Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 mit ny hjem/terry/private emne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:03 am

"18 år dig" svarde han og kiget tilbage til hende og smilte "nå du må nok lægge dig til at sove" sagde arason og tænket ved sig selv at han måtte skrive sin bog færdig meget hurtige han havde ikke haft tid til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:17 am

"Uh! så er jeg ældre" Jublede Terry, med det charmerende muntre smil spillende på hendes læber, samtidig med hun lagde lagnet på sengen og fik det til at ligge ordentligt.
"Jeg er 19" tilføjede hun så, da hun kom i tanke om at hun skulle svare på hans spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:19 am

"i orden jeg skal skrive en bog færdig så det håbe jeg at blive færdig med" svarde han og kiget på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:22 am

"En bog?"Spurgte hun med et smil, hun kendte ingen som var i gang med at skrive en bog. "Hvad skal den handle om?"spurgte hun mens hun drejede sig rundt og lod sig dumpe ned på sengen. Hun samlede det lange hår og satte det op i en høj sjusket knold, det kunne godt blive træls hvis man fik lagt sig på det og man derved kom til at få det trukket ud. Det føltes som nogen trak en i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:29 am

"ja den forgår i middlealderne og handle om en rejsende vej til rigdom og hans livs kærligehed" svarde han og smilte tilbage til hende "du har brug for søvn og jeg ville ikke fortælle mere om bogen og bare rolige du komme ikke til at vågne når jeg skrive" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:32 am

"Det lyder da som en romantisk bog"sagde hun med et smil og lagde sig ned på siden og hvilede kinden i hendes hånd og holdt sig lidt oppe ved at sætte albuen i sengen.
"Du må gerne fortælle om bogen hvis du vil, men hvis du gerne vil i gang med at skrive skal jeg da ikke holde dig tilbage" sagde hun med et venligt smil og rullede om på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:41 am

"ok men sigde bare vis du kommer til at kede dig så skal jeg nok stoppe" sagde han og begyndte at fortælle om den "det handle om denne dreng som mistede sin famile da han var kun 1 år og han kæmpe for at overleve han komme også i gemne som da han blive sat i lære hos en anden rejsende lære han om hvad livet handle om" svarde han og kiget på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:04 am

"Det lyder som noget jeg godt kunne finde på at læse"sagde hun med et smil og satte sig lidt mere op. "Faktisk kunne det også blive en fed film, med lidt kamp scener og alt det"tilføjede hun med et muntert smil. "Hvor langt er du nået med det så?"spurgte hun med et venligt smil og var ikke for træt til at hyggesnakke lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:09 am

"cirka halvvejs men det blive nok til en serie" svarde han og smilete til hende og vente sig om mod hans pc "er du sikker på du ikke vil sove i nu" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:14 am

"Vi kan snakke til jeg falder i søvn"sagde hun med et muntert smil "Jeg har det med bare at falde i søvn hvis jeg er alt for træt, selvom jeg snakker med nogen" sagde hun og lagde sig ned på sengen, og lagde det ene ben hen over knæet på det ben hun havde bøjet og vippede lidt med foden.
"Hvor mange bøger regner du med at lave?"spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:33 am

"det ved jeg virklige ikke" svarde han og kiget på hende "du ser søde ud når du ligge i en senge" smilte han og kiget på hende "nå men hvad arbejde du som ellers som" sagde han og kiget på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:07 am

Hun klukkede muntert til det med at hun var sød på en seng, det lød lidt sjovt syntes hun. Men det var da sødt sagt af ham. "Jeg er servitrice, jeg har ingen planer om fremtidig arbejde"sagde hun med et skævt smil, og tænkte på hans arbejde og det at han var ved at skrive en bog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:11 am

"nå ja det kunne jo godt være" svarde Arason med et smile og kiget på hende igen og vente sin opmærksomehed mod hans pc og skrev viddere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:13 am

Terry smilede og lod blikket glide til loftet. Hun var træt, men ikke træt nok til at falde i søvn. Uden at tænke over det begyndte hun at nynne Om lidt bliver her stille, hun nynnede den altid når hun ikke kunne sove. Hendes mor var blevet båret ud af kirken til sin grav til den sang og den havde indprintet sig i hendes hjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:27 am

han kiket over til hende og smilte "så du kan godt lige at "syngen hvorfor bliver du ikke musikere" spurgte han om i det han smilte over til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:31 am

"Jeg kan ikke lide at synge for andre, jeg synger bare for mig selv og desuden er det mest nynnen. Det med at synge er jeg egentlig ikke så god til" svarede hun med et skævt smil og lagde armene ud til siderne så hun fyldte det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:42 am

"nå okay" svarde han og smilte til hende "kan du godt lige sengene" sagde han og kiget på sin pc igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:50 am

"Ja"sagde hun med et smil og satte sig op. Hun rettede lidt på knolden men den var stadig sjusket lavet. "Min seng der hjemme består bare af tre madrasser ovenpå hinanden"sagde hun med et muntert skævt smil. Hun havde ikke haft penge til en seng og eftersom hun havde haft traltl med at flytte hjemme fra havde hun ikke fået så mange ting med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:56 am

"jeg har penge til en senge til dig hvis det skulle være" svarde han og sendt hende et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:03 am

"Jeg har ikke brug for en, desuden kender jeg dig ikke godt nok til at lade dig betale den slags for mig"sagde hun med et charmerende muntert smil og satte sig i skræderstilling. "Drinks og den slags kan jeg sagtens lade dig betale men ikke en seng"fortsatte hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:13 am

"ok det er dit valg" smilte han og kiget på hende igen mens han begyndte at synge nicalback when we stand toghter og vente sig mod pcene og begynde og skrive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:19 am

"Uh jeg elsker dem"udbrød hun med et kæmpe smil, mens hun gennem gik flere minder med sin lillebror der var kæmpe fan af dem. De havde tit fyldt huset med musik, når deres far ikke var hjemme og holdt fest for dem selv.
"Ham Chad, forsangeren har en sexet stemme"sagde hun med en flirtende stemme og lod sig vælde om på ryggen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:27 am

han satte musik på hans pc med dem så der var musik "så kan du høre derse musik han tændt hurtige hans tv der var nyheder" en pige er fundet død med bide mærke" Arason skrude ned for musiken "det er ikke godt" mumlete han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:34 am

Terry lyse op i et muntert smil da han startede musikken og vippede med fødderne i takt med musikken.
"Hey!"sagde hun klagende da han slukkede for at høre nyhederne, dem interesserede hun sig ikke noget særligt for og lyttede derfor ikke. "Skru op for musikken" sagde hun med et smil, mens hun kom op fra sengen og gik hen til ham, hun skubbede lidt til ham så hun kunne skrue op for pcen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:39 am

"ja undslyld men der er funde et barn på 7år som er død hun har de samme bide mærke som de andre gange" svarde han og skruet op for musikene og slukket tvet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mit ny hjem/terry/private emne   mit ny hjem/terry/private emne - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mit ny hjem/terry/private emne
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Full Private Academey
» Private Party - Christopher
» Du har ingen ide om hvad du møder (Arason Private)
» et nyt hjem
» På vej hjem.. //Nikolas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: