Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvem kan jeg emne med?

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Hvem kan jeg emne med? Empty
IndlægEmne: Hvem kan jeg emne med?   Hvem kan jeg emne med? Icon_minitimeLør Mar 24, 2012 11:20 am

Hvis du er ny på siden, og ikke helt har styr på hvordan man finder folk at spille med, så vil vi komme med nogle gode råd her.

Kan jeg bare joine et allerede eksisterende emne?

- Det er generelt en dårlig ide bare at hoppe ind i et emne, medmindre der i overskriften står (åben for alle) eller noget andet i den stil.

- Hvis du ser et allerede eksisterende emne du gerne vil spille med i, så send forfatteren af emnet en privatbesked og spørg om du må være med.

- Hvis der i overskriften står (privat) eller (lukket) så er folk normalt ikke interesseret i at andre er med, og så kan du lige så godt lade være med at spørge.

Hvad så hvis du gerne vil starte dit eget emne, men mangler folk at spille med? Jamen som allerede nævnt kan du tilføje (åben for alle) i dit emnes overskrift. Så ved folk at de må være med, og vil måske joine.

Den mest brugte metode er dog at finde en bruger du synes ser spændende ud, og spørge i en privatbesked om de har lyst til at emne/rolle. Så kan man også få aftalt en setting, hvem der laver emnet, lidt handling på forhånd eller bare hoppe ud i det.

- Admin



Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
 
Hvem kan jeg emne med?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvem vil emne?
» Hvem vil emne med en hot dæmon?
» NPC hvem styre?
» Hvem bor nu der? Drei
» Hvem var han? //Logan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Guide til et godt spil-
Gå til: