Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Godaften, åbent

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 10:22 am

Hun lo, "man kan aldrig have for høje krav, og dine lyder helt rimelige, selvom det ikke er sikkert det er til at støve op et sted som her" sagde hun halvt beklagende, "men, hvordan skal han se ud? lyst hår, blå øjne eller mørk og mystisk?" spurgte hun med et grin. Hun kiggede kort rummet igennem for at se om nogle af fyrene så bare nogenlunde ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 10:39 pm

Aenor fnisede igen. "Inden for udseendet har jeg altså ikke så mange præferencer. Det er jo ikke sådan, at jeg skal føde hans børn eller noget.." hun så kort rundt og tømte sit glas i en enkelt slurk, før hun gled ned af sin stol og vippede lidt på fødderne. Musikken gav hende lyst til at danse, men det var måske ikke en reel trang, men bare - indbildning. "Men lad os se om vi kan finde en, der er mørk og mystisk. Og så skal jeg vist have en mere af dem her…"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 30, 2012 10:43 am

Hun rystede lidt på hovedet af hende, "bare fordi du ikke skal føde hans børn kan han da godt se godt ud ... det er da næsten det vigtigst hvis i ikke skal i et seriøst forhold" sagde hun med et grin, "ok, lad os gå efter mørk og mystisk" hun kiggede sig omkring for at se om nogen matchede den beskrivelse. "og lad os få noget mere indenbors" tilføjede hun og satte kurs mod baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 30, 2012 11:55 pm

"ja, men så skal han jo bare være hot, ikke?" begyndte Aenor og gned sine hænder som om hun pludseligt frøs. Mørk og mystisk, nemlig. Hun nikkede, lidt genert smilende og fulgte efter Thyra op til baren. Døren var i dén retning, og hvis man løb hurtigt mellem folk, noterede en lille stemme, der altid holdt styr på flugt og kamp. Hun skubbede den tilbage til tavsheden, men tog alligevel ordene til sig. Dén retning.

"Thyra, hvad skal du have?" Spurgte hun ret højt, og indhentede den anden pige, lige som hun nåede til baren. Imponerende, som hun fandt vej mellem mængden. Måske var det noget naturligt, der bare fik folk til at trække sig til siden. Aenor vidste det ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:25 am

Thyra lo svagt, "det samme som før, jeg ved ikke om jeg har sagt det tidligere, men jeg tror jeg er forelskede" sagde hun og sendte sit nu tomme glas et kærligt blik, "pyt med mand og børn når man har en skat som dig" lo hun, så vendte hun sin opmærksomhed mod bartænderen, "en Cucumber Yum Yum, tak!" nærmest råbte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:36 am

Aenor lo. "Det kan jeg godt forstå! Men - Jeg vil gerne have en øl, egentlig," Hun slog med håret og smilede lidt tilbagetrukket, før hun tog sig sammen og lænede sig ind over baren for at fange den anden bartenders opmærksomhed. "En øl, tak" sagde hun højt, da han kom indenfor hørevidde. "Ja, bare fadøl, tak," han lænede sig frem og hun gentog højere og illustrerede med hænderne, at den skulle være medium. Et stort ølkrus blev langet over baren, og hun gloede på det, før hun lidt mut løftede det ved hanken. "Se der," sagde hun til Thyra, "Alle de andre piger får dem i høje glas, og jeg får en lille tyksak." så lo hun kort igen.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:47 am

Thyra smilede stort til bartenderen da han rakte hendes drink frem, "mange tak!" råbte hun til ham og gav ham lidt ekstra drikkepenge, så vendte hun sig mod Aenor, "ved du hvad, hvis bare jeg finder en fyr, som ved hvordan man laver dem her, så er jeg ligeglad med hvordan han ser ud" sagde hun med et grin, "måske man skulle prøve at score en af bartenderne ..." fortsatte hun eftertænktsomt. Hun lo svagt og sendte Aenor et smil, "jeg er sikker på de der krus er meget bedre at drikke af".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:08 am

Aenor hævede et øjenbryn: "Jeg håber sandelig, du har ret," sagde hun leende og hævede sit glas: "Skål!" Så spejdede hun rundt. "måske er bartenderen et godt mål, men så skal man næsten vente til han er fri. Det kan være, der er nogen ved fodboldborene," tilføjede hun og nikkede mod bordfodboldfaciliteterne. Der stod et par fyre, som - ganske godt timet - begyndte at juble og skåle vildt netop som hun udpegede muligheden.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:13 am

Hun sukkede teatralsk, "du her nok desværre ret, jeg må nok vente". Hun kigge mod fodboldbordene, "ja lad os det" sagde hun og smilede igen, "hvis vi er heldige kan de blande drinks" tilføjede hun eftertænktsomt og gik mod fodboldbordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:42 am

"Det må vi håbe," konstaterede Aenor og strøg håret væk fra ansigtet igen. Det var ganske rigtigt fem unge mænd, der stod ved bordet. Lidt forsigtigt nærmede hun sig og kiggede på spillet. Så tog hun sig gevaldigt sammen og tog sit smukke ansigt på, smilede falskt med øjnene og blødte sin holdning op, så hun blev mere feminin og let på en eller anden måde. Hun skævede til Thyra og gav hende et nik, før hun lænede sig frem og spurgte, hvem der havde føringen.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:53 am

Thyra holdt øje med hendes forberedelser, da hun var klar vendte hun sin opmærksomhed mod fyrene og sendte en af dem et stort smil, "jeg er sikker på, at et må være dig der føre?" sagde hun med et grin og smilede indsmigrende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:23 am

Wow, Thyra gik lige efter sit mål. Aenor kunne næsten ikke lade være med at glo. De andre var overbevist om, at det absolut ikke var ham, der var topscoreren. Det var een, der hed Kevin. "Virkelig," spurgte hun og lænede sig frem over bordet. Det virkede, som om det var lidt synd for Kevin, egentlig. Hun smilede og lagde en hånd på hans skulder for at se hans omdiskuterede evner, og netop da lavede han selvmål. Hun skålede med dem. Drukfodbold, okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:34 am

Arason stod foran døremande han havde solbriller på en t-shirt og jeans på
viste dørmanden idkort og gik så en musiken var forbandet højete da han så et lediget bord og gik hen til det han sætte sig der men inde gik han over til baren og bedet om en øl eftter han havde fået ølen gik han hen til det ledig bordet og tænket hvorfor han også var kommet der hen han følte det som om han havde slåde sit hoved //håber det er iorden jeg join//


Sidst rettet af Arason Søn Jul 01, 2012 12:02 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:46 am

//det er helt fint med mig ^^// Thyra stillede sig tæt op ad sin udvalgte fyr, "så, hvor meget fører du med?" spurgte hun indsmigrende og kiggede ham over skulderen. Hun kiggede kort over på Aenor for at se, hvordan hun klarede sig og konstaterede at det vist gik ok, så kiggede hun sig omkring i baren for at se, om der var nogle bedre mål et sted der ude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:53 am

han tog en stor slurk af hans øl og begyndte at gå rundt der inde da han så nogen han kende men han kiget på dem for at se hvad de havde gange i men han havde bare set at de viste prøvede at score en dreng han grinte ved sig selv de ville gangterte ikke tro det var ham med med et par jeans en t.shirt og hans solbrriller
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:57 am

//skal vi ikke aftale en rækkefølge, Aenor, thyra, Arason?^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:59 am

//jo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 12:00 pm

"Her, tager du over?" spurgte Kevin, som skulle have mere øl. Aenor greb pindene, og hends holdkammerat skelede til hende. "jeg er ikke så god," sagde hun undskyldende og trak på skuldrene. Han klappede hende opmuntrende og satte bolden i spil, og før de andre så meget som rørte den, sendte hun den med let skrue på direkte i mål og hvinede af fryd og skålede så glassene klirrede.

//Svarede imens, hovsi.. rækkefølge lyder godt ^^//
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 10:48 am

Hun fik øje på en kendt skikkelse i menneskemængden, det lignede ham fyren hun havde mødt på havnen den anden dag. Hun holdt øje med ham og holdt samtidig halvt øje med spillet, men da Aenor scorede vendte hun sin fulde opmærksomhed mod kampen og jublede højt, "Godt skudt!" råbte hun gennem larmen og sendte hende et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 10:53 am

Arason klappet af skudet imens han sætte sig ned på en stol igen men den her lå så han kunne holde øje med kampen ubemærket men han havde det mærkliget en af dem havde kiget på ham som om hun kende ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 11:17 am

Jublen døde hen, og de bøjede sig igen frem over bordet. Kunne hun gøre det igen? Aenor tog en slurk af sin øl og nynnede med på en sang, spurgte de andre drenge, hvad de hed, og præsenterede sig selv. De fik ikke fat på hendes navn, spurgte "Anna?", "Noor?". Hun gentog det højere, og lo da de jokede med det. Så scorede hendes holdkammerat og de jublede igen - og Aenor fik øje på ham gennem mængden. Een hun kendte. Det tog et øjeblik, så vidste hun det. Hun prøvede at få øjenkontakt, men var så nødt til at skåle med en anden.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 11:55 am

Thyra jublede med, da Aenors holdkammeret scorede, hun tog en tår af sin drink og prøvede at hjælpe en af fyrene med udtalen af Aenor, samtidig holdt hun øje med den fyr hun mente at have mødt tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 8:15 pm

Arason tog en tår mere af sin øl og kiget sig omkring imens han tog en tår mere hans næste job skulle han ha i london han sukket hvorfor lige london imens han kiget ud og så alle dem der danste han kiget på sin øl og kiget mod dem igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 05, 2012 3:08 am

Han kiggede på dem igen, kunne Aenor mærke, da hun fulgte Kevin, som kom tilbage med øl, med øjnene. Så skyndte hun sig at flytte sin øl, der stod på glaspladen, som dækkede bordfodboldbordet, idet de andre drenge besluttede, at bolden, som ikke kunne nås af én eneste spiller, skulle trilles fri. De tippede forsigtigt bordet, og bolden rullede igen. Aenor sendte et blik til Thyra, netop som Kevin kom tilbage og grinede af, at hans plads var taget. Hun klappede ham på overarmen, og sagde, at det jo var hans, og at han hellere måtte komme tilbage til sin kammerat, og da han protesterede gav hun ham et let, målrettet skub, før hun med en undskyldning til en særligt sødt udseende gut, der så lidt bekymret ud over, at hans nye bekendtskabs opmærksomhed sådan pludselig blev krævet andetstedsfra. "Thyra," hviskede Aenor i hendes øre, "der er én som holder øje med os der." Og det var netop OS, han holdt øje med. De to, tænkte hun, selv om han havde solbriller på. "Jeg tror jeg kender ham, men jeg er ikke sikker, kender du ham?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 05, 2012 11:16 am

Thyra sendte Aenor et stort smil da hun kom over til hende, "du har virkelig styr på det der spil, hva?" sagde hun med et grin og pegede mod bordet, "og også rimeligt godt på fyrene" fortsatte hun og blinkede til hende. Hun blev dog straks mere alvorlig da Aenor nævnte at de blev overvåget. Hun kiggede mod fyren og nikkede svagt, "ja, jeg har også lagt mærke til ham ... jeg tror måske jeg har mødt ham før, men jeg er ikke helt sikker ..." sagde hun og tænkte grundigt igennem hvorfor han dog skulle holde øje med netop dem, "har du nogen anelse om hvorfor han holder øje med os, altså ud over vores skønhed selvfølgelig?" spurgte hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godaften, åbent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godaften, åbent
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Åbent hus - Zig
» Sol, åbent
» Aften ude - åbent
» Another bright day ~ Åbent.
» Stargazer, åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: