Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

NPC hvem styre?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

NPC hvem styre?  Empty
IndlægEmne: NPC hvem styre?    NPC hvem styre?  Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 3:56 am

Ja når man bringer en Npc ind i et rollespil er det så kun dig der har magten over den eller har andre også? alser en forbi passerene er måske okay at mere end en styre men en ven tæt på en selv er vel ikke? hvor går gransen?
Jeg spørg da jeg selv bruger Npc'er meget (Nok for meget) og ville høre andres mening
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

NPC hvem styre?  Empty
IndlægEmne: Sv: NPC hvem styre?    NPC hvem styre?  Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 4:08 am

Det tror jeg bare man aftaler med sin emne partner, hvordan man vil ' lege legen'.

Jeg har haft masser af emner, hvor begge styrer den indbragte npc.
Det synes jeg har givet en god dynamisk npc figur og ret sjovt faktisk.

Omvendt har jeg haft emner hvor npc er blevet envejsstyret, fordi det var sjovest og mest spændende i situationen.

Jeg ser npc som et krydderi , og nogle gange bestemmer jeg hvordan krydderiet skal tilsættes...andre gange gør min emnepartner...og nogle gange gør vi begge Smile

Hvis jeg ønsker min npc skal komme og lægge vildt op til Stephen, så er det jo lidt surt hvis han sætter hende på toilettet i 8 timer med diarrae!

Smile
Admin
Admin
Admin

Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

NPC hvem styre?  Empty
IndlægEmne: Sv: NPC hvem styre?    NPC hvem styre?  Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 9:31 am

Regelmæssigt er det op til den enkelte person hvordan npcer skal tackles. Personlig erfaring plejer at være at man selv styre den npc man har trukket ind i spillet, men det er helt op til en selv og så selvfølgelig den man spiller med : D dog kan det være en god ide lige at aftale på forhånd, så man ikke overskrider en andens grænse ^^ nogle npcer er så private man ikke vil have andre til at lege med dem.

- Admin
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold

NPC hvem styre?  Empty
IndlægEmne: Sv: NPC hvem styre?    NPC hvem styre?  Icon_minitime

NPC hvem styre?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-