han stod der i lyset "her har du mig" sagde han kort mens han kiggede på ham med de mørke øjne, et pokeface var på hans ansigt og han var ikke ligefrem glad for at være ud fra skyggen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:24 am

"nå så det er dig der er så mange penge på" sagde han mens han forsætte mumlte fadervor "hvorfor troer du der er så mange penge på dit hoved" sagde Arason henvendt til ham i det han forsæt mumltefadervor i det hans lyser grøne øjne kiget på ham forsætte mumlete han fadervor imens han kiget eftter svagepunkte på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:34 am

Cicero kom med en ny latter "min kunst måske?" sagde han kort for lave sjov med hans svar "eller måske er det fordi at de er bange at ende som en del af min kunst" sagde han kort efter mens hans blik blev koldt for anden gang "eller os er det fordi dødelig bare er bange for det de ikke selv kan blive, jeg tror jeg gætter på svar nr to eller det jeg lige er kommet med" sagde han kort mens han holdt hans øjne på mandens crosbow, han havde ikke brug for en pæl i hjerte og i sær ikke i nat. Nej han ville helt gå her fra uden og være tæt på døden eller dø for der var mange som gerne ville se ham død eller tæt på, han gav et kort suk som ikke var til og hør og han bed sig selv i læben for et øjeblik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:45 am

"hvad kan du tilbyde mig hvis du for love at overleve" svarde han og kiget på ham og blive ved med at mumle fadervor han holdt stadig øje med ham og kiget på ham hans øjne var helt koldet i det han kiget på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:47 am

"er der da noget du søger?" sagde Cicero kort mens han kiggede på ham "for jeg kan skam skaffe ting hvis det er hvad du har brug for" sagde han kort efter mens han lod hans arme gå i kors, han brød sig ikke lige frem om det her og han inder stemme blive ved med og sige at han heller skulle løb afsted mens han stadig kunne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:55 am

"komme med et tilbude så ser vi om det er det jeg søger" svarde han og stoppet med at mumle fadervor det ville alligevel ikke gøre en forskel nå han havde hans kors på det var jo den der gjorde det at folk ikke kunne ramme ham fysiske han kiget på ham og smilte ved sig selv hvor meget ville han få vis han fik hans hoved med hjem til hans kontrakte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:07 am

Cicero bør sig ikke om det hoved, først det at et menneske skulle afpresse ham og derefter det at han ikke kunne komme særligt tæt på ham "vore våger du!" sagde Cicero kort "tror du jeg vil lad mig afpresse af et menneske?" sagde han kort mens han forsvandt tilbage ind i de mørke skygger "så kan du godt tror om igen" sagde han kort mens han begyndt og forsvinden ind i de mørke landskaber, det skulle ikke være alt for let at fange ham som sådan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:14 am

"bare så du ved det er jeg ikke kunne et menske" svarde han og grinte i det han lagde sin hånd på aftrækerne og skudt en træpæl mod ham i det han gemte sig i et træ der var nogen meter der fra i det han sætte en ny træpæl på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:17 am

"mere" sagde Cicero kort mens han gik ind mellem de mange mørke træer "hvad er du måske ellers?" sagde han kort, en nærkamp var ikke mulig men han kunne brug mørket og træerne til hans egen fordel selv om han først måttet lang nok væk fra lyset så han havde fordelen i mørket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:25 am

"ja mere" sagde han og skud en til træpæl af sted mod ham i det han løbe oppei træerne i det han nåde til et sted med en masede lyse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:28 am

"jeg ser" sagde Cicero kort mens han løb hen i mod et af træerne og han skubbet bare til det med fuld styrke så det kunne give efter, han var sådan set lige glad med hvad der ville ske med ham selv bare han kom af med jæger på den ene eller anden måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:34 am

han var hoppet ned af træet da han skubet til det "nå så hvordan overlever en vampyr som dig så du dræbe jo uskyldige menske lægge det nogen ar i sjælene eller har du ingen sjæl" svarde han og kiget på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:38 am

"Det skaber ingen ar hos mig og sådan har det altid været" sagde Cicero kort "jeg har evne til og slå alle menneskelig følelser fra når jeg jager og jeg føler ikke nogle skyl i min natur" sagde han kort mens han kiggede på i mod ham og træet var efterhånd ved og falde for hans styrke, han gave det et til skub med fuld styrke og den her gang fald det endelig sammen ned mod jorden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:47 am

"ja undskylde men vis du prøvet at smadre mig imens jeg var oppe i det træ så er du godt nok dum fordi jeg er ikke oppe i træet" svarde han og kiget på ham "har du ikke nogen skyld følsere over alle de famile du ødleaget" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:00 am

"just a test dear friend" sagde han kort mens han kiggede på ham "min styrke er ikke hvad den har og været" sagde han kort "men det er der jo en årsag til" sagde han kort efter mens han lyttede til hvad han sagde "ikke det mindste, havde du da forvente det fra en vampyr så gammel som mig, nej så skal du lang tilbage i tiden til mine unge dage hvor jeg stadig havde en smule menneskelighed i mig" sagde han kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:09 am

"okay" smilte han "men ved du hvad lade os kæmpe en anden dag eller ville du gerne dø" svarde han og kiget mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:18 am

"dø og dø, indtil nu er det da ikke lykkes jer jæger og gør en ende på mig selvom i har lavet en del mordforsøg på mig her for tiden" sagde Cicero kort "har ikke andre vampyrer der ligeså langt oppe på listen som jeg er eller skal i bare have mit hoved?" sagde han kort mens han kiggede på ham og han ønsket endelig ikke en kamp sådan lige med det samme..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:31 am

"du har ret der er andre der er lige så langt oppe på listen men jeg gør det her for en privat klinente" svarde han og kiget på ham i det han kiget sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:47 am

"hvem hvis jeg må spøger?" sagde Cicero "jeg ved der en 'over klasse' mennesker som gerne vil se mig dø eller som hoved hjemme hos dem, så hvem vil gerne lege den her gang?" sagde Cicero kort mens han kiggede på ham og hans arm var igen tilbage i kors som de havde været før..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/
» døden skæben ingen kan undslippe //cam//
» Private Party - Christopher
» Ingen at emne med :'(
» mit ny hjem/terry/private emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: