Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:57 pm

Tid: 20.30
Sted: en lille cafe i centrum


Det var en lunt forårs og der sket ikke særligt meget for der var torsdag og derfor var det heller ikke den store gang i byen det havde været weekend, inden på en lille cafe sat en kvinde på et sted i det tyv eller hun kun let gå for en som ikke var særlig ung for hun havde ikke nogle menneskelig fejl ved hendes hud.
Hun havde hvid hud mens hende hår var sort langt og det var løst ned over hendes hvid skulder, hun havde en sort aftenkjole på pg den sad elegant på hendes fine krop som havde form som et timeglas. Hun så i sandhed ud som en Gud i menneske krop mens hun var jo heller ikke menneske som de andre der var på cafeen, ja alles blikke havde været på hende da hun kom indfor i hendes højhælet og hun havde gået elegant over gulvet før hun havde taget plads ved et bord ud til vinduet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 9:17 pm

Den lille messing klokke over døren ringer, da døren går op og en dreng på højst 11 kommer ind af døren. Uden at kigge op fra den mobiltelefon han har i lommen, går han lige forbi Scarletts bord uden at se hende, på sin vej op imod disken.
Han er Iført sin almindelige læderfrakke, er par slidte hullede cowboy bukser og et par metalbeslåede læderstøvler. Hans hud var bleg og hans bevægelser mere stive end de plegede, dem der viste han var vampyr, ville gætte på at han var sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 5:52 am

Scarlett kiggede kort op da en eller anden kom ind at døren, hun kiggede på ham i lidt tid og der kom minder til hende med det samme "godaften Thomas" sagde hun med en meget lav stemme men en vampyr vil med lethed kun høre der, hun flyttede blik tilbage på vinduet og en medarbejde kom ned til hende "hvad skal det være" sagde hun med en meget klar stemme og det var en sf dem som gik scarlett på "et glas vin" sagde hun kort for hun elsket og lad som om hun drak noget der minde hende om blod "så gerne" sagde kvinde kort før hun forsvandt tilbage op i baren..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 6:18 am

Thomas kiggede fraværende op fra sin telefon, ved lyden af sit navn, og fik staks øje på hende. "Scarlett min kære, godaften." hans øjne flakkede en smugle og hans stæmme lød hæs som om det var et stykke tid siden han havde fået blood. "Det er længe siden, hvordan har du det?" Uden at vente på opfordign svang han sig op på stolen modsat Scarlett, og lagde sin telefon tilbage i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 8:40 pm

//Jeg gør lige mit svar lidt længere//

Thomas ansigt kom bedre til syne, da han satte sig. Han udviste alle tegn på at han ikke havde drukket et stykke tid. Hans ansigt var let indsunket og blegt som et lagen. Hans hjørne tænder var en smule mere fremstående end de plejede i stedet for deres normalt, ikke så fremstående facon. Han satte sig tilbagelænet, med hænderne holdt han fast på hver sin side af stolesædet og hans korte ben dinglede et lille stykke over gulv højde. Hovedet var lænet tilbage mod det høje ryglæn, og med et overvågent blik så han, først på Scarlett også rundt i caféen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 3:37 am

”jeg har det skam fint nok selv om tiden ikke længer den sammen så må livet vel gå videre” sagde hun kort og hun lod kort lidt russisk kom ind over hendes stemme mens hun kiggede på ham ”jeg ser du ikke har fået blod” sagde hun kort efter og hendes stemme blive meget lav så folk igen ikke kun høre hvad de snakket om, hun flyttede kort på hende selv mens hun sad der overfor ham og hun trak vejret kort mens langsomt mens overvejet et eller andet i hendes tanker ”hvad siger du til at tag med ud og jage ligesom i gammel dage?” sagde kort mens hun lod hoved slap af på den ene hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 3:55 am

Thomas så på Scarlett med sine mørke øjne. Han smilede og svarede på russisk "Det er blevet meget sværere at jage siden sidst. Jeg var ude at jage for kort tid siden, men mit forbandede bytte nåede at skrige, og du kommer til at tro at jeg lyver, men en forbandet engel hørte skriget og opdagede mig og nu har hun fortalt halvdelen af vampyrjægerene i byen hvordan jeg ser ud." Han slog ud med hænderne, han havde lært sproget af Scarlett siden de havde kendt hindanden i næsten 100 år. "Men hvis du er med, går det vel nok, og bare rolig, ingen ved jeg er her, jeg dræbte den sidste der forfulgte mig for 2 timer siden, der går mindst en nat mere før de for sporet af mig igen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 7:22 am

Scarlett kom med en kort latter "engel" sagde hun kort mens hun kiggede på ham "de er nu ikke andet end problemer men gør som du enlig har lyst til med dem, jeg finde dog en smag i deres blod" sagde hun kort mens hun lod blikket gå væk og hun nippede kort til glasset med vin selv om hun ikke havde gjort den store ide i og drikke det.
"men lad da enlig gå ud og nyde natten" sagde hun kort mens hun tog hendes jakke som op på armen og hun havde et roligt smil på læben selv om hun ikke helt var klar over hvad hun ville jage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 11:50 am

"Hun fløj sin vej, før jeg nåede at dræbe hende, tro ikke at jeg skåner dem bare fordi du kan lide dem." Thomas sprang adræt ned fra sin stol, og ventede på at Scharlett var klar til at gå. "Personligt syns jeg at engel smager af rå torskerogn, de kan godt spidses i en svæver vending, men det er ikke lige min smag." Han Tog sin mobil op af lommen, og så på den. Den viste et motiv, der gav et grønligt lys fra skærmen. Han så på den et kort sekund før han lod den dumpe tilbage i lommen. "Husk at betale for din vin, ellers blir' damen bare sur". Han pegede med tommelfingeren over skulderen, på damen bag skranken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/   Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem man dog ikke møder ind i mellem / Thomas/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Natklub, hvorfor ikke?
» Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...
» Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: