Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:51 am

"det kan jeg ikke sigde ked af det" svarde Arason og kiget mod ham imens han tælte de penge der var ud af at dræbe ham her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:55 am

"jeg ser" sagde Cicero kort "men skulle det være et gæt så det sikker nogle jeg har mødt før til de fine fester jeg normal holder hjemme hos mig selv" sagde han kort mens han kiggede ned i jorden for et øjeblik..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:14 am

"måske det eneste jeg ved er at du drabete hans datter" svarde han og kiget på ham imens han gik hen mod ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:35 am

"en datter? Hmm... Det siger mig et eller anden et sted" sagde Cicero men han kun ikke helt husk hvem det var for han havde mødt så mange mennesker til de store fine bal der havde været hjemme hos ham, vist havde han nok taget for sig at de forskille folk men nogle af dem bad os selv om det ind i mellem med de små kække humør og andre ting som de, ja Cicero kunne ikke gør sig klog på mennesker nogle gange og det plage ham lidt her og der..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:38 am

han kiget på ham og vente "hvis du kan skaffe mig nogne informationere så skal jeg nok sigde du er død til ham der sendt mig ud eftter dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:58 am

"hvad for nogle informationer ønsker du da?" sagde Cicero roligt mens han kiggede på ham "for jeg ved en del" sagde han kort efter mens overvejet hvad en jæger kun brug en vampyr til for de havde normalt ikke mange ting..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:01 am

"jeg ville vide alt hvad du ved om denne person han dræbte min famile domeni" svarde han og kiget på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:53 am

"alt ligefrem, hvorfor kommer du ikke bare selv med til de fester som jeg holder i mit hjem og så kan du jo selv snakke med ham og endda dræbe ham hvis det er hvad du ønsker, jeg skal nok tag mig af liget hvis det endelig er" sagde Cicero kort mens han kiggede på ham med et roligt blik..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:58 am

"jeg er ikke fin nok til det" svarde han og kiget på ham mens han stoppet med at sigte eftter ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)   Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private) - Page 2 Icon_minitime

Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/
» Full Private Academey
» døden skæben ingen kan undslippe //cam//
» Ingen at emne med :'(
» mit ny hjem/terry/private emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: